Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Intarzieri in proiecte (discutii generale)

79 posts, 58469 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) shoppy

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Probabil ca roata mare de la Lacul Tei tot Metroul SA a proiectat-o, noroc ca nu se mai face telecabina ca e clar cine o proiecta si pe aia :mrgreen: .

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) 133 313

Poate e consolidare cu extindere. Un tunel ceva spre Elisabeta sa dea in viitorul M5 central.  :lol:

 



Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) andrei11

Daca nu aminteai de M 6 nici nu citeam textul...Pălăvrăgeală la maximmm... Recycle Bin. De fapt o masina de facut franjuri ar fi mai buna...
Voi va dati seama ca pana-n iunie 2020 mai sunt fix 4 ani ? Voi da, dar cei care scriu textele cred ca nu. E valabil si pentru metrou  si pentru calea ferata si pentru stadioane si pentru autostrazile ( viitoare ).
Citez din absurditatile articolului :
Singurul proiect in lucru, este parcarea Park&Ride de la captul Soselei Pantelimon, care se realizeaza in cadrul proiectului de modernizare a soselei. Parcarea ar urma sa fie gata in acest an.
Nici nu merita sa comentam.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) TibiV

Păi... oficial asa este !...
:lol: :lol: :lol:  

Andrei, oamenii care scriu nu citesc forumuri...
Ei iau de bune "informațiile oficiale"... :D

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) URANUS

B365.RO

http://www.b365.ro/bucurestiul-santier-...hPveR.dpuf

BUCUREŞTIUL-ŞANTIER. Cât au întârziat marile proiecte de infrastructură şi în ce stadiu sunt

Capitala este un adevărat şantier de ani de zile. Cele mai importante proiecte de infrastructură, demarate în Bucureşti, ar fi trebuit finalizate de mult timp, însă șantierele sunt încă în picioare, iar locuitorii se plâng de zgomot, praf și trafic îngreunat. Sunt proiecte care au întârzieri de trei ani de zile. Autorităţile promit că multe dintre ele vor fi finalizate în acest an.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) zapacitu

Toate lucrarile se termina acu in vara. Cica si Piata Sudului, si Liviu Rebreanu, si Prelungire Grigorescu. Asta din urma cica s-ar continua cu pasaj subteran. E campanie electorala?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) 133 313

Ete spanac, ce se termina in vara? Capatul lui 5 de la Baneasa? Terminalul Granitul? Dudescu? Da' de unde. Se termina mall-urile de pe Rebreanu si de la Obor, s-a finalizat mall-ul de la Electroaparataj... in cat timp? Transmiteti stimati colegi la bhe365 la redactie, sa afle si ei. Santierele municipalitatii nu sunt intarziate ci au fost aproximativ paralizate. Si cu banii europeni aruncati la gunoi ca nu se putea fura din ei. Ori asa ori... la ce-i mai citati... Ca la lucrurile fundamental necurate nu ajung niciodata, stau si "molfaie" mereu aceleasi cateva cuvinte pe care le au prin computer.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) TibiV

133 313,
ai uitat de de IKEA-Timpuri Noi...
Garantat se termina si acolo !  ;)

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) misterr

Capitala, sufocata de proiectele care ar trebui sa decongestioneze traficul. Pasajul care da intr-o strada printre blocuri (VIDEO)

http://cdn.drm.protv.ro/stirileprotv.ro/2016/10/22/7d309c64dfb2b5081b79aa2504230227.ism/7d309c64dfb2b5081b79aa2504230227.m3u8

Bucuresti, orasul cu peste un milion de masini inmatriculate, la care adaugam alte cateva sute de mii din Prahova si Giurgiu, pare condamnat la un trafic infernal.

Avem prea putine pasaje care sa fluidizeze traficul, iar lucrarile in cazul altora noi par sa nu se mai termine niciodata. Primaria Generala promite ca pana la sfarsitul anului viitor vom ave trei rute alternative - insa este greu de crezut, in conditiile in care unele lucrari au fost incepute acum 6 ani.

