Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Lărgire Sos. Berceni (FINALIZAT 2019)

318 posts, 96946 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Lărgire Sos. Berceni Puss in Boots

Ah, deci am avut dreptate, spre asa ceva se merge. Era si logic, ca sa se vada verdele misto sa zica fraierii ia uite dom primar ce frumos ne-a facut. Avem ghivece mici, mijlocii si a dracu de mari. Ah! si sa nu uitam farfuriile cu pamant si boschetei. Si ia uite cum avem spatiu verde pe verticala nu pe orizontala. Pamantul e tot ala cantitativ doar ca e stivuit :D

Nici pana acum n-am inteles (sau ma fac ca n-am inteles) de ce fasia aia de pe Brancoveanu sau cea de pe Berceni nu se putea face cu substrat din pamant 100% si plantati copaci adevarati. Un soi care sa nu aiba coroana foarte mare si nici radacinile mari incat sa strice vezi doamne strada. Solul adevarat altfel lucra pentru copaceii astia si pentru gazon decat udati de ADP cu furtunul. E un simulacru de spatiu verde. Pana si in intersectii nu inteleg de ce trebuia tot pietrisul ala. De model? Ca sa castige bani si cei cu pietris nu doar restul? Trebuia lasata toata intersectia (oricare din ele, Tineretului, Brancoveanu, Sudului) doar cu pamant si gazon, atat. Pietris se putea pune si s-a si pus dealtfel sub podul de la Mihai Bravu, ca acolo oricum nu prea bate lumina.

 


Re: Lărgire Sos. Berceni neb1

Muncitorii care au lăsat stâlpii și semafoarele în mijlocul unei șosele din București
Stâlpi de electricitate şi semafoare pe mijlocul străzii - sunt ultimele anomalii în materie de construcţii în Bucureşti, graţie lucrătorilor unei firme care se ocupă de extinderea Şoselei Berceni.

https://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3788201

 


Re: Lărgire Sos. Berceni misterr

Muncitorii care au lăsat stâlpii și semafoarele în mijlocul unei șosele din București

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/07/09/61972201-2.mp4

Stâlpi de electricitate şi semafoare pe mijlocul străzii - sunt ultimele anomalii în materie de construcţii în Bucureşti, graţie lucrătorilor unei firme care se ocupă de extinderea Şoselei Berceni.

Pentru muncItori, stâlpii de electricitate nu au reprezentat un obstacol, aşa că au asfalat strada cu tot cu ei. Pe viitor, ca să fie mutaţi, ar trebui spart carosabilul şi refăcut.

Şoferii care trec zilnic pe Şoseaua Berceni, în Sectorul 4 al Capitalei, trebuie să ocolească stâlpii de electricitate lăsaţi în drum. Reprezentanţii companiei de construcţii nu au considerat că trebuie să îi mute şi abia apoi să toarne asfalt.

Bărbat: „De când s-au apucat de treabă sunt aşa, nu au avut treabă cu stâlpul. Şi dacă vă duceţi până la Apărători, e tot aşa.”

Bărbat: „E treaba românească, aşa guvernanţi avem, aşa lucrări avem. O să mai dureze 3-4 ani să scoată stâlpii, că aşa se întâmplă la toate lucrările din toată ţara, ei cred că e de ajuns să pună un semn de ocolire. Toate treburile sunt de mântuială în România.”

Reprezentanţii Primăriei Sectorului 4 nu sunt deranjați de felul în care se realizează lucrările, cu toate că ei sunt beneficiarii:

„Este o lucrare deosebit de importantă, având în vedere că acolo se creează zilnic ambuteiaje. Lucrarea nu este finalizată și nici recepţionată. Până la finalizarea lucrărilor, acei stâlpi de înaltă tensiune vor fi mutați. La fel se va întâmpla şi cu semnele de circulaţie.”

Reprezentanţii firmei de construcţii nu au dorit să explice de ce au procedat în acest fel şi nici să spună echipei Știrile ProTV cine va plăti pentru spargerea asfaltului abia pus. Acestea însă nu sunt singurele anomalii românești.

Anul trecut, un stâlp de electricitate a fost lăsat în toată splendoarea lui pe mijlocul unei străzi din Câmpulung Muscel. La fel s-a întâmplat şi în mijlocul unei intersecţii aglomerate din Ploieşti, unde acum trei ani au răsărit doi stâlpi, chiar pe trecerea de pietoni.

Şi stâlpii de electricitate care trec prin case au devenit o modă în ultimii ani. În Târgovişte, prin balcoanele unui bloc nou construit trece un stâlp de beton, iar exemple similare sunt şi în Brăila sau Neamţ.

