Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)
289 posts, 100174 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)
Adrian Rosca
Podul Constanţa riscă să se prăbuşească
Podul Constanţa din nordul Capitalei, peste care trec zilnic zeci de trenuri şi pe sub care trec mii de oameni, în maşini, tramvai sau autobuz, este în pericol să se prăbuşească. Podul nu a mai fost reparat de la finalul anilor ’80, iar demersurile CFR s-au lovit de acordul Primăriei Capitalei, care vrea ca pe viitor să lărgească drumul.
Podul Constanţa a fost construit în anul 1938, în doar 5 luni, şi nu a avut parte de reparaţii decât la finalul anilor ’80, scrie ARCEN. Conform experţilor, starea actuală este mai mult decât îngrijorătoare. „După construcţia Magistralei 4 de Metrou podul nu a avut parte de nicio expertiză sau reparaţie. Pe bulevardul de dedesubt trec zilnic zeci de mii de oameni; sunt două linii de tramvai, două de troleibuz, o linie de autobuz şi două benzi de circulaţie pe sens. Pentru a evita o tragedie este necesară oprirea de urgenţă a traficului, punerea în siguranţă a traficului feroviar, demararea unei expertize tehnice şi demararea unor lucrări de consolidare”, precizează aceştia.
Un răspuns al Primăriei Sectorului 1 primit de Cristian Buflon, consilier local USR, arată că CFR, care are în administrare podul, a iniţiat demersurile de reabilitare.
Însă iniţiativa CFR s-a blocat de Primăria Capitalei, care a precizat că vrea să extindă cele două benzi pe circulaţie pe sens la patru. Între timp, nicio lucrare nu are loc, iar vieţile a mii de oameni sunt puse în pericol pentru că stâlpii de susţinere sunt erodaţi.
http://adevarul.ro/news/bucuresti/foto- ... photo-head
Si raspunsul PMB:
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6995
Podul Constanţa riscă să se prăbuşească
Podul Constanţa din nordul Capitalei, peste care trec zilnic zeci de trenuri şi pe sub care trec mii de oameni, în maşini, tramvai sau autobuz, este în pericol să se prăbuşească. Podul nu a mai fost reparat de la finalul anilor ’80, iar demersurile CFR s-au lovit de acordul Primăriei Capitalei, care vrea ca pe viitor să lărgească drumul.
Podul Constanţa a fost construit în anul 1938, în doar 5 luni, şi nu a avut parte de reparaţii decât la finalul anilor ’80, scrie ARCEN. Conform experţilor, starea actuală este mai mult decât îngrijorătoare. „După construcţia Magistralei 4 de Metrou podul nu a avut parte de nicio expertiză sau reparaţie. Pe bulevardul de dedesubt trec zilnic zeci de mii de oameni; sunt două linii de tramvai, două de troleibuz, o linie de autobuz şi două benzi de circulaţie pe sens. Pentru a evita o tragedie este necesară oprirea de urgenţă a traficului, punerea în siguranţă a traficului feroviar, demararea unei expertize tehnice şi demararea unor lucrări de consolidare”, precizează aceştia.
Un răspuns al Primăriei Sectorului 1 primit de Cristian Buflon, consilier local USR, arată că CFR, care are în administrare podul, a iniţiat demersurile de reabilitare.
Însă iniţiativa CFR s-a blocat de Primăria Capitalei, care a precizat că vrea să extindă cele două benzi pe circulaţie pe sens la patru. Între timp, nicio lucrare nu are loc, iar vieţile a mii de oameni sunt puse în pericol pentru că stâlpii de susţinere sunt erodaţi.
http://adevarul.ro/news/bucuresti/foto- ... photo-head
Si raspunsul PMB:
Referitor la situatia podului Constanta, Primaria Municipiului Bucuresti face urmatoarele PRECIZARI:
Podul Constanta se afla in proprietatea statului, administrarea Ministerului Transporturilor si concesionat Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA, si nu in administrarea Primariei Municipiului Bucuresti.