Pentru soferii din Bucuresti orele de varf sunt infernale iar zilele cu ploaie sau ninsoare pedeapsa suprema. In lipsa parcarilor soferii au si o alta mare problema. Ar fi nevoie ca de aer de sosele inelare care sa iti permita sa traversezi Bucurestiul fara sa fii nevoit sa treci prin centru. In ultimii ani au fost pornite trei mari lucrari: strapungerea de la Nicolae Grigorescu, Pasajul de la Piata Sudului, care ar trebui sa scoata soferii pe artele adiacente in inelul median si pasajul Ciurel.

Sorin Luchian, șeful serviciului de infrastructură din Primăria Capitalei, explica: “ideea municipalitatii avand in vedere configuratia orasului, radial inelara, este sa construiasca lucrari de infrastructura pe inele astfel incat lumea sa nu mai fie nevoita sa tranziteze centrul ci sa o ia pe inel."

Usor de zis, greu de facut. Strapungerea de la Nicolae Grigorescu pare un santier ce nu va fi incheiat niciodata. A fost nevoie de 6 ani ca lucrarile de la pasajul suprateran de pe Bulevardul Nicolae Grigorescu sa ajunga aproape de final si asta pentru ca vreme de patru ani, constructia a fost blocata din cauza exproprierilor.Odata terminat, pasajul ar trebui sa fluidizeze traficul de pe artera Vitan Barzesti cu cel putin 50%

Planurile originale presupun largirea bulevardului Nicoale Grigorescu la 3 benzi pe sens si constructia unui pod peste Dambovita urmand ca lucrarea sa se lege de centura Capitalei. Numai ca in prezent, santierul inainteaza catre un cartier rezidential din Popesti Leordeni. Iar aici se pare ca vor fi sparte troatuarele din cauza ca nu s- nu au prevazut in proiectul initial conducte pentru cabluri pentru iluminatul public si semaforizare.

Lasam in urma estul si ajungem la Pasajul de la Ciurel, care ar trebui sa faca legatura intre Splaiul Independentei si A1. Prevazut cu doua bretele catre Splaiul Independentei ar trebui sa preia tot traficul de pe bulevardul Iuliu Maniu dar si din zona piata Crangasi- soseaua Virtutii.

In mod ciudat, ar ghida traficul spre strada Popovat, care nu poate fi largita din cauza blocurilor si caselor care o marginesc.

In fine, la Pasajul de la Piata Sudului lucrarile au inceput in 2014 si se apropie de final. Insa totul s -a blocat dupa ce primaria a fost data in judecata de constructor pentru ca nu a platit pentru lucrarile efectuate. 20 de milioane este suma pe care primaria capitalei ar trebui sa o achite.

Municipalitatea ignora realitatea din teren si sustine ca toate cele trei mai lucrari vor fi terminate pana la sfarsitul anului viitor. Problema este ca Bucurestiul nu mai are timp. Se sufoca.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Adrian Rosca

Anul Nou aduce aceleaşi şantiere. Marile lucrări restante din Bucureşti

Bucureştiul intră în 2017 cu multe dintre şantierele începute de ani buni. Un pasaj subteran, unul suprateran şi înlocuirea unei linii de tramvai adună aproape opt ani de întârziere. Motive sunt destule: ba nu au fost bani, ba au apărut probleme pe parcurs. Primăria Capitalei dă asigurări că va fi ultimul an când lucrările de infrastructură rămân restante.

Una din marile lucrări restante este pasajul de la Piaţa Sudului care în 2017 intră în al treilea an de execuţie. Tunelul subteran ar trebui să fie gata în martie anul viitor, cu o întârziere de un an şi trei luni. Prin pasajul de la Piaţa Sudului ar fi trebuit să se circule deja de aproape un an de zile. Lucrarea trebuia inaugurată pe 31 decembrie 2015, dar nu e gata nici acum. Aşa că şoferii care traversează zona aşteaptă minute în şir la semafor.

