Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Reportaje de pe șantierele actuale precum și proiecte de viitor

Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata

Mesajde andrei11 » Lun, 30 Mai 2016, 11:44

Cele câteva discutii despre Inelul Principal / Pasajul Basarab le gasiti la Pasajul Basarab.
Lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii / Lucrari finalizate incepand cu anul 2006 / Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011) / Discutii dupa inaugurarea pasajului.
viewtopic.php?f=26&p=208555#p208555
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17252
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata

Mesajde andrei11 » Lun, 30 Mai 2016, 21:46

Am gasit discutiile "disparute" despre un ipotetic pasaj Splai / Calea Vitan. Sunt aici ;)
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17252
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde Costin » Mar, 31 Mai 2016, 09:13

Am redenumit topicul pentru ca aici vorbim de ceva concret ce exista deja, macar partial, si anume inelul median. Din pacate, acest inel a ramas cumva in istorie ca 'autostrada suspendata" sau ca "visul lui Oprescu". Dar acum Oprescu s-a dus cu tot cu visele lui, asa ca se impune un titlu mai 'la concret'... Intregirea inelului median poate fi vazuta ca o "autostrada suspendata", dar asta e doar o denumire de moment, usor bombastica, ramasa tot de pe vremea ex-primarului.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8578
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde shoppy » Mie, 01 Iun 2016, 10:00

Daca vorbim de sf-uri de aplicat peste x zeci de ani atunci este hilar sa vorbim de mai mult de 2 benzi pentru inainte pe undeva, orice solutie pe termen lung trebuie sa nu prevada bulevarde mai largi de 2 benzi prin oras, s-a demonstrat ca adaugarea de benzi nu rezolva nimic si este clar ca vorbim degeaba.

Dupa mine trebuie sa se construiasca la 2 benzi pe sens ce am figurat eu, daca se construieste asta(impreuna cu dublarea strapungerilor) si tot avem blocaje atunci trebuie inceput cu masuri active de descurajat traficul din oras.
Fişiere ataşate
1.png
1.png (1015.5 KiB) Vizualizat de 1602 ori
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8959
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde zapacitu » Mie, 01 Iun 2016, 13:56

Sunt de acord cu 2 benzi, cu doua exceptii:

Orice INEL trebuie sa aiba 3 benzi. A treia banda e intotdeauna de accelerare/decelerare pentru intrarile respectiv iesirile din inel, si e banda permanenta din cauza ca sunt iesiri/intrari foarte frecvente. Numai pasajele de legatura (sub/supra) fara intersectie imediata au doua benzi. In plus, la intrarea/iesirea de/pe ele gabaritul prevazut trebuie sa fie de 4 benzi, pentru a asigura fluiditate. Dar asta e teoria.

Orice bulevard principal de tranzit trebuie sa aiba 3 benzi. Ca una o dedici integral RATB si/sau biciclete, asta e alta poveste. Insa din constructie trebuie prevazute 3 benzi! La asta se adauga trotuar si eventual scuar pentru tramvai (green track - e la moda)

Ca bonus, propun sa se construiasca 4 benzi minim oriunde (pe sens) daca nu se amendeaza usturator nesimtitii care blocheaza primele benzi.
Ultima oară modificat de zapacitu pe Mie, 01 Iun 2016, 14:10, modificat 1 dată în total.
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1524
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde TibiV » Mie, 01 Iun 2016, 14:01

Corect !
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9372
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde TibiV » Mie, 01 Iun 2016, 14:43



Plansa aia m-a lasat masca...
Asa ca la ultima sesiune foto la NG am rezervat o jumatate de ora pentru portiunea din inelul median dintre Pasajul Nicolae Grigorescu si Vitan-Barzesti. Practic vom parcurge zona respectiva si vom insista pe zona "canalului"...
Vor fi multe poze poentru ca vreau sa fie detaliat reportajul...
Sa nu uit... Distanta intre prima si ultima fotografie este aproximativ 1,3 km.