 


Re: Lărgire Sos. Berceni Puss in Boots

Eu nu stiu daca celebrii stalpi or sa sustina toata cablaraia de pe vechii. Sau o bag in pamant.

 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Sa vedem cum mai evolueaza lucrarile la sos. Berceni si in capatul opus, respectiv intre Piata Sudului si Spitalul Sf. Luca. Primul set de poze e facut joi seara, dupa ploaie.

Dupa ploaie, in viitoarea statie de autobuz avem balti. Nu prea le avem cu planeitatea, aici chiar ne-ar trebui un Serbanescu ;)




Si pe partea cu cimitirul aceiasi situatie. Pe partea asta pana la OMV lucrarea e aproape gata, doar cei de la Apa Nova mai instaleaza o conducta de apa prin foraj orizontal si hidranti dar deranjul e minim.




Sa revenim pe partea cu blocurile, aceleasi balti si pe trotuar.




Nici in intersectia cu aleea de acces nu le-a iesit planeitatea.




Urmatoarele poze sunt facute vineri dup-amiaza. Spatiul Verde a fost transformat in parcare in spic.




Presupun ca parcarea supraterana de pe partea opusa va ocupa inclusiv trotuarul actual si locul pe care acum sunt parcate masini va deveni trotuar.




Cam asta va mai ramane din vechiul spatiu verde.




Incepand de aici si pana la OMV scuarul median a disparut si nu inteleg de ce.




Balta din statia de autobuz #rezista.




Avem si masini pe trotuar.


 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Scuar nu, marcaje nu, balize nu, drept urmare fiecare conduce pe unde il taie capul.




Aceiasi situatie este si spre Aparatorii Patriei.




Apreciez faptul ca au pastrat locurile unde au fost copaci candva. Le voi trimite o sesizare ca nu cumva "sa uite sa instaleze" si copacii la toamna.









Au decupat trotuarul, probabil vor instala un camin de vizitare pentru cele 4 copexuri care sunt ingropate dedesubt.




Au uitat un palet cu cateva borduri. In plus trebuie neaparat montati stalpisori, borduri verticale, bile sau orice altceva altfel o sa se umple de masini toate colturile.




Unul din noii hidranti de care ziceam mai sus.




Imi place ca au coborat bordura in dreptul aleii de acces.




Nu inteleg ce a fost in mintea ceor de la Apa Nova cand au instalat hidrantul pe un loc de parcare. Ce ii costa sa il puna 2m mai incolo?




Din punctul meu de vedere locurile de parcare sunt exagerat de lungi. Au ingustat trotuarul inutil, iar in dreptul cimitirului l-au largit pe o portiunie iarasi inutil.


 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

A lesinat indicatorul.




Baietii cu microbuzele si-au tras statie ad-hoc. Daca as fi hater as zice chiar ca au pretentia ca locurile de parcare din fata le apartin avand in vedere suportii de balize pusi strategic.




Cred ca a fost ceva in aer ca nu numai lui "Oprirea interzisa" i s-a facut rau. :D




Inca nu avem scuar, abia dupa iesirea din benzinarie isi face aparitia.




Era chiar asa greu sa alinieze gurile astea 2 de scurgere?




Unii parcheaza mai bine, altii mai prost, e drept ca nici amenajarea nu e cea mai fericita.




Altii vor sa se suie in copac cu tot cu masina.




Saracul pom nu prea are parte de pamant doar doar se usuca si la anul facturam altul.




Cateva garduri uitate, nu e ca si cum ar fi singurele.




Sunt bune scuarurile astea, poti sa le folosesti inclusiv ca spatiu de depozitare.


 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Si lui ii e putin "raut"




Gardurile astea nu puteau sa stea in aceiasi stiva cu cele de mai devreme, sunt certate intre ele?




Yeeee, avem scuar si o sa avem si ghivece cu luminite.




Sa mai aruncam rapid o privire in urma.




Aici inca mai avem statie de autobuz dar ea va fi mutata dupa interesctie, in fata blocului Amiro.




Nu numai sos. Berceni are parte de reabilitare ci si multe din blocuri. De asemenea stalpii foarte degradati se inlocuiesc cu altii noi tot din beton.




Trecerea de pietoni ramane in acelasi loc.




Unul din locurile in care se va monta un ghiveci.




Distanta intre 2 ghivece e undeva la ~ 15m




Alte materiale abandonate.


