Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Intarzieri in proiecte (discutii generale)

79 posts, 58443 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Eu nu sunt de acord ca toate marile lucrari din Bucuresti sunt intarziate. Cele cu beneficiari privati nu sunt intarziate. Si atentie un turn de 30  de etaje are multe probleme cu utilitatile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului misterr

Tocmai asta era ideea. La proiectele private e altceva. Era vorba de proiectele publice (beneficiar Primăria, MT etc.), unde se pot drena banii publici și dezinteresul e permis. La proiectele private e alt circuit al banilor și alte interese. Și alt management de proiect, eventual străin. Exact aici se vede diferența.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Un ochi la club please, ca n-are rost sa ne frustram la discutiile despre proiect cu chestiuni conexe dar de neinteres tehnic.

(edit admin - link direct catre mesaj): viewtopic.php?f=104&t=1109&start=1792#p198561

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) misterr

In Bucuresti, orice santier dureaza cel putin 3 ani. Iancului, Pantelimon si Pipera, "lucrarile de modernizare" istorice (VIDEO)

3 ani de zile: atat le-a luat firmelor de constructii care se ocupa de modernizarea soselelor Pantelimon si Iancului din Bucuresti sa termine o portiune de numai cativa kilometri.

Mai exact tronsonul cuprins intre Piata Iancului si bulevardul Chisinau, unde in sfarsit va fi reluata circulatia tramvaielor. Insa cand vor termina toata lucrarea, nimeni nu stie. La fel de incerta este si terminarea lucrarilor care au dat peste cap circulatia din Pipera.

Peste 37 de milioane de lei a cheltuit pana acum primaria ca sa modernizeze Soseaua Iancului. S-a asfaltat, s-au reparat trotuarele, s-au schimbat liniile de tramvai si reteaua de contact, s-au amenajat peroanele si statiile si s-au montat semafoare inteligente. Dar sa nu credeti ca treaba s-a terminat. Se vor mai cheltui aproximativ 10 milioane de lei pentru spatiile verzi si iluminatul public.

Nimeni nu mai are curaj sa spuna cand va fi gata totul. Calatorii se inghesuie in autobuze pana cand vor reporni tramvaiele. Oamenii spun ca asteapta de 3 ani si s-au saturat.

Soferii insa au o problema si mai mare: ca nu vor mai putea sa isi parcheze masinile pe marginea strazii. Alternativa nu au si politistii le-au lasat deja avertismente in parbrize.

Pe soseaua Pantelimon intarzierile sunt si mai mari. Lucrarile au inceput in iunie 2013 iar termenul final de predare era decembrie 2014. Primaria sustine ca lucrarile sunt gata in proportie de 70% si a cheltuit pana acum 90 de milioane de lei.

Ar trebui sa vedem un bulevard cu cate 3 benzi pe sens plus alte doua laterale cu parcari. Linii de tramvai noi acoperite cu iarba si alveole pentru autobuze. Mai mult, la intrarea in orasul Pantelimon ar trebui sa vedem o imensa parcare supraterana moderna. Insa au trecut 3 ani si tot ce se vede, e o mare groapa. Problemele au inceput cand una din firmele din consortiul care a castigat licitatia a intrat in insolventa iar santierul a batut pasul pe loc luni de zile. Constructorul da vina pe probleme gasite la retelele de gaze si apa calda.

Sa nu credeti ca in suburbia cu cei mai multi milionari, Pipera, ar fi mai frumos. Largirea bulevardului Pipera a inceput in primavara anului 2015 si trebuia sa coste aproximativ 52 de milioane de lei ,bani din fonduri europene. Insa termenul final al lucrarilor 31 decembrie 2015, a fost depasit asa ca 30% din bani au fost pierduti. Lucrarile vor continua din banii primariei, adica ai cetatenilor ei.

