Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)

289 posts, 91759 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Costin

O tampenie. Si cand CFR infra are nevoie sa mestereasca ceva la pod, cere la PMB, nu?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

Noaptea mintii...
Noroc ca Otopeni nu apartine nici de PMB, nici de Voluntari, ca altfel reglementa Duamna si zborurile...

Desi...
Poate de aia isi doreste reluarea lucrarilor la Canalul Bucuresti-Dunare...
Oltenita, sectorul 7 al Capitalei....
Si, daca ne gandim la Dunare, Cernavoda=sectorul 8. Midia=sectorul 9,, Galati=sectorul 10.....

Nici nu mai are nevoie de prezidentiale...

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

INFORMARE DE PRESĂ

Urmare informaţiilor apărute în spaţiul public, în legătură cu obiectivul Podul Constanţa, Serviciul Comunicare Mass-Media face următoarele precizări:

1.    Expertiza Tehnică şi Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) au fost elaborate de SC PRO-PROIECT SRL IAŞI şi predate SRCF Bucureşti în lunile ianuarie, respectiv aprilie 2018.

2.    După predarea de către prestator a Expertizei Tehnice şi a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii, CFR SA a informat public, în data de 25 aprilie 2018, că până la demararea lucrărilor de reparaţii şi consolidare a Podului Constanţa, lucrări menţionate în cele două documente tehnice a fi executate, SRCF Bucureşti va face lucrări de intervenţie în zona podului, la km 4+327.

3.    Intervenţiile s-au desfăşurat în perioada 29-30.04.2018 şi 01.05.2018 şi au constat în îndepărtarea bucăților de beton desprinse din structura podului și acoperirea armăturilor cu un strat de mortar, care are rolul de a proteja provizoriu zonele afectate, fără a afecta structura podului, până la efectuarea lucrărilor de reparații.

4.    De asemenea, tot în data de 25 aprilie 2018, CFR SA a menţionat în comunicatul de presă că Sucursala Regională de Căi Ferate Bucureşti continuă demersurile premergătoare programului de reparaţii la Podul Constanţa, prin elaborarea documentaţiei necesară lansării licitaţiei pentru proiectul tehnic şi execuţia lucrărilor, licitaţie estimată pentru semestrul II al acestui an.

5.    În Expertiza Tehnică, elaborată de SC PRO-PROIECT SRL IAŞI, se menţionează necesitatea lucrărilor de reparaţii şi consolidare, măsurile stricte de trafic necesare în timpul execuţiei lucrărilor, precum şi perioada de valabilitate, de 3 ani, a acestei Expertize “în condiţiile în care nu se produce un seism mai mare de gradul 7 şi nu vor apărea degradări cauzate de situaţii excepţionale (accidente pe pasaj sau sub pasaj, transporturi grele sau agabaritice, deraieri de trenuri sau tramvaie)”.

6.    CFR SA a invitat persoanele juridice sau fizice, care au solicitat Expertiza Tehnică, să consulte acest document la sediul SRCF Bucureşti, însă până în prezent nicio persoană nu a dat curs invitaţiei. În acest context, pentru documentarea corectă a cetăţenilor, Expertiza Tehnică poate fi consultată de orice persoană fizică sau juridică pe site-ul http://www.cfr.ro la domeniul Comunicare/Relaţii cu mass-media/Precizări 2018.

http://www.cfr.ro/index.php/precizari-2018/4193-7-mai-2018-precizare-cfr-sa-podul-constanta-expertiza-tehnica

Iata si linkul catre Expertiza tehnica.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei survola

După ce se va deschide pasajul din Mogoșoaia, Podul Constanța ar trebui demolat cu totul (are 80 de ani vechime), lărgită strada și înlocuit pasajul cu unul ca la Băneasa. Dacă există loc pentru fundațiile culeelor.
Bineînțeles că aici trebuia ca lucrările la M4 să fie coordonate cu ale unui nou pasaj, dar asta e, nu vedem imaginea în întregul ei, unii sunt CFR, alții Metrorex, și alții PMB.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Puss in Boots

Coordonare n-ai sa prea vezi. Fiecare institutie e cu a ma-sii.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei realistul

Clar ar trebui făcută o lărgire. Dar cine sa gândească asta?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei danutzu_2910

Problema nu este "cine sa gandeasca asta" ci cum sa se realizeze treaba asta...
Largim, lungim, facem orice, dar CUM?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Exista un SF de largire la PMB dar din pacate a <expirat>...iar asa zisa expertiza a CFR e apa de ploaie, nu tu prelevari de probe, nu tu estimari bazate pe calcule, nu tu nimic, doar o <vizita> sumara si copy-paste din expertiza dlui Cervinschi...in rest rahat cu perje si bani aruncati pe nimic...plus afirmatii false nefondate, ceea ce e si mai grav...
:popa:

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Cristi N

Nu cred ca aia e cea mai mare problema, se poate actualiza SF-ul. Mai repede intrebarea e cine pune banii, CFR-ul sau PMB-ul?