Incepem de la langa pasaj, vedere spre Romstal/Vitan-Barzesti.
Masina este parcata pe drumul tehnologic de la vest de noul NG.
Imagine
Asta este zona de intersectia cu I.Hateganu
Imagine

Imagine

Intram pe vechiul I.Hateganu, strada betonata dar placile de beton sunt sparte rau
Imagine
Desi in poze nu se vede din cauza copacilor, in dreapta este un deal.
Imagine
In stanga o capcana pe sosea, in dreapta incepe sa se zareasca gardul/zidul Romstal
Imagine
Zidul si dealul
Imagine
Pozitia este aici
Imagine
Aici este intrarea pentru aprovizionarea Romstal, este o rampa foarte abrupta...
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9372
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde TibiV » Mie, 01 Iun 2016, 14:44

Imagine
Mereu ma mir cum de nu cade...
Imagine
Incepe o curba larga la dreapta
Imagine
Sus se vad rastelurile cu diverse materiale din curtea Romstal
Imagine

Imagine
In fata pe dreapta se zareste...
Imagine
... intrarea clientilor la Romstal. Inchisa, pentru ca Romstal nu lucreaza duminica.
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9372
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde TibiV » Mie, 01 Iun 2016, 14:45

Redevin pedestras...
Imagine

Imagine
Si acum o panoramare spre zona unitatii militare, care este undeva in spatele vegetatiei,,,
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Conform planului, "canalul" ar trebui sa inceapa de aici. Aparent corect, pentru ca drumul este in urcare...
(gardul albastru din dreapta este inca al Romstal. Dupa el incepe un gard verde.)
Imagine
Gardul verde....
Imagine
Curba destul de stransa la dreapta
Imagine
Drept in fata se intrezareste Vitan-Barzesti.
Observati o borna mica in stanga drumului, in iarba.
In dreapta este parcarea de la intrarea in...
Imagine
...crematoriul uman.
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9372
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde shoppy » Mie, 01 Iun 2016, 14:48

S-a demonstrat ca in interiorul orasului mai mult de 2 benzi doar dauneaza, practic atrage trafic si creaza o idee falsa despre capacitatea reala a drumului; benzi speciale pentru stanga/dreapta la intersectie da; despre benzi de accelerare/decelerare / drum de servitute depinde, insa trebuie facute cu limitatoare de viteza in asa fel incat sa nu fie posibila folosirea lor pe post de benzi cum e acum pe Pantelimon ca mai repede mergi prin parcarea din fata blocurilor pret de 2 statii si depasesti tot blocajul.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8959
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde TibiV » Mie, 01 Iun 2016, 15:03

Revenim la borna mentionata anterior...
Pe langa ea este un drum de pamant si o bariera pe care scrie "Trecerea interzisa. Zona militara"
Imagine
In departare se zareste spatele unui 202 care merge pe Vitan-Barzesti spre Iriceanu...
Imagine
Deplasare motorizata...
Imagine

Imagine
Iar aici este intrarea unitatii militare. In oglinda se vede I.Hateganu...
Imagine

Toate pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/JQOD9

Concluzia: cum inghesuim pe acolo o sosea cu 3 benzi/sens + tramvai ?
Plus ca planul "canalului" are 4 benzi/sens (2 pe bretele, 2 in canal) + tramvai...

Iar in dreptul Romstal este clar ca nu poti largi decat spre unitatea militara.
Daca va fi de acord Armata...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9372
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde shoppy » Mie, 01 Iun 2016, 16:23

Din ce am vazut pe DNCB armata este extrem de doritoare sa obtina bani si un gard nou pentru o fasie de pamant din marginea bazei, mai ales ca se pare ca la armata este regulament ca toate cladirile sa aiba retragere de la marginea bazei, deci nu se pune pe nicaieri problema de demolari.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8959
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde zapacitu » Mie, 01 Iun 2016, 19:11

Sincer, la cat spatiu e intre UM si actuala strada, poti "inghesui" acolo un giratoriu cu patru benzi si loc de un tramvai (intreg) in mijloc! Trebuie doar taiati copacii din dreapta.
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1524
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

Mesajde TibiV » Mie, 01 Iun 2016, 22:09

zapacitu, eu stiu asta.
"I have been there, remember ?..." :)
Ideea este la cat teren este dispusa sa renunte armata.
A spus cineva pe aici pe forum ca este o unitate "deosebita" cu nush ce rol mare...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9372
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: cosmin212 şi 10 vizitatori