Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A

236 posts, 95061 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 17
 
 

📖 Pagination options
Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A paca

Salut

In Mogosoaia au inceput lucrari la podul de cale ferata care trece peste DN1A ... nu mie clar daca pod e corect sau mai degraba pasaj.
Pare ca va fi marit pentru a face loc unei largiri a DN1A

Are cineva informatii despre proiect?
20150824_080055.jpg (1.07 MB; downloaded 10833 times)
20150824_080050.jpg (924.29 KB; downloaded 10820 times)

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia andrei11

Ha ? Pe acolo nu mai trece trenul de Urziceni ? Cand a inceput, eu am trecut pe acolo - cred ca nu sunt 2 saptamani - nu am vazut nimic. N-ai trucat cumva poza  ?  :D

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

S-a discutat la CFR, se repara pasajul, trenul ocoleste segmentul acela.
Daca nu demoleaza si culeele atunci nu se mareste drumul.

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia paca

:) saptamana trecuta a disparut podul, iar saptamana asta au inceput sa sape pe stanga cum mergi spre Bucuresti

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia Costin

De ceva vreme circulatia feroviara spre Urziceni (inclusiv Galati, Aeroport...) este deviata prin Chitila - Buciumeni - Mogosoaia, deci asta ar fi cauza...

scuzati liniile tremurate
m700.jpg (813.45 KB; downloaded 10673 times)

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia alchimistul

De ce este nevoie de largirea lui DN1A ?  :ugeek:

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia paca

alch3mist wrote:
De ce este nevoie de largirea lui DN1A ?  :ugeek:


Nevoia e relativa ... sigur ar fi mai util podul de la intersectia cu DNCB, care era candva in planuri, dar cu siguranta toti cei care stau dimineata la coada sa treca de centura 15 - 20 min poate chiar mai mult, ar fi tare fericiti.
La fel seara, la intrare in Mogosoaia se face coada pana la intrarea in rondul de la DNCB ...
Zic ca ar fi util daca s-ar largi de la DNCB pana la Lukoil.

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Sau util ar fi sa se faca rampa lipsa de la Chitila ca sa nu mai mearga lumea pe vechiul traseu al centurii.

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia paca

Rampa lipsa a podului din Chitila impacteaza doar un sens - iesirea din Bucuresti. N-ar ajuta cu nimic coada de dimineata pentru a intra in Bucuresti

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia t530

Exista un articol

http://www.fonduri-structurale.ro/detaliu.aspx?eID=13789&t=Stiri

7 poduri feroviare din apropierea Bucurestiului vor fi reabilitate prin POS Transport
28 septembrie 2013

Obiectivul proiectului consta in executarea lucrarilor de infrastructura si suprastructura necesara pentru reabilitarea/reconstructia a 7 poduri de cale ferata, dupa cum urmeaza:

   Pod, km 20 + 474, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
   Pod, km 21 + 084, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
   Pod, km 21 + 434, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
   Pod, km 21 + 888, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
   Pod, km 57 - 560, CF 300, Bucuresti – Ploiesti, intre statiile Brazi si Ploiesti Sud (jud. Prahova)
   Pod, km 57 + 540, CF 304, Ploiesti Sud – Ploiesti Triaj, intre statiile Ploiesti Sud si Ploiesti Triaj (jud. Prahova)
   [b]Pod, km 1 + 510, Linia colectoare Mogosoaia (jud. Ilfov).[/b]


Prin implementarea proiectului se vor crea conditiile de cresterea gradului de siguranta a traficului feroviar de marfuri si pasageri pe liniile CF 100, 300, 301 si 304, prin eliminarea punctelor periculoase determinate de starea tehnica a podurilor. De asemenea, se va imbunatati confortul calatorilor, precum si eficacitatea traficului pe calea ferata, prin cresterea vitezei de circulatie si prin ridicarea restrictiilor de tonaj/gabarit.

Proiectul are un buget total de 95.683.801 lei, din care 62.923.047 lei constituie finantare nerambursabila acordata de Comisia Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport 2007-2013, restul sumei fiind asigurata de la Bugetul de Stat. Implementarea acestui proiect se va realiza prin contracte de lucrari si servicii licitate de catre CN CF ”CFR” SA.

Acest proiect a fost depus in cadrul Axei Prioritare nr. 2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport in afara axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem national durabil de transport”, Domeniul major de interventie 2.2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare nationale si a serviciilor pentru calatori”.

Perioada de executie a lucrarilor pentru proiectul mentionat este 01.12.2013 – 01.01.2016, fiind urmata de perioada de garantie intre 02.01.2016 – 02.01.2017.

Sursa: AM POS Transport

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Coada aceea blocheaza giratoriul deci afecteaza toate sensurile.

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia andrei11

Acolo era prevazut un pasaj denivelat centura / Mogosoaia. Acela trebuie facut. Daca nu,  ne agitam de pomana.

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia alchimistul

OK, din prima postare s-ar intelege ca "se largeste DN1A". Daca e o largire punctuala, pe o distanta mica unde de obicei se aglomereaza, nu vad nicio problema. Daca e o largire pana la Ploiesti, atunci clar miroase a spalare de bani.

 


Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Eee pana la Mandravela acuma, pana acolo la intersectie si ar fi foarte bine, oricum peste 5km e alt ditai pasajul peste cf care-i o singura banda pe sens.
Si de ce ar fi spalare de bani?, DN7 e 2 benzi pana la Baldana si e foarte bun, ce, si acela e spalare de bani?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use