Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Intarzieri in proiecte (discutii generale)

79 posts, 58408 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) TibiV

Nu sunt atat de bogat incat sa imi permit un asemenea pariu... ;)

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) zapacitu

Cum sa pariez impotriva certitudinii? :) A0, CB si inelele mediane / centrale toate fara intersectii la nivel. Asta e singurul mod in care Bucurestiul se poate decongestiona.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) danielstan

Problema e fara rezolvare, din pacate.
In conditiile actuale de trafic din Bucuresti sunt destui corporatisti care lucreaza in turnurile de birouri din Pipera (pe salarii... de multinationale)
si au renuntat la transportul cu masina personala in favoarea metroului.
Pentru ca la orele 18:00 traficul din Pipera e un mare ambuteiaj.

Daca s-ar face acele inele mediane si intersectii denivelate numarul celor care circula cu metroul ar descreste in favoarea masinilor personale si capacitatea de preluare a traficului de catre strazi ar fi epuizata (s-ar merge bara la bara pe toata portiunea de strada dintre doua semafoare).

Vezi efectul modernizarii DN1:
- de la Otopeni pana la Baneasa nu e nici un semafor, nici o trecere de pietoni la nivel
- se merge cu mult peste viteza legala pe toate cele 3 benzi
- aceasta artera de intrare in Bucuresti probabil ca a atras trafic de la alte artere adiacente
- la orele diminetii primul semafor intalnit are cozi imense

Cel mai bine s-a circulat in Bucuresti in anii de maxim declin economic 1998-2000, cand salariul mediu net era pe la 60 dolari (cursul caselor de schimb, nu al BNR), inflatie anuala 40%, pretul benzinei crescand mereu.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Goldmund

danielstan wrote:
Problema e fara rezolvare, din pacate.
In conditiile actuale de trafic din Bucuresti sunt destui corporatisti care lucreaza in turnurile de birouri din Pipera (pe salarii... de multinationale)
si au renuntat la transportul cu masina personala in favoarea metroului.
Pentru ca la orele 18:00 traficul din Pipera e un mare ambuteiaj.

Daca s-ar face acele inele mediane si intersectii denivelate numarul celor care circula cu metroul ar descreste in favoarea masinilor personale si capacitatea de preluare a traficului de catre strazi ar fi epuizata (s-ar merge bara la bara pe toata portiunea de strada dintre doua semafoare).
.............

La ultima fraza as avea ceva de adaugat.
Cine se obisnuieste cu un transport in comun eficient si rapid(daca ar avea si aer conditionat.........) precum metroul, nu o sa-l schimbe pe nimic in lume, nici macar cu masina personala(costa mult intretinerea, benzina, stress-ul urias in traficul mereu mare, indiferent daca se va construi cu ceea ce suntem cu totii de acord ca are nevoie marele oras)

Dar Economia Nationala are pierderi uriase daca infrastructura rutiera ramane nedezvoltata, multe firme nu vin sa investeasca acolo unde lucrurile stau precum in Bucuresti si in jurul metropolei. Orasul se dezvolta, dar trebuie sa ne dam seama cum s-ar dezvolta daca Bucuresti si regiunea ar avea o infrastructura de Madrid(care are un metrou f. dezvoltat plus trenuri suburbane care intra in oras si ce circulatie pe inelele rutiere ale orasului!) Dar acestea sunt alte probleme si nu vad o concurenta intre mijlocele de transport(personal, in comun)

Problema Bucurestiului o sa vina in curand si de la cei care locuiesc in afara orasului si au un loc de munca in oras. Aceia nu pot veni cu metroul la servici, doar daca ar avea destule locuri de parcare la intrarea in oras(promise de ani buni), dar un poti avea o magistrala M la fiecare intrare in oras...(putem anticipa ca exista peste tot un P+R si la capat de travai, autobuz - caz ideal);  o mobilitate ca in vest, inseamna zeci de mii de romani din provincie care intra zilnic in capitala pentru spectacole, concerte, expozitii, mall-uri, vizite la rude si prieteni. Acestia vin de obicei cu familia, ceea ce e mai greu sa ia de la capatul lui 12(sa zicem) un tramvai...  Totusi metroul va prelua din ce in ce mai multi calatori cu fiecare statie noua data in folosinta, cu fiecare magistrala noua care ar face legatura cu restul magistralelor, cu fiecare extindere a magistralelor existente.
:bere:

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) TibiV

Goldmund wrote:
Cine se obisnuieste cu un transport in comun eficient si rapid(daca ar avea si aer conditionat.........) precum metroul, nu o sa-l schimbe pe nimic in lume, nici macar cu masina personala(costa mult intretinerea, benzina, stress-ul urias in traficul mereu mare
(...)
:bere:


Si sa nu uitam lucrul esential:
cu transportul in comun poti sa :bere: cata vrei !.... :)

Restul argumentelor tale perfect corecte...

