Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia

36 posts, 22365 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia 133 313

andrei11 wrote:
Pana acum cea mai logica rezolvare e cea a lui #shoppy. ( sensgiratoriul cu verde ).
Eu as baga tramvaiul in subteran ( cu tot cu statie ). ( Eventual si cu Basarabia cu o banda / sens --> + o semibanda de urgenta ).
Metroul are adancime suficienta si nu incurca.

Fereasca sfantu' de giratoriu. Eventual daca se face sa se mute macar fantana rotunda de la Unirii in el.
P.S. Tramvai in subteran din nou? Nu la noi.

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia Speedy

133 313 wrote:
Speedy wrote:
Dupa cum am descris eu, tramvaiele nu ar trebui sa mai ramana blocate in intersectie datorita celor care fac stanga spre Fundeni.
Cand 3 e pe verde, 2 si 4 sunt pe rosu, deci tramvaiele ar avea cale libera.

Sunt convins ca exista o solutie mult mai buna decat ce am descris eu. Macar de s-ar si face.


Stai ca este dubios. 1 si 6 sunt semafoarele pereche pe cele doua sensuri Patrascanu/Fundeni. 2 cu cine este pereche acolo pe sensurile Muncii/Republica? Acolo la 2 fac multi stanga prin fata tramvaiului oprit in statie.


3 e cel fara pereche, 2 si 4 sunt pereche. cum am scris mai sus cand 2 si 4 sunt rosu, 3 e verde.
cand 2 e verde, se merge si pe vergului prin noua conexiune si spre republica. de aceea 3 e rosu.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia 133 313

Domnule, hai sa ne intelegem corect. Intersectia Patrascanu+Fundeni/Morarilor cu Basarbia este una iar intersectia Vergului cu Basarabia este a doua. Cum adica 2 si 4 sunt pereche? Eu intreb cum sesizeaza cei care trec de 3 sau 4 spre centru pe culoarea portocaliu si vin pe Basarabia ca 1 (respectiv 6) s-a facut verde daca nu au un semafor pereche cu 2 in intersectia Patrascanu+Fundeni cu Basarabia? Iti lipseste un semafor. 2 are pereche in intersectia lui unde perpendicular pe Basarabia sunt 1 respectiv 6, n-are treaba cu 3 si 4. In varianta ta 3 si 4 sunt la 30-40 metri de intersectia fizica Patrascanu+Fundeni cu Basarabia, n-ai cum sa faci temporizare la asa ceva. Unde mai pui ca tramvaiul face statie spre centru dupa 3 si 4.
P.S. Si nu inteleg de unde treaba cu parcarea etajata acolo la trecerile de pietoni. Poate o parcare etajata pentru biciclete dar n-am certitudinea ca este suficient spatiu nici de asta.

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia shoppy

Degeaba discutati voi cu semafoarele 1, 2, x deoarece intersectia proiectata de voi nu indeplineste prima conditie a unei intersectii, si anume ca intrand din orice directie sa pot iesii in orice directie. Apoi va iese o ditamai zona moarta de o forma ciudata in mijloc, daca faceti piata ii trebuie treceri de pietoni si o parcare pe undeva, daca faceti parcare ii trebuie cel putin 2 accesuri.
Mai bine faci un sens giratoriu cu spatiu verde si arteziana la mijloc, si te duci cu piata si apoi parcarea pe locul liber ramas pe terenul cf.

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia Speedy

Multumesc pentru parerile enuntate, macar de ar citi cineva inafara de noi si ar aplica ceea ce dezbatem noi aici.  
Apreciez ironiile, dar alea fine, daca vb de culoarea portocalie a semamorului ne cam facem de ras....

Referitor la culorile semaforului, daca ne gandim la cei care intra in intersectie pe "portocaliu" ( nu am auzit de culoarea asta in legislatie)..banuiesc ca te referi la cei care forteaza stopul pe galben...Asa putem sa concepem un plan pentru o intersectie unde toti intra pe rosu...si nu mai punem nici un semafor.
Referitor la parcare, daca te uiti atent la imagini si vezi cam cat reprezinta masinile parcate in perimetrul desenat de mine, iti dai seama ca e loc si de o constructie cu mai multe nivele pentru o parcare. Asta bine inteles daca intelegi conceptul de parcare supraterana si ce implica o asemenea constructie.

Sensul giratoriu, intradevar e o solutie mult mai viabila, numai ca prezenta liniei de tramvai complica situatia.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia 133 313

Speedy wrote:
Multumesc pentru parerile enuntate, macar de ar citi cineva inafara de noi si ar aplica ceea ce dezbatem noi aici.  
Referitor la culorile semaforului, daca ne gandim la cei care intra in intersectie pe "portocaliu" ( nu am auzit de culoarea asta in legislatie)..banuiesc ca te referi la cei care forteaza stopul pe galben...Asa putem sa concepem un plan pentru o intersectie unde toti intra pe rosu...si nu mai punem nici

De ce sa ne facem noi de ras si nu producatorii de semafoare care nu respecta tenta de culoare ca sa faca pe plac legislatiei?
Oricum ce vrei tu este un nonsens. Ce facem devansam statia de tramvai sau o desfiintam cu totul? Si cine se angajeaza sa faca temporizare pentru semafoare la 30-40 metri de intersectia fizica?

