Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 103675 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Controverse privind lucrarile de infrastructura Nightwolf

ANTENA wrote:
Nu stiu ce sens are acest pasaj.
S-a tot vorbit ca dupa finalizarea pasajului Baneasa, se va muta toata aglomeratia la Piata Presei. Oare chiar s-a mutat in asa hal incat sa fie nevoie de pasaj?
Dupa parerea mea, la Arcul de Triumf ar fi mult mai indicat de facut un pasaj la cum se prezinta traficul.
Pe la Piata Presei se circula decent. In plus de la fantana Miorita la P-ta Presei, au fost create 4 benzi de circulatie, tocmai pentru scurtarea cozii la semafor.


Pasaje subterane urgente este nevoie a fi construite in urmatoarele zone:
- Pta. Presei
- Arcul de Triumf
- Pta. Romana
- Magheru/Enescu
- Magheru/Balcescu/Dobrescu
- Universitate
- Marasesti
- Pta. Sudului
- Dorobani/St. Cel Mare
- B. Vacarescu/ St. Cel Mare
- M. Bravu/Ferdinand
- M. Bravu/ Camil Ressu
- M. Bravu/Calea Vitan
- Calea Victoriei/Stirbei Voda
- Calea Victoriei/Regina Elisabeta
- Basarabia/Chisinau
- Basarabia/Morarilor
- Basarabia/V. Luminoasa
- Iuliu Maniu/Leu
- Iuliu Maniu/Apaca
- Iuliu Maniu/Gorjului
- Iuliu Maniu/Apusului
- Iuliu Maniu/V. Cascadelor

Pasaje supraterane:
- Pta. Victoriei cu dubla relatie pt Lascar Catargiu si Calea Victoriei
- Spaliul Ind. --- BIR
- Splaiul Ind/ Cal. Victoriei
- Splaiul Ind/Reg. Elisabeta
- Splaiul Ind/Pod Eroilor
- Splaiul Ind/ Pod Cotroceni
- Splaiul Unirii/ Pod Marasesti
- Splaiul Unirii/Pod Vitan
- Iuliu Maniu/Lujerului

Mi se pare ca atatea puncte erau cu probleme mari...

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere telvanni

Din pacate multe din aceste pasaje nu vor putea fi executate vreodata pentru ca ori e un metrou pe acolo, ori statie de metrou, ori mai stiu io ce. Multe vor urati fata orasului. Sunt constient ca o intersectie denivelata e foarte buna, are ca efect scaderea poluarii datorate stationarii vehiculelor dar......'om trai s'om vedea.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere shoppy

Dar nu va mai dati atat de ceasu morti ca e metrou dedesubt, la Boston Big Dig aveau o intersectie sub care era pasaj pietonal si sub aia terminal de autobuze si sub aia statie de metrou si sub aia au bagat pasajul auto, deci se poate, bani si timp sa ai.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Confirm, si in Belgia e la fel... Pasaj pietonal, dedesupt pasaj tramvai, p`orma pasaj metrou... deci...

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere telvanni

Da, stiu, se poate, doar ca cu cat te duci mai adanc cu atat iti trebuie rampe mai lungi deci incepi sa cobori de pe la p-ta dorobanti ca sa treci pe sub pasaj la Perla. Tunelul ala din Boston e foarte spectaculos....nu degeaba a durat parca vreo 13 ani sa fie executat.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere ANTENA

As mai aduga la pasaje urgente: Sos.Pipera peste Barbu Vacarescu
Azi pe calea Floreasca era o coada infernala de masini de la str.Ceaikovski pana la intersectia cu sos.Pipera.
Era blocata banda 1 cu cei care vroiau dreapta pe Fabrica de Glucoza care la randul ei era full de masini pana in Barbu Vacarescu

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere mindmasster

Daca s-ar construii TOATE pasajele mentionate de tine mai sus s-ar congestiona tot traficul din capitala. Ar dura oricum foarte mult (23 de pasaje la noi se construiesc in 20 -30 de ani ). Peste 20-30  de ani com avea nevoie de alte pasaje si tot asa .