La Mogosoaia podul a intrat in programul de refacere poduri al CFR-ului, iar cel de la Baneasa parca a fost facut odata cu refacerea M800, imi aduc aminte corect?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Da, iti aduci aminte corect...nu comentez <solutia> rusinoasa de la Miorita...
La pod Constanta au <modernizat> linia fara sa le pese peste ce o aseaza...lucru inacceptabil...

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei misterr

Podul Constanța, din Capitală, consolidat ultima dată în 1938. Rezultatul expertizei, îngrijorător

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/05/07/61958220-2.mp4

Podul Constanța, din Capitală, este într-o stare deplorabilă şi trebuie consolidat de urgenta. Este concluzia Raportului de Expertiză Tehnică publicat luni.

Din 1938 nu s-a făcut nicio lucrare de consolidare şi oricine trece pe acolo este în pericol. Deocamdată, cei de la CFR Infrastructura nu ştiu când şi cine va începe reparaţiile, pentru că Primăria Capitalei a cerut transferul podului, în administrarea sa.

Pasajul de sub podul Constanța a ajuns în această stare după 80 de ani în care s-au făcut doar lucrări superficiale de întreţinere.

După avertizări repetate în mass media, câţiva muncitori au tencuit cu mortar alb stâlpii de susţinere. Dar aceste lucrări, dacă pot fi numite aşa, nu ajută deloc la consolidarea pasajului.

Raportul publicat luni identifică punctele slabe ale podului şi spune negru pe alb că acesta este afectat de: “un proces grav de degradare care pune în pericol funcţionalitatea şi siguranţa exploatării pasajului.”

Expertiza tehnică vorbeşte şi de reducerea cu 30 la sută a rezistenţei stâlpilor, în condiţiile în care circulaţia tramvaielor produce vibraţii puternice.

Cele mai grave procese de degradare au fost constatate la stâlpi. Motivul - aceştia sunt foarte vechi, traficul rutier şi feroviar a măcinat betonul.

Experţii au descoperit în pod fisuri de adâncime. Cel mai probabil au fost cauzate de umezeală, inflitratii şi depuneri de săruri folosite la deszăpezire. Grav este că şi armăturile au fost afectate.

În urma analizei, experţii au acordat podului calificativul “nesatisfăcător”. Evident, din cauza proceselor de degradare a structurii care este într-o stare jalnică.

Pe lângă faptul că bucăţi din pod se pot prăbuşi în orice moment peste maşini, traficul este un coşmar, iar pasajul nu este nici măcar luminat.

Traficul rutier din pasaj depăşeşte orice limită de zgomot şi de noxele. Se circulă atât de greu, că experţii s-au plâns în raport că le-a fost greu să examineze structura de rezistenţă.

Raportul recomandă eliminarea trotuarelor ca să se lărgească partea de carosabil şi cere consolidări de urgenţă. Iar dacă în viitor traficul va fi chiar mai intens, se recomandă demolarea podului şi construirea unuia nou.

Din păcate, în acest moment autorităţile nu ştiu cine va face lucrările. Primăria Capitalei a solicitat Ministerului Transporturilor să-i cedeze Podul Constanța și cum nu a primit un răspuns, lucrurile rămân neschimbate.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Costin wrote:
Si cand CFR infra are nevoie sa mestereasca ceva la pod, cere la PMB, nu?

Evident!...ca doar nu e doar pe tarlaua lu tac-su...
:twisted:

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

misterr wrote:
Podul Constanța, din Capitală, consolidat ultima dată în 1938. Rezultatul expertizei, îngrijorător

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/05/07/61958220-2.mp4
Raportul recomandă eliminarea trotuarelor ca să se lărgească partea de carosabil...

Cat de cretini pot fi acesti asa zisi <experti>???

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Cristi N

Cel mai probabil la Miorita s-a cerut un pod cu deschiderea de x metri care sa accepte trenuri de pasageri si marfa cu incarcarile y cu vitezele maxime p si q. Din punctul asta de vedere podul isi face datoria cu brio. Nu vad de ce ar alege antreprenorul o solutie mai scumpa daca nu i s-a cerut asta si nici pe beneficiar nu l-as injura prea tare in cazul asta.

La Podul Constanta nu prea inteleg eu cum au facut reabilitarea liniei fara sa faca expertiza podului inainte si daca au facut-o nu a rezultat ca podul ala nu mai tine inca 20 de ani sau cat e durata de viata a reabilitarii?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use