Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Construcția de parcări în București

878 posts, 246222 views
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 63
 
 

📖 Pagination options
Re: Constructia de parcari in Bucuresti zapacitu

Iti sta mintea in loc... bai "inteligentilor", in Bucuresti NU SUNT locuri de parcare! Solutia voastra e sa faceti MAI PUTINE locuri?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti TibiV

Nu ai inteles...  
Este o masura de aparare.
Scad sansele sa fim atacati de extraterestri daca afla aia ca nu au  unde sa isi parcheze OZN-urile...
Bucurestiul a scapat de "alliens" !...
:lol: :lol: :lol:

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti zapacitu

Stai, nu glumi pe tema asta ca ma doare capul de cand am citit articolu. Astia sunt retardati cu acte in regula. Mor in chinuri cum va in alte parti cum reconditioneaza o cladire de 125 de ani (a se citi: reconstruiesc din fundatie si la sfarsit dau o fatada identica celei vechi) care la exterior are finisaje de art nouveau, tradate doar de un soi de intrare-garaj la parter, in dreptul strazii. Cladirea e de fapt parcare pe 5 nivele: doua in jos si trei in sus. Nu am numarat cate locuri; ochiometric vorbim de ~ jumate din cate avem noi la Unirii. Tragi trei parcari din astea si rezolvi instant problema.

Alt aspect al ineptiei crunte e ca tocmai lipsa locurilor de parcare cauzeaza o mare parte din blocaje. Inelele, bata-le vina, sunt adesea gaturite de oamenii care nu au unde sa isi lase masina sau pur si simplu nu au chef sa parcheze la mai mult de 50m de scara blocului. Si nu numai in traficul auto privat sunt belele din cauza asta, unde zici ca n-au decat sa sufere soferii aia masochisti care nu merg cu RATB-ul... pai cu ce RATB ma cand RATBul sta in trafic 15 minute dupa un bizon care a dublat masinile parcate ilegal ca sa isi scoata 10 lei de la bancomat, cu care s-a dus alaturi la Mega sa ia tigari. Saracele tramvaie si trolee... Autobuzele au bafta... cand au loc fizic pe strada.


EDIT: M-ati ablit si aci!? Pfuai...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Adrian Rosca

Si totusi la altii se poate: carpooling, carsharing sunt deja concepte deja bine impamantenite, ca sa dau niste exemple la intamplare. Uitati-va pe strada la noi, in marea majoritate a cazurilor, in fiecare masina e cate o singura persoana.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti zapacitu

la altii nu pupi masina daca nu ai hartie ca ai unde sa o parchezi. Iar la altii, parlamentarii merg cu tramvaiul sau bicicleta la munca. Stiu asta, insa in momentul de fata la noi consider ca abordarea "interdisctie" sau "descurajare" e foarte prost venita, dat fiind ca nu exista alternativa viabila, atat din punct de vedere al climei (canicula, ger, ploi torentiale), din punct de vedere al mentalitatii umane (nu Romane, atentie) cat si din punct de vedere social (asta ar fi cel mai slab argument, insa e cel mai puternic pentru ca...).

Vreau la munca. Nu vreau sa inghet de frig, nu vreau sa transpir ca porcu pe drum, nu vreau sa ajung cu haine sifonate. Nu vreau sa alerg si nici sa ma imbulzesc. Si vreau sa stiu la ce ora ajung. Suna absurd? Deloc, suna normal as zice. Din pacate asta nu s-ar putea nici daca s-ar interzice traficul cu auto private in Bucuresti. Pai va dati seama ce-ar fi la metrou si in RATB? NICI UNUL DIN CRITERIILE DE MAI SUS NU AR PUTEA FI RESPECTAT. Deci... interzicem/descurajam... in favoarea cui? In favoarea unui disconfort mizer - frate cu imputenia?

Pai oameni buni, nu mai bine tintim acelasi obiectiv (mai putine auto in trafic) in alte moduri mai pozitive, cum ar fi "incurajarea" sau "sustinerea" pentru mijloacele de transport alternative? Sa facem piste de biciclete viabile, sa facem parcari de biciclete, sa existe politie care vaneaza (literalmente) hotii de biciclete. Sa facem o retea de suprafata coerenta, cu mijloace de transport suficiente pentru orele de varf si o retea subterana care sa fie o placere de utilizat (din fericire metrorex nu e departe de ce ar fi nevoie). Si proiecte de infrastructura care tin cont si de biciclete, si de ratb, si de metrou... si uite asa ajungi sa eviti imbulzeala pe bulevarde. Dupa aia n-ai decat sa interzici traficul auto, ca cei "deranjati" vor fi prea putini sa conteze.

