Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 104941 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura TibiV

someone wrote:
Clar la Dristor e problema. Insa daca rezolvi la Dristor nu se muta problema la Baba Novac?
Pana la urma, nu vor mai fi probleme pe inel abia atunci cand se vor face toate intersectiile denivelate.


Nu cred, pentru ca masinile care ies de la Baba Novac au 3 benzi "curate" pana la pasajul Muncii. Singurele ocazii cand am vazut ambuteiaje pe sensul asta a fost cand se lucra (si inca se lucreaza la Pasajul Muncii si la liniile de tramvai de acolo.

In sens invers, Baba Novac - Dristor: foarte rar sirul de masini la oprit la semaforul de la Baba Novac este mai lung decat refugiul statie de tramvai, dar acolo sunt 4 benzi. Cum se pleaca din intersectie, coada se intinde pe toata portiunea dintre Baba Novac si semaforul de la Dristor, care are doar2 benzi.

Explicatia este simpla, mai fratilor, este o explicatie din fizica (hidraulica, electricitate - tot aia).

Un debit care vine pe 3 tevi (benzi) nu il poti impinge pe 2 tevi de aceeasi dimensiune decat daca maresti viteza de transport cu 50%. NU conteaza ce viraj la stanga interzici, daca pe 3 benzi iti vin 1000 de masini pe ora cu 60 km/h, pe 2 benzi vor reusi sa treaca toate doar daca acolo merg cu 90 km/h.

In aerodinamica se foloseste asta in tuburile Pitot, cu care se masoara viteza in aer. Este un tub cu o sectiune mare si una mai mica, prin care trece acelasi volum de aer. Unde este sectiunea mai mica viteza aerului creste, presiunea statica scade si daca iei de acolo presiunea cu un manometru marcat in m/s sau km/h se cheama ca ai un vitezometru aerodinamic. Gasiti schema tubului Pitot oriunde pe net. Nu stiu unde poti gasi metoda sa maresti cu 50% viteza masinilor pe tronsonul cu pricina.....

Iar zona de care vorbim este exact asa ceva: o zona ingusta, precedat si urmata de zone largi.

Asa ca nu stiu de ce va opuneti ideii de largire, care ar fi cea mai simpla si putin costisitoare (vedeti prima postare de pe pagina precedenta) - nu trebuie decat sa demolezi o singura cladire veche care incurca tot.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura andrei11

Proiectantii lui Ceausescu au facut 2 lucruri in zona :
1) Au construit o scoala noua, in 15  Iunie 1990 scoala veche trebuia sa fie pusa la pamant.
2) Intre Baba Novac si Vitan blocurile sunt retrase fata de trama stradala.
Concluzia ?
A, ar mai fi ceva, bulevardele  Octavian Goga  si Burebista va spun ceva ? Ca are legatura.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura TibiV

andrei11 wrote:
Proiectantii lui Ceausescu au facut 2 lucruri in zona :
1) Au construit o scoala noua, in 15  Iunie 1990 scoala veche trebuia sa fie pusa la pamant.
2) Intre Baba Novac si Vitan blocurile sunt retrase fata de trama stradala.
Concluzia ?
A, ar mai fi ceva, bulevardele  Octavian Goga  si Burebista va spun ceva ? Ca are legatura.



Multumesc andrei11....

Inseamna ca nu sunt chiar nebun.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

alex230ro wrote:
ai carnet?ai stat in coada aia 15 min pt 10 masini care faceau dreapta?ai prins vreodata blocaj din cauza celor care blocau DN1 incercand sa intre pe breteaua aia?

