Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 104877 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura TibiV

Nu am verificat intregul forum, dar mi se pare interesant ca noi ne entuziasmam ce repede a mers Pasajul MB, abia asteptam sa se termine pasajul de la Pta Sudului, dar nu ridicam o problema cruciala, cred eu, pentru soseau pe care Oprescu a pus cu atata mandrie indicatoarele cu "Inelul median".

Si anume ca atunci cand vor fi amandoua gata, de la giratoriul de la Obregia-Nitu Vasile vei ajunge in 4 minute la Calea Vitan. Unde probabil vei prinde un stop.

Dar urmeaza intersectia de DRISTOR, iar cu oi statie de tramvai inainte soseau pe care ai venit pe 3 benzi, de la intersectia cu str. Laborator (imediat dupa benzinaria Petrom) M.Bravu se ingusteaza la 2 benzi - dar si alea teoretice, pentru ca sunt o gramada de masini parcate pe banda 1.

Situatia continua identic pana la Baba Novac, unde soseaua revine la 3 benzi pe sens. Cei care trec pe acolo stiu foarte bine ca dimineata si seara se fac cozi imense, ca poti sa prinzi si 4-5 semafoare la Dristor, iar daca vreun nesimtit se baga si ramane blocat in intersectie este si mai rau.

Mergand spre Muncii, au fost zile cand masinile ramaneau la Dristor pentru ca in fata soseaua era ocupata ochi de masinile care stateau la coada de la semaforul de la Baba Novac.

Culmea este ca pe intreaga portiune s-ar putrea largi soseaua fara probleme. De la intersectia M.Bravu-Laborator pe partea stanga se pot lua fara probleme cel putin 7-8 metri din curtea Liceului International de informatica. Dupa intersectie, tot pe partea stanga, de la benzinaria Rompetrol pana la Baba Novac de la trotuar pana la blocuri sunt 15 metri distanta (spatiu verde), pentru ca blocurile alea contruite pe vremea lui Ceascu au fost special contruite acolo, exact pentru a putea largi M.Bravu.

Exista insa o cledire care incurca treaba - cladirea de pe colt, o veche scoala care acum este nefolosita pentru ca s-a construit in spatele ei alta scoala. Pe poza urmatoare am notat cu rosu traseul pe care se poate largi M.Bravu, si cu cerc galben cladirea.





Aici poza de satelit marita mult, cu cladirea cu pricina marcata cu rosu.





In urma cu vreo 4 ani l-am intrbat pe fostul primar de la sectorul 3 de ce nu o darama (oricum era in ruina, si in ea se mai cazau homelesii cu toate consecintele de rigoare). Mi-a spus ca nu poate, ca este clasificata monument istoric.

Intre timp se pare ca a fost insa declasificata, dar noul primar  de la sectorul 3 a venit cu o idee stralucita: Sa o consolideze, renoveze si sa mute nu stiu ce directii ale primariei de sector in ea !  Se pare ca lucrarea a inceput, sunt deja ceva muncitori inauntru, iar afara este un panou mare care anunta aceasta lucrare "esentiala" pentru binele orasului...

Doamne,astia sunt nebuni ?
Zici ca sunt din partide diferite si Negoita vrea sa saboteze Ïnelul median al lui Oprescu. Iar Oprescu nu zice nimic...

Pai daca n-au demolat-o pana acum cand era ruina, dupa ce o sa bage primaria multe milioane de euro in ea, nu o mai darma nici naiba, si ramanem cu gatuirea de la Dristor inca 100 de ani...

Sau poate facem ca in atatea alte situatii - o terminam, o inauguram frumos, cu taieri de panglici, si dupa o luna - doua  ne dam seama ca din nefericire trebui sa o dam jos caci sufoca traficul rutier ? (De fapt si pe cel public, caci si autobuzele stau la acceleasi cozi ca si autoturismele, iar  multi soferi urca pe linia de tramvai in speranta ca doar-doar vor reusi sa treaca...)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura 133 313

Nightwolf wrote:
Reabilitarea lu` 34 n-a facut-o RATB-ul din banii lor?? Parca asa umbla un zvon...

Sii... ratb-ul al cui este? Aveau incasari record pe vremea aia.  :twisted:

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Costin

Nu, a fost lucrarea primariei, executata de Mari Vila... nici o legatura cu RATB-ul.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Budy187

O spun si ma repet: la Dristor se poate fluidiza cat de cat prin a se ridica masinile care ocupa banda 1 !!!

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura TibiV

Budy187 wrote:
O spun si ma repet: la Dristor se poate fluidiza cat de cat prin a se ridica masinile care ocupa banda 1 !!!


Expresia-cheie este "cat de cat".... Intr-adevar, masinile trebuie saltate, mai ales ca nesimtitii au ajuns sa parcheze in fata Liceului de Informatica chiar in dreptul statiei de tramvai, si acolo de fapt este o singura banda, ca nu ai cum sa incaleci refugiul. Dar este si statia de autobuz in dreptul aceluiasi refugiu, opreste 135 in statie - iar ramane o banda....

Dar ce faci daca are loc un accident si se blocheaza o banda, una singura ?
Si ganditi-va ca acum tramvaiele circula relativ rar, dar la anul cam pe vremea asta se termina Piata Sudului si vine si 34....

