Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: DR1: Străpungere Bd. Timișoara - A0 (Drumul Radial 1 Vest Expres)

127 posts, 78894 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura radu73

ADY881 wrote:
Macar sa lase niste spatiu liber pe centru, daca nu fac linia de tramvai, pentru ca ulterior in caz de nevoie, sa se poata construi linia de tramvai.


Nu sunt foarte sigur, dar varianta initiala parca era cu tramvai pe margine ...

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura URANUS

Sursa: b365.RO

Proiectul pentru Penetrația Bulevardul Timișoara se modifică: Nu sunt bani pentru exproprieri

Primarul general Sorin Oprescu a anunțat joi că proiectul pentru lucrarea Penetrație Bd. Timișoara va fi modificat, astfel încât terenurile ce urmează să fie expropriate să aibă o valoare mai mică decât cea prevăzută până acum, pentru că nu sunt bani. Între cei despăgubiți se număra și Codrin Ștefănescu de la PSD, care urma să primească cinci milioane de euro pentru un teren de pe Prelungirea Ghencea.

Primăria Capitalei intenționa să exproprieze terenuri în valoare de 15 milioane de euro pentru a realiza Penetrația de la Bd. Timișoara. Acum, Sorin Oprescu spune că nu există în buget bani suficienți pentru aceste exproprieri, așa încât proiectul va trebui regândit din punct de vedere tehnic. Astfel, pe Bd. Timișoara nu vamai continua linia de tramvai, aceasta urmând să se afle doar pe Bd. Preciziei.  

Exproprierile au fost aprobate în Consiliul General în luna noiembrie, dar Oprescu le cere acum consilierilor să abroge acea hotărâre.

Pentru Penetraţia Bd. Timişoara, lucrare care costă în total 188,7 milioane lei, Municipalitatea vrea să plătească în acest an 20 milioane lei.

În total, urmau să fie expropriate 87 de proprietăți, dintre care 11 sunt proprietari necunoscuți, 16 sunt persoane fizice și 35 persoane juridice. Printre proprietarii care vor pierde terenurile se află și Selgros, Electrocentrale București, CET Vest București și În total Institutul Pasteur - ferma Boja.  VEZI aici lista completă și sumele cu care vor fi despăgubiți.

Proiectul Pentrație Bulevardul Timișoara prevede modernizarea bulevardului existent pe o distanță de 1,4 kilometri, dar și prelungirea acestuia şi o șosea nouă pe o distanță de 1, 2 kilometri. La capătul lucrării va fi construit un punct intermodal de transport, dar și o parcare de tip park&ride. Parcarea va fi destinată navetiștilor. Astfel, cei care vin în București cu mașina personală o vor putea lăsa în parcare, pentru ca apoi să se deplaseze prin oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun.

http://www.b365.ro/proiectul-pentru-pen...03394.html

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Metamorph

Hotararea CGMB privind declansarea procedurilor de expropriere a fost aprobata in 28.11.2013.Conform legii,in termen de 90 de zile de la aprobare trebuie ca platile sa fie efectuate,scadenta la care s-ar fi ajuns maine.Dupa aceasta data,primaria putea fi actionata in judecata pt incalcarea legii si nerespectarea angajamentelor de plata.Pt a evita acest lucru s-a cerut abrogarea hotararii privind inceperea  exproprierilor,atat si nimic mai mult,urmand,ce-i drept,ca in viitorul apropiat sa se vina cu o noua propunere a proiectului care sa implice suprafete mai mici de expropriat si implicit costuri reduse.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura aztec

In opinia mea, de la studiu de fezabilitate pana azi nu a fost modificat cu nimic fluxul de calatori.. tindea spre zero si inainte, printre putini beneficiari fiind CET vest care nu cred ca a fost inchis, plus cateva depozite...
Deci este un motiv penibil ...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura ADY881

b365 wrote:
Între cei despăgubiți se număra și Codrin Ștefănescu de la PSD, care urma să primească cinci milioane de euro pentru un teren de pe Prelungirea Ghencea.

Eu zic ca aici ar fi cazul sa intervina DNA, sa verifice daca nu cumva domnul Codrin, nu a cumparat terenul dupa ce a aflat despre proiect.

b365 wrote:
Acum, Sorin Oprescu spune că nu există în buget bani suficienți pentru aceste exproprieri, așa încât proiectul va trebui regândit din punct de vedere tehnic. Astfel, pe Bd. Timișoara nu vamai continua linia de tramvai, aceasta urmând să se afle doar pe Bd. Preciziei.

b365 wrote:
Proiectul Pentrație Bulevardul Timișoara prevede modernizarea bulevardului existent pe o distanță de 1,4 kilometri, dar și prelungirea acestuia şi o șosea nouă pe o distanță de 1, 2 kilometri. La capătul lucrării va fi construit un punct intermodal de transport, dar și o parcare de tip park&ride. Parcarea va fi destinată navetiștilor. Astfel, cei care vin în București cu mașina personală o vor putea lăsa în parcare, pentru ca apoi să se deplaseze prin oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun.

