Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A

236 posts, 96052 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 17
 
 

📖 Pagination options
Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Pai vad ca mai este armat pe sus, deci ori cofreaza si toarna acolo, ori aduc tablierul.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia mgrigoriu

shoppy wrote:
Pai vad ca mai este armat pe sus, deci ori cofreaza si toarna acolo, ori aduc tablierul.

nu ar fi timpul sa inceapa lucrul la culeea centrala ?
bineinteles dupa ce realizeaza devierea circulatiei pe stanga sau dreapta. Dar nici nu s-au apucat de asa ceva
Si totusi ?
Stie cineva daca CNADR are in proiect si largirea la patru benzi a tronsonului de intrare/iesire din Mogosoaia dintre Lukoil si giratoriul de la centura ? Conform proiectului, pe sub pod vor fi patru benzi. Ar fi fi deci un non-sens ca restul sa ramana la doua benzi.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Culeele sunt doar in capete, in centru sunt pile sau piloni, si nu se stie daca o sa fie sau nu.
Iar proiectul este al CFR Infra, ce se intampla cu soseaua nu este problema lor.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia mgrigoriu

shoppy wrote:
Culeele sunt doar in capete, in centru sunt pile sau piloni, si nu se stie daca o sa fie sau nu.
Iar proiectul este al CFR Infra, ce se intampla cu soseaua nu este problema lor.

Scuze pentru denumirea incorecta .
In proiectul gasit in primele pagini ale subiectului de fata se vede clar ca pe mijloc vor fi piloni/pile.
Stiu ca drumul nu este treaba CFR, dar credeam ca stie cineva amanunte despre asa ceva.
Multumesc

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Nu, nu stim amanunte, CFR Infra face podul mai lat pentru ca este o clauza la fondurile UE sa nu se construiasca pasaje noi peste DN-uri la care sa blocheze extinderea lor la 2 benzi, nu din cauza vreunui acord / planificare cu CNADNR.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia Costin

Probabil va referiti la asta




(postata aici de mine)


de unde rezulta ca vor fi pile pe centru. POATE ca va fi soseaua largita la 4 benzi sub pasaj, dar nimic mai mult de atat. Restul e treaba CNADNRului, contractele lor, licitatiile lor etc etc.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia Adrian Rosca

shoppy wrote:
Pai vad ca mai este armat pe sus, deci ori cofreaza si toarna acolo, ori aduc tablierul.


Da, ar mai fi de finalizat grinzile de coronament la coloane, dar mi se pare ca au luat pauza dupa ce au facut completarile la culei.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia mgrigoriu

Costin wrote:
Probabil va referiti la asta...

Da. La aceasta imagine faceam referire.
Va dati seama cum va arata soseaua cu spatiu de patru benzi pe sub pod si restul tronsonului ramas ingust la doar doua benzi.
Vor rade si curcile de o astfel de "realizare"

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia andrei11

Nu va râde nimeni. Iti dau un exemplu echivalent 100 % cu un pod mult mai celebru. Il recunosti ? Stii de ce l-am dat drept exemplu ?
4-7-2017 9-39-06 PM.jpg (141.09 KB; downloaded 2516 times)

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Dupa definitie acela se cheama pasaj, nu de alta, dar mai incolo chiar vine un pod, si acela nu are loc de 4 benzi pe sens.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia andrei11

Si ce, nu poate fi largit ? ( Podul auto de peste lac ).
Asadar podul CFR cand a fost reconstituit a fost reconstituit pentru 4 benzi / sens desi la ora actuala au ramas tot 3 benzi / sens.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Da sigur ca se poate, erai in Bucuresti cand s-a reparat cel existent sau demolat cel CFR? Si apoi le faci la aia dintre pod si pasajul subteran banda la geam cu trotuar de 1m, parca nu mai bagam autostrada in oras.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia mgrigoriu

shoppy wrote:
Da sigur ca se poate, erai in Bucuresti cand s-a reparat cel existent sau demolat cel CFR? Si apoi le faci la aia dintre pod si pasajul subteran banda la geam cu trotuar de 1m, parca nu mai bagam autostrada in oras.

Poate nu am fost suficient de clar.
In prezent, pe tot tronsonul Lukoil Mogosoaia- giratoriu centura, exista o banda pe fiecare sens.
Conform proiectului (vezi mai sus), pe sub pasajul CFR Mogosoaia, sunt prevazute cate doua benzi pe fiecare sens
Care este logica ? Logic ar fi ca tot tronsonul amintit sa fie largit de CNADNR la doua benzi pe sens. Spatiu este suficient, nici macar nu trebuie mutati stalpii de medie tensiune (sau cel mult 2-3). De fapt, cei care circula pe acolo, stiu ca ultimii 200 m inainte de centura sunt deja largiti pentru doua benzi pe sens.
In acest fel, s-ar reduce mult din blocajul zilnic din dreptul Lukoil (intersectia cu vechea centura ). Iar daca ar face si un giratoriu in acea intersectie ar fi si mai bine. Dar ma opresc, ca incep sa visez.....

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia Adrian Rosca

In mod logic ar trebui largita toata portiunea dintre centura si Lukoil... Asa visam si eu cand se lucra la Buzesti ca o sa largeasca si bucatica de calea Grivitei pana spre Polizu.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use