Sa bage bani cu nemiluita in transportul in comun, sa faca retea de metrou ca in Paris si autobuze ca-n Dublin, sa le intretina la standarde umane (curate si functionale) si eu promit sa nu ma mai sui in masina personala decat in cazuri deosebite.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti TibiV

zapacitu wrote:
la altii, parlamentarii merg cu tramvaiul sau bicicleta la munca. Stiu asta, insa in momentul de fata la noi consider ca abordarea "interdisctie" sau "descurajare" e foarte prost venita, dat fiind ca nu exista alternativa viabila, atat din punct de vedere al climei (canicula, ger, ploi torentiale), din punct de vedere al mentalitatii umane (nu Romane, atentie) cat si din punct de vedere social (asta ar fi cel mai slab argument, insa e cel mai puternic pentru ca...).

Vreau la munca. Nu vreau sa inghet de frig, nu vreau sa transpir ca porcu pe drum, nu vreau sa ajung cu haine sifonate. Nu vreau sa alerg si nici sa ma imbulzesc. Si vreau sa stiu la ce ora ajung.

Multa... :bere:

LE
M-am mai gandit.
Nu ajunge
:bere:
Trebuie  :bere: +  :bere: + :bere:

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti mihai_atanasiu

Romanul pomanagiu nu vrea sa plateasca 2-3 lei pe ora pe parcare subterana; avem caz concret la Universitate unde sunt doua parcari subterane: parcarea de Inter reconditionata si parcarea cea noua.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti zapacitu

@ Tibi - :bere: :bere:

@ Mhai - pardon, eu parchez foarte des acolo. Si da, costa cat o bere in centru, dar sta masina bine mersi. Insa Universitate e exceptia, nu regula. Te invit sa parchezi la Natiunile Unite, la Sala Palatului, la Romana sau la Buzesti. Sau - de ce nu - in zona Garii de Nord sau a Guvernului. Sau in zona parcurilor mari in weekend. Sau pe la Casa Poporului cand blocheaza astia piata cu vreo manifestatie. Sa ai 10 lei pe ora disponibili pentru parcare si tot nu ai rezolva nimic - fizic nu sunt locuri.

Pun pariu ca daca sunt suficiente parcari, si la 5 lei pe ora, tot vor fi pline. Iar in trafic vor fi tot la fel de multe masini, dar vor merge mai bine intrucat banda 1 nu va mai fi parcare non-stop (ar avea loc RATBul pe acolo!).

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Florinds

Zapacitu, nu ai inteles nimic de la nenea ala sau nu a fost atent.
Nu contest faptul ca probabil nu are masina, drept pentru care nu este foarte afectat, dar:

- infrastructura orasului este depasita, trebuie demolate blocuri ca sa poti largi strazile
- nici macar pasajele nu rezolva problemele, cozile doar se muta de la un semafor la altul, in cazul in care nu dau in bulevarde libere;
- ce nu e clar ca masinile din parcari tot pe strazile astea inguste ajung, plus ca nu cred ca se va elibera banda 1 odata cu parcarile. Nici nu e nevoie sa parcam pe banda 1, daca fiecare stationeaza 10 minute pentru un xerox, un tort etc. iese haos (problemele sunt ziua, nu noaptea). Sa nu imi spui ca tu vei parca la Universitate daca vrei sa scoti niste bani de la bancomat sau mai stiu eu ce.

In rest, ai zis multe adevaruri...
Si eu sunt pentru parcari, dar asa cum zice Vranceanu Stirea, in zonele de resedinta + park & ride, nu credeam sa vad ceva inteligent de la ea. In Centru trebuie limitat numarul de masini, cum zici si tu in cazul in care avem un RATB si metrou civilizate, cu un parc circulant modern si M5 si M7 functionale.
As propune si limitarea inmatricularilor si bonusuri oferite de firme pentru cei care merg mai multi cu masina de serviciu. In primul rand este un avantaj pentru companie.

Daca in cazul metroului le vedem cand o sa faca plopul pere, situatia RATB se poate rezolva repede si nu inteleg ce se mai asteapta!!
Nici un alt proiect inceput pana la reabilitarea RATB, pentru ca se vede ca nu suntem in stare sa atragem fonduri europene sau sa tinem de ele. Sa ne vedem prioritatile si sa analizam de ce s-a ajuns aici.
Pe Oprescu il "intelegi" daca te pui in locul lui, probabil a vrut sa opereze mai multi oameni si vrea mai multi pacienti la Oncologie. Autostrazi langa balcoanele oamenilor, rusinos pentru un doctor.