La doar câţiva kilometri distanţă, un alt pasaj se construieşte şi mai greu. Are deja şase ani de când e în lucru. Pasajul va lega Bulevardul Nicolae Grigorescu de Şoseaua Olteniţei printr-un pod suspendat peste râul Dâmboviţa şi un drum care va fi construit în continuarea lui. Pe acolo ar fi trebuit să se circule din această vară, dar lucrările sunt departe de a fi gata. Şantierul a început în martie 2010, dar a fost oprit de mai multe ori din lipsa fondurilor. Primăria estimează că va fi inaugurat, în sfârşit, vara viitoare, cu patru ani peste termenul iniţial. Lucrarea va costa la final 70 de milioane de euro.

Tot în ritm de melc s-a lucrat şi pe Bulevardul Liviu Rebreanu, unde trebuia înlocuită linia de tramvai şi refăcută şoseaua. Lucrările au început în 2011. Prima parte a lucrărilor a fost gata în 2015, dar a doua s-a împotmolit în litigii cu proprietarii care nu au vrut să renunţe prea uşor la terenuri. În unele părţi ale bulevardului lucrările sunt blocate în acest moment. De exemplu, acest trotuar se opreşte într-un bar. Primăria nu a căzut încă la o înţelegere cu proprietarul în privinţa exproprierii terenului. Lucrările pe tronsonul dintre Nicolae Grigorescu şi strada 1 Decembrie ar urma să fie gata în primăvara anului viitor.

Pasajul Piaţa Sudului
începere lucrări: august 2014
termen iniţial: decembrie 2015
termen nou: martie 2017
total întârziere: 15 luni

B-dul Liviu Rebreanu
începere lucrări: mai 2011
termen iniţial: noiembrie 2014
termen nou: martie-aprilie 2017
total întârziere: 30 luni

Pasajul Nicolae Grigorescu
începere lucrări: martie 2010
termen iniţial: iunie 2013
termen nou: iunie 2017
total întârziere: 48 luni

http://www.digi24.ro/stiri/economie/tra...sti-640542

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Adrian Rosca

Primul an de mandat la Primăria Capitalei. Gabriela Firea, la bilanţ. Ce a promis şi ce a realizat. Care sunt problemele curente de care se lovesc bucureşteni

http://www.mediafax.ro/stirile-zilei/pr...i-16407052

Eu zic sa ne uitam la termenele de finalizare vehiculate in decembrie.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Puss in Boots

Din pacate n-a facut nimic, un mare ZERO la capitolul transport in comun. Abia acum demareaza una alta o sa ajungem sa vedem primul autobuz, tramvai sau ce o mai fi in pre-campania electorala urmatoare. DACA...

Sunt curios daca o sa miste ceva din PMUD....Sunt o gramada de initiative pentru dezvoltarea orasului si a transportului incat ai ce face 10-15 ani de-acum incolo.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Goldmund

Nu ma pot abtine, scuze!
"Ideea municipalitatii este sa construiasca lucrari de infrastructura pe inele..." http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...ocuri.html
Ideea minicipalitatii a fost inca de la inceputul sec. xx ... sa construiasca un inel rutier, alte orase europene au inceput masiv sa construiasca inele rutiere (la rang de autostrada!)inca din anii '50-'60 sec.xx, iar acest ins ne spune acum in secolul 21, anul 2017,  ce idei are municipalitatea...
Pana cand DNCB(actuala!) nu va fi adusa la stadiu de autostrada pe trei benzi/sens si intersectii autostrada(dar nu ca pe A3 Bucuresti-Ploiesti)si Primul Inel al Bucurestiului(acela cu Stefan cel Mare) nu va fi in mare parte sub tunel(cel putin marile intersectii, cel putin vreo zece - toate incepute odata, nu taiat ca pe salam) orasul Bucuresti va avea mari  greutati in fluidizarea circulatiei  cel putin la anumite ore din zi- pariaza cineva impotriva mea?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use