Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: DR1: Străpungere Bd. Timișoara - A0 (Drumul Radial 1 Vest Expres)

127 posts, 78896 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura danutzu_2910

rogute, zi-mi si mie cum vrei sa faci: https://maps.google.ro/maps?hl=ro&ll=44 ... r&t=m&z=17
si:
https://maps.google.ro/maps?hl=ro&ll=44 ... 21,,0,9.31

(Ai cumva si un studiu de fezabilitate ok?)
din pacate asa merg treburile... nu numai la noi....

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Marian Sirbu

danutzu_2910 wrote:
Sa nu fim superficiali, nu-i chiar asa simplu: sa asfaltezi pana la centura... Ce sa asfaltezi? Pamantul? Tre` proiect, tre` factu drum in toata regula, cu fundatie si toate celelalte...
S-apoi ca sa faci trecerea peste calea ferata.... Aprobari de la cfr infrastructura.... etc, birocratie....
Cel mai bun e un pod, dar dincolo de centura ce este?... nimic... (vreo continuare spre vreo localitate.. vreau sa zic)
Crezi ca ar face cineva un astfel de drum?

Le: In zona aia sunt mai multe linii CF, si e prea aproape de A1, deci ... fara rost....


Ba are un mare rost, tocmai ca e aproape de A1!! De-aia se si misca lucrurile in Bucuresti / Romania, pentru ca sunt multi prin institutiile competente pentru care si sa-si deschida mail-ul dimineata e o chestie dificila. dar sa si construiasca ceva...

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Metamorph

Pana una alta, in sedinta CGMB de peste 4 zile se afla pe ordinea de zi urmatorul punct:

Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii „Penetraţie Bulevardul Timişoara”

Deci oficial,la stadiul acesta suntem.Posibil ca lucrarea sa fie inclusa in bugetul pe anul viitor.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura shoppy

Solutia nu a gasit-o nici macar Boc atunci cand facea ce voia si taia panglica la km intregi inexistenti de autostrazi cu pasaje neterminate, astfel sina de tren strategica acoperita cu munti de moloz dintre DN7 si DN1A taie si acum centura neautostrada, asta ca sa vezi si tu ce se poate si ce nu.
Acuma cand oprescu e la primarie si viitor candidat la presedentie, tu vrei ca aia de la MT sa mareasca centura (ca e a lor) si aia de la MAPN sa-si ciunteasca baza militara (a lor), doar ca sa-i faca lui oprescu strapungere, si sa vada toata lumea ce primar bun e.

Deci tovarasi, exista unele posibilitati care se poate, si unele posibiltiati care nu se poate. Eu zic sa stam linistiti si sa discutam tot pe vremea asta, da mai pe la anu.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Metamorph

Incet-incet proiectul parcurge etapele preliminare deschiderii de santier. Astfel, pe ordinea de zi a sedintei CGMB de peste 3 zile se afla urmatorul punct:

Proiect de hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrărilor de utilitate publică Penetraţie Bulevardul Timişoara”.Cu siguranta va trece de votul consilierilor,singura sansa ca proiectul sa mai ramana blocat in acest punct fiind o eventuala amanare a sedintei,o lipsa de cvorum sau ceva de acest gen.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Marian Sirbu

Metamorph wrote:
Incet-incet proiectul parcurge etapele preliminare deschiderii de santier. Astfel, pe ordinea de zi a sedintei CGMB de peste 3 zile se afla urmatorul punct:

Proiect de hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrărilor de utilitate publică Penetraţie Bulevardul Timişoara”.Cu siguranta va trece de votul consilierilor,singura sansa ca proiectul sa mai ramana blocat in acest punct fiind o eventuala amanare a sedintei,o lipsa de cvorum sau ceva de acest gen.


a trecut:

"Proiectul de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere, precum și valoarea acestora a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în ședința de astăzi."

http://www.b365.ro/exproprieri-de-15-mi...98370.html

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura ADY881

danutzu_2910 wrote:
rogute, zi-mi si mie cum vrei sa faci: https://maps.google.ro/maps?hl=ro&ll=44 ... r&t=m&z=17
si:
https://maps.google.ro/maps?hl=ro&ll=44 ... 21,,0,9.31

(Ai cumva si un studiu de fezabilitate ok?)
din pacate asa merg treburile... nu numai la noi....