Exact cu a zis colegul @shoppy, astea sunt idei bizonice. Iar faptul ca esti "ai stat in coada aia 15 min pt 10 masini care faceau dreapta", nu imi demonstreaza decat faptul ca esti cel putin subiectiv. Cat de obiectiv poate sa fie un om subiectiv? ;) (S-ar primi ceva de gen cum daca ai fi judecator si ai fi pus sa judeci un caz, in care inculpatul este prietenul tau vechi, ai fi tu un judecator bun? :D )

PS Acum voi aminti de niste observatii de ale mele (asta nu inseamna ca ele sunt si neaparat corecte), deoarece si eu am trecut prin acele etape, am vazut si prieteni trecand prin ele...
Orice om de mic este supus unor dependente, fara de care el nu se simte bine in pielea sa....
- sanul mamei;
- bicicleta;
- haine;
- A,B,D,E - fonurile;
- masina.
Deobicei fiecarei dependente i se pliaza o varsta anume, dezbaierarea de aceste depenedente depinde de dezvoltarea creierului. Astfel incat daca nu antrenezi capul si ai o minte odihnita adeseori ai multe dependente de diferite obiecte. Daca ai mintea antrenata, cam scapi de tot felu de purici pe creier.
Dependenta de masini, este ultimul tip de dependenta, de care unii nu scapa niciodata.
Respectiv daca ne raportam la dependenta fata de masini, pot identifica 2 tipuri de oameni:
- Automobilistii - sunt acele persoane care sunt dependente de masini, acei care nu se simt bine in afara masinii sale, cei care se identifica cu masina sa (daca cineva loveste(accidental) masina automobilistului, acel cineva va fi violentat de automobilist), acei considera ca daca vei baga peste tot autostrazi => atunci va veni RAI-ul pe pamant, acei ce se gandesc strict la fundul sau(si masina sa) si ii sfideaza pe toti (parcand unde vrea, circuland pe trotuare si benzi pentru transport public ...), care pun imaginea masinei sale pe post de icoana si bat matanii in fata ei.
- Oamenii - persoanele care chiar daca au sa nu au permis de conducere, stiu sa empatizeze cu alti oameni, care nu idolatrizeaza masina si o folosesc pentru a se misca din punctul A in punctul B daca nu mai au alte optiuni valabile(sau daca au de facut cumparaturi voluminoase de la un hipermaket, jobul lor este legat de folosirea masinii....).

PS PS Asta nu este o axioma, este doar o observatie personala, deci nimeni nu trebuie sa se simta ofensat.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura sss

Nu te supara, nu este normal sa cauti orice carlig, ca sa te aruni intr-un discurs delirant! S-a discutat despre un punct concret de gatuire a circulatiei, efect al unei proiectari defectoase a unui nod rutier, care se poate rezolva in cateva zile, fara sa moara pietoni si sa se taie paduri si tu vrei sa-l infierezi pe @alex ca si dusman al poporului, un individ cu idei bizonice, care, dupa privirea vinovata, de comunist nordcoreean, eu cred ca a si votat cu Ponta!  :lol:

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura alex230ro

cum zice si colegul mai sus vorbim de o gresala de proiectarec are ,uluitor s-ar rezolva usor.mai sunt cateva zeci de asemenea greseli (nu neaparat de proiectare) care la fel s-ar rezolva usor,daca de la asta ajungem la ceea ce postezi tu eu ma las pagubas.
PS:de 2 ori am stat la coada aia am preferat sa sar podul si sa intru pe centura de pe cealanta parte,altii prefereau sa iasa pe la BMW Otopeni mergand cativa metri pe interzis si apoi facand stanga in centura(acum nu cred ca se mai poate face asta) altii mai preferau sa faca stanga de pe banda 2 sau chiar sa intre pe interzis.Poate ca daca s-ar regla cumva intersectia asta aceste lucruri ar dispare.

edit: viewtopic.php?f=258&t=749&start=462

de aici a plecat discutia si vad ca acolo

Mesajde ADY881 » Joi Noi 27, 2014 5:57 pm
Deacord, micsorarea trotuarelor, este o solutie foarte buna(si deloc medievala :lol: ).

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

Nightwolf wrote:
Eu sunt impotriva celei de pe Buzesti! Care a fost facuta cu costuri enorme si inutil. Parerea mea!