Dupa parerea mea, largirea este singura solutie.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Nightwolf

La Dristor se poate fluidiza daca interzici virajul la stanga pe oricare din cele doua artere. Personal l-as interzice, evident, pe cel de pe M. Bravu. Astfel cine vrea sa faca stanga pe C. Ressu venind dinspre B. Novac are varianta de stanga prin rondul de acolo - Dristorului - C. Ressu, iar ceilalti care vor stanga pe Dudesti ori prin Vitan ori prin Baba Novac. Solutii de stradute sunt mii, trebuie doar regandit un pic traficul. Ia scoate banda de stanga sa vezi cum iti merge intersectia.

La fel putem face si pe relatia C. Ressu - Dristorului. Cine vrea venind dinspre Rebreanu sa mearga spre Vitan o poate lua prin Fizicienilor, Rm. Sarat, de pe Dudesti spre Baba Novac poate sa o ia prin 3 stradute inainte de intersectia cu C. Ressu + stanga la Dristorului.

Apropo, suprafata intersectiei C. Ressu x M. Bravu e de 3x mai mica decat C. Ressu x Dristorului. La Dristorului x B. Novac se poate instala bretea separata de dreapta, intermitent, se pot face multe. Dar cum sa pierdem noi electoratul??

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Radu Stanescu

Oameni buni, mai multe benzi nu inseamna neaparat un trafic mai bun. Hai sa stam putin si sa ne gandim, de ce sa sufocam orasul cu masini si sa taiem spatii verzi, curti de scoli si case. Daca ne uitam in afara tarii vom vedea ca mentalitatea e fix invers, benzile pentru masini se reduc pentru a lasa loc pistelor de biciclete, spatiilor verzi si pietonilor. Trebuie sa incepem sa gandim putin mai departe si sa ii prindem din urma. La fel si cu imobilele vechi, din ce in ce mai putine, si inlocuite cu unele de calitate indoielnica. Eu ma bucur ca o restaureaza si o vor folosi din nou.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura andrei11

Ba eu as mai face 2 pasaje pe inel, si anume :
- unul fix ca in poza. E inegal ca si bretele pentru ca metroul e cam la suprafata de la Dristor 2 la Piata Muncii.
- unul care sa subtraverseze Vitanul. M 1 acolo e destul de adanca, merge.
11-15-2014 10-27-43 PM.png (175.44 KB; downloaded 6212 times)

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Robert24

La Vitan chiar nu se face aglomeratie. La Dudesti e marea buba. Si sa nu uitam "Dimitrov"!

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura andrei11

Din pacate la "Dimitrov" nu stiu cum stam cu metroul.
Daca n-ar fi d'alde Nicusor Dan & Co eu as "pune" un pod care sa includa Piata Iancului si Dimitrovul. Da' sare  Faraonul si blocheaza proiectul.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Costin

Metroul urca pana "intra" in pasajul rutier / statia Obor... Posibil sa inceapa urcarea dinainte de "Dimitrov", deci o fi cam sus si acolo. INSA, strict legat de acest subiect / inelul central, ar fi normal ca la finalizarea tuturor lucrarilor sa revina 34 (sau orice alt numar, legatura Romprim-Banu Manta sa fie) cu cadenta buna si o sa mai scada putin traficul rutier... probabil nu semnificativ, dar cine stie...

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Bogdan MD

La Ferdinand nu cred ca e niciun fel de problema in a construi un pasaj, e la 500m distanta de intrarea in pasajul Obor, metroul sigur e inca la adancime in zona. Aici s-ar putea sa fie o problema cu rampa Obor, deoarece soseaua cum mergi spre Obor se ingusteaza dramatic dupa 100m si nu se poate face nimic in privinta asta. Cam greu sa strecori pe un sens 2 benzi de pasaj si 2 de suprafata...

Cat despre zona Dristor-Baba Novac, acolo e buba mare. Mie mi se pare ca nu intersectia de la Dristor e problema, ci Baba Novac, unde ai 6 strazi care dau intr-o singura intersectie, si 3 cicluri de semaforizare care trebuie sa degajeze un trafic destul de abundent din toate directiile. Si din pacate, fix acolo nu poti face un pasaj calumea, din cauza metroului. Si inainte de intersectie e practic exclus sa iesi la suprafata, nu este loc deloc. Cel mult sa largesti soseaua putin mai spre vest (expropriezi spatiile verzi ale blocurilor), cat sa aiba loc rampa spre nord si o banda langa. Pe sensul celalalt pasajul sa inceapa dinainte de Baba Novac, iar la suprafata sa ramana 2 benzi. E complicat rau. Macar spre Vitan e foarte usor, ai tot locul din lume sa largesti la mica distanta de intersectie, acolo soseaua e ingustata artificial.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Costin

La Baba Novac nu se fac ambuteiaje consistente... Coada mai mare se face pe str. Baba Novac, unde verdele are cea mai scurta durata, iar pe locul doi, coada se face si pe Mihai Bravu (sens spre Muncii), dar acolo e din cauza ca se circula pe o banda si jumatate... O data ce se face verde, trec cam 75% din masinile de la coada. Nu cred ca se justifica un pasaj acolo.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura someone

Clar la Dristor e problema. Insa daca rezolvi la Dristor nu se muta problema la Baba Novac?
Pana la urma, nu vor mai fi probleme pe inel abia atunci cand se vor face toate intersectiile denivelate.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420539 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use