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia ghrt

Conectarea Vergului cu Basarabia există deja, pe strada Şahighian, de la spitalul Malaxa la fosta IMUAB. Este circulată şi în stare bună. Are dezavantajul că dacă mergi înspe Diham trebuie să stai la semafor, la intersecţia cu 1 Decembrie. Dacă s-ar expropria ceva teren de la CFR acolo, ar mai putea fi făcută cel puţin o bandă pe Basarabia în dreptul semaforului, astfel încât să fie bandă specială pentru mers înainte, fără semafor. În acest caz traficul de pe Vergului care o ia spre Pătrăşcanu sau Diham va merge direct pe Basarabia, deblocând intersecţia Vergului-Morarilor (unde, exceptând perioadele de aglomeraţie, se circulă decent). Impresia de aglomeraţie provine de fapt din gâtuirea şoselei, care trece de la 2x2 la 1x1, cu staţie de autobuz chiar înainte de intersecţie, pe singura bandă. Ar trebuie să exproprieze ceva teren de la Pompieri măcar pentru încă o bandă din dreptul staţiei de autobuz până la Morarilor, 50 de metri. Ar pleca mai multe maşini la verde.

Deşi, dacă ar ieşi mai multe maşini de pe Vergului, spre Fundeni nu prea au unde se duce. De obicei, dimineaţa este plin pe Morarilor, între Pantelimon şi Basarabia. Spre Fundeni, cel mai bine o iei direct pe Pantelimon.

Eu aş fi sperat măcar la o dublare a Vergului în partea finală, înainte de intersecţia cu Morarilor, ca să devină toată şoseaua 2x2, dar după ce s-a vândut terenul căii ferate am renunţat. Nu cred că va achita cineva exproprierile necesare.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia Mircea G

Cineva s-a mai gindit la asta , depinde cind se va face si in ce mod ...
Din ce deduc este vorba de un pasaj suprateran Basarabia -Vergului , cum este si firesc , si un giratoriu sub el .
Basarabia- Vergului.jpg (173.11 KB; downloaded 6954 times)

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia thor5

Eu cred ca o astfel de conexiune este absolut necesara, dar mi-e frica ca toate solutiile terestre la egal nivel sunt prea complicate. Oricum am face (giratorii, stopuri, prioritati, etc), cineva tot va fi intotdeauana in dezavantaj si se vor forma cozi de vehicule.
Parerea mea este ca ar trebui construit un pasaj supra sau subteran (nu stiu cum e mai bine) pentru auto si pentru tramvaie. Tramvaiele ar fi mult mai utile pe Vergului (sunt atatea blocuri din Pantelimon acolo!!) si ar putea avea capat comun cu cele de la Cora Pantelimon. Tramvaiele care au capat actual la Republica mi se par un pic inutile, nu sunt blocuri sau case intre Morarilor si Republica, multe din fabricile de acolo s-au inchis/demolat, si oricum exista si traseu de metrou pe portiunea aceea. Daca este absolut nevoie, se pot inlocui tramvaiele cu o linie de autobuze pentru traficul redus de calatori, sau se pot prelungi liniile preorasanesti (care intorc acum la Republica) pana la Morarilor.

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia georgica2704

Adica dus 103 la Morarilor  ca alta linie nu mai e la Republica.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia 133 313

thor5 wrote:
Daca este absolut nevoie, se pot inlocui tramvaiele cu o linie de autobuze pentru traficul redus de calatori, sau se pot prelungi liniile preorasanesti (care intorc acum la Republica) pana la Morarilor.


Care-s alea?
Stiti ca dincolo de terminalul Republica mai este doar un urias cartier de case (ar putea fi o comuna intreaga acolo, introdusa fortat in limitele terestre ale Bucurestiului) sper. Este adevarat au metroul la Republica... asa cum si satul Catelu are metrou in buza la Saligny.

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia shoppy

Deci face cum am zis eu, doar ca trag si un pasaj care pare sa fie pe directia corecta, doar ca nu inteleg cum o sa ramana cu tramvaiul.

 


Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia thor5

133 313 wrote:
Care-s alea?
Stiti ca dincolo de terminalul Republica mai este doar un urias cartier de case (ar putea fi o comuna intreaga acolo, introdusa fortat in limitele terestre ale Bucurestiului) sper. Este adevarat au metroul la Republica... asa cum si satul Catelu are metrou in buza la Saligny.

Scuze ca sunt off-topic!!!!!
Stiu si de cartierul 23 August, stiu si de "Mica Indie". Dar tot nu inteleg ce vrei sa spui. Tramvaiele si metroul au capatul in acelasi loc, practic raman la capatul cartierului. Deci oricum trebuie sa folosesti 103, daca nu locuiesti aproape de gara Titan, pe undeva prin halele industriale. Ce conteaza cum parcurgi distanta Morarilor-Republica, cu tramvai sau cu autobuz?
Un bloc din Pantelimon, de pe Vergului, are tot atatia locuitori cat o strada intreaga din Cartierul 23 August.

Si da, raman la parerea ca cea mai buna solutie la Morarilor este un pasaj. Suprateran probabil, ca pare mai ieftin si mai rapid de construit. Si un giratoriu sub el ar fi ideal, unde ar putea sa intoarca, (adica sa fie capat de linie pentru) vehicule RATB (103, troleibuze, etc). Si un pic de umor negru: "brazilienii" din "Mica Indie" ar ajunge mai usor la autobuzul de Dragonul Rosu. :lol:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Conectare Soseaua Vergului cu Bulevardul Basarabia 133 313

Daca am avea mai mult petrol... ca irakienii asa si mai putine hidrocentrale am da fericiti tramvaiul pe autobuz.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420658 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use