Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

500 posts, 180496 views
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" zapacitu

1689 wrote:
Poate la cap la Metalurgiei (Obregia) si la Sos Berceni - cindva - se va pune problema unui pasaj, insa nu vad necesitatea unuia la intersectia Oltenitei - Vitan Birzesti.

In toate cele trei intersectii e nevoie de pasaje denivelate. Oltenitei x Vitan nu e aglomerat pentru ca nu ai cum sa ajungi la el decat prin nodul gatuit de la Targ. De indata ce se poate ajunge direct din Grigorescu, se va aglomera. Oricum pasajul planificat e pe directia Grigorescu - Luica, nu pe directia Vitan - Luica.

Daca s-ar demara lucrarile, ar fi cam a doua oara dupa 89 cand se construieste ceva in avans. Prima a fost prelungirea M4.

1689 wrote:
Si - apropo - de la Giurgiului- Luica, ce facem ? Inainte pe Zetari dupa care pe Sinei Avenue ? :D
Ca daca asta e planul, trebuie sa ne grabim pina n-ajung balcoanele pina in mijlocul strazii !

Acolo se da PUZ cu prelungire directa spre str. Brasov, ocolind grosul caselor si sacrificand o parte din terenurile neconstruite. Daca se fac hartiile cum trebuie (cu experizarea tuturor constructiilor), nu se mai pot da AC si peste 20 de ani se poate face si intregirea intre Brasov si Zetarilor.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" Iulika0069

Ce ziceti de un inel central-median, care sa includa Pasaj Nicolae Grigorescu - Dna Ghica - Petricani - Soseaua Pipera (cu un drum de legatura pe langa calea ferata) - Aviatorilor - Arcul de Triumf - Podul Grant. Idei:

1. Avand in vedere blocajul de acum de la N. Caramfil:
- as desfiinta semaforul conform schema (pastrand doar sensurile desenate!), cu cate 1 banda dedicata (si separata) spre Aviatorilor +
- treceri de pieton la buton, si departate 10-15m de intersectie;
- orice pasaj vom dori sa facem la Aviatorilor si Arcul de Triumf, sa fie pe directia inelului; dar, pana atunci:
    Bd. Aviatorilor: banda dedicata (si separata) pentru dreapta, venind dinspre Caramfil
    Bd. Maresal Averescu: facut rost de 3 benzi, doar pe directia spre Arcul de Triumf, de la intersectia cu Marasti

inel median nord.jpg (605.31 KB; downloaded 4591 times)


2. Pentru Petricani - Soseaua Pipera (cu un drum de legatura pe langa calea ferata):
- pasaj subteran/suprateran la Petricani+calea ferata, de preferat [si] pe directia inelului
- la pasaj Pipera: avem loc de rampe de acces pe podul peste calea ferata
- suplimentar, un giratoriu de intoarcere in zona DRPCIV Pipera

inel median petricani-pipera.jpg (536.34 KB; downloaded 4590 times)


3. In partea Dna Ghica - Petricani, cel mai "simplu" e cu pasaje si tuneluri; dar, pana atunci:
- intersectia Dna Ghica+Colentina:
    marit "verdele" de pe Dna Ghica cu 5-10 secunde
    largita intersectia cu inca 2 benzi, a.i. sa fie 3 benzi pentru inainte si la stanga, si o banda separata pt dreapta +
    insula pentru pietoni (gen cum e la Delfinului si in alte parti)

Se poate face asta fara probleme, acum sunt doar niste masini parcate aiurea pe trotuar..
Se poate face asta pe ambele sensuri, si dinspre Delfinului, si dinspre Lacul Tei, pe ultimii 50m

- intersectia Dna Ghica+Lacul Tei: transformata in sens giratoriu, cu banda dedicata (si separata) pe directia Dna Ghica - Petricani

inel median dna ghica.jpg (394.49 KB; downloaded 4675 times)


4. Intersectia Dna Ghica+Pantelimon se poate descongestiona si acum, cu o semaforizare decenta si cu interzicerea parcarii masinilor pe Dna Ghica, cu 50m inainte de intersectia cu Pantelimon
- semaforizare in 4 faze, fiecare flux sa aiba complet liber inainte si la stanga (nici cedeaza trecerea altor masini, nici verde la pietoni); in acest moment, intersectia este blocata "by-design"!
- prin interzicerea parcarii pe ultimii 50m pe Dna Ghica, vor exista 4 benzi - suficiente pt a absorbi traficul de acum

inel median delfinului.jpg (377.07 KB; downloaded 4588 times)

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" andrei11

Între Virtuții și Petricani NU te mai muncii cu medianul, sunt studii făcute pe unde  va fi traseul. În rest trebuie să mă mai gândesc.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" Iulika0069