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere Dr2005

Mare parte din lista de pasaje sub- şi supra-terane propuse de antevorbitorii mei, multe nu au ce căuta... de exemplu cele de pe aşa-zisul inel principal de circulaţie. Prezenţa unui pod/tunel va da doar impresia unui trafic lejer şi, clar, va încuraja traficul auto în zonele respective, ceea ce NU e de dorit. pasaje şi poduri să se facă la periferie, unde zonele o permit (adică nu îi obligi pe cei din bloc să stea cu pasajul la 5 m de geam, gen Basarab şi nu te apuci să demolezi un cartier întreg pentru un pod) şi pe centură şi la intersecţiile DN-urilor importante. În NICIUN CAZ în centrul unui oraş.€

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere cornel001

Usurel usurel, nu te grabi asa tare cu , concluziile.
In primul rand , in oras la intersectii vorbim mai mult de pasaje subterane, nu supraterane.
In al doilea rand aici in Barcelona au mai multe nu simple pasaje subterane la cate o intersectie, ci adevarate tuneluri auto lungi (unele acoperite, altele descoperite exceptand intersectiile - in acest din urma caz sunt mai degraba "santuri uriase decat tuneluri"), cu intrari si iesiri la fiecare intersectie majora. Asta din ce am apucat sa vad. Bine, ca au si o retea bine dezvoltata de metro si trenuri regionale ce vin in centrul orasului tot prin tunele.

 


Pasaje vancouver

Dominatrix  » Joi Iun 17, 2010 5:20 am
Pun si eu o intrebare prosteasca: de ce vor sa inceapa atatea lucrari toamna? Asa, daca se apuca prin septembrie – octombrie, dupa vreo 2 luni, hopa vine iarna, si stiti ca nu-i ca vara.

   vancouver scrie:2. asa cum au spus si altii aici, un pasaj la Arcul de Triumf era mult mai util. Parerea mea este un pasaj subteran dublu (pe 2 nivele) la Arcul de Triumf...

O fi posibil asa ceva, dpdv tehnic? Ar fi nevoie si de exproprieri pe Kiseleff si Averescu, si nu cred ca ar fi prea usor.
Oare Arcul de Triumf ar suporta un asemenea pasaj sub el? La cum se fac unele lucrari in Romania, poate fac pasajul si cade Arcul cu francezii de fata. :twisted:


E posibil fara probleme. Crede-ma, sunt inginer constructor. Iar exemplul lui shoppy cu arcul de triumf din Paris e elocvent.
Daca vrei se pot face fara probleme 3-4 nivele diferite pentru diverse directii, inclusiv racorduri intre ele, inclusiv o parcare sub toate astea pe alte 3-4 nivele.
In privinta greutatii gândeste-te numai la tunelul de sub Canalul Mânecii sau Tunelul din Masivul Mont Blanc.

Legat de exproprieri: nu cred ca e nevoie. O singura banda trebuie sa "intre in pamânt" si e loc destul. In orice caz pasajul ar trebui sa inceapa inainte de intersectia Marasesti / Averescu, in care de asemenea se formeaza deseori ambuteiaje.

serios vorbind, eu nu inteleg de ce majoritatea investitiilor se axeaza pe "fluidizarea traficului", dar despre fluidizarea transportul in comun de suprafata nu se vorbeste aproape deloc si singurele "investitii" care se fac sunt acele mizerii galbene. O fi mai important sa aiba Eba si altii ca ea pe unde sa goneasca precum scroafa in calduri cand se duce la dentist cu dureri de masele?


Fluidizarea traficului inseamna si fluidizarea transp. in comun. De exemplu 205 (nu stiu daca mai circula, ultima oara am mers acum 3 ani cu el) venind dinspre gara ar putea face dreapta pe Averescu, apoi sa foloseasca pasajul propus de mine spre Piata Presei - bine, e discutabil, pt. ca nu mai are cum sa opreasca la arcul de triumf. Dar expresul 783 mi se pare ca oricum nu opreste, deci in orice caz ar putea folosi pasajul. Idem pasajul de la Piata Presei. Cât despre liniile care ramân la suprafata, de ex. pt. 282 care mai mereu sta in ambuteiaj pe segmentul Casin - Arcul de Triumf, timpul alocat semaforului de pe strada Constantinescu Alexandru poate creste semnificativ si astfel timpul de trecere se reduce. Nu zic, sunt si solutii mai simple, de ex. pe ultimii 70-80 de metri pâna-n semafor se pot face 3 benzi de asteptare la semafor si una singura pe sensul spre Casin. Astfel la acelasi timp alocat semaforului trec 50% mai multe masini.€