Prin urmare, singura institutie abilitata de lege sa execute lucrari de consolidare/reabilitare la acest obiectiv este Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA.
Primaria Municipiului Bucuresti, prin directia de specialitate, a emis, la cererea Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA, doua autorizatii de construire in anul 2006, ulterior CFR SA nedepunand NICIO ALTA SOLICITARE pentru emiterea unor autorizatii de construire.
Autorizatiile emise in anul 2006 sunt urmatoarele:
• Autorizatia de construire nr. 221 din 19.04.2006 - „Reabilitarea liniei CF Bucuresti-Constanta componenta a coridorului IV Pan European pentru lucrarile aferente Municipiului Bucuresti - tronson sector 1 + 2 fara Statia CF Bucuresti Baneasa”;
• Autorizatia de construire nr. 222 din 19.04.2006 - „Reabilitarea liniei CF Bucuresti-Constanta componenta a coridorului IV Pan European pentru lucrarile aferente Municipiului Bucuresti - Statia CF Bucuresti Baneasa”.
Precizam ca singurul aviz solicitat in ultimii ani pentru Podul Constanta a fost cel din 13 iulie 2017, cand, la solicitarea Companiei Nationale de Cai Ferate 'CFR' SA, Primaria Municipiului Bucuresti a emis un aviz de interventie necesar executarii unor "lucrari de indepartare a unor fragmente de beton care prin desprinderea lor pun in pericol participantii la traficul rutier in zona Pod Constanta (intersectia Calea Grivitei cu sos. Chitilei - Bd Bucurestii Noi), lucrari ce urmau a fi executate de Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA Bucuresti, sucursala regionala Bucuresti - sectia L3 Bucuresti.
Mai mult decat atat, zilele acestea, specialistii Municipalitatii au avut o serie de discutii cu reprezentantii Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA, care au dat asigurari ca vor demara de urgenta procedurile pentru punerea in siguranta a podului, pe care il vor reabilita concomitent cu lucrarile de modernizare a carosabilului ce vor fi realizate de Primaria Capitalei pe Calea Grivitei.
Mentionam ca Primaria Municipiului Bucuresti are prevazuti bani in bugetul pe anul 2018 pentru lucrari de reabilitare a carosabilului si a caii de rulare a tramvaielor de pe Calea Grivitei, iar Compania Municipala Dezvoltare Durabila va actualiza in regim de urgenta studiul de fezabilitate pentru supralargirea Caii Grivita (incluzand zona Podului Constanta) dar si a bd Bucurestii Noi, pe portiunea care nu a fost reabilitata odata cu lucrarile la linia de metrou M4, astfel incat proiectul sa fie demarat anul acesta.
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6995
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Daca era sa se prabuseasca, nu mai circulau pe el, macar bagau o restrictie, dar mi se pare ca pe firul Pajura - Nord, unde este permisa viteza cea mai mare, se circula lafel.
Din cele scrise CFR vrea sa faca si o sa faca, iar PMB este de acord si asteapta cererea oficiala de la CFR, cel mai probabil o sa fie o spoiala.
Daca era sa se prabuseasca, nu mai circulau pe el, macar bagau o restrictie, dar mi se pare ca pe firul Pajura - Nord, unde este permisa viteza cea mai mare, se circula lafel.
Din cele scrise CFR vrea sa faca si o sa faca, iar PMB este de acord si asteapta cererea oficiala de la CFR, cel mai probabil o sa fie o spoiala.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
misterr
Un pod din Capitala, pe sub care trec zilnic mii de români, se poate prăbuși oricând
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/04/23/61955365-2.mp4
Zeci de mii de oameni își pun viața în pericol. În fiecare zi, atunci când trec pe sub Podul Constanța, un punct important de circulație din nordul Capitalei.
Cu bucăți de beton care cad și stâlpi de susținere șubreziți, podul se poate prăbuși oricând, spun experții, mai ales că pe el trec trenuri în fiecare zi.
În aceste condiții, o asociaţie care militează pentru consolidarea construcțiilor din București și consilierii USR cer restricționarea traficului rutier şi pietonal din zonă.
