Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)

546 posts, 177917 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 39
 
 

📖 Pagination options

Re: Despre DN 1 TibiV

misterr,
multumesc  !

Dar de ce nu or fi pus si ei filmul ca orice om, pe youtube ?....

 


Re: Despre DN 1 aztec

Pai ce..CNADNR e om...e institutie serioasa...
E de stat, ca daca era si de munca aveam si noi sosele si autostrazi

 


Re: Despre DN 1 Nightwolf

Serban wrote:
De ce s-a ales solutia metal + NJ si nu doar NJ?


Scuze că răspund aşa târziu, am fost plecat în concediu. Nu se poate monta doar NJ întrucât DN1 are o problemă de proiectare de la început fiind în pantă către partea stângă cum mergi spre Otopeni.

 


Re: Despre DN 1 TibiV

:?
Mai detaliat ?...

 


Re: Despre DN 1 shoppy

Vrea sa spuna ca benzile de pe sensul de Otopeni sunt mai sus decat cele de pe celalalt sens, si nu poti sa pui NJ inclinat astfel, ca intra ape pe sub el si poate sa se deplaseze; si nu poti nici sa zici ca faci o platforma ca la cadere se poate rostgoli foarte usor.

 


Re: Despre DN 1 Nightwolf

Sensul e invers însă da, aceasta e ideea. DN1 a fost supralărgit treptat şi nu s-a obosit nimeni să egalizeze sensurile la moment. Logica la momentul respectiv a fost ca apa să se scurgă către câmp întrucât era mai mult câmp şi pădure pe partea cu nr. impare. După construcţia podurilor, zona trebuia să intre în reabilitare însă nu s-a întâmplat aşa ceva. Aşadar, în momentul de faţă, DN1 este construit "în pantă" cum s-ar zice. Mai departe, shoppy a explicat ff bine...

 


Re: Despre DN 1 TibiV

Pasajele fiind insa construite "dintr-o bucata", nu exista diferenta de nivel, deci accepta NJ...
Perfect logic si lamureste definitiv problema.

Multumim!

P.S.
Nightwolf wrote:
DN1 a fost supralărgit treptat şi nu s-a obosit nimeni să egalizeze sensurile la moment.

Mda, tipicul local...
De ce sa ne obosim daca merge si asa ?... :(

 


Re: Despre DN 1 shoppy

Problema cu pasajul e ca daca nu a fost prevazut cu glisiera si se vrea glisiera atunci nu poti sa te apuci sa dai gauri ca o sa comptromiti hidroizolatia, deci ar trebui sa decopertezi, sa scoti hidroizolatia, sa dai gaurile, sa refaci hidroizolatia...

 


Re: Despre DN 1 danutzu_2910

Mie nu de hidroizolatie imi e.... ci de faptul ca nu ai in ce sa faci prinderea.
Si sa fie o prindere care sa fie utila, nu asa de forma.
Stim faptul ca la poduri / pasaje, glisierele nu se "bat" si se prind cu prezoane inglobate in grinda laterala, grinda care este turnata la fata locului odata cu suprabetonarea grinzilor sau a predalelor (in functie de varianta constructiva).
Deci, ca sa avem glisiere pe mijloc, trebuie ca grinda normala care e pe mijloc sa fie refacuta/completata astfel incat sa se poata ingloba prezoanlele de prindere pentru stalpii glisierelor.

 


Re: Despre DN 1 shoppy

Poti sa dai gaura in betonul tablierului, pui bulon, ancora chimica, dar comprimiti hidroizolatia, nu isi da nimeni acordul sa dai gaura prin hidroizolatie fara sa o refaci.

 


Re: Despre DN 1 danutzu_2910

Ancora chimica, (materialul) hidroizoleaza foarte bine... si se leaga la fel de bine de hidroizolatia actuala.
Dar este o carpeala pe care nu as face-o (prinderea cu buloane si ancore chimice).

 


Re: Despre DN 1 shoppy

In garantia oricarei hidroizolatii scrie ca nu se dau gauri, nu cred sa gasesti vreun constructor care sa-si asume sa ii dai gauri prin hidroizolatie fara sa pierzi garantia.

 


Re: Despre DN 1 TibiV

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2028%2007%202016%20ref%20%20montare%20separatoare%20de%20sens%20pe%20DN%201%20in%20zona%20pasajului%20IKEA%20(2).pdf

Comunicat de presă
28.07.2016

Montarea separatoarelor de sens pe DN1 continuă

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că începând cu
data de 28.07.2016, ora 2000 va continua execuția lucrărilor de montare a separatoarelor de
sens de tip parapete rigid prefabricat din beton pe DN 1, în zona pasajului rutier Ikea de la
poziţia kilometrică 8+900.
Reamintim căpe pasaje se montează parapete rigide din beton iar în calea curentă parapete
metalice
.
Lucrările executate vor afecta ambele căi de circulație şi vor fi închise benzile centrale, astfel
circulația se va desfășura pe două benzi pe sens.
Menționăm ca în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind instituite restricții
de circulație.

Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței
circulației. Decizia de a se lucra pe timp de noapte a fost luată de către conducerea
CNADNR SA pentru creşterea ritmului de montare a separatoarele de sens. De aceea
lucrările se desfășoară doar pe perioada nopții.
CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în
anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor
care tranzitează zona să fie cât mai mic.
CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație,
mai ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu va exclude producerea de
accidente cauzate de viteza excesivă.

Ulteriorvom reveni cu informaţii suplimentare cu privire la continuarea lucrărilor pe următoarele
lucrări de artă:
- pasajul rutier de la km 9+850 – zona Metro şi
- pasajul de la km 12+384 – zona Otopeni.

Până la această data au fost instalați:
- 3800 metri liniari de parapete metalic și
- 350 metri liniari parapete New Jersey.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421931 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use