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Dominatrix

cornel001 wrote:
In al doilea rand aici in Barcelona au mai multe nu simple pasaje subterane la cate o intersectie, ci adevarate tuneluri auto lungi (unele acoperite, altele descoperite exceptand intersectiile - in acest din urma caz sunt mai degraba "santuri uriase decat tuneluri"), cu intrari si iesiri la fiecare intersectie majora. Asta din ce am apucat sa vad. Bine, ca au si o retea bine dezvoltata de metro si trenuri regionale ce vin in centrul orasului tot prin tunele.
Cand am fost in Barcelona n-am vazut artere ca Stefan cel Mare sau Mihai Bravu cu blocuri inalte pe ambele parti si banda 1 a bulevardului ocupata de masini parcate. Poate or exista, dar eu nu am vazut. In schimb, am vazut un metrou modern, cu statii cam la 600 - 700 m (nu la peste un kilometru cum e la noi) si o lungime totala a retelei cam de 2 ori mai mare decat cea a Metrorexului. Si la ei metroul merge la suprafata la periferii, nu cum vor sa faca la noi metrou subteran pana la Otopeni, sa nu fie expropriati nu stiu ce parveniti si cambuzele lor de lux. Am vazut si metrouri usuratice (mi s-a parut curios ca au 2 retele complet independente una de alta) si n-am vazut 7-8 tramvaie la capete fiindca sunt vatmanii in pauza de masa. Dr2005 are dreptate, pasajele subterane pe inelul principal de circulatie nu vor face decat sa atraga si mai mult trafic; mai bine ar separa eficient liniile 21 si 34 (in stilul liniei 41) + indesirea statiilor de metrou.
vancouver wrote:
Fluidizarea traficului inseamna si fluidizarea transp. in comun.
Ce intelegi tu prin fluidizarea traficului? Adica viteza medie de deplasare mai mare pentru masinile mici? Problema intr-un oras mare este mobilitatea populatiei, nu a vehiculelor :!:  :!:  Acest lucru l-au inteles destul de tarziu si multe administratii din tarile vestice, si nu vad de ce trebuie sa facem si la Bucuresti aceeeasi greseala. Intr-o zona cu densitate mica a populatiei, adica la periferii, este una si acelasi lucru, dar in centru sau in zonele supraaglomerate, asa cum e o mare parte din Bucuresti, nu.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere DanCld

"Autostrada" aceea cu pasaje din Barcelona e intre centru (cum ar veni la noi Piata Victoriei) si iesirea spre aeroport. In rest traficul de suprafata din Barcelona este ingrozitor, cu tot cu bulevardele largi si diversele pasaje; parcarea acolo este o adevarata aventura, masinile fiind aproape lipite unele de altele. De-aia zic ca ar trebui sa limitam comparatia la acea artera rapida de iesire din oras, cum ar fi la noi DN1 daca ar apare pasajul de la Piata Presei si cel de la Arcul de Triumf.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere cornel001

Domnilor, dupa cum am spus, nu cu ochii stau prost. Autostrada aia "e" de fapt mai multe. Nu f multe dar nu doar 1.
Si nici n-am inteles ce legatura au blocurile. Desi si acolo au blocuri pe ambele parti, chiar si mai inaltute. Iar banda 1 nu este ocupata de masini parcate si pentru ca in multe locuri parte din ea a fost deja transformata in parcare paralel cu bordura. Si iarasi ce legatura are cu pasajul. Cred ca vad una, dar depinde de cazul particular daca se aplica.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Dominatrix

In fine, ca sa incheiem acest off-topic, ce vroiam sa spun cu blocurile este ca Barcelona nu are nici pe departe densitatea urbana a Bucurestiului, iar la ei metroul e metrou, nu tren urban ca la noi. Si acolo e aglomerat centrul, dar e o aglomeratie europeana, nu balcano-orientalo-turceasca. Ei au rezolvat destul de elegant cu parcarile pe prima banda, pentru ca au loc de alveole pe trotuar, si n-au avut conducatori geniali care sa inghesuie mii de oameni in blocuri mici fara locuri de parcare pe strazi inguste. La noi in unele locuri nici nu mai poti trece pe trotuar de masini parcate. Deci pasaje ca acolo nu vom vedea in Bucuresti pe inelul principal de circulatie pentru ca nici nu e loc si nici nu cred ca se justifica asa ceva.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use