Ok, dar nu omoara pe nimeni :) daca nu mai avem blocaje la Caramfil, de ex.. Nu vad niciun motiv pt care nu s-ar implementa propunerile de la pct.1

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" shoppy

Bd. Aviatorilor: banda dedicata (si separata) pentru dreapta, venind dinspre Caramfil
Bd. Maresal Averescu: facut rost de 3 benzi, doar pe directia spre Arcul de Triumf, de la intersectia cu Marasti

Banda exista, este banda pietruita care pleaca de la giratoriul cu biscuitele(Crucea Mileniului)( https://www.google.com/maps/@44.4726216 ... bfov%3D100 ), la orele 18 este blocaj si pe ea lafel ca pe bulevard din cauza blocajului de pe Prezan.
Ideea ta de a adauga benzi s-a dovedit fundamental gresita in orasele civilizate, benzile adaugate creaza o falsa impresie asupra unei sporiri a capacitatii retelei si astfel numarul de masini creste cu mai mult decat plusul de capacitatea adusa de acea banda. S-a dovedit practic in orasele civilizate ca orice artera din oras trebuie sa aiba maxim 2 benzi / sens pentru masini personale.

Singura largire corecta este largirea lui Marasti la 2 benzi pe sens si izolarea de trafic cu adevarat a liniei 41(imi pare rau de toti acei copaci dar aia e).

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" Iulika0069

Semaforizarea la Delfinului:

Timp 1:
    Verde: Auto 1️⃣, Pietoni 8️⃣7️⃣5️⃣3️⃣2️⃣, Tramvai 2️⃣3️⃣
    Rosu: restul

Timp 2:
    Verde: Auto 3️⃣, Pietoni 1️⃣7️⃣5️⃣4️⃣
    Rosu: restul

Timp 3:
    Verde: Auto 5️⃣, Pietoni 3️⃣1️⃣7️⃣6️⃣, Tramvai 2️⃣3️⃣
    Rosu: restul

Timp 4:
    Verde: Auto 7️⃣, Pietoni 6️⃣5️⃣3️⃣1️⃣, Tramvai 1️⃣4️⃣
    Rosu: restul

Ar mai  trebui semafoare pentru pietoni si la liniile de tramvai (daca nu sunt deja, nu mai stiu)
Oricum, tramvaiele ar trebui sa aiba verde doar cateva secunde, cat sa treaca maxim 2 odata; dupa care, verde pentru pietoni!

inel median delfinului semaforizare.jpg (236.3 KB; downloaded 4519 times)

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" Iulika0069

shoppy wrote:
Banda exista, este banda pietruita care pleaca de la giratoriul cu biscuitele(Crucea Mileniului), la orele 18 este blocaj si pe ea la fel ca pe bulevard din cauza blocajului de pe Prezan.

Nu vreau :) banda aia, ci banda separata din bulevard; aia sa ramana pentru parinti cu copii care vor sa mearga in parc, si sa fie restrictie la 15-25km/h
L.E. Pe C-tin Prezan: banda dedicata pentru dreapta, la Arcul de Triumf, venind dinspre Aviatorilor!
shoppy wrote:
Ideea ta de a adauga benzi s-a dovedit fundamental gresita in orasele civilizate, benzile adaugate creaza o falsa impresie asupra unei sporiri a capacitatii retelei si astfel numarul de masini creste cu mai mult decat plusul de capacitatea adusa de acea banda. S-a dovedit practic in orasele civilizate ca orice artera din oras trebuie sa aiba maxim 2 benzi / sens pentru masini personale.
Singura largire corecta este largirea lui Marasti la 2 benzi pe sens si izolarea de trafic cu adevarat a liniei 41(imi pare rau de toti acei copaci dar aia e).

De acord cu tine, ma sacaie/frustreaza cand aud sintagme precum "fluidizarea traficului" - desi asta facem si noi aici
Orasul este pentru oameni, si ar trebui gandit in directia asta:
- benzi dedicate transport in comun+taxi,
- trasee STB adaptate dupa nevoile orasului (e incredibil de simplu - primaria trebuie doar sa ceara/cumpere datele de la Waze, sa vada care sunt fluxurile de masini, si sa le implementeze prin trasee!). Dar ei (politicienii) sunt acolo la furat, deci despre ce vb?
- dar, in primul rand, solutii pt pietoni/biciclisti/trotinisti; inca o data, orasul e al oamenilor, nu al masinilor!

Cu toate astea, nu sunt intru totul de acord cu tine legat de cele 2 benzi pe sens; adica da, sa fie 2 benzi pe sens, dar intersectiile sa aiba o forma de palnie: 3 sau chiar 4 benzi pentru 20-30m fac minuni

Vrem, nu vrem, pana nu intelegem ca ne trebuie solutii pentru oameni, nu pentru masini, cu asta defilam - fluidizarea fu**tului de trafic!