Podul Constanța de pe Calea Griviței a fost construit acum 80 de ani şi de atunci a fost reparat o singură dată, superficial, la sfârşitul anilor ’80. Acum stâlpii de susţinere s-au erodat până la armatura de fier, iar din grinda cad bucăţi de beton.
Podul face parte dintr-un nod de circulaţie foarte important pentru Capitală. Pe sus trec zi de zi trenuri atât, de călători, cât şi de marfă. Iar aici pe şosea, trec tramvaie, troleibuze, autobuze şi poate zeci de miii de maşini, în special şoferi care locuiesc în localităţile de lângă Bucureşti, cum ar fi Buftea sau Chitila şi trebuie să ajungă spre centru.
Edmond Niculușcă, fondator ARCEN: “Ar trebui închis traficul pe sub pod, care este în pericol de prăbuşire. Ne-au spus și experintii tehnici cu care lucram pentru Catalog şi alţi experţi din Capitala”
Podul aparţine Căilor Ferate Romane, partea carosabilă tine de Primăria Capitalei, iar aşa-zisul trotuar, Primăriei Sectorului 1. Până cum, aceşti trei actori nu s-au înţeles ca să înceapă lucrările.
Răspuns Primăria Capitalei: “Singurul aviz solicitat în ultimii ani pentru Podul Constanța a fost cel din 13 iulie 2017 când, la solicitarea Companiei Naţionale de Căi Ferate, Primăria Municipiului Bucureşti a emis un aviz de intervenţie necesar executării unor “lucrări de îndepărtare a unor fragmente de beton care prin desprinderea lor pun în pericol participanţii la traficul rutier în zona Pod Constantă.”
Cristian Bulfon, consilier local USR: “De fiecare dată răspunsurile primite au rămas doar pe hârtie, nimic practic nu s-a făcut”
De 9 ani, CFR-ul promite să repare podul, însă, după ce a realizat o expertiza tehnică, s-a oprit inevitabil la stadiul de licitaţii şi studii de fezabilitate. De pe altă parte, Primăria spune că vrea să modernizeze carosabilul în acea zonă. Însă nimeni nu pare preocupat de siguranţa celor care trec pe sub pod în fiecare zi.
Un pod din Capitala, pe sub care trec zilnic mii de români, se poate prăbuși oricând
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/04/23/61955365-2.mp4
Zeci de mii de oameni își pun viața în pericol. În fiecare zi, atunci când trec pe sub Podul Constanța, un punct important de circulație din nordul Capitalei.
Cu bucăți de beton care cad și stâlpi de susținere șubreziți, podul se poate prăbuși oricând, spun experții, mai ales că pe el trec trenuri în fiecare zi.
În aceste condiții, o asociaţie care militează pentru consolidarea construcțiilor din București și consilierii USR cer restricționarea traficului rutier şi pietonal din zonă.
Podul Constanța de pe Calea Griviței a fost construit acum 80 de ani şi de atunci a fost reparat o singură dată, superficial, la sfârşitul anilor ’80. Acum stâlpii de susţinere s-au erodat până la armatura de fier, iar din grinda cad bucăţi de beton.
Podul face parte dintr-un nod de circulaţie foarte important pentru Capitală. Pe sus trec zi de zi trenuri atât, de călători, cât şi de marfă. Iar aici pe şosea, trec tramvaie, troleibuze, autobuze şi poate zeci de miii de maşini, în special şoferi care locuiesc în localităţile de lângă Bucureşti, cum ar fi Buftea sau Chitila şi trebuie să ajungă spre centru.
Edmond Niculușcă, fondator ARCEN: “Ar trebui închis traficul pe sub pod, care este în pericol de prăbuşire. Ne-au spus și experintii tehnici cu care lucram pentru Catalog şi alţi experţi din Capitala”
Podul aparţine Căilor Ferate Romane, partea carosabilă tine de Primăria Capitalei, iar aşa-zisul trotuar, Primăriei Sectorului 1. Până cum, aceşti trei actori nu s-au înţeles ca să înceapă lucrările.