Eu nu imi mai bat capul cu cei (multi) cu "gandiri profunde" de tipul "sa nu imbunatatim infrastructura rutiera ca incurajam transportul cu masina personala".
Astia zici ca sunt "hammish"...
Inapoi la cal si caruta, dragilor...
Si, sa nu uitam, la diligenta = transport in comun... :lol:

Iar Romania (ca in bancul ala antic, comunist...) va exporta chirpici si va importa balega - balega este materia prima pentru chirpici... ;)

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) TibiV

Pun aici un video al Primariei din 2013, de pe vremea lui Oprescu. (Poate s-a mai postat atunci...)
Titlul este fabulos: "Cum se va schimba Bucurestiul in urmatorii 4 ani".
85% dintre proiecte nici macar nu au fost aprobate ca proiect, de finantare ce sa mai vorbim... :D

Dar este util pentru ca avem in mare planul tuturor proiectelor.
Incepe cu Strapungerea Nicolae Grigorescu - Splai si se termina cu Inelul median de sud, al carui capat este tot la starpungerea NG...


 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) andrei11

Asta-i pentru TibiV.  :bere:
1-5-2018 2-14-26 PM.jpg (104.11 KB; downloaded 8287 times)

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) misterr

Motivul pentru care șoferii din Capitală ocolesc un pod proaspăt terminat. Eroarea făcută în timpul lucrărilor

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/08/29/61982659-2.mp4

Cele mai importante proiecte de infrastructură din Bucureşti au probleme. Primăria Capitalei a prezentat miercuri cauzele întârzierilor şi a promis că va găsi soluţii.

Podul Ciurel, deşi este gata în proporţie de 90%, este aproape inutil, pentru că întârzie construcţia unei şosele care să-l lege de autostrada București-Pitești. Un alt pod, de pe bulevardul Nicolae Grigorescu, nu poate fi folosit, deşi este terminat, pentru că liniile de înaltă tensiune sunt prea aproape de el.

Unul dintre cele mai mari proiecte aflate în execuţie, Podul Ciurel, este aproape gata.

Se afla în prelungirea Splaiului Independenţei peste şoseaua Virtuţii. Construcţia, care a început acum 10 ani, este gata în proporţie de 90% şi costă 128 milioane de euro. Ar fi trebuit să fie gata din 2014.

“Până anul viitor acest obiectiv va fi finalizat”, asigură Gabriela Firea.

Din păcate, va fi cea mai mare construcţie fără niciun folos din Bucureşti. Potrivit planului, podul trebuie legat de A1 printr-o stradă largă, dar pentru că licitaţiile au fost amânate şi întârziate, pe traseul acesteia s-au construit 200 de case. Primăria a schimbat traseul, dar tot trebuie să exproprieze şi să demoleze 20 de case, iar asta durează.

Trecem la alt proiect important şi întârziat mult: supralărgirea şoselei Fabrica de Glucoză. Aceasta urma să preia traficul de pe autostrada urbană, care ar fi gata până la sfârşitul anului.

Lucrările au început abia acum, costă 12 milioane de euro şi trebuie finalizate la sfârşitul lui 2019.

“Termenul 15 luni de la semnarea lucrărilor. Am discutat cu proiectantul să reducă la 1 an”, a transmis Gabriela Firea.

Pe teren lucrurile nu par atât de optimiste. Am găsit numai două utilaje şi 4-5 muncitori pe şantier la demolare şi defrişare. Mult mai harnici erau căutătorii de fier vechi veniţi în zonă.

Ca să fluidizeze intrarea în Bucureşti dinspre A3, primăria promite din nou să construiască trei pasaje supraterane importante: la Doamna Ghica, pe şoseaua Andronache şi pe şoseaua Petricani. Ar fi o gură de oxigen pentru miile de oameni care pierd mult timp la bariere. Niciun pasaj nu are deocamdată studiu de fezabilitate.

Situația unui pasaj terminat, aflat într-o situaţie paradoxală.

Podul Nicolae Grigorescu este terminat în proporţie de 90%, dar maşinile îl ocolesc. Pe aici cresc bălării, iar podul nu a fost deschis circulaţiei. Explicaţia este simplă. După ce l-au construit, muncitorii şi-au dat seama că liniile de înaltă tensiune sunt prea aproape.

Acum, autorităţile caută să convingă Transelectrica să le înalţe.

Şi supralărgirea Prelungirii Ghencea bate deocamdată pasul pe loc. Studiul de fezabilitate costă 320 de mii de euro şi prevede linii de tramvai, piste pentru biciclişti şi parcări.

Ar fi o adevărată minune ca aceste proiecte să fie terminate la timp, cred cei care le monitorizează, în condiţiile în care o reasfaltare a străzilor existente întârzie. De pildă, pe Bulevardul Unirii.

Miercuri, utilajele erau blocate pe şantier. Explicaţia oficială este că poliţia interzice asfaltarea pe timpul zilei aşa că se lucrează noaptea.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) Serban

Mama, ce infectie de titlu.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) shoppy

Mi se pare ca de vreo 2 luni prost-tv-ul este in cadere libera.

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) andrei11

M-au înnebunit cu supralărgirile...

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) TibiV

Te-au supraînnebunit....
:lol:

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) ByOnu

TibiV wrote:
... de pe vremea lui Oprescu...


Spui Op__escu si tragi apa! :evil: Omul asta mi-a furat 8 ani din viata de Bucurestean!

 


Re: Intarzieri in proiecte (discutii generale) punmeister

Adica 7 ani ca in 2015 a fost dat jos si a venit Razvan Sava interimar.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420552 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use