In timp ce locuitorii pierd timpul pe rute ocolitoare si isi rup masinile prin gropi, reprezentantii primariei Voluntari dau vina pe litigii. Aproape toti participantii la licitatie au dat in judecata primaria si lucrarile au fost amanate. Iar constructorul a inceput sa se planga ca dezgroapa retele de electricitate si telecomunicatii despre care nu stia nimic, ceea ce aduce alte intarzieri. Pana cand? Cel mai probabil pana la vara. Dar in Romania nu se stie niciodata.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Goldmund

Bineinteles ca toate proiectele mari, vitale, importante ale Bucurestiului(si ale Romaniei) nici nu sunt incepute la timp(unele asteapta de ani buni sa fie demarate precum pasaj suprateran peste Colentina cu Doamna Ghica, sau in tara autostrada A1 Pitesti-Sibiu) si mai este clar ca Romania nu poate prospera cu politicieni incapabili si corupti(de aceea sunt corupti, pentru ca in primul rand sunt incapabili pe resortul in care activeaza) Ce nesansa pe aceasta tara sa fie mereu condusa de incompetenti care mai sunt si alesi, indiferent ca sunt/au fost judecati de Justitie sau nu. Ce rusine!

Salvarea rapida?
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-2083...astiei.htm
Daca majoritatea romanilor ar constiinciza ce scrie acest om, atunci ar veni si o salvare intr-o generatie-doua. Clar, o generatie aproape ca a trecut de cand ilici si armada pcr  au continuat sa conduca tara incepand cu 1989. Rezultatul? asa va fi si peste 30 de ani de acum incolo daca Romania va avea cam aceeasi politicieni, precum o spune si Dan Tapalaga(pe care l-am cunoscut si care are  o impresie f. buna despre sasii pentre care a copilarit - acum, despre sasul care este la varf e altceva...

Daca nu, ar trebui doar sa ne resemnam, iar "intarzieri" si astfel de fleacuri ar fi la ordinea zilei.

Da, andrei11, are o legatura cu proiectele de infrastructura din Bucuresti - daca nu aceasta tema, atunci ce anume are vreo legatura cu ce se intampla in Romania, cu intarzierile Romaniei?!

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) andrei11

Ce ?   :o Am spus ceva la nelalocul lui  :?:
Nu-mi prea amintesc, dar daca e asa scuzele mele.  :?

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Goldmund

andrei11,
nu, nu ai spus ceva care sa fie la nelocul lui, doar am anticipat, scuze.
:bere:

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) aztec

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...elimon.htm

ANALIZA Cat mai au de asteptat bucurestenii pana cand se vor termina marile proiecte de infrastructura: Pasajele de la Piata Sudului, Nicolae Grigorescu, Ciurel, modernizarea bd. Liviu Rebreanu si a Soselei Pantelimon

Vineri, 4 martie 2016, 10:53 Actualitate | Administratie Locala


Bucurestiul e un mare santier intarziat, iar nervii cetatenilor sunt intinsi la maximum de lucrarile care nu se mai termina. Pasajul de la Piata Sudului a fost realizat in proportie de 47%, iar termenul de finalizare este iunie 2016, potrivit municipalitatii, termenul fiind insa unul nerealist. Finalul anului este un termen optimist. Lucrarea trebuia terminata la finalul anului 2015, dar municipalitatea a pierdut finantarea europeana. Lucrarile de de modernizare a Soselei Pantelimon s-au executat in proportie de 70%. Si la aceasta lucrare sunt intarzieri, termenul initial de finalizare fiind sfarsitul anului 2015.


Pasaj subteran Piata Sudului

Piata Sudului 2
Piata Sudului 2
Foto: PMB
"Suntem aproape de finalizare cu devierea si modernizarea retelelor de utilitati (gaze, canalizare, alimentare cu apa, electricitate etc). In acest moment putem spune ca am ajuns cu lucrarile la peste 90%. E important de mentionat faptul ca, prin construirea acestui pasaj, retelele vechi au fost inlocuite integral cu unele noi, moderne, nu doar in perimetrul afectat de constructie, ci si in zonele adiacente, ceea ce inseamna ca dupa darea in folosinta a pasajului, creste nu doar siguranta in exploatare, dar si calitatea serviciilor publice pentru cetatenii din zona. In paralel cu aceste lucrari, constructorul lucreaza la realizarea efectiva a pasajului rutier, obiectiv care a ajuns astazi la 47 %", potrivit informatiilor furnizate de Primaria Capitalei.


Potrivit aceleiasi surse, se mai lucreaza la:

- Rampa de acces in pasaj de la Calea Vacaresti – 53 din 56 de pereti mulati au fost deja executati, se lucreaza si la structura de rezistenta.

- Rampa de acces de la Nitu Vasile – s-au construit 35 din cei 45 de pereti mulati, se mai lucreaza la structura de rezistenta.

- Placa centrala a pasajului a fost realizata in proportie de 60%.

- Cele patru pasaje pietonale care subtraverseaza pasajul rutier se afla in acest moment in diverse stadii de executie astfel:

1.   Pasajul pietonal ce subtraverseaza Sos Oltenitei (pe partea dinspre Constantin Brancoveanu) – stadiu actual – 80%

2.   Pasaj pietonal care subtraverseaza Sos. Oltenitei (pe partea dinspre Berceni) – stadiul actual 60%

3.   Pasaj pietonal care subtraverseaza Sos. Oltenitei (pe partea dinspre sos. Berceni) – relationeaza statia de metrou Piata Sudului cu peronul statiei de tramvai – stadiul actual – 85%

4.   Pasaj pietonal care subtraverseaza str. Serg. Nitu Vasile in dreptul intersectiei acesteia cu str. Secuilor. – 5% - lucrarile au inceput saptamana trecuta.



"Termenul estimat de finalizare a lucrarilor este iunie 2016. Cauze intarzieri pasaj Piata Sudului:  s-a lucrat permenant in conditii de trafic, fapt ce a generat probleme majore in relocarea tuturor utilitatilor. Constructorul nu a respectat  graficul de executie a lucrarilor", motiveaza reprezentantii municipalitatii intarzierea.

In bugetul pe anul 2016 al Primariei Capitalei s-au alocat pentru pasaj Subteran Piata Sudului – 100 milioane lei.

Pasajul rutier subteran de la Piata Sudului trebuia terminat pana la sfarsitul lui 2015, fiind realizat in proportie de 90% pe fonduri europene. Din cauza faptului ca nu s-a respectat acest termen, Primaria Capitalei a pierdut finantarea europeana. Acum, termenul a fost prelungit pana pe 30 iunie 2016, iar daca nu se respecta nici aceasta data, primaria trebuie sa dea inapoi si banii decontati.

"La Piata Sudului, obiectiv a carui valoare a fost estimata la 127.140.761,05 lei, s-au cheltuit pana in prezent 18.401.041,88 lei (inclusiv TVA). Incepand cu 1 ianuarie 2016, orice decont al lucrarilor pentru acest proiect nu mai poate fi platit din fonduri europene, potrivit legii. Bucurestiul pierde astfel o finantare europeana de 83.894.535,75 lei, suma ce va fi acoperita din bugetul Primariei Capitalei, pentru continuarea lucrarilor", potrivit informatiilor furnizate de Primaria Capitalei.

Lucrarile la pasaj au inceput in mai 2014, investitia ridicandu-se la 127 milioane lei. Constructor: Asocierea Astaldi –Euroconstruct. Pasajul va fi realizat pe directia Calea Vacaresti - strada Nitu Vasile, va avea o lungime de 630 metri si trebuia realizat in proportie de 70% cu fonduri europene nerambursabile.

Potrivit autoritatilor, dupa darea in folosinta pasajul va reduce timpii de asteptare in trafic, in zona respectiva, cu aproximativ 74%.

Proiectul presupune realizarea unui pasaj subteran rutier pe directia Calea Vacaresti - strada Sergent Nitu Vasile, amenajarea a patru pasaje pietonale de-a lungul pasajului rutier si catre statiile de tramvai, modernizarea carosabilului in intersectia calea Vacaresti - Oltenitei - Nitu Vasile prin asigurarea in giratoriu a patru benzi de circulatie, realizarea legaturii pietonale printr-un pasaj subteran intre statia de metrou Piata Sudului si peroanele statiei de tramvai aflate pe Soseaua Oltenitei, modernizarea utilitatilor aferente obiectivului de investitii (energie electrica, alimentare cu apa, canalizare, iluminat). Proiectul vizeaza si lucrari de refacere a liniei de tramvai existente atat pe Calea Vacaresti, cat si pe Soseaua Oltenitei, dar si lucrari pentru liniile de troleibuz aflate in zona, amenajari peisagistice.

