Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

518 posts, 168689 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 37
 
 

📖 Pagination options
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) shoppy

Cand angajatii o sa ceara 200ron in plus la salariu ca sa vina in Pipera atunci nu o sa se mai construiasca, pana atunci se da raspunsul clasic "am 100 de oameni la poarta pentru job-ul asta" si se construieste in continuare.

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) General_Katana

shoppy wrote:
Cand angajatii o sa ceara 200ron in plus la salariu ca sa vina in Pipera atunci nu o sa se mai construiasca, pana atunci se da raspunsul clasic "am 100 de oameni la poarta pentru job-ul asta" si se construieste in continuare.


Ca sa nu mai ceara aia 200 RON iar traficul sa revina la normal, companiile ar putea sa puna la dispozitie microbuze pentru angajati insa romanul n-o sa-i convina pentru ca el va veni oricum cu "jipanul"/ mertzanul" la munca indiferent ca se va realiza sau nu largirea drumului. Interesele cred ca sunt altele decat cele economice reale.... IAR pe de alta parte nici unele companii nu vor sa cheltuie mai mult decat bugetul alocat unei tari cu forta de munca ieftina.

Ceea ce am realizat de-a lungul timpului este ca in tara asta nimic nu se face pentru economia tarii si cetateni, ci pentru buzunarele unora pe termen scurt/lung, parerea mea.

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) shoppy

Poti sa te duci sa vezi ce puhoi iese de la metrou daca ai impresia ca aia vin toti cu mertanu. Practic e mai rapid sa vii de pe Grivita cu metroul cu schimb la Basarab si Victoriei cu toata calcarea in picioare, decat sa vii cu masina.

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) icelexy

General_Katana wrote:
companiile ar putea sa puna la dispozitie microbuze pentru angajati


Multe firme cu sediul mai departe de metrou au microbuze care fac naveta metrou Pipera - sediu (ex. Global City, Swan, Renault, Vodafone). Metroul insa nu este o solutie pentru toata lumea.

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) General_Katana

shoppy wrote:
Poti sa te duci sa vezi ce puhoi iese de la metrou daca ai impresia ca aia vin toti cu mertanu. Practic e mai rapid sa vii de pe Grivita cu metroul cu schimb la Basarab si Victoriei cu toata calcarea in picioare, decat sa vii cu masina.


Am observat insa intrebare intrebatoare: daca microbuzele companiilor ar lua angajatii aproape de casele lor, ar mai fi nevoie de atatea mijloace de transport in comun si busculadele romanesti la care adaugam tocanita de injuraturi ? Plus ca s-ar reduce nr masinilor care trebuie sa ajunga la munca considerabil, ramanand doar cele ale soferilor care mai mult se plimba prin Buc. (stiu cazuri concrete de manageri de Duminica care primesc banul acasa si se plimba toata ziulica cu masina prin oras sa-si plimbe secretarele de colo colo, benzina fiind platita din fondurile bine stiute de noi toti) decat sa mearga intr-o directie cu un scop anume.

La ora actuala abia mai poti arunca un ac la cate masini sunt in aceasta capitala cica europeana. Nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi traficul in viitorul apropiat daca nu se impun legi ca in Germania unde multe masini sunt lasate la marginea orasului pentru cetatenii straini iar transportul in comun functioneaza si fiindca nu toti folosesc ca in Ro masina personala ca sa se deplaseze max 1 km pana la job.

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) Nightwolf

Traficul din Bucuresti este vina ABSOLUTA a primariei care in ultimii 20 de ani NU A FACUT NIMIC pentru dezvoltarea transportului in comun atat de suprafata cat si in subteran. Daca in ultimii 15 ani am fii dezvoltat continuu RATBul, acum nu ar mai fi fost problemele astea. Este inadmisibil, dpdv tehnic, sa nu modernizezi decat 4-5 linii de tramvai si sa dezvolti 3 culoare pt autobuze in 20 de ani. Dar asta e valoarea conducatorilor ... pe care tot noi ii votam  :popa:

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) shoppy

Nu este voia conducatorilor, este voia popoului poporului care vrea sa se plimbe cu masina, cand poporul o sa-si miste popoul in strada sa urle ca vrea trafic civilizat ne mai gandim, pana atunci poporul vrea autostrazi, pasaje si poduri pe care sa circule cu masina, deci daca vrei sa fi priamar asta trebuie sa promiti, ca altfel ajungi sa fi catalogat ca un al doilea ceasca care taia benzina si impunea circulatia alternativa dupa numere in weekend.

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) alex230ro

shoppy wrote:
Poti sa te duci sa vezi ce puhoi iese de la metrou daca ai impresia ca aia vin toti cu mertanu. Practic e mai rapid sa vii de pe Grivita cu metroul cu schimb la Basarab si Victoriei cu toata calcarea in picioare, decat sa vii cu masina.

Testat de mine, mai rapid ajungi cu masina din Grivita pana la munca, mai ales daca nu esti langa metrou. Eu lucram undeva langa cladirea Vodafone/rond OMV, daca plecam pana in ora 17 acasa faceam cam 20 min pana in zona 1 Mai altfel aveam de luat microbuzul firmei metrou Pipera - Victoriei Victoriei-Basarab Basarab-1Mai cam 30-35 min minim.
Altfel nu cred ca se supara nimeni daca se dau alternative decente in ceea ce priveste transportul in comun,daca e sa vorbim de metrou in zona Pipera cred ca e incarcat la capacitate maxima.
__________________
Edit andrei11 : rezolvat.  ;)

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) andreimetrou

@Nightwolf,sa sti ca metroul este sub ordinea ministerului transporturilor,astfel,primarul nu e vinovat de ceea ce se face in subteran.
Dupa parerea mea,trecerea "trenului galben" la primarie este o solutie mai optima,dar nu se va realiza in 10 ani... :? l

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) Nightwolf

Stiu ff bine in a cui subordine e metroul, am dezvoltat subiectul asta acum mult timp. D`aia n-am facut referire la el ci exclusiv la RATB ;)

In alta dezordine de idei, nu stiu daca e un lucru ok sa trecem metroul in subordinea PMB ... cel putin nu acum ...

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) TibiV

Nightwolf wrote:
nu stiu daca e un lucru ok sa trecem metroul in subordinea PMB ... cel putin nu acum ...

Putem să îl trecem la PMB.
Şi va ajunge în 6 luni mai rău ca RATB-ul...

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) Nightwolf

Si asa... eu mai degraba l-as privatiza :P

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) panzer01

Daca vrei sa ai tarife ca la Apa Nova da-i inainte cu privatizarea. Sa vezi trafic cand metroul va fi mai scump decat o masina pe gaz de exemplu.

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) Nightwolf

Bag de seama ca daca nu pun " nu se intelege ironia :)

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 37
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422056 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use