Răspuns Primăria Capitalei: “Singurul aviz solicitat în ultimii ani pentru Podul Constanța a fost cel din 13 iulie 2017 când, la solicitarea Companiei Naţionale de Căi Ferate, Primăria Municipiului Bucureşti a emis un aviz de intervenţie necesar executării unor “lucrări de îndepărtare a unor fragmente de beton care prin desprinderea lor pun în pericol participanţii la traficul rutier în zona Pod Constantă.”
Cristian Bulfon, consilier local USR: “De fiecare dată răspunsurile primite au rămas doar pe hârtie, nimic practic nu s-a făcut”
De 9 ani, CFR-ul promite să repare podul, însă, după ce a realizat o expertiza tehnică, s-a oprit inevitabil la stadiul de licitaţii şi studii de fezabilitate. De pe altă parte, Primăria spune că vrea să modernizeze carosabilul în acea zonă. Însă nimeni nu pare preocupat de siguranţa celor care trec pe sub pod în fiecare zi.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
cris_m
Eu nu inteleg de ce cand atunci a fost modernizat M800, de ce nu a fost inclus si podul in proiect... saracii
Eu nu inteleg de ce cand atunci a fost modernizat M800, de ce nu a fost inclus si podul in proiect... saracii
- TibiV
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ByOnu
CFR a vrut, PMB nu a emis autorizatie de constructie pentru ca voiau sa-l largeasca. Daca exista interes s-ar fi putut realiza o contributie impartita samd.
CFR a vrut, PMB nu a emis autorizatie de constructie pentru ca voiau sa-l largeasca. Daca exista interes s-ar fi putut realiza o contributie impartita samd.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Da, CFR a vrut, iar vecinu de minister de la Metrorex tot sapa la groapa epocala de alaturi.
Da, CFR a vrut, iar vecinu de minister de la Metrorex tot sapa la groapa epocala de alaturi.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Goldmund
Podul Constanta...
Multi intra intr-o incurcatura a ...responsabilitatilor: cine e de vina, cine trebuie sa-l reinnoiasca/consolideze, sau chiar largeasca(lungeasca)
1 - nu e treaba cetatenilor "al cui" e podul
2 - este un pod sub care trece un trafic urias si care nu mai face fata traficului de ieri si nu de azi
3 - podul trebuie reabilitat, modernizat, largit/lungit (si acum vine punctul forte) pentru cetatenii Bucurestiului si nu conteaza al cui e podul si de ce arata ca vai de mama lui....Autoritatile trebuie sa faca , sa gaseasca solutii, iar cetatenii sa fie serviti de catre autoritati, asa cum sta scris in Constitutie si Legile tarii.
Podul Constanta...
Multi intra intr-o incurcatura a ...responsabilitatilor: cine e de vina, cine trebuie sa-l reinnoiasca/consolideze, sau chiar largeasca(lungeasca)
1 - nu e treaba cetatenilor "al cui" e podul
2 - este un pod sub care trece un trafic urias si care nu mai face fata traficului de ieri si nu de azi
3 - podul trebuie reabilitat, modernizat, largit/lungit (si acum vine punctul forte) pentru cetatenii Bucurestiului si nu conteaza al cui e podul si de ce arata ca vai de mama lui....Autoritatile trebuie sa faca , sa gaseasca solutii, iar cetatenii sa fie serviti de catre autoritati, asa cum sta scris in Constitutie si Legile tarii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Stai ca le amesteci, ceva nu poate fi si modernizat si reabilitat in acelasi timp, si apoi ca sa faci o modernizare trebuie sa se justifice prin obtinerea unui castig de catre proprietarul lui, CFR nu are nimic de castigat pentru ca structura functioneaza perfect pentru cerintele lor.
PMB trebuie sa faca presiuni la CFR pentru construirea unui nou pod, dar cum si PMB si MT sunt la PSD, logic este ordin de sus sa nu se faca scandal intre ele, intre timp votantii PSD se bucura ca sunt serviti acolo unde vor ei, adica la pomana pe CFR, RATB, economat si inmatriculat toate cazanele.