Zici ca este scump, hai sa calculam, din cate eu stiam pasajul rutier de la PPL va costa 12.000.000 euro, iar lungimea aproximativa al pasajului este de ~500m=> ca avem un cost de 24.000.000 euro/km. Iar daca ne uitam la pista amintita de tine, ea costa 15.000 euro si are o lungime de 1,2km => 12.500 euro/km. Deci consideri ca tot este enorm de scumpa?
Iar de utilitate, astea sunt primele benzi pe bune, care inca nu se duc nicaieri, insa asta este un inceput si pe viitor cu cat reteaua benzilor adevarate(nu pe trotuar) va creste, ca atat mai multi biciclisti vom avea.


Nightwolf wrote:
Eu sunt impotriva celor care cer si vor fara sa dea nimic in schimb.

Vroiai de fapt sa spui ca  "eu sunt contra celor ce zic ca este bine sa dam 2 benzi pentru transportul public si nu propun latirea drumului cu 2 benzi, ca soferul de rand sa nu simta ingustarea, sau si mai bine un pasaj"?

Nightwolf wrote:
Ideea e cu acele "dorinte" sau "drepturi inventate" tipate prin intermediul internetului pt ca jap-jap s-a facut dimineata.

Adica eu inteleg ca exista 2 tipuri de cetateni:
1) automobilistii - sunt categoria I, exclusiv ei au dreptul la toata suprafata din domeniul public, respectiv si la banii din bugetul public.
2)oamenii - sunt categoria de jos, ei drepturi nu au, caci nu circula cu masina, si trebuie sa tolereze bizonii, ei nici macar nu mananca, nu au casa nu au masina, nu fac nimic care sa fie taxat => daca tot nu contribuie cu nimic, atunci sa taca ;) .
Si printre altele Constitutia a fost scrisa de un incult, a scris ca toti avem aceleasi drepturi, de fapt el trebuia sa scrie ca automobilistii au doar drepturi in tara asta.

Nightwolf wrote:
Consider o disciplinare fortata a acestui popor prin aceasta ingradire partiala a dreptului de circulatie pe o artera.

Asa tu intelegi benzile dedicate RATB? Unde in Constitutie scrie ca un automobilist are dreptul la orice metru patrat din drum?

Nightwolf wrote:
Voi continua sa inisist in organizarea actiunilor pt sanctionarea celor care urca pe Dorobanti pe interzis sau pe Regina Elisabeta.

Stiu eu cum lucreaza Politiile, atat localii, cat si rutiera, eu vad zilnic balamuc, ieri chiar din autobuz am vazut-o pe iubita cuiva  la volanul Tuaregului ei care fara nici o problema a mers pe contrasens dupa autobuz pe Dorobantilor=> strategia aia cu "autodisciplinarea" indusa pe piata de Ion Dedu  este un basm. Si este un basm chiar si in Paris, astfel incat pentru un sistem eficient de benzi ei le separa si le semaforizeaza. Uita-te un ex. http://old.wikimapia.org/#lat=48.7644965&lon=2.4059984&z=19&l=0&m=b
https://www.google.com/maps/@48.764425,2.406058,3a,75y,278.38h,93.84t/data=!3m4!1e1!3m2!1sadLIqOLt1BSuH6WPRLjdTg!2e0?hl=en-US

aztec wrote:
eu personal am vrut sa iau la bataie cativa biciclisti pe "pistele" din parc sau trotuare pt ca dau semne de imbecilitate intre ciclisti.De genul daca e desenata o pista de biciclele el circula oriocum, cu viteza si fara sa fie atent  la copii sau trecatori, tot eu trebuie sa ma feresc sau copilul.

Deacord, benzile in parcuri sunt un pericol, ca si in cazul trotuarelor. Si eu am intalnit specimene de le 18-30 de ani ce goneau in Herastrau si in IOR, doar datorita faptului ca ei aveau benzile alea verzi, deci considerau ca este in regula circularea cu 30km/h pe langa oameni.