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" andrei11

1) De la început trebuie precizat că Inelul Median are cu totul alt traseu de la Petricani la Virtuții, n-are nicio treabă cu Arcul de Triumf / Averescu / Turda / Podul Grant.
2) Planșa 1 - e foarte bună soluția, trebuie modificați timpii de la intersecția Căpitan Alexandru Șerbănescu / Caramfil / Aerogării pentru că multe mașini vor veni pe Alexandru Șerbănescu. În rest de acord cu Planșa 1
 Planșa 2 - Am impresia că bucățica de lângă CF 800 face parte din  Inelul Median / autostrada urbană a lui Oprescu. În rest de acord.
 Planșa 3 - Intersecția D-na Ghica - Petricani - Lacu Tei, da, de acord, sens giratoriu fără semafoare. La intersecția Doamna Ghica - Colentina nu trebuie făcută nicio bandă dreapta, există și la ora actuală traseu pe care-l folosesc majoritatea care vor să facă dreapta.
dr.jpg (163.86 KB; downloaded 4500 times)

Planșa 4 Dacă faci acolo semafor în 4 timpi  ai blocat complet intersecția, bine, și acum e blocată. Eu o evit cu desăvârșire când am posibilitatea, și trec de multe ori prin zonă.
Observație  :
D-na Ghica între Petricani și Colentina se blochează din cauza Colentinii. Dacă facem sensgiratoriu e cu dus și întors în orele critice.

_______________
O observație generală, expresia Orașul e al oamenilor nu al mașinilor este deplasată rău de tot, parcă mașinile ar fi niște ființe extraterestre, nu sunt conduse  tot de oameni ? Faptul că se preferă autoturismul personal și nu  STB - ul  / Metroul  arată niște carențe ale transportului în comun și NU carențe ale oamenilor care-și conduc mașinile personeale !

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" ByOnu

andrei11 wrote:
Faptul că se preferă autoturismul personal și nu  STB - ul  / Metroul  arată niște carențe ale transportului în comun și NU carențe ale oamenilor care-și conduc mașinile personeale !


Doar pentru ca ai deschis subiectul: sunt foarte, foarte multi care circula cu autoturismul din comoditate. Acum asta este viata, este o tara libera. Dar este si mult egoism la mijloc. Daca soferii care nu au nevoie neaparata de masina (ex. locuiesc aproape de metrou sau de o retea decenta STB asa cum este 41 sau 21, au un job 09-18, circula singuri, nu transporta ceva exceptional, etc.) ar migra spre transportul alternativ, strazile s-ar elibera fix pentru cei care au cea mai mare nevoie de ele: oameni care lucreaza in servicii si se deplaseaza mult in oras, car sharing, urgente si interventii, etc.

Atunci cand iti iei ditai "gipanu" pe care il folosesti 90% din timp in orasul de resedinta, ei bine, este un moft. Exista o multime de modele adecvate pentru oras (micute, se parcheaza usor, consum redus samd).

Pe langa asta, libertatea ta se termina acolo unde incepe a mea. Asa ca nu imi ingradi libertatea de a circula in siguranta pe trotar pentru ca tu esti "suveran" si platesti "taxe". Nu iti parca masina pe linia de tramvai, pe banda de autobuz sau pe pista de biciclete. Nu parca pe trotuar la buza parcarii sub/supra-terane.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" Iulika0069

andrei11 wrote:
1) De la început trebuie precizat că Inelul Median are cu totul alt traseu de la Petricani la Virtuții, n-are nicio treabă cu Arcul de Triumf / Averescu / Turda / Podul Grant.
De-asta am si zis "inel central-median" :D

andrei11 wrote:
2) Planșa 1 - e foarte bună soluția, trebuie modificați timpii de la intersecția Căpitan Alexandru Șerbănescu / Caramfil / Aerogării pentru că multe mașini vor veni pe Alexandru Șerbănescu. În rest de acord cu Planșa 1
Off topic: cum (unde?) pot trimite astfel de propuneri, cu cine ma pot intalni (audienta?) pentru a le expune si a fi luate in calcul?
Ma refer doar la reconfigurari soft, nu hard (ca acolo e la Primarie, cu licitatii..)