Stai ca le amesteci, ceva nu poate fi si modernizat si reabilitat in acelasi timp, si apoi ca sa faci o modernizare trebuie sa se justifice prin obtinerea unui castig de catre proprietarul lui, CFR nu are nimic de castigat pentru ca structura functioneaza perfect pentru cerintele lor.
PMB trebuie sa faca presiuni la CFR pentru construirea unui nou pod, dar cum si PMB si MT sunt la PSD, logic este ordin de sus sa nu se faca scandal intre ele, intre timp votantii PSD se bucura ca sunt serviti acolo unde vor ei, adica la pomana pe CFR, RATB, economat si inmatriculat toate cazanele.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
TibiV
CFR va desfăşura în luna Mai lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa
Bucureşti, 25 aprilie 2018
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA va derula în luna mai 2018 lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa, în baza avizului emis de Primăria Municipiului Bucureşti, la solicitarea Regionalei CF Bucureşti.
Lucrările de intervenţie se vor executa în zona Podului Constanţa, administrată de CFR, la km 4+327, în anumite intervale orare doar în cursul nopţii, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul acestor lucrări asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. Pentru menţinerea condițiilor optime și de siguranță rutieră, traficul în zona Podului Constanţa, în perioada intervenţiei, va fi dirijat şi semnalizat temporar cu ajutorul indicatoarelor rutiere.
De asemenea precizăm faptul că, în paralel cu desfăşurarea lucrărilor de intervenţie sus-menţionate, Regionala de Căi Ferate Bucureşti continuă parcurgerea şi derularea etapelor premergătoare implementării programului de reparaţii la Podul Constanţa, pentru zona administrată de CFR SA, până în prezent fiind elaborate Expertiza Tehnică şi DALI (documentație tehnico-economică similară studiului de fezabilitate), documentaţii tehnice obligatorii în vederea demarării procedurilor de lansare a licitaţiei pentru elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor de reparaţii. Valoarea estimativă a lucrărilor de reparaţii, conform devizului general emis, este de 5,13 milioane lei, licitaţia urmând a fi lansată în semestrul II al acestui an.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, prin Regionala CF Bucureşti, va menţine un dialog permanent cu specialiştii Municipalităţii, astfel încât să existe o informare şi o susţinere reciprocă în vederea parcurgerii tuturor etapelor necesare programelor de reparaţii desfăşurate, de fiecare autoritate în parte, în zona Podului Constanţa.
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... n-luna-mai
CFR va desfăşura în luna Mai lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa
Bucureşti, 25 aprilie 2018
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA va derula în luna mai 2018 lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa, în baza avizului emis de Primăria Municipiului Bucureşti, la solicitarea Regionalei CF Bucureşti.
Lucrările de intervenţie se vor executa în zona Podului Constanţa, administrată de CFR, la km 4+327, în anumite intervale orare doar în cursul nopţii, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul acestor lucrări asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. Pentru menţinerea condițiilor optime și de siguranță rutieră, traficul în zona Podului Constanţa, în perioada intervenţiei, va fi dirijat şi semnalizat temporar cu ajutorul indicatoarelor rutiere.
De asemenea precizăm faptul că, în paralel cu desfăşurarea lucrărilor de intervenţie sus-menţionate, Regionala de Căi Ferate Bucureşti continuă parcurgerea şi derularea etapelor premergătoare implementării programului de reparaţii la Podul Constanţa, pentru zona administrată de CFR SA, până în prezent fiind elaborate Expertiza Tehnică şi DALI (documentație tehnico-economică similară studiului de fezabilitate), documentaţii tehnice obligatorii în vederea demarării procedurilor de lansare a licitaţiei pentru elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor de reparaţii. Valoarea estimativă a lucrărilor de reparaţii, conform devizului general emis, este de 5,13 milioane lei, licitaţia urmând a fi lansată în semestrul II al acestui an.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, prin Regionala CF Bucureşti, va menţine un dialog permanent cu specialiştii Municipalităţii, astfel încât să existe o informare şi o susţinere reciprocă în vederea parcurgerii tuturor etapelor necesare programelor de reparaţii desfăşurate, de fiecare autoritate în parte, în zona Podului Constanţa.