Modernizare Soseaua Pantelimon

"Stadiul lucrarilor este de 70%. Liniile de tramvai sunt finalizate in procent de 69%, carosabil - 85%, parcaje - 70%, amenajari urbanistice - 45%, amenajari edilitare - 50%, iluminat public - 65%, automatizari - 65%. Valoarea lucrarilor executate pana la data de 31 decembrie este de 90.000.000 lei fara TVA, ceea ce reprezinta un procent de 50 % din valoarea totala a tronsonului sos. Pantelimon", potrivit informatiilor furnizate de municipalitate. In plus, mai trebuie realizata o parcare park&ride la capatul soselei si un nod intermodal de transport.

In bugetul Primariei Capitalei pe anul 2016 s-au alocat pentru reabilitarea Sos. Pantelimon 118 milioane lei.

Lucrarile de reabilitare a Sos. Iancului si Pantelimon se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect. Lucrarile la Soseaua Iancului au fost finalizate la inceputul acestui an.


Pasajul de la Ciurel - Nod Virtutii

Pilonii podului de la Ciurel
Pilonii podului de la Ciurel
Foto: Hotnews
“Nodul rutier de la Virtutii este realizat in proportie de 42,5%. In acest moment sunt realizate: podul hobanat ( doua pile plus pilonul central), ­4 pasaje rampa urcare, ­2 pile din pasajul peste Soseaua Virtutii, un pasaj rampa coborare - realizat, pasaj rampa de coborare - 3 pile realizate, o pila neatacata, ­3 pasaje bucla urcare Virtutii, pasaj pe breteaua "D", o pila din pasaj pe bucla de coborare. La Pod Ciurel - o culee a fost finalizata. Cea de-a doua este in lucru (n.r. culee - infrastructura care se executa la capatul unui pod pentru a prelua sarcinile transmise de suprastructura acestuia si a sustine calea de acces pe pod.) In plus, s-a finalizat zid de sprijin bretea dreapta, format din 10 tronsoane, la care s-au realizat sapatura; beton de umplutura si egalizare; beton armat, umplutura partiala", potrivit informatiilor furnizate de municipalitate.

Nodul Virtutii presupune construirea a 14 structuri de tip pod, dintre care unul este pod hobanat. Podul hobanat, supratraverseaza Dambovita, se intra de pe Splai, doua benzi de circulatie pe sens, se continua cu podul peste Virtutii. Podul hobanat are 2 pile (35 coloane) si un pilon central (24 coloane). Legatura intre podul hobanat si podul peste Virtutii este realizata prin mai multe structuri. Structurile presupun constructia a 4 pile ( 14 coloane). Podul peste Virtutii  are 4 pile ( 68) coloane si o culee ( pila de capat) Coloanele au diametrul de 2 m si lungimea de 20m. Acestea se  afla in continuarea podului hobanat si supratraverseaza Sos Virtutii( cu doua bretele de urcare/coborare).

Nodul Virtutii este estimat a se finaliza la sfarsitul anului 2016, potrivit reprezentantilor municipalitatii. In bugetul pe anul 2016 al Primariei Capitalei, pentru Penetratia Splaiul Independentei – Ciurel s-au alocat 40 milioane lei.

In prezent, pe santier se lucreaza. Asta in ciuda faptului ca in luna noiembrie 2015, Tribunalul Bucuresti a decis anularea autorizatiei de construire emisa in 2014 de Primaria Capitalei pentru pasajul de la Ciurel pentru ca primaria condusa de primarul Sorin Oprescu a emis acest document in regim de urgenta. Instanta arata ca nu era nici o urgenta, asa cum este ea definita de lege. In plus, autorizatia nu are la baza un Plan Urbanistic Zonal, potrivit motivatiei instantei. In plus, instanta a cerut demolarea lucrarilor efectuate in baza autorizatiei. Decizia Tribunalului nu este definitiva.

Procesul a fost pornit de un proprietar din zona, Danes Mihai, nemultumit de faptul ca piciorul podului se inalta la cativa metri de proprietatea lui si ii afecteaza viata si dreptul de proprietate.  "Nu sunt nemultumit pentru ca nu sunt expropriat ci pentru ca viata mea si a familiei mele este tulburata de actiuni ilegale care sunt scuzate  de interesul "public " in detrimentul interesului meu", spune Mihai Danes.

Mihai Danes a castigat in instanta, in iulie 2012, si anularea primei autorizatii de construire emisa de municipalitate pentru acest pasaj, tot in regim de urgenta, desi nu era nicio urgenta. In noiembrie 2013, sentinta a devenit definitiva. Primaria nu a tinut cont de decizia instantei si a emis o alta autorizatie, continuand lucrarile, Danes a atacat-o si pe aceasta in instanta, iar la inceputul anului 2014 a fost emisa si cea de-a treia, in baza careia sa lucrat pana cum, dar care a fost si ea anulata.