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Nightwolf

Prietene tu esti departe rau de realitate dar hai sa-ti fac pe placa sa-ti raspund:

1. Nu o sa compar niciodata UN PASAJ cu PISTE DE BICICLETE. E ca si cum ai compara un parc de agrement cu o amenajare piscicola privata. Intelegi aluzia? Daca tu ai ajuns sa faci astfel de comparatii.... e problema ta si doar a ta. In alta ordine de idei, zambesc :).

2. Nu. Vroiam sa zic EXACT ceea ce am zis. Nu ceea ce vrei tu sa intelegi. Nu imi baga cuvinte in gura ca idei ale tale.

3. Vezi punctul 2. Unde am rostit eu asa ceva? Iar aberezi si incerci sa impui ceva ce doar tu vrei ... In alta ordine de idei, se vede ce bine ai citit tu Constitutia de habar nu ai ca egal esti doar in fata legii, aceleasi drepturi TU cu MINE nu le ai. EU am mai putine drepturi decat tine, crede-ma! Dar nu-i problema, Constitutia o gasesti pe net, la fel si Legile Speciale ce deriva din ea. Vezi ca nu se opreste DOAR la Titlul II.

4. Vezi ca formularea corecta e "Asa intelegi tu" nu "Asa tu intelegi" ... pronumele se pune dupa verb ... In alta ordine de idei, ai un fix cu automobilul? Ai trunchiat fraza aia fara sfarsitul care se referea la benzile dedicate? Aaaa ma scuzi, acolo nu interpretezi si pt biciclete ci doar pt transportul alternativ motorizat ... SHIT!! E pe cum vrei tu aici, acum m-am prins...

5. Nu stii nimic! Punct! Esti TOTAL PE LANGA cum lucreaza politiile. Daca stiai cum lucreaza, lucrai in sistem. Asa esti pe langa. Nu ma intereseaza SINCER parerea ta de specialist din popor! A merge dupa autobuz pe Dorobanti nu inseamna a merge pe contra-sens. Apropo, pune mana si citeste ti-am mai zis lucrul asta de N ori pana acum. Nu exista notiunea de "contra-sens" sau "contrasens" in nicio lege din tara asta. Sincer deja stau si ma intreb daca pe tine nu incepe sa te irite retina de cate ori te-am/te-au corectat cam toti de pe forumul asta. Dar ne place sa insistam ... ca rama-n beton!

6. Totusi vad ca ai metrologia facuta la ochi. Ce tip de cinemomentru ai implantat? E bazat pe Dopler sau Laser ?? Si "circularea" asta ce e? Un fenomen meteo? Ca in limba romana eu n-am gasit cuvantul asta ...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

Nightwolf wrote:
1. Nu o sa compar niciodata UN PASAJ cu PISTE DE BICICLETE. E ca si cum ai compara un parc de agrement cu o amenajare piscicola privata. Intelegi aluzia? Daca tu ai ajuns sa faci astfel de comparatii.... e problema ta si doar a ta. In alta ordine de idei, zambesc :).

Tu nu o sa compari deoarece esti automobilist, si nu iti incape masina pe benzile de biciclete, insa ce sa vezi sunt aceeasi bani din bugetul public, si pe benzile de biciclete sa cheltuit mult mai putin(cu oameni transportati mai mult si fara efecte adverse), iar cu pasajul ala de la PPL mutam coada, dezfiguram o zona (care in o tara civilizata ar fi protejata de lege), este un successss.


Nightwolf wrote:
3. Vezi punctul 2. Unde am rostit eu asa ceva? Iar aberezi si incerci sa impui ceva ce doar tu vrei ... In alta ordine de idei, se vede ce bine ai citit tu Constitutia de habar nu ai ca egal esti doar in fata legii, aceleasi drepturi TU cu MINE nu le ai. EU am mai putine drepturi decat tine, crede-ma! Dar nu-i problema, Constitutia o gasesti pe net, la fel si Legile Speciale ce deriva din ea. Vezi ca nu se opreste DOAR la Titlul II.

Ironie?