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... n-luna-mai
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
abc_XC
Mister total despre ce lucrari se executa, dar avand in vedere ca circulatia nu se inchide cred ca se vor rezuma la inlaturarea bucatilor de tencuiala care stau sa se desprinda sau alte chestii minore.
Un alt aspect legat de acest pod e faptul ca largirea carosabilului la 2 sau 3 benzi, nu va rezolva problema traficului. Trebuie gandita o solutie pentru ca cei care vor sa mearga spre Chitila sa nu mai blocheze intersectia Bd. Bucurestii Noi cu Sos. Chitilei cand fac stanga.
Eu visez la o solutie SF, in care linia de tramvai si sensul de intrare in oras sa ramana subteran iar pentru sensul de iesire sa se realizeze un pasaj suprateran, cu o bretea care sa se desprinda spre Sos. Chitilei pentru a inlatura conflictul de trafic din intersectie ( ceva in stilul pasajului de la Piata Presei, doar ca varianta supraterana). Nu stiu daca tehnic e si posibil asa ceva( apeduct, metrou, diverse si neprevazute).
Mister total despre ce lucrari se executa, dar avand in vedere ca circulatia nu se inchide cred ca se vor rezuma la inlaturarea bucatilor de tencuiala care stau sa se desprinda sau alte chestii minore.
Un alt aspect legat de acest pod e faptul ca largirea carosabilului la 2 sau 3 benzi, nu va rezolva problema traficului. Trebuie gandita o solutie pentru ca cei care vor sa mearga spre Chitila sa nu mai blocheze intersectia Bd. Bucurestii Noi cu Sos. Chitilei cand fac stanga.
Eu visez la o solutie SF, in care linia de tramvai si sensul de intrare in oras sa ramana subteran iar pentru sensul de iesire sa se realizeze un pasaj suprateran, cu o bretea care sa se desprinda spre Sos. Chitilei pentru a inlatura conflictul de trafic din intersectie ( ceva in stilul pasajului de la Piata Presei, doar ca varianta supraterana). Nu stiu daca tehnic e si posibil asa ceva( apeduct, metrou, diverse si neprevazute).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Se pare ca o sa fie mai multe lucrari, initial o sa fie o spoiala, pentru asta s-a dat si autorizatia, dupaia o sa se plateasca un studiu care sa studieze toate posibilitatile si sa aleaga cele mai bune solutii, cel mai probabil concluzia o sa fie ca cel mai bine ramane asa, sau ar trebui ceva dar nu se poate.
Se pare ca o sa fie mai multe lucrari, initial o sa fie o spoiala, pentru asta s-a dat si autorizatia, dupaia o sa se plateasca un studiu care sa studieze toate posibilitatile si sa aleaga cele mai bune solutii, cel mai probabil concluzia o sa fie ca cel mai bine ramane asa, sau ar trebui ceva dar nu se poate.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
Sau or să pună un alt pod, ca la Miorița sau mai scurt, dar neapărat metalic.
Sau or să pună un alt pod, ca la Miorița sau mai scurt, dar neapărat metalic.
- burli
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
burli
O idee fantezista de a mea ar fi ca linia ferata sa fie mutata pe centura de cale ferata a orasului , asa se desfiinteaza punctele asa zise de conflict in aceste locatii : Calea Grivitei - Sos Bucurestii Noi , s-ar obtine prelungirea Sos Nordului spre Elena Vacarescu si nu in ultimul rand Petricani cu Bucuresti Nord
O idee fantezista de a mea ar fi ca linia ferata sa fie mutata pe centura de cale ferata a orasului , asa se desfiinteaza punctele asa zise de conflict in aceste locatii : Calea Grivitei - Sos Bucurestii Noi , s-ar obtine prelungirea Sos Nordului spre Elena Vacarescu si nu in ultimul rand Petricani cu Bucuresti Nord
📖 Pagination options