Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

Mesajde Dominatrix » Sâm, 22 Ian 2011, 22:30

Ba se vor face in continuare, dar nu la URAC, ci de o firma/companie separata (adica sunt "externalizate" din RATB-URAC).
Avatar utilizator
Dominatrix
Membru Silver
 
Mesaje: 5721
Membru din: Dum, 07 Mar 2010, 05:10

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

Mesajde ByOnu » Sâm, 22 Ian 2011, 22:35

Mi se pare o prostie. :evil: Nu o sa coste mai mult sa platesti pe altcineva sa faca "treaba murdara" cand o putea face RATB-ul singur? Plus ca la URAC se si pastrau unele parti, pe cand la Remat se arunca tot. :cry:
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4564
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

Mesajde Dominatrix » Sâm, 22 Ian 2011, 22:41

ByOnu scrie:Mi se pare o prostie. :evil: Nu o sa coste mai mult sa platesti pe altcineva sa faca "treaba murdara" cand o putea face RATB-ul singur?
Nu e deloc o prostie, ci un lucru perfect normal. La fel se face si in tarile cu apa calda la casarea vehiculelor vechi. URAC'ul e uzina de reparatii, nu uzina de dezmembrat "fiare vechi". "Treaba murdara" e ce s-a facut atata timp, ca s-a tinut ditamai hala pentru casari, hala care poate fi folosita mult mai productiv pentru altceva, de exemplu productia de tramvaie.
ByOnu scrie:Plus ca la URAC se si pastrau unele parti, pe cand la Remat se arunca tot.
Nu e adevarat. Si acum inainte de a fi trimise la casare, vehiculele sunt chelite de piese in garaje/depouri si chiar la URAC. Ma rog, unele autobuze au ajuns la casare intregi, dar probabil ca s-a considerat ca nu mai e nevoie de piese. La fel se va face probabil si de acum incolo, cand activitatea de casari se va externaliza, deci nu va fi nici o diferenta.
Avatar utilizator
Dominatrix
Membru Silver
 
Mesaje: 5721
Membru din: Dum, 07 Mar 2010, 05:10

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

Mesajde Costin » Sâm, 22 Ian 2011, 22:44

Deja suntem offtopic, dar fie, intervin si eu ca sa lamuresc niste lucruri:

-la URAC se taie tot direct cu autogenul, inclusiv scaune de plastic si afisaje digitale. Ce se pastreaza e luat inca din autobaza, ce ajunge in URAC e "bun de taiat".
-casarile in URAC ocupa spatiu, necesar pentru proiectul Siemens Combino
-Remat-ul (sau oricare alta firma de reciclare a deseurilor metalice) nu primeste decat... deseuri metalice. Asa ca, dimpotriva, RATBul (prin fiecare autobaza in parte) abia acum va incepe sa descompleteze bine vehiculele inainte de a le trimite la taiere :P

Acum n'are rost sa ne facem prea multe griji. Parca vad ca "externalizarea serviciilor" inseamna, de fapt, taierea autobuzelor direct in dep. Berceni, dupa eliberarea resturilor din curtea URACului
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8100
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

Mesajde ByOnu » Dum, 23 Ian 2011, 08:18

cos scrie:...taierea autobuzelor direct in dep. Berceni, dupa eliberarea resturilor din curtea URAC...


:lol: M-am gandit si eu la asta, dar e prea devreme sa ne pronuntam.
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4564
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Anterior

Înapoi la Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: CataOT, Google [Bot] şi 9 vizitatori