Simplu, aici eu pot sa vad 3 solutii:
a) ieftina - cu semafoare si bariera



b) primariei(scumpa) - 35.000.000euro, pentru giratoriul suspendat



c) solutia propusa de mine - in aceasta zona ar fi neceasare niste lucrari de reconfigurare a CFI spre CET si constructia unui tunel sub CF, ptr un sens.


 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Nightwolf

Siiiii tu zici ca solutia ta e mai Eftina de 35mil euroi??

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Montezuma

In legatura cu forma aproape exacta cum va fi prelungit Bd Timisoara catre Soseaua de Centura eu va propun sa studiati PUZ -ul coordonator al Sectorului 6.
Forma lui actuala a fost aprobata in Sedinta Consiliului general al Municipiului Bucuresti din 31.10.2013 ora 13.00.

http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB..._de_zi.php

Dati click pe sedinta din 31.10 la punctul 28 si luati documentele inclusiv PUZ-ul  Coordonator Sector6 de pe link-ul  plin de PUZ-uri :

http://urbanism.pmb.ro/Index.aspx?id=1#...FFTTTFTTTT

Modul cum s-a desfasutrat sedinta CGMB poate fi consultata in fisierul atasat care contine minuta sedintei iar daca dati la pagina 48 din fisier  la punctul 28 de pe ordinea de zi a fost dat Votul majoritar de adoptare a PUZ -ului.

Acest lucru face ca din acel moment orice speculatie legata de modul si traseul Bd Timisoara spre Centura sa inceteze.
La fel  este batut in cuie si modul cum va arata Strapungerea A1 Ciurel, la fel si cum va arata inceputul  Autoastrazii suspendate , la fel si multe alte proiecte care sunt partial pe harta Sectorului 6.

De ce spun asa dur si precis ca trebuie sa inceteze. Deoarece orice alt traseu sau modificare trebuie facuta printr-un PUZ separat ulterior PUZ-ului coordonator al sectorului 6. iar a nu face exact ce scrie intr-un PUZ actual si valabil poate atrage o plingere penala si o incalcare a atributiilor de serviciu pentru cei care semneaza o autorizatie de constructie care incalca un PUZ in vigoare (adica Primarul Sectorului, Secretarul  Arhitectul sef etc)

Nu degeaba acest PUZ a fost votat si insusit pe 31 Octombrie iar in sedinta din 28 Noiembrie adica exact sedinta urmatoarea a fost votat si aprobat PUZ -ul pentru Autostrada suspendata adica tot traseul. Adica consilierii au cam batut palma pe proiectele care se vor face in viitor....

Eu am urmarit sedinta CGMB  live din 28 Noiembrie si pot sa va spun au respins prin vot de abtinere pur si simplu toate celelalte PUZ-uri de pe ordinea de zi .
Deci un consens in viitor pe PUZ-uri va fi foarte foarte greu de obtinut....
Faptul ca Autostrada suspendata a trecut combinat cu aprobarea PUZ-ului sector 6 si respingerea a nu stiu cita oara a PUZ -ului pentru Zona de nord a Sectorului  1 arata cit de greu se va ajunge la o intelegere in consiliu si faptul ca cel putin in actuala componenta a consiliului ( 4 ani ) nu vor mai fi schimbari majore de PUZ-uri.
Parerea mea cel putin este aceasta ....

Deci daca studiati atent PUZ-ul Coordonator Sector 6 veti vedea forma finala a :
1. Strapungerii A1 Ciurel
2. Prelungire Bd Ghencea
3. Autostrada suspendata Oprescu zona care incepe in sectorul 6
si multe alte proiecte .

Va recomand scoateti fisierele in cauza si sa dati Zoom puternic circa 1600 - 2400 % si sa vedeti de exemplu :
- In coltul din dreapta jos fiecare sectiune din noile bulevarde cite benzi  vor avea si cum vor fi amplasate si daca sunt sau nu linii de tramvai prevazute.
- Zona metroului M5 cu zona de protectie albastra
- intersectiile care trebuie reglementare ulterior - deci aici este binevenita orice speculatie pe acest forum pentru ca trebuie facute PUZ-uri pentru fiecare intersectie ca obligatie din actualul PUZ coordonator Sector 6....( deci doar pe zona intersectiei se face PUZ ulterior nu pe traseul bulevardului ci doar in zonele marcate cu hasura Albastra)
si multe altele se pot vedea dintr-un PUZ daca ai rabdare sa dai zoom si sa studiezi .....