Eu nu inteleg de ce sa se mai faca parcarea P&R, daca nu va mai fi linie de tramvai, sau legatura intre parcarea P&R si terminalul RATB, va fi data unei firme de DUBE prietene  lui Oprescu?

aztec wrote:
In opinia mea, de la studiu de fezabilitate pana azi nu a fost modificat cu nimic fluxul de calatori.. tindea spre zero si inainte, printre putini beneficiari fiind CET vest care nu cred ca a fost inchis, plus cateva depozite...
Deci este un motiv penibil ...

Exact PENIBIL. Si de ce ei expropriaza ternurile din partea de nord al bulevardului(CET-ul e la nord de bulevard Selgros tot..), cand se poate expropria majoritatea terenului de pe partea sudica, unde sunt mai putine constructii=> mai mic costul exproprierilor.
Exact fluxurile nu au cum sa se schimbe, deoarece aceasta strapungere are ca scop descarcarea bd.Iuliu Maniu, deci aia locali sunt de ignorat.
Stie cineva cate benzi/sens vor sa faca astia? 2 sau 3.
Pana in CET sunt deja cam 2 benzi/sens(lipseste doar trotuarul pe partea sudica a bulevardului) daca primaria are de gand sa separa linia de tramvai => vor fi necesari inca 6m ( contrasens)+ 3m ( trotuar) =>  9m  pe o distanta de1,8km + 600m (fasia de latime 24m(trotuar - 2b/s - linie tramvai/benzi RATB - 2b/s -  trotuar)) terenul este vai de capul lui plin de deseuri (deci pretul ar trebui sa nu fie mare) si pentru asta tot Oprescu vroia sa dea 42milioane de euro?
Aceasta afacere seamana cu tepele alea propuse noua pe TV(Curcuma PLUS, RomVAC stergatorul in urechi). Daca ne apucam de ceva, sa  facem acel lucru calitativ, nu doar de bifare a unui punct in lista  pentru perioada electorala. Adica Oprescule, decat 10 proiecte facute de mantuiala, mai bine bine 2 facute cu cap.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura t530

Asociatia Initiativa Prelungirea Ghencea a semnalat urmatoarele probleme de interes pentru cetatenii zonei:

3. Planificarea de catre primaria de sector a realizarii/ modernizarii de noi strazi adiacente in zona Prel. Ghencea. Solicitarea IPG pentru interzicerea circulatiei masinilor de mare tonaj/ tiruri/ camioane pe Prelungire.
Raspunsuri primar:
-  intentioneaza sa faca un drum nou intre Prelungire si Bd Timisoara, undeva intre Avangarde si Cimitirul de langa Centura; pentru acest drum, cativa proprietari de terenuri ar fi de acord sa doneze primariei terenul necesar iar investitia ar putea fi facuta, macar partial, de dezvoltatorul Impact care are in plan un proiect imobiliar mare in Prel. Ghencea nr. 402 – 412;
- Valea Larga nu se poate prelungi pana-n Bd. Timisoara din cauza conductelor de termoficare de acolo; cauta solutii;
- Strapungerea Bd. Timisoara – Centura este avuta in vedere dar dupa Supralargirea Prel. Ghencea care e mai urgenta;
- va verifica daca exista restrictii de tonaj pe Prelungire si daca nu s-ar putea devia circulatia masinilor de mare tonaj pe alte trasee.

Textul este copiat de pe pagina de Facebook a asociatiei Initiativa Prelungirea Ghencea

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura TibiV

t530 wrote:
- Strapungerea Bd. Timisoara – Centura este avuta in vedere dar dupa Supralargirea Prel. Ghencea care e mai urgenta;

Strapungerea asta nu e mea si nici a voastra, si nici a copiilor vostri, ci a copiilor copiilor vostri !
:(

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura realistul

Ce o fi așa complicat sa îngropi o amarata de conductă de termoficare
...

 



Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura TibiV

realistul wrote:
Ce o fi așa complicat sa îngropi o amarata de conductă de termoficare
...


Iti recomand "pentru documentare" sa urmaresti "saga" conductei de termoficare de la Strapungerea N.Grigorescu-Splai...
Un an si jumtate am pozat-o cun "NU se misca"...
Si cand s-a miscat  a facut-o in moduri neprevazute... ;)

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura danutzu_2910

Conductele precum conductele dar sa nu fie si retele enel sau transelectrica... Ca neam nu mai face  cineva ceva acolo.
Str. Valea Larga era prevazuta ca sosea babana cu 3 benzi pe sens...
(nu bat campii, asa apare intr-un plan...)

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura realistul

Ar trebui legislația schimbată. În sensul că în cazul acestor lucrări ar trebui notificat distribuitorul de utilități, cu un termen maxim de X zile. Dacă se depășește sa plătească amenzi uriașe fara drept de contestare.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura shoppy

Distribuitorul trebuie intai platit si după aceea  isi muta infrastructura, stii tu de vreun caz in care a fost platit si nu si le-a mutat?

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura TibiV

Tare as vrea sa stiu daca ENEL a fost sau nu platit pentru stalpii de la strapungerea N.Grigorescu-Splai...
Si cine anume trebuie la plateasca...




Poza este de duminica, de aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=281&p=239854#p239854

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use