In februarie 2013, si Planul Urbanistic Zonal care stabileste traseul drumului a fost suspendat in instanta de un grup de cetateni din zona  care au reclamat mai multe ilegalitati. Tribunalul Bucuresti a anulat pe 4 noiembrie 2014 Planul Urbanistic Zonal care stabileste traseul drumului expres spre Autostrada A1, ce ar urma sa porneasca de la Ciurel si sa ajunga la autostrada, dincolo de soseaua de centura. Curtea de Apel a anulat pe 10 februarie 2016 Planul Urbanistic Zonal care stabileste traseul drumului expres.

Primaria Capitalei a demarat lucrarile la drumul expres spre Autostrada Bucuresti-Pitesti in 2010, iar potrivit documentelor prezentate la vremea respectiva, artera, de 8,3 km, ar fi urmat sa faca legatura intre Splaiul Independentei si autostrada A1.

Licitatia pentru executarea lucrarii a fost castigata de consortiul JV Bogl - Astaldi - Euroconstruct -Tehnologica si Proiect Bucuresti, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la inceperea lucrarii, respectiv anul 2014. Valoarea exproprierilor aferente lucrarii se ridica la  561.762.000 lei, iar lucrarile de contruire la 579.851.193 lei. Noul termen de finalizare al proiectului este 2018.

Strapungerea B-dul Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu

"Lucrarea este executata in procent de 67%. Cele doua poduri de la nivelul solului, peste raul Dambovita, sunt realizate in proportie de 99 % si respectiv 95%. Pasajul suprateran este realizat in procent de 80%. Supralargirea bulevardului Nicolae Grigorescu este realizata in proportie de 65 %", potrivit informatiilor furnizate de municipalitate.

In prezent se lucreaza la relocarea utilitatilor, tablierul podului - armare, beton, iar atunci cand temperaturile vor permite si la asfalt. Una dintre rampe este in curs de finalizare, iar la cealalta rampa lucrarile sunt oprite pana la gasirea unei solutii cu privire la supratraversarea cablurilor electrice ale Transelectrica.

Termen estimat de finalizare a lucrarilor este  iulie 2016. "Ritmul de executie este afectat de lucrarile la retelele edilitare: se deviaza retelele de electricitate – subterane si aeriene de inalta, medie si joasa tensiune,    se realizeaza retelele de apa si canalizare si se deviaza relelele de apa industriala, se deviaza retelele de termoficare", potrivit municipalitatii.

In bugetul pe anul 2016 al Primariei Capitalei, pentru strapungerea B-dul Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu s-au alocat 33 milioane lei.

Proiectul a fost demarat în martie 2010 si ar fi trebuit încheiat la sfârsitul anului 2012. Lucrarea a fost însă blocată circa patru ani din cauza exproprierilor deoarece Consiliul General al Municipiului Bucureşti nu a aprobat exproprierile, estimate la o valoare de 35 milioane lei (8 milioane euro). In urma unei licitatii, valoarea proiectului a fost stabilita la 90 milioane lei. Lucrarile au fost reluate in luna martie 2014.

Lucrarea consta in largirea B-dului N. Grigorescu la trei benzi pe sens, realizarea unui scuar median de 7-12 metri si largirea trotuarelor la 5 metri. La intersectia bulevardului Nicolae Grigorescu cu Splai Dudescu va fi construit un pasaj suprateran peste raul Dambovita. Pasajul va avea cate doua benzi pe sens. In lateralele acestui pasaj vor fi construite la nivelul solului doua poduri cu cate trei benzi pe sens.

In etapa a II a, (in baza unui alt contract), in conformitate cu Planul Urbanistic General al Municipiului Bucuresti, aceasta artera va fi continuata cu pasaj subteran, pana in zona intersectiei Sos. Oltenitei – Soseaua Vitan Barzesti.

