Pasajul subteran Baba Novac - Dudesti ( propunere )

Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor

Re: Pasajul subteran Baba Novac - Dudesti ( propunere )

Mesajde andrei11 » Dum, 02 Aug 2015, 16:32

De ce suprateran ? Numai daca ne incurca metroul. Oricum pe directia spre sud un pasaj pe sub Baba Novac / Dristor. Fara "iesiri multiple". Cine vrea drept prin pasaj. Cine vrea stanga / dreapta pe deasupra.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17058
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Pasajul subteran Baba Novac - Dudesti ( propunere )

Mesajde shoppy » Dum, 02 Aug 2015, 22:34

Poate prelungit pana in fata la Kaufland, sa se profite de acea panta, cum s-a facut la Baneasa.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8921
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Pasajul subteran Baba Novac - Dudesti ( propunere )

Mesajde zapacitu » Dum, 02 Aug 2015, 22:39

La Baneasa era vreo panta? :)

Nu cred ca zona Dudesti prezinta vreo problema acestul presupus pasaj. "Dixtraxia" e la capatul Baba Novac, unde ar cam da cu virgula din cauza galeriilor de metrou. Dristor 2 si Muncii sunt foarte aproape de suprafata. Nu am niciun motiv sa cred ca galeria dintre ele coboara mult sub nivelul statiilor. Am impresia ca sub intersectia de la Baba Novac e o mica padure de linii de metrou si linii tehnologice. Racord intre magistrale nu cred ca avem; daca avem, e nasol - ar avea aproximativ acelasi traseu cu pasaju meu :)
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1524
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Pasajul subteran Baba Novac - Dudesti ( propunere )

Mesajde zapacitu » Dum, 02 Aug 2015, 23:05

Chiar daca metroul incurca prea mult rampa S->N (cealalta nu ar trebui sa fie afectata), putem apela la artificii inventive (ATENTIE! DESENUL DE MAI JOS E O MARE PRESUPUNERE REF. GALERII METROU; a nu se lua "de bun").
lerond.jpg
Nu sunt convins de galerrile de metrou; oricum e doar o idee.
lerond.jpg (483.24 KiB) Vizualizat de 777 ori


Scopul declarat e asigurarea fluiditatii prin construirea pasajului numai pe partea de VEST a bulevardului, pentru a fi "pe partea corecta" a galeriilor de metrou si a evita traversarile necesare. Rampa desenata are numai 140m, cu vreo 15-20% mai scurta decat rampele celorlalte pasaje de pe Mihai Bravu, insa ar putea fi prelungita la nevoie.

Spatiul castigat (a se observa ca benzile 1-2 (poate chiar 3) de pe actualul sens S>N ar deveni cam inutile; ar merge un mic parculet, avand in vedere ca intr-o astfel de amenajare zona din NV-ul intersectiei ar urma sa fie ciopartita putin pentru a face loc de inca 1-2 benzi. Probabil va trebui mutata si statia de autobuz. Oricum, loc e suficient si parculetul se poate muta.

Tramvaiul e subiect delicat: ori trece si el prin pasaj (caz in care avem nevoie de cei 30m in plus), coboram cu 3m tot pasajul in zona Dristor si facem o statie de tramvai plus pasaj pietonal (eventual pana la celelalte statii de tramvai + pana la Metrou -- sa ii zicem intermodala cu mandrie)... ori il lasam sarmanul la suprafata, pe mijlocul pasajului (a la Obor) ori ne batem joc si facem schema de la Muncii, de cracim saracele linii de le ia naiba.
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1524
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Anterior

Înapoi la Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori