Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti

98 posts, 54157 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti bercenicity

Sau cu poza de pe hotnews (ce e cu verde e existent, rosu sunt chestiile noi, albastru "doar RATB"(?), portocaliu = aiureli?) - interesant, din cate vad vor sa faca Paleologu dublu sens din nou (click pentru marire)

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...ntrala.htm



 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti ADY881

Deoarece in alt thread am  amintit de locurile  inguste pe inelul Principal, voi incerca sa expun ideile referitor la Sos.Titulescu.
In primul rand noi avem probleme la intersectia Titulescu - Felix. Din cauza prezentei pe  Felix a liniei de tramvai, este necesar semafor in intersectia Titulescu - Felix, iar acel semafor anuleaza orice efect al pasajului Victoriei(pe axa E-V), astfel incat  in orele de varf pasajul se transforma in o parcare. Pentru a hotara aceasta problema eu propun:
a) desfiintarea liniei de pe Felix
b) infiintarea liniei pe B.Manta(pentru a compensa linia de pe Felix)
c) desfiintarea statiei de tramvai din intersectia Titulescu - Felix
d) finisarea statiei de tramvai din pasajul Victroiei (pentru a compensa c) )+ una noua la intersectia cu Maltopol
e) desfiintrea semaforului din intersectia Titulescu - Felix
f) infiintarea sensului unic pe Felix (pe axa S-N, pentru a compensa lispa benzii nr 3 pe Titulescu)



Respectiv dupa aplicarea acestor modificari  am obtine functionarea (in sfarsit) a pasajului Victoria pe axa E-V, am obtine o statie  de tramvai intermodala si scaderea gradului de congestie in zona(ce se refera la inelul Principal).
In un viitor mai indepartat, cand ar fi intrarea in zona centrala cu bani, pentru a putea prelua masinile  din centru pe inelul Principal, eu as propune  urmatoarele modificari:
a) infiintarea sensurilor unice pe Titulescu, Felix, B.Manta, Buzesti, I.Mihalache.



b) constructia unor pasaje noi  + devierea unui sens din pasajul Victoriei









Cu verde am notat benzile RATB
cu rosu pasajele subterane
cu negru fluxurile de masini
cu alb borduri.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti ADY881

Tot in aceeasi categorie pot include si acest post "cum facem Inelul Principal mai circulabil", acum imi voi pune pe hartia electronica ideea mea despre cum ar trebui sa arate in viitor un posibil pasaj Dorobanti. Precum a-ti aflat Primaria deja gateste ceva in zona, in primele stiri se spunea ceva de pasaj suprateran :o  :shock: , ce ar fi o greseala enorma.
Deci eu l-as face:
a) SUBTERAN
b) cu linia 1 in subteran + cateva statii de tramvai tot in pasaj(chiar nu putem repeta performanta din anii 70-80 cu pasajele Obor,Muncii si Victoriei?)
c) cu giratorii la suprafata
d) fara parcari la suprafata + multa verdeata
e) o noua statie de metrou Dorobanti(sau niste spatiu lasat pentru timpuri mai bune, pentru a fi construita mai tarziu)



Dupa constructia variantei mele, am obtine :
a) o ameliorare a congestiei pe inel
b) am evita impactul vizual negativ (adus de pasajele supraterane)
c) am mari eficienta liniei 1
e) odata cu a) => am atrage mai multi soferi ce astazi prefera sa traversesze centrul.

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti andrei11

Din pacate NU stim pe unde si la ce adancime sunt tunelele de metrou pe acolo.
Asa, ochiometric ar merge un pasaj subteran.
Sensgiratoriile tale nu-si prea au rostul daca se face pasaj subteran + sensuri unice.
Sensgiratoriile dotate cu semafoare nu mai sunt sensgiratorii.
Pe langa faptul ca nici nu prea ai gabarit pentru sensgiratorii serioase.
In cazul in care metroul se incadreaza ca si gabarit de trecere pe acolo vin si eu cu o propunere, am mai postat-o si acum vreo 3 ani daca nu ma insel, poate chiar pe acest forum, oricum pozele s-au sters involuntar ( s-au pierdut ) odata cu mutarea pe alt server.

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti andrei11

Si inca o veste rea pentru tine, la iesirea spre Victoriei iti mai trebuie vreo 12 metri de strada, nu prea ai de unde sa-i iei. La asta te-ai gandit ? Daca am timp o sa postez si varianta mea cat de curand.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti ADY881

andrei11 wrote:
Din pacate NU stim pe unde si la ce adancime sunt tunelele de metrou pe acolo.
Asa, ochiometric ar merge un pasaj subteran.

Chiar daca si tunelele s-ar suprapune cu un viitor pasaj, tunelurile se pot reloca+ statie cu peron central, si tot asta se poate face fara sa interupi linia, doar ca va trebui sa desfaci mult teren, iar dupa ce ar fi gata tunelele noi si statia(optional), tunelele vechi se pot inchide, demola.. iar pe locul lor de facut pasajul rutier. Si chiar daca o asemenea lucrare ar insemna niste multi bani, avantajele aduse de noua statie mobilitatii ar fi incomparabile, cu banii cheltuiti.



andrei11 wrote:
Sensgiratoriile tale nu-si prea au rostul daca se face pasaj subteran + sensuri unice.
Sensgiratoriile dotate cu semafoare nu mai sunt sensgiratorii.
Pe langa faptul ca nici nu prea ai gabarit pentru sensgiratorii serioase.

Tin sa mentionez ca nu sunt nici urbanist nici nu am habar cu ce se mananca proiectarea arterelor rutiere, insa din vazute, adica ochiometric am vazut ca giratoriile functioneaza pana la o cifra de trafic, adica ele sunt populare in Europa datorita faptului ca la ei in oras se perindeaza mai putini soferi, iar ca un giratoriu sa poata prelucra in oras numarul de soferi pe care il avem noi, ar fi necesare giratorii foarte mari (mai mare decat ala din Obor), ceea ce nu ai cum sa faci fara demolari in oras (deci nu e bine), asa s-a si ajuns la giratorii semaforizate, semaforul fiind unica solutie de a evita colapsul.
Referitor la gabarait, nu cred ca la suprafata ar fi necesare giratorii de diametru mare, din cauza ca majoritatea traficului ar fi luat-o prin pasaj, iar masinile ramase la suprafata ar fi in un numar destul de mic, astfel incat giratoriile mici sa faca fata cu brio.
Referitor la rost, giratoriile sunt binevenite, datorita faptului ca:
a) ar calma viteza la suprafata
b) in contextul in care multi soferi fac stanga incorect (desi in cazul discutat asemenea situatii sunt limitate la un caz) ar duce la fluidizarea traficului la suprafata si eliminarea oricarui conflict



c) giratoriile ajuta sa intorci in asa fel incat sa nu deranjezi circulatia

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti andrei11

Cum am spus  voi reveni si cu solutia mea.
Referitor la sensgiratorii, se face deobicei o confuzie intre sensgiratorii si intersectii clasice cu scuar la mijloc si semaforizate. Repet, daca este semaforizat, scuarul de la mijloc nu mai este un sengiratoriu. Poate fi si scuar la mijloc si nesemaforizat, sau cand semafoarele nu functioneaza. Un exemplu clasic este intersectia de la Universitate care nu este un sensgiratoriu.
Dar toate intersectiile cu sensgiratoriu NU sunt semaforizate si NU au semne aditionale prin care anumite trasee devin mai prioritare decat altele. Asta e teoria, n-am ce face.  :o
1.jpg (86.38 KB; downloaded 6922 times)
2.jpg (51.62 KB; downloaded 6926 times)
3.jpg (54.73 KB; downloaded 6923 times)

Uite aici o intersectie devenita clasica cu pasaj subteran si care nu beneficiaza la suprafata de scuar la mijloc.
E intersectia  de la aeroportul de fitze  Baneasa.
4.jpg (173.79 KB; downloaded 6923 times)

Alte doua exemple clasice de intersectii nesemaforizate si cu scuar la mijloc care NU sunt sensgiratorii sunt intersectiile de la Izvorul Rece ( Biserica Greceasca, Ferdinand cu Carol ) si evident Piata Alba Iulia.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti ADY881

Si eu am facut confuzia deci, atunci, eu as face sus, nu giratorii, ci intersectii clasice cu scuar la mijloc si semaforizate, datorita faptului ca  degeaba ai tu SMT in oras, daca nu ai semafoare prin care sa modelezi traficul.

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti andrei11

Aici sunt total de acord cu tine. Mai pe seara poate reusesc sa dezvolt subiectul, ma intereseaza.
Nu e nici o problema, dar am avut o tamponare usoara in Piata Alba Iulia cu cineva care a confundat cercul cu un sensgiratoriu. Si nici macar nu avea asigurare, nu stiu, s-a descurcat el cu politia - in sensul ca a platit amenzile de rigoare, eu mi-am schimbat bara pe CASCO, desi nu am fost de vina. Mi - a fost târşeală sa ma judec cu el, era de undeva de pe langa Miercurea Ciuc.

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti ANTENA

Intrarea din Pta Dorobantilor pe intr.Av.Teodor Iliescu.
Interesant e indicatorul rutier. Da sau ba?
IMG_20150416_191037.jpg (162.06 KB; downloaded 6540 times)

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti andrei11

Sensul Unic era acoperit cu celofan. S-or fi jucat niste baieti  de la liceu intr-o pauza, zona e supravegheata video, se poate reconstitui daca e nevoie. Cred ca nu a observat nimeni pentru ca practic strada aceea e o fundatura, de fapt nu e dar nu prea ai ce sa cauti pe ea daca nu ai treaba / nu locuiesti pe strada respectiva.
Si strada geamana ( Bitoliei ) e tot o infundatura, asadar tot asa, n-ai ce cauta pe ea.
De fapt cele 2 strazi in cauza sunt "gemene" sunt  strazi infundate legate la un moment dat intre ele, dupa mine poate sa le lase cu circulatie in ambele sensuri, oricum nu intra nimeni pe ele daca nu locuieste / nu are treaba acolo.

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti shoppy

Daca tot vorbim de idei, de ceva timp ma confrunt cu parcurgerea Soselii Giurgiului si e din ce in ce mai nasol(nici nu vreu sa ma gandesc ce o sa urmze la vara). Ce am observat atunci cand intru in Bucuresti e ca, daca e aglomerat, multi merg cat se poate si dupaia fac stanga pe stradute, spre Ferentari.
Deci de ce nu s-ar face un bulevard pe traseul fostei CF intre Gara Progresu si Trafic Greu?
S-ar rezolva si problema cu Trafic Greu care se termina intr-un ciot, intr-un unghi la 90 de grade...
Si apoi ajuns acolo nu trebuie sa o iei neaparat pe Trafic Greu, poti sa o iei tot inainte si sa faci stanga pe Viilor, ca sa eviti Trafic Greu daca e aglomerat...
Cu verde traseul propus:
1.jpg (481.02 KB; downloaded 6407 times)

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti Bogdan MD

Pai ala e fix traseul diametralei Nord-Sud, etapa a IIIa, de la Piata Chirigiu pana la DN5. Se va face si asta intr-o buna zi...  :roll:

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti someone

La soseaua aia ma gandesc si eu de ceva timp. Din cate am vazut, zic ca s-ar putea face usor, si chiar mai devreme, fara sa mai asteptam traversarea pe sub Palatul Parlamentului, adica peste 10 ani. In felul asta s-ar debarasa zona si de gunoaiele depozitate acolo. Ar fi o artera de colectare excelenta de trafic.
In plus. o parte mare din traseu este deja dublat de strazi existente, deci nu ar trebui decat niste completari cu doua tronsoane, spre cele doua capete, pentru racordare la bulevarde.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420796 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use