andrei11 wrote:
Planșa 2 - Am impresia că bucățica de lângă CF 800 face parte din  Inelul Median / autostrada urbană a lui Oprescu. În rest de acord.
Da, face parte din suspendata lui Oprescu, doar ca propunerea mea e la sol :)

andrei11 wrote:
Planșa 3.. La intersecția Doamna Ghica - Colentina nu trebuie făcută nicio bandă dreapta, există și la ora actuală traseu pe care-l folosesc majoritatea care vor să facă dreapta.
Cu efectul secundar ca aduc disconfort unui cartier intreg..
Oricum, o palnie de 3 benzi cu 30m inainte de semafor + timpi mai mari cu doar cateva secunde ar cam rezolva blocajul la Dna Ghica (bine, trebuie sa absoarba acest trafic si bucata pana la Lacul Tei, vezi ultima observatie)

andrei11 wrote:
Planșa 4 Dacă faci acolo semafor în 4 timpi  ai blocat complet intersecția, bine, și acum e blocată. Eu o evit cu desăvârșire când am posibilitatea, și trec de multe ori prin zonă.
Exact, e oricum blocata "by design"; da, se mai poate optimiza cu niste secunde (de-aia am si desenat ordinea timpilor in sens invers, sa existe o perioada in care intersectia se "curata" de la sine de cei care au intrat pe galben/rosu)

andrei11 wrote:
Observație  :
D-na Ghica între Petricani și Colentina se blochează din cauza Colentinii. Dacă facem sensgiratoriu e cu dus și întors în orele critice.
Tocmai de aceea trebuie transformata in giratoriu cu banda dedicata pt inainte, spre Petricani
Dimineata, intersectia este lasata pe galben intermitent ;), altfel se blocheaza

L.E.Ah, si sa nu uit: pentru protectie, trecerea de pietoni de pe Dna Ghica, din dreptul scolii, sa fie la buton
La fel si trecerea din noul giratoriu (tot de pe Dna Ghica), avand in vedere ca va fi banda dedicata pt inainte
Eventual sincronizate cumva intre ele


andrei11 wrote:
_______________
O observație generală, expresia Orașul e al oamenilor nu al mașinilor este deplasată rău de tot, parcă mașinile ar fi niște ființe extraterestre, nu sunt conduse  tot de oameni ? Faptul că se preferă autoturismul personal și nu  STB - ul  / Metroul  arată niște carențe ale transportului în comun și NU carențe ale oamenilor care-și conduc mașinile personeale !
Nu, ma refer la faptul ca toate solutiile politicienilor (si in 90% din cazuri si ale noastre) privesc doar partea cu autoturismul personal, doar optimizarea traficului rutier [privat]

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" george_b

1689 wrote:
Poate la cap la Metalurgiei (Obregia) si la Sos Berceni - cindva - se va pune problema unui pasaj, insa nu vad necesitatea unuia la intersectia Oltenitei - Vitan Birzesti.
Si - apropo - de la Giurgiului- Luica, ce facem ? Inainte pe Zetari dupa care pe Sinei Avenue ? :D
Ca daca asta e planul, trebuie sa ne grabim pina n-ajung balcoanele pina in mijlocul strazii !


Nici macar dupa ce se da drumul la trafic noul pasaj peste Dambovita: N. Grigorescu -> Iuliu Hateganu? Cred ca se aglomereaza simtitor intersectia Sergent Iriceanu-Oltenitei. Cunosc mai multi oameni din zona Aparatori, Popesti, Metalurgiei care asteapta noua ruta.
Si atunci asta e tot ce poate salva acea zona a inelului:


 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" ByOnu

George, nu uita de tramvai. Intr-un viitor indepartat si incert pe Hateganu va veni o linie de tramvai de pe pasajul N. Grigorescu. Deci pasajul propus de tine poate sa arate doar precum cel de la Sudului, cu tramvai pe mijloc care va circula pe la suprafata si va continua spre Turnu Magurele.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" cris_m

Eu mai degraba vad acel pasaj ca pe unul de pe centura Vienei de trece pe sub o periferie. In plus, ar trebui sa aiba o ramificatie spre Vitan-Birzesti cum vii dinspre Progresul. Practic, un pasaj in Y care sa treaca fix pe sub UM. Tramvaiul poate sa o ia bine-mersi pe deasupra.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" zapacitu

In zona respectiva exista deja un (propunere?) de proiect de pasaj in care pasajul incepe direct de pe Hateganu (200m inainte de intersectia cu Vitan Barzesti) si se termina pe Iriceanu, astfel incat traficul "greu" de inel sa nu se impiedice de aceia care vor dori sa foloseasca Vitan-Barzesti. Pasaj lung, da. Suplimentar, intersectia cu Viran Barzesti, la suprafata, va deveni giratoriu. Pasajul include tramvai, insa tramvaiul ramane la suprafata. Pasajul era parca unic, cu stalpi intre sensuri, insa rampele erau "cracanate" ca pe Vitan pentru a incadra linia de tramvai.

...si nu presupune demolari, doar un deranj temporar pe un spatiu neconstruit.

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418811 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use