Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti

98 posts, 54126 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti rosetti61

Ce se spune la punctele a, b si c a existat pana in vara lui 1964 cand s-a inceput sistematizarea Pietei Unirii, pentru a realiza conectarea bulevardului 1848 cu noua artera care se realiza in prelungire pana la TIneretului - s-a numit Magistrala Nord-Sud pana in 1974 cand s-a redenumit in Dimitrie Cantemir. Piata Unirii ramasese cu un scuar central de forma ovoidala inca de la lucrarile din 1940, cand s-a concretizat jumatate din ceea ce se urmarea cu zona respectiva.
Dupa sistematizarea fostelor strazi Halelor si 30 decembrie si definitivarea strapungerilor catre splaiul Unirii si Magistrala NS vechiul spatiu verde s-a redus la un triunghi; au ramas doar tramvaiele pe directia Rahova - Calarasilor, spre Calea Serban Voda si Dudesti ajungandu-se prin str. 11 Iunie/Cutitul de argint respectiv Piata Sf. Vineri/Vacaresti (si astea pana in anul 1986, in plin tavalug de lucrari edilitare).

Piata Unirii de-a lungurl timpului si cum erau firele de tramvai in 1962.
piata unirii 1939.jpg (1.2 MB; downloaded 6342 times)
piata unirii 1947.jpg (99.89 KB; downloaded 6338 times)
piata unirii 1962.jpg (150.84 KB; downloaded 6335 times)
piata unirii1973.jpg (96.02 KB; downloaded 6344 times)
Piata Unirii 1984.jpg (326.18 KB; downloaded 6335 times)
piata unirii.jpg (129.39 KB; downloaded 6335 times)

 


Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti Goldmund

george_b wrote:
Are cineva idee daca blocul de mai sus a fost construit intentionat acolo, in ideea prelungirii strazii Jandarmeriei? Sau e pur si simplu o coincidenta?


Da, se poate rezolva si acest inconvenient(am scris de nenumarate ori: in Romania se construieste ca intr-o tara din centrul Africii, la voia intamplarii, fiecare isi ridica o casa acolo unde a primit ceva pamant, indiferent ca e intravilan sau nu) si anume, dpar o posibila rezolvare:
la mijlocul liniei trasate de tine(linia galbena) un sens giratoriu(sau o 'insula verde', un mic parc central cu o fantana arteziana/statuie)din care pornesc spre Ionescu-Sisesti doua artere(sens unic!), una care duce spre bulevard si alta de venire din bulevard spre giratoriu, prelungita Intrarea Stejarului pana in giratoriu. Oricum, strada Jandarmeriei trebuie largita si probabil va avea si trotuare largi...Daca privim mai departe, strada Jandarmeriei  duce practic pana in Privighetorilor, astfel devenind o axa de mare importanta pentru traficul din nordul Capitalei - cu amendamentul ca 'ai nostri'' sa nu doarma in continuare, pentru ca o sa mai apara si alte blocuri pe camp si prin padure si adio totul!

 


Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti george_b

Din ce spune lumea pe aici inteleg ca Jandarmeriei va fi latita. La fel si Laminorului, este lasat loc pentru latire.
Completarea acestei bucati de inel ne este "dictata" de logica simpla, probabil ca sunteti cu totii de acord. Stim foarte bine ca trebuie incurajata circulatia fluenta pe INELE nu pe RAZE astfel rezulta si necesitatea unui pasaj (sub/supra) la intersectia cu Sisesti. Nu stiu cum se nimereste si acum ca de fiecare data. Aglomerarea de case este FIX, dar FIX in zona cu "probleme", nici mai la stanga dar nici mai la dreapta. In cazul in care se adopta solutia simpla si inteligenta miroase a exproprieri acolo. In sfarsit... am incercat sa schitez ceva cu minim de "damage".


 


Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti george_b

In orice caz, cu aceasta minima investitie, FANTEZIA ar putea arata asa:


 


Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti Goldmund

george_b wrote:
In orice caz, cu aceasta minima investitie, FANTEZIA ar putea arata asa:


Nota bene! Asa ar trebui sa arate cat mai curand, daca 'ai nostri' ar face ceva si pentru oras...Unde mai pui ca prelungirea la Strada Erou Iancu Niculae(ce nume, parca dintr-o dictatura!) dupa intersectia cu Bulevardul Pipera(...) ar trebui sa ajunga direct in...A3!(si mai departe...in Bulevardul Eroilor din Voluntari. Ar fi colosal sa faca ce au promis candva...