Nightwolf wrote:
4. Vezi ca formularea corecta e "Asa intelegi tu" nu "Asa tu intelegi" ... pronumele se pune dupa verb ... In alta ordine de idei, ai un fix cu automobilul? Ai trunchiat fraza aia fara sfarsitul care se referea la benzile dedicate? Aaaa ma scuzi, acolo nu interpretezi si pt biciclete ci doar pt transportul alternativ motorizat ... SHIT!! E pe cum vrei tu aici, acum m-am prins...

Uneori am impresia ca sunt pe forumul ACR sau BMW club, iar uneori pe forumul "cenaclul literar flacara violet", insa na, cand nu ai contraargumente, merge si asa ceva.

Nightwolf wrote:
5. Nu stii nimic! Punct! Esti TOTAL PE LANGA cum lucreaza politiile. Daca stiai cum lucreaza, lucrai in sistem. Asa esti pe langa. Nu ma intereseaza SINCER parerea ta de specialist din popor! A merge dupa autobuz pe Dorobanti nu inseamna a merge pe contra-sens. Apropo, pune mana si citeste ti-am mai zis lucrul asta de N ori pana acum. Nu exista notiunea de "contra-sens" sau "contrasens" in nicio lege din tara asta. Sincer deja stau si ma intreb daca pe tine nu incepe sa te irite retina de cate ori te-am/te-au corectat cam toti de pe forumul asta. Dar ne place sa insistam ... ca rama-n beton!

Da normal ca sunt, nu sunt membrul cultului martorilor masinii, uita-te nu bat matanii la poza masinii.
Pe mine nu ma intereseaza cum lucreaza sistemul in care lucrezi, pe mine ma intereseaza sa vad rezultate (caci eu ca si alti cetateni romani, platesc Politia din taxe), iar rezulate NU sunt, pe strazi este un balamuc TOTAL, in fiecare zi toti circula cum isi doreste muschiuletul personal, pe linii de tramvai, incalca linii continui duble, parcari pe trotuare (ce ar fi daca eu as lua un scaun si m-as lati pe Magheru?), parcari pe treceri de pietoni... pe sistemul noi ne facem ca veghem, iar soferii se fac ca respecta.
Si nu ma mai lua cu termeni din codul rutier, toti au inteles ce am avut in vedere (adica nu mai inlocui contraargumentele cu introducerea diferitelor "chichite" care trebuie sa le stie strict avocatii, politistii si alt personal din domeniul asta, caci nu ma impresionaza).

In rest este evidenta ca nu ai contraargumente si le substitui cu diferite idei gen "dar tu nu te exprimi exact ca in legea nr.....", sau "nu exista asa termen in legea cu tare" (si nu ca ai avea vreun argument care sa motiveze dezvoltarea infrastructurei auto in stil american), deci polemica cu tine pe acest subiect o consider inutila, deci daca imi raspunzi la acest mesaj, eu n-o sa mai reactionez.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

Robert24 wrote:
Stii tu de undeva ca locurile de parcare vor fi gratuite?!?!
Pentru ultima data iti spun, si crede-ma ca e ultima data (data viitoare nu va mai exista niciun fel de explicatie pentru aberatiile pe care le spui)!
Termina cu aceasta atitudine impotriva celor care au un autoturism, si acum implicit pentru parcari! Chiar trebuie sa comentezi aiurea si sa dai nastere la discutii INUTILE pentru orice?!?
Orasul se dezvolta vrei nu vrei, pentru toata lumea! Rau e ca se parcheaza aiurea, rau e ca se vin cu solutii clare!

Eu nu intreb asa de dragul de a provoca pe cineva, tot primarul sect.4 a zis:
Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu-Piedone, a declarat, miercuri, că zona administrativă pe care o conduce este cea mai săracă din Bucureşti.  

Sursa:http://www.b365.ro/piedone-sectorul-4-cel-mai-sarac-din-bucuresti_223520.html

Deci cum se pupa cel ma sarac sector din Bucuresti, cu ideea ca din acei putini bani se vor face parcari?(in cartiere rezidentiale un loc de parcare (in parcari etajate se vand cu cate 20.000 euro))
De ce este rau sa pun intrebari (sau aberatii cum le califici tu)?
Este rau ca aici pe forum sa fie o pareri ce nu se inscriu in doctrina de baza?(adica neaparat toti trebuie sa gandeasca la fel)
Care este vina mea ca unii colegi se ataca si nu au argumente sa imi raspunda? Sau aici este ca in parlamentul rusesc, unde un deputat din partidul unic rusesc(a lui Putin) a zis "parlamentul nu e locul pentru discutii".