 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Una bucata mini compactor de ultima generatie. In zona respectiva vor fi locuri de parcare la bordura, deocamdata este statie de autobuz.




Initial aici trebuia sa fie tabloul electric pentru intersectia cu aleea de iesire de la Lidl. Avand in vedere ca au renuntat la intersectie toate copexurile trase pe dedesubt au devenit inutile.




Alte materiale lasate d-amboulea. In plus nu inteleg de ce nu au facut spatiul verde pana in B1 si bordurile care sunt perpendiculare pe trotuar sa le fi facut  in diagonala, nu e ca si cum ar incapea mai multe masini in varianta asta.




Incepand de aici locurile de parcare au doar primul strat de asfalt.




Nici gurile astea nu au fost in stare sa le alinieze.




Pe sensul opus, in spatele gardului va fi mutata statia de autobuz care acum este in fata blocului Amiro.




Se vede ca Polo(nic)ul alb nu iese cu fundul in prima banda. Dupa ce traversam vom vedea cat loc mai are pana la trotuar.




Deocamdata nimic spectaculos, un Logan parcat ok.




Ceva materiale lasate aiurea, incep sa ma obisnuiesc.




Alt copac fara pamant suficient.


 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Fiecare ghiveci are doua cabluri de energie electrica (CYABY 3*6mm^2), unul de intrare, unul de iesire apre urmatorul ghiveci si un racord de apa.




Renault-ul ascunde un mic dezastru.




Ce dracu a fost in mintea lor cand au facut chestia asta?




Camin de vizitare pentru cele 4 copexuri rosii.




Si copexurile.




Pana aici au ajuns cu parcarile.




Si pana aici cu asfaltul.




Instalatia pentru un ghiveci vazuta de aproape plus sistemul de irigatii pentru scuar. De mentionat ca si scuarul vechi a avut aspersoare.




Tot in aceiasi zona se termina si asfaltul de pe sensul spre Aparatorii Patriei.




La parcari le lipseste stratul de uzura, iar in fata avem unul din noile bransamente Apa Nova.


 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Lejer, o conducta de PEHD pentru bransament, o conducta tot de PEHD magistrala de apa si cateva cabluri telecom.




E greu tare cu parcarea.




Bine macar ca nu a lasat-o in strada.




Stocul de teava PEHD pentru irigatii.




Mai avem nevoie de putin asfalt.




In sfarsit 2 guri care nu par aruncate din avion.




Derivatie hidrant si bransament spital. Au cam "julit" traseul de telecomunicatii, bine ca nu au julit si cablurile de medie tensiune din dreapta, le-au ratat milimetric.




Detaliu hidrant.




Aici se vad mai bine cablurile.





Powered by API/PUM imgur uploader

 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Chiar incape o basculanta pe noile locuri de parcare




Polo(nic)ul de mai devreme.




Practic a ocupat putin mai mult de jumatate din lungimea locului de parcare.




Si aici mai trebuie putin asfalt.




Noua viitoare statie de autobuz. Pe partea asta chiar au aliniat gurile de scurgere, ce o fi fost cu ei?




Inca un hidrant.




Si aici vom mai avea un bransament de apa, posibil pentru Lidl.




Chestia aia ruginita de langa bordura a fost candva un hidrant.




Mai au de asfaltat racordurile la aleile de acces.




Aici nu stiu daca a fost candva un copac.


 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Mai trebuie o roaba de asfalt si mutata Alfa aia jos de pe trotuar.




Ce retele gasim noi sub un trotuar cand sapam o groapa? Raspuns: Pe toate.  




Retele partea a 2-a.




Indicatoarele de trecere de pietoni si Stop au lesinat si ele.




De asemenea iesirea din OMV trebuie asfaltata.




Cam asta e calitatea asfaltului din parcari, daca iti pui mintea il scobesti cu lingurita precum detinutii.




Aici se termina conducta noua de apa.




Intrarea in OMV.





Powered by API/PUM imgur uploader

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Lărgire Sos. Berceni GPS

Felicitări! :bere:
Am făcut și eu un reportaj, dar din lipsa de timp nu l-am mai postat, iar acum nu mai este bun de nimic. Oricum bănuiesc ca ai nimerit in afara programului de lucru, altfel incepeai cu toate injuriile pe care le-ai primit de la „băjeții“ lu' Don Lăbuță.
Revenind la subiect, nu prea am înțeles abordarea, multe locuri de parcare făcute total prost, zone unde trotuarul a fost micșorat inutil... Avem vreun proiect pentru aceasta lucrare?

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422229 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use