 


Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti Nightwolf

Pai ajunge in A3 ... parcela A3 :))

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti ADY881

Cum as rezolva problema cozii de la PPL, fara nici un pasaj rutier sub PPL.
Eu consider ca principala problema care genereaza coada de la PPL, este faptul ca tot fluxul de pe DN1 se descarca in PPL, si aceasta situatie a fost oragnizata si favorizata de urmatoarele cauze:
a)centura (DNCB) se afla in o stare deplorabila
b) un set de pasaje
Daca in cazul a) primaria nu are ce face ;) , pai in cazul b), facandu-se pasajele de la ambasada SUA,BCC si Baneasa + lichidarea trecerii de pietoni, deci a semaforului din intersectia cu E.Vacarescu. Toate aceste masuri au adus la usurarea accesului spre PPL, deci nu e de mirare ca  ambuteiajul a crescut.
Ce propun eu ?
a)modificarea greselilor facute de primarie
b) constructia traseelor alternative
a) Eu as modifica pasajul Baneasa + as reinfiinta trecerile de pietoni la intersectia cu E.Vacarescu + as infiinta linie de BRT .



Astfel am obtine o "complicare" pentru cei ce vor sa junga in oras pe traseul DN1-Kiseleff-Victoriei,datorita eliminarii partii pasajului de pe axa N-S, iar in loc as construi linii de BRT, pe de alta parte pasajul pe axa S-N, l-as pastra, aceasta configurare ar fi ajutat soferii ce vor sa parseasca orasul.
b)Sunt posibile mai multe trasee alternative:
a)Bucurestii Noi/Chitilei - Grivitei
b)O posibila strapungere ptr C.Giulesti
c)strapungerea Avionului
d)A3


 


Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti Goldmund

Nightwolf wrote:
Pai ajunge in A3 ... parcela A3 :))


Exact! Asa era un proiect mai vechi al lui Pandele, acum nu stiu daca acesta mai doreste vechile (lui) proiecte promise sa le si realizeze sau daca nu e mai ieftin pentru Primarie sa conduca cu pomenile electorale...si apoi pauza. Apropo, a terminat Primaria de largit Eurou Iancu Nicolae?(intre Marc Twain School si Bulevardul Pipera?)

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti shoppy

Nu va tot zic ca deja este planificat dublarea numarului strapungerilor? Cititi forumul mai in josul paginii, avem planificata strapungere Giulesti - CB,  Poligrafiei - CB si Strada Avionului - CB.

viewtopic.php?f=16&t=315
viewtopic.php?f=16&t=2263

(asta cu Poligrafiei nu o gasesc, paote stie altcineva)

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti ADY881

Mircea G wrote:
Cu un mic exercitiu de imaginatie .... Daca pasajul M Bravu se facea ca in planuri , si pe directia M Bravu - Brincoveanu , Big-ul se descongestiona mult , scadea din importanta . Asa cum se face acum pasajul M Bravu , avem un Big suprasolicitat , chiar si cu pasaj va fi VARZA , si un bulevard , Brincoveanu , INUTIL ca marime . Adica tipic romanesc .
Pt cei mai nelamuriti : Toata aglomeratia de pe axa M Bravu - Berceni se datoreaza parcului care a eliminat orice artera de circulatie pe o zona foarte mare . Cum se gindise pasajul MB , mai " indulcea " situatia . Acum aveam o circulatie fortata  pe doua directii , MB- Berceni si Sincai -Viilor .....Orice dezvoltare a orasului pe directia S-SV va creste presiunea pe aceste artere care inevitabil vor claca in scurt timp , indiferent de lucrarile actuale .

Deacord cu @Mircea G referitor la  "pasajul M Bravu se facea ca in planuri , si pe directia M Bravu - Brincoveanu", insa eu as face  un alt Inel Principal de sud, care ar evita Piata Eroii Revolutiei (unde din cauza metroului ar fi complicat de gasit o solutie ptr un pasaj rutier subteran), presupun ca anume asa trebuia sa se dezvolte Inelul Principal daca ramanea la putere impuscatul, nu in zadar avem aici http://old.wikimapia.org/#lat=44.3974837&lon=26.1084275&z=18&l=29&m=s&v=9 un ciot de bulevard;





 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti 133 313

Am si eu o fantezie... modesta, nu cu artere noi, dar cu Calea Calarasilor de gabarit constant, largita pe ciotul dintre Popa Nan si Coposu. Aceeasi reteta aplicata pentru strada Traian intre. Bd. Unirii -Hala Traian -Protopopescu -Mosilor cu infiintare linie tramvai intre Goga si Hala Traian. Ca sa nu se mai duca o droaie de tramvaie de-a'mboulea de la Granitul si Republica la Sfanta Vineri si sa aiba acces la depoul Dudesti.  
Complicat... :evil:

 


Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti andrei11

Scriei un MP lui Mos Nicolae Ceusescu, poate-si revendica patentul  :roll:

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti ADY881

133 313 wrote:
Am si eu o fantezie... modesta, nu cu artere noi, dar cu Calea Calarasilor de gabarit constant, largita pe ciotul dintre Popa Nan si Coposu.

Si eu am :lol: .

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use