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Nightwolf

Nu pot sa-ti mai raspund, imi pare rau, cu tine inseamna sa-mi perversitez inteligenta incercand sa iti inteleg gandirea si greselile gramaticale ... imi pare sincer rau!! Cand o sa ai intr-adevar ceva CONCRET si la OBIECT de spus vom putea purta o discutie. Pana atunci, spor la trolling!

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura danutzu_2910

@Nightwolf
Nu are rost sa te contrezi, vezi c-a luat destule "cartonase galbene"

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura ADY881

TibiV wrote:
Ai perfectă dreptate, transportul în comun este soluția...
Dar cât de repede crezi că se va face ( dacă se va face...) metroul până la Otopeni ?... Doar o linie de metrou ar prelua o mare parte din traficul actual...

1. da, transportul public e solutia.
2. Metroul nu are ce cauta in nord, mai ales in suburbii din simplul motiv ca nu ai ce sa transporti acolo cu metroul, pentru a prelua un posibil mic flux din nord (deoarece este zona de fita, iar fita presupune masina) ar fi arhisuficienta o linie de LRT.
3.Nu te lasa influentat de cozi, majoritatea sunt formate din masini cu 1 om, sau masini de serviciu, sau aia ce fac naveta. Deci in realitate in o coada de cateva sute de metri se ascund foarte putini oameni, care ar putea fi inghititi usor de o linie de LRT, doar trebuie sa tragi linia de tramvai cel putin pana in DNCB si sa faci un nod de transport cu parcare P&R.



TibiV wrote:
Dar oricum nu va rezolva traficul f.intens generat de cei (tot mai numeroși)  care locuiesc/muncesc dincolo de Otopeni (Balotesti, Corbeanca, până la Snagov & Izvorani).
Aşa că în următorii ani traficul pe DN1 nu are cum să scadă...

1.Eu sper ca glumesti, ce atat de numeros trafic poate genera o zona de vile de fita? Trafic poate genera un cartier pe nume Berceni sau Rahova (care este compus in majoritate din blocuri de 9 etaje).
2. Traficul nu va scadea niciodata din cauza factorului uman, nu conteaza ce faci  si cati bani bagi in infrastructura, din simplul motiv ca masina este mai confortabila, in oras sta la semafoare comune cu transportul public(deci pe ea circuli mai rapid ca pe RATB), si la noi soferii nu platesc pentru nimic.
3.Ca sa nu mai fie trafic trebuie impuse niste masuri care ar muta sarcina financiara de pe toata populatia, direct pe soferi care beneficiaza de comfotul masinii in oras, si aici in tarile civilizate se i-au urmatoarele masuri:
a)parcari cu plata;
b)taxa de intrare in centru (care apoi se poate extinde pe cele mai aglomerate zone si chair pe tot orasul);
c)construirea unei infrastructuri civlizate de transport public + ingustarea unor artere(iar in unele cazuri din centru pietonalizarea lor).

 


Re: Controverse privind lucrarile de infrastructura Robert24

Cei din nord sunt fitosi si nu au nevoie de masini? Gandesti exact ca Impuscatu'! Si el a spus ca nu trebuie metrou in Drumul Taberei (pe atunci acolo erau fitosii...).
Te-ai gandit ca "fitosii" din Corbeanca sau Snagov sau Otopeni vin cu masina pentru ca nu au vreo alternativa de transport civilizat si rapid?
E atat de simplu sa te tii de mistouri ieftine...

PS: Ti-am mai spus de n ori sa termini cu jignirile de 2 bani (probabil ca nici nu realizezi asta). Eu unul spun stop aici.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use