Reabilitare bulevardul Liviu Rebreau - etapa II

"Lucrarile sunt executate in proportie de 76%. S-a demontat vechea linie de tramvai si s-a realizat sapatura acesteia intre Nicolae Grigorescu-Str. Barajul Dunarii. Pe segmentul cuprins intre Nicolae Grigorescu si str. Barajul Dunarii sunt in curs de realizare lucrarile la termoficare si au fost realizate carosabilul (la nivel de binder) si trotuarele. De asemenea a fost montata linia de tramvai intre str. Barajul Dunarii si 1 Decembrie", potrivit municipalitatii.

Au mai ramas de executat: 220 m linie de tramvai cale dubla, 300 m fir de contact, parcarea de tip parkandride, 300 metri drum carosabil,   350 metri drum Iluminat public.

Termen estimat de finalizare a lucrarilor este iulie 2016. Valoarea lucrarilor se ridica la circa 60 milioane lei. In bugetul pe anul 2016 al Primariei Capitalei s-au alocat pentru reabilitare linie de tramvai B-dul Liviu Rebreanu segment II – 9,7 milioane lei.

Primaria Capitalei a inceput in toamna lui 2015 lucrarile de largire a bulevardului Liviu Rebreanu, pe portiunea cuprinsa intre Aleea Barajul Dunarii si bd. 1 Decembrie 1918.

Primaria Capitalei a terminat lucrarile de reabilitare a bulevardului Liviu Rebreanu, portiunea cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si bd. Camil Ressu, la inceputul anului 2014. Au fost refacute partea carosabila, trotuarele si linia de tramvai, s-au amenajat parcari in spic pe marginea drumului si s-au trasat marcajele rutiere. Pistele de biciclete au fost amenajate pe trotuar, pe anumite portiuni. In 2015 s-au facut lucrari si pe portiunea cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si Aleea Barajul Dunarii, unde nu a fost nevoie de exproprieri. In prezent a ramas de facut doar bucata cuprinsa intre Aleea Barajul Dunarii si bd. 1 Decembrie 1918.

Modernizarea bd. Liviu Rebreanu, bucata cuprinsa intre bd. Nicolae Grigorescu si bd. Camil Ressu, a inceput in 2012 si avea termen de finalizare noiembrie 2013.

Modernizarea bulevardului pe acest segment a costat 17 milioane de euro, contractul pentru realizarea lucrarilor fiind atribuit asocierii  Euro Construct - PACO.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) 133 313

Desi nu este tocmai o lucrare de infrastructura... las si eu asta aici.  :twisted:
in caz ca va intebati care este data aia acoperita cu alb... 29.07.2015.
IMG776.jpg (129.04 KB; downloaded 8635 times)

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) TibiV

Bine ca nu acoperit data inceperii...
Deci in vara se fac 7 ani de cand lucreaza la cladire !  :o
Probabil au muncit pe sest la zugraveli de interior...
:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) PinkyHog

Bai nene, ai cui sunt baietii astia de la Rotary? Ca tot ei au renovat IGP pe Stefan cel Mare, tot ei la spitalul Gomoiu - aripa noua, parca si la PMB la Cismigiu...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) 133 313

Si stai ca nu l-am pozat din spate.  :twisted:
P.S. La Rotary adauga başele din parcuri la lista.
Mai interesant este la proiectant. Am plecat de la o discutie recenta de pe forum legat de surviving si am zis sa nu treaca asa... ca o adiere banala.
De fapt poza, pe cat de banala, este un subiect foarte complex. Pentru ca este o intersectie de chestiuni..., intarzieri, increngaturi si atinge si consolidarile alea discutate recent chiar prin guvern.  :twisted: De care un forumist de-al nostru era foarte entuziasmat si acum inteleg si de ce.  :lol:
P.S. Blocuri noi de 7-8 etaje cu volum similar s-au ridicat in Bucuresti in mai putin de un an (structura de rezistenta si compartimentarile adica zidaria) iar un exemplu incredibil este pe langa Parcul Carol in desfasurare. De asta am zis io mereu ca consolidarile sunt o tampenie. Ca dovada. Sau mai bine spus sunt o tampenie daca sunt facute prin stat.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Shogom

Nu stiu cum sa va spui, dar stimabilii au gresit numele strazii proiectantului. Ca sa fie paradox, ca altfel nu se poate, nenea Gutenberg are niste merite in "promovarea" tiparului.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Nightwolf

Va rog sa nu va luati de marele proiect DGPMB!!!! Eeee.... Acolo se lucreaza da? Nu se stie cat! :P

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420657 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use