Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010

47 posts, 31428 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 201 Dr2005

Cred că idee că Rathgeberul e mai ,,gras" e dată de faptul că nu e teşit la capete. Practic, V3A-ul (şi, mai ales, CH-PPC-ul) e mai îngust la capete, pentru a se putea încadra în curbe.

T3-uri au circulat şi la Galaţi şi se încadrau în gabarit.

Apropo de gabarit, conform SR 13363-1-96, distanţa între axele căilor de rulare pentru tramvaie este de 3000 mm, respectiv 3600 mm atunci când stâlpii se amplasează între şine. Asta înseamnă că între şinele dinspre mijlocul drumului are celor două căi de rulare este o distanţă de 1565 mm, respectiv 2165 mm.
Un T3 iese din spaţiul de deasupra liniei cu 532,5 mm (în aliniament). Deci, teoretic, încap 2 T3-uri unul pe lângă altul.€

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Dominatrix

Multumim, Dr2005, pentru lamuriri. Scuze ca voi continua putin off-topicul, dar daca tot s-a adus vorba de raza de incadrare in curba, care e un parametru "esential" de stiut daca se va pune problema achizitonarii de vagoane second-hand pentru Bucuresti (ceea ce e putin probabil, din motive care s-au mai discutat), vreau sa intreb aici: stie cineva care e raza minima de curbura la reteaua de tramvai bucuresteana? Fiindca tot vorbeam de T3'uri, la Praga raza minima e de 18 m "pe strada" si 15 m in depouri.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 201 Dr2005

După acelaşi SR amintit anterior, la noi ar trebui să fie 20m în linie curentă şi 18m în depou.€

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 shoppy

Ba e foarte bine ca arata ca o caramida ambulanta, poate asa se dau bizonii cu camioanele mai repede din fata lor, si odata busite le repara orice dorel in depou, nu ca la noile Ch-Ppc, care trebuie duse neaparat la Urac, unde sta o luna pentru o masca.

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Costin

Shoppy, ai dreptate doar in privinta aspectului si a "impresiei artistice" lasate de Bucur LF. De fapt, el are toata fata din fibra de sticla, nu doar masca de sub parbriz, asa ca in cazul unei tamponari, distractia e si mai mare...

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 shoppy

E valabil mai mult la actualele Faur si EP, la Bucur LF e buna forma dar la traficul nostru era mai bine daca era din tabla.
La Ratb macar sa se bage o schema de vopsire unitara, ca avem albe, gri, albastre, galbene, rosii, protocalii, verzi, noroc ca am scapat de alea roz... ne mai lipsesc negre, dar cum orice chestie noua musai trebuie sa fie o sorcova care sare in ochi la orice prost, nu are rost sa mai vorbim de forme.
Oricum, problema la Ratb nu e imaginea si nici confortul(ca un vehicul public nu o sa fie in veci mai confortabil decat masina personala) ci timpii mari de calatorie, cei care isi permit merg pe ideea "decat sa stau 30min inghesuit/buzunarit pe transport mai bine stau 30min in masina mea".

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Dominatrix

jailor wrote:
Un mesaj pt cei implicati in chestiune: Daca tot se fac tramvaie romanesti acestea ar putea sa fie mai rotunjite la muchii?? Se poate sa arate si la noi tramvaiele mai altfel decat niste cutii care cara oameni?
Pentru formele rotunjite iti trebuie o tehnologie mai "sofisticata", tehnologie de care URAC'ul nu dispune. Si oricum, dotarea tehnologica de acolo e undeva la nivelul anilor '70 - '80, din pacate. Cu fondurile disponibile, mai mult nu s-a putut.
jailor wrote:
Si inca ceva...am vazut pe strazi un tramvai de asta nou...ultimul tip. Se poate sa le vopsiti in culori de oameni normali? Asta de l-am vazut eu parca era tramvaiul mortii. Negru cu gri nu e o combinatie potrivita...parerea mea.
Zicea Andrei ca urmatoarele vor fi vopsite intr-un galben mai inchis. Mie schema de culoare propusa mi-a amintit, scuzati, de diareea de copil mic. De ce s-a ales aceasta schema, nu stiu. Varianta cu verde era mult mai faina.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 201 Dr2005

jailor wrote:
melamina de pe peretii vagoanelor imi amintea de melamina de pe peretii din scoala generala (nu am mai mers de ceva ani insa nu cred ca s-a schimbat)

Şi încă nu ai văzut nimic... pe măsură ce trec prin RK, vagoanele produse de Faur, care aveau pereţii interiori căptuşiţi cu PVC, nu melamină (ceea ce le dădea un aspect modern), primesc melamină în salon, în locul PVC-ului. Deasemenea, se înlocuiesc geamurile lipite cu geamuri cu cheder model 1970 (anul, nu tipul).€

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Nightwolf

Din cate am auzit Bd. Basarabia ar fi vizat...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 Utilizator anonim

Liviu Reberanu din ce stiam e amanat pentru la primavara... :roll: Dar cu agitatia actuala cine stie, poate sa fie maine, poate sa fie peste 6 luni.

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 cornel001

Ar fi bine sa se apuce si de basarabia ... iti cam rupi masina in sinele de acolo, ca sa nu mai zic de fluenta traficului...
Insa... eu nu inteleg o chestie referitor la reabilitarea liniilor de tramvai.
In unele locuri s-a reabilitat bine, de ex intersectiile 1 dec. 1918 cu Pallady si respectiv cu Rebreanu, si altele,,,
Insa in cateva locuri, gen Dristor si mai era ceva da nu mai retin, cica au reabilitat, dar liniile de tramvai si asfaltul din jurul lor sunt bine denivelate de restul carosabilului.
De ce ? Fiecare contractant face dupa cum pot doreii lui, si receptionerul lucrarii, platit din bani publici, le accepta oricum, bune sau rele ?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 201 Dr2005

La capitolul ,,mari realizări" putem să trecem linia de pe Bd. Dacia şi Str. Tunari... se fac 2 ani şi tot nu e gata  :lol:

Mă întreb unde merg cele 24 de milioane de lei primite de RATB la ultima rectificare bugetară. A, am uitat, trebuie cumpărate utilaje pentru asamblat Siemens-uri la URAC. Că 20 de CH-PPC-uri (câte se pot face cu banii ăştia) ne stăteau rău. Noi de contract cu Siemens avem nevoie! Ce dacă nu sunt bani pentru neoane, faruri, vopsea, fibră de sticlă, iar în juma' de oraş se circulă pe şine produse la Oţelu Roşu? Nu domnule, noi de contract cu Siemens avem nevoie!€

 


Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010 ionescu63

Noi romaniii avem niste ambitii marete: sa vindem Loganuri si Duster la nemtii si tramvaie in Austria....

 



Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420542 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use