Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

500 posts, 180509 views
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata andrei11

Cele câteva discutii despre Inelul Principal / Pasajul Basarab le gasiti la Pasajul Basarab.
Lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii / Lucrari finalizate incepand cu anul 2006 /  Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011) / Discutii dupa inaugurarea pasajului.
viewtopic.php?f=26&p=208555#p208555

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata andrei11

Am gasit discutiile "disparute" despre un ipotetic pasaj Splai / Calea Vitan. Sunt aici  ;)

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" Costin

Am redenumit topicul pentru ca aici vorbim de ceva concret ce exista deja, macar partial, si anume inelul median. Din pacate, acest inel a ramas cumva in istorie ca 'autostrada suspendata" sau ca "visul lui Oprescu". Dar acum Oprescu s-a dus cu tot cu visele lui, asa ca se impune un titlu mai 'la concret'... Intregirea inelului median poate fi vazuta ca o "autostrada suspendata", dar asta e doar o denumire de moment, usor bombastica, ramasa tot de pe vremea ex-primarului.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" shoppy

Daca vorbim de sf-uri de aplicat peste x zeci de ani atunci este hilar sa vorbim de mai mult de 2 benzi pentru inainte pe undeva, orice solutie pe termen lung trebuie sa nu prevada bulevarde mai largi de 2 benzi prin oras, s-a demonstrat ca adaugarea de benzi nu rezolva nimic si este clar ca vorbim degeaba.

Dupa mine trebuie sa se construiasca la 2 benzi pe sens ce am figurat eu, daca se construieste asta(impreuna cu dublarea strapungerilor) si tot avem blocaje atunci trebuie inceput cu masuri active de descurajat traficul din oras.
1.png (1015.5 KB; downloaded 4462 times)

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" zapacitu

Sunt de acord cu 2 benzi, cu doua exceptii:

Orice INEL trebuie sa aiba 3 benzi. A treia banda e intotdeauna de accelerare/decelerare pentru intrarile respectiv iesirile din inel, si e banda permanenta din cauza ca sunt iesiri/intrari foarte frecvente. Numai pasajele de legatura (sub/supra) fara intersectie imediata au doua benzi. In plus, la intrarea/iesirea de/pe ele gabaritul prevazut trebuie sa fie de 4 benzi, pentru a asigura fluiditate. Dar asta e teoria.

Orice bulevard principal de tranzit trebuie sa aiba 3 benzi. Ca una o dedici integral RATB si/sau biciclete, asta e alta poveste. Insa din constructie trebuie prevazute 3 benzi! La asta se adauga trotuar si eventual scuar pentru tramvai (green track - e la moda)

Ca bonus, propun sa se construiasca 4 benzi minim oriunde (pe sens) daca nu se amendeaza usturator nesimtitii care blocheaza primele benzi.

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Daddy wrote:
Pasajul subteran de la Oltenitei apare in proiectul cu canalul Cheile Turzii http://urbanism.pmb.ro/duat-su/dezbatere%20publica/puz%20-%20construire%20canal%20cheile%20turzii/planurile%20aprobate%20tr1%20si%20tr2/CANAL%20CHEILE%20TURZI%20TRONSON%201.pdf


Plansa aia m-a lasat masca...
Asa ca la ultima sesiune foto la NG am rezervat o jumatate de ora pentru portiunea din inelul median dintre Pasajul Nicolae Grigorescu si Vitan-Barzesti. Practic vom parcurge zona respectiva si vom insista pe zona "canalului"...
Vor fi multe poze poentru ca vreau sa fie detaliat reportajul...
Sa nu uit... Distanta intre prima si ultima fotografie este aproximativ 1,3 km.

Incepem de la langa pasaj, vedere spre Romstal/Vitan-Barzesti.
Masina este parcata pe drumul tehnologic de la vest de noul NG.



Asta este zona de intersectia cu I.Hateganu








Intram pe vechiul I.Hateganu, strada betonata dar placile de beton sunt sparte rau



Desi in poze nu se vede din cauza copacilor, in dreapta este un deal.



In stanga o capcana pe sosea, in dreapta incepe sa se zareasca gardul/zidul Romstal



Zidul si dealul



Pozitia este aici



Aici este intrarea pentru aprovizionarea Romstal, este o rampa foarte abrupta...


 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" TibiV




Mereu ma mir cum de nu cade...



Incepe o curba larga la dreapta



Sus se vad rastelurile cu diverse materiale din curtea Romstal







In fata pe dreapta se zareste...



... intrarea clientilor la Romstal. Inchisa, pentru ca Romstal nu lucreaza duminica.


 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" TibiV

Redevin pedestras...







Si acum o panoramare spre zona unitatii militare, care este undeva in spatele vegetatiei,,,















Conform planului, "canalul" ar trebui sa inceapa de aici. Aparent corect, pentru ca drumul este in urcare...
(gardul albastru din dreapta este inca al Romstal. Dupa el incepe un gard verde.)



Gardul verde....



Curba destul de stransa la dreapta



Drept in fata se intrezareste Vitan-Barzesti.
Observati o borna mica in stanga drumului, in iarba.
In dreapta este parcarea de la intrarea in...



...crematoriul uman.


 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" shoppy

S-a demonstrat ca in interiorul orasului mai mult de 2 benzi doar dauneaza, practic atrage trafic si creaza o idee falsa despre capacitatea reala a drumului; benzi speciale pentru stanga/dreapta la intersectie da; despre benzi de accelerare/decelerare / drum de servitute depinde, insa trebuie facute cu limitatoare de viteza in asa fel incat sa nu fie posibila folosirea lor pe post de benzi cum e acum pe Pantelimon ca mai repede mergi prin parcarea din fata blocurilor pret de 2 statii si depasesti tot blocajul.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" TibiV

Revenim la borna mentionata anterior...
Pe langa ea este un drum de pamant si o bariera pe care scrie "Trecerea interzisa. Zona militara"



In departare se zareste spatele unui 202 care merge pe Vitan-Barzesti spre Iriceanu...



Deplasare motorizata...







Iar aici este intrarea unitatii militare. In oglinda se vede I.Hateganu...  




Toate pozele full-size sunt aici: http://imgur.com/a/JQOD9

Concluzia: cum inghesuim pe acolo o sosea cu 3 benzi/sens + tramvai ?
Plus ca planul "canalului" are 4 benzi/sens (2 pe bretele, 2 in canal) + tramvai...

Iar in dreptul Romstal este clar ca nu poti largi decat spre unitatea militara.
Daca va fi de acord Armata...

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" shoppy

Din ce am vazut pe DNCB armata este extrem de doritoare sa obtina bani si un gard nou pentru o fasie de pamant din marginea bazei, mai ales ca se pare ca la armata este regulament ca toate cladirile sa aiba retragere de la marginea bazei, deci nu se pune pe nicaieri problema de demolari.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" zapacitu

Sincer, la cat spatiu e intre UM si actuala strada, poti "inghesui" acolo un giratoriu cu patru benzi si loc de un tramvai (intreg) in mijloc! Trebuie doar taiati copacii din dreapta.

 


Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata" TibiV

zapacitu, eu stiu asta.
"I have been there, remember ?..." :)
Ideea este la cat teren  este dispusa sa renunte armata.
A spus cineva pe aici pe forum ca este o unitate "deosebita" cu nush ce rol mare...

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418825 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use