PS: forma porcu nu e corecta, idem articolu, scrii porcu' sau porcul. In articolul original vad si decongestionare si descongestionare (corect descongestionare), te doare capu'.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti adila

Eu cred ca multi romani parcheaza masinile aiurea deoarece ei se cred mai destepti decat restul si nu le pasa ca traficul este ingreunat din cauza lor si nu in ultimul rand deoarece nu le face nimeni nimic, adica politia doarme. Exemplul negativ al parcarii piata universitatii care nu ste utilizata, nu este nici pe departe singular. Avem parcarea cu 13 nivele de la Eroii Revolutiei exact in aceeasi situatie, in timp ce masinile parcate pe strada sugruma traficul RATB si al masinilor.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti adila

Am auzit o ineptie zilele acestea: cica vor sa faca parcare in parcul aferent Salii Palatului. Adica ditamai parcarea deja existenta din fata CC nu reprezinta un spatiu suficient pentru a se organiza sa construiasca in subteran cate nivele ar vrea, vor sa vina in parc sa taie toti copacii, sa faca un kkt de parcare. Cum de le vin doar idei de ce zona verde sa mai distruga ? Astia nu au auzit ca fara zone verzi MORI. Niste animale.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti fuscobal

100% de acord cu adila. Nesimtitii lasa masinile chiar in buza parcarilor amenajate care stau goale si nimeni nu-i pedepseste. Sambata dimineata merg la piata la Obor si evident parchez in subteran. Parcarea este semnalizata din timp asa ca n-ai cum s-o ratezi. Evident ca la suprafata prima banda este sufocata de masinile parcate chiar in fata pietii. Ce nu inteleg este cum e posibil ca, chiar si cu 2-3 politisti care fotografiaza si dau amenzi de vreo 2 ani de cand merg eu acolo, masinile sa fie parcate fix la fel in continuare ? Sunt aceeasi idioti care insista si dupa ce iau amenda sau turma asa e de mare incat se improspateaza continuu ?!?

Legat de Sala Palatului, evident ca au ales varianta simpla si ieftina. Taiem copacii ca se face repede si turnam repede o parcare. Daca nu dezvoltam parcarile astea in subteran pe verticala, o sa ajungem vai de mama noastra. Putinele spatii libere ramase intre cladiri trebuiesc transformate in spatii verzi si parcuri iar parcarile subterane sa nu aiba ca amprenta la suprafata decat accesul !

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti zapacitu

Pai asta zice si adila - numai ca el intreaba de ce facem sub un parc si nu sub o parcare existenta - o desfiintezi temporar si o refaci in subteran si gata! La fine pui copacei deasupra parcarii (acum aflata sub pamant) si faci spatiu verde.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti adila

zapacitu wrote:
Pai asta zice si adila - numai ca el intreaba de ce facem sub un parc si nu sub o parcare existenta - o desfiintezi temporar si o refaci in subteran si gata! La fine pui copacei deasupra parcarii (acum aflata sub pamant) si faci spatiu verde.


Ce frumos ar fi sa se transforme parcarea imensa din fata CC-ului dupa cum spui intr-un spatiu verde cu parcare in subteran. Mai ales in zona din centrul orasului trebuie gasite astfel de solutii.

In Bucuresti s-au bagat banii europeni in statii de monitorizare a aerului. Ele nu mai functioneaza, sau cel putin asa era la momentul cand un ONG a facut un reportaj anul trecut pe aceasta tema. Daca stiti voi o astfel de statie care functioneaza sa-mi spuneti si mie - sunt curios cat indica de exemplu pentru PM10. Este inadmisibil sa nu se poata monitoriza acesti parametrii. Primaria este obligata prin lege sa ofere aceste informatii. Datorita acestor nereguli vom fi sanctionati de Brussels cu amenzi pe fiecare zi in care aceste echipamente nu functioneaza. Si ce-i mai rau, mii de oameni mor anual numai in Bucuresti datorita noxelor si prafului inhalat. Alte mii se imbolnavesc de bolii de plamani sau isi agraveaza bolile existente. Banuiesc ca unul din motivele pentru care aceste statii de monitorizare nu mai functioneaza este unul simplu: sa nu vedem ca indicatori sunt peste limita mxim admisibila.

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use