Deci sa ne limitam la ce avem azi votat si aprobat adica  linia actuala de PUZ-uri .

Oricum cele doua PUZ -uri inseamna munca de cel putin 10-20 de ani de constructie....

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura andrei11

Aiurea, PUZ - urile si restul ce incep cu PU sunt facute ca sa nu se respecte, sunt sifonari de bani la greu. Speculatiile sunt binevenite pe acest forum, inclusiv fata de un PUZ in vigoare.
Vezi Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle  care recent s-a transformat numai in parcare, vezi pasajul PPL care nici la ora actuala nu se stie cum se va construi, mai vrei exemple ? Pasajul Piata Romana, Pasajul auto de la Universitate, etc, etc.
Lasand la o parte aspectul ca un PUZ poate fi cretin pe de-a dreptul, vezi intersectiile CB cu Tunari & Stefanesti, cine a conceput intersectiile respective e de-a dreptul criminal.
Nu dau 2 bani pe PUZ - urile sectorului 6.
Pe de alta parte, multumesc de adresele de mai sus, sunt chiar interesante.
Mai ales statia de metrou Ghencea 2, e beton PUZ - ul respectiv, statia nu se mai executa in veci.  :lol:
Colegul ADY881   are chiar idei interesante. Mult mai bune decat cretinatatile din PUZ - ul respectiv ( PUG ). Oricum peste 3 ani se va modifica PUZ - ul / PUG - ul, nici o grija, alti bani ( multi ) dati de pomana.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura shoppy

Pai da, cand nu ti se da in cap sa implementezi solutia de pret minim e usor sa ai idei, daca as avea timp si asi fi convins ca nu ma lupt cu morile de vant atunci asi propune si eu idei; altfel solutia de pret minim e destul de evidenta (si idioata) deci nu prea ai ce discuta.
Stati sa inceapa santierul si dupaia ne uitam pe planuri ca sa vedem ce construiesc, ca dupa tot scandalul cu zburatoarea mi-e lehamite de planurile lor.

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura andrei11

Ce solutie s-a ales la Tunari / Stefanesti e de o idiotenie mare cat Parlamentul Romaniei ( ca si constructie m-am referit ).
Acolo ( adica la Tunari / Stefanesti ) trebuia sensgiratoriu, din asta, cu raza mare, ca sa incetinesti cat cuprinde. Nu ce s-a realizat  acum.
Daca ne luam cu solutii din astea, cu pret minim, mi s-a acrit. Pret minim si accidente tampite la maximmmm.  :twisted:

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura 1ntruder

Montezuma wrote:
Deci daca studiati atent PUZ-ul Coordonator Sector 6 veti vedea forma finala a :
1. Strapungerii A1 Ciurel
2. Prelungire Bd Ghencea
3. Autostrada suspendata Oprescu zona care incepe in sectorul 6
si multe alte proiecte .



Inainte ca primariile de sector sau PMG sa elaboreze tot felul de PUZ-uri SF, ar trebui sa reactualizeze hartile ce folosesc drept suport pentru informare, ca altfel iese nasol (vezi cazul Ciurel-A1 unde au realizat PUZ-ul fara nici o documentare in teren, dupa cum este precizat chiar de ei in memoriul tehnic).

Ma uit pe PUZ coordonator S6 (locuiesc in S6), in zona unde locuiesc si sunt inadvertente mari intre "teren" si PUZ-ul lor (nu apar strazi, case, blocuri, construite in ultimii 7-8 ani).

 


Re: Strapungerea Bd. Timisoara > Linia de Centura Nightwolf

Tati, noi nu avem harti cadastrale facute dupa 1977 ... sau 1987 ... oricum ceva pe acolo. Noi nu avem stabilite CLAR limita teritoriala a Bucurestiului. Oficiul pt Cadastru se ghideaza dupa, citez, "hartile electronice tip Google Earth" ca sa imi dea un raspuns referitor la orice limita teritoriala ... asa ca hai sa fim seriosi....

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use