Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni

86 posts, 45634 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Utilizator anonim

Adica bucata cea mai putin utila  :(

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni shoppy

Partea cu folosirea liniei de cf nu prea merge, poti sa zici ca faci P+R pe centura si faci un metrou usor, fie pana la Razoare fie pana la Petrache Poenaru, dar esti la 500m de Militari, unde deja ai metrou cu P+R la capat. Are singurul tunel de cf din Bucuresti dar e ghinionista, imi vine sa ma dau cu capu de calorifer da aia e, tough luck :x  :x

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni francezu72

dar de realizarea unei linii Maglev ce parere aveti? [stiu ca suna SF]

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Dominatrix

shoppy wrote:
Partea cu folosirea liniei de cf nu prea merge, poti sa zici ca faci P+R pe centura si faci un metrou usor, fie pana la Razoare fie pana la Petrache Poenaru, dar esti la 500m de Militari, unde deja ai metrou cu P+R la capat. Are singurul tunel de cf din Bucuresti dar e ghinionista, imi vine sa ma dau cu capu de calorifer da aia e, tough luck :x  :x
Asta nu e neaparat o problema: e limpede ca metroul in Militari nu ar face fata singur daca cererea de transport va creste, si vrem sa "incurajam folosirea transportului public in detrimentul masinii personale" (da, stiu ca suna ca o placa stricata).  Parerea mea este ca scoaterea tramvaielor din cartierul Militari in 1986 fiindca dublau metroul a fost o idee proasta, dovada ca si metroul si transportul de suprafata pe Iuliu Maniu sunt pline. Deci un metrou usuratic, precum linia 41, paralel pe str. Liniei probabil ca ar fi un complement folositor.
francezu72 wrote:
dar de realizarea unei linii Maglev ce parere aveti? [stiu ca suna SF]
Singur ti-ai raspuns. Ce Magleve visezi tu, maica fiindca la noi trenurile merg cu o viteza medie mai mica decat in perioada interbelica?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Utilizator anonim

Un nou bulevard, al Liniei, soluţia pentru decongestionarea traficului în Sectorul 6
Lansată la o sedință de Consiliu Local și ulterior dezbatută pe forumuri, ideea unei şosele rapide cu 3-4 benzi pe fiecare sens, eventual şi cu mijloace de transport în comun, situată între Bd. Timisoara si Bd. Iuliu Maniu, zace de ani de zile în sertarele primăriei de sector. Acum, str. Liniei este cuprinsă în programul “Lucrări de reabilitare sistem rutier 2011” al Administrației Străzilor.

Odată cu reportajul despre Gara Cotroceni, B365.ro a descoperit un proiect aproape uitat legat de infrastructura rutieră a sectorul 6. Este vorba despre un nou drum care putea să preia din traficul de pe Bd. Timişoara şi Bd. Iuliu Maniu, veșnic aglomerate la ore de vârf. Mai mult, accesul direct în Şos. Panduri ar decongestiona Str. Valea Oltului-Prelungirea Ghencea-Bd. Ghencea mai ales pentru că aceasta rută este folosită către Cartierul Rahova, Şos. Olteniţei sau Şos. Giurgiului. Autoritățile locale văd viitoarea artera pe locul căii ferate industriale ce desparte Cartierul Militari de Cartierul Drumul Taberei.

„Între Răzoare, Trafic Greu și Gara Cotroceni linia de cale ferată pare că este dezafectată. S-au mai schimbat acele treceri de nivel cu calea ferată pe străzile care au intersectat linia (n.r. – str. Valea Cascadelor, str. Moinești, str. Lujerului). Deocamdată ideea e lăsată în suspensie, până când se hotărăște CFR. Dacă o mai folosește, dacă n-o mai folsește, dacă-și justifică banii. Ca să facem ceva ar trebui o Hotărâre de Guvern sau o Ordonanță de Urgență prin care terenul să treacă în domeniul Primăriei Capitalei”, a precizat pentru B365.ro, Demirel Spiridon, viceprimarul sectorului 6.

În prezent, Strada Liniei este discontinuă și însoțește linia de cale ferată prin bucăți de drum fie asfaltate, fie nu. Zona în sine este abandonată, astfel că în afară de câinii maidanezi nimeni nu prea populează perimetrul. Mai puțin bucata de teren dintre Plaza România și Cora Lujerului care servește drept casă unei tabere ilegale de rromi, in imediata vecinătate a Gării Cotroceni.

Legat de această zonă,viceprimarul Demirel Spiridon mai spune că autoritățile locale au făcut deja primul pas pentru reabilitarea ei. “Toata chestiunea asta s-a materializat într-o solicitare de discuție(n.r.- pentru a prelua terenul) la Ministerul Trasporturilor. De acolo nu s-a primit niciun feedback”, susține vicele.

Chiar dacă Executivul este în silentio stampa vis-a-vis de acest proiect, în urmă cu aproape trei ani, a existat o intenție a ministerul de resort de a vinde terenul din zona Gării Cotroceni. “Prin 2007-2008 a existat o intenție de a vinde terenurile adiacente liniei ferate. Le lotizaseră (n.r.- Ministerul Transporturilor) de 2000-3000 de metri pătrați. Au fost organizate niște licitații, vreo trei la număr la care nu s-a prezentat nimeni. Evaluările pe acele terenuri au fost făcute în 2007, când piața imobiliară era în ascensiune și prețurile au fost destul de mari, în jur de 3000 de euro metrul pătrat. Și poziția lor e destul de încâlcită. Sunt terenuri înguste și lungi cu o suprafață totală de aprope 10.000 de metri”, susține Demirel Spiridon.

Ipoteticul bulevard al Liniei ar putea ridica probleme de fluență a traficului la Răzoare, însă cum pentru zona respectivă există un proiect de hotărâre privind încheierea unui acord între Metrorex și Primăria Generală pentru construirea Pasajului Răzoare, acest lucru s-ar rezolva de la sine.

În prezent, potrivit Biroului de presă al Primăriei Capitalei, str. Liniei este cuprinsă în programul “Lucrări de reabilitare sistem rutier 2011” al Administrației Străzilor. Execuția este condiționată atât de obținerea autorizației de construire și a avizelor, cât și de alocarea fondurilor bugetare necesare.

Primăria se laudă că se va lucra atât la infrastructura, cât și la suprastructură, astfel încât circulația să se poată desfasura în cele mai bune și sigure condiții pe strada ce pare acum abandonată.

Infrastructura Sectorului 6, pe masa Primăriei Generale

Pe de altă parte, Primaria Generală anunță demararea unui alt proiect de infrastructură menit să fluidizeze traficul în Sectorul 6. Potrivit Administrației Străzilor, municipalitatea are un studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investitie ,,Penetrație Bd.Timișoara” care presupune prelungirea arterei Bd.Timișoara existente până în Centura Bucurestiului și un pod peste calea ferată și centură.

Potrivit municipalității, doar în cazul în care primăria va dispune de fonduri suficiente se vor demara procedurile de achizitie publică a serviciilor de proiectare și execuție la acest obiectiv.

http://b365.ro/news/un-nou-...ectorul-6/€

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni nokia2110

Uitaţi un lucru: pe această calea ferată sosesc la Gara Cotroceni (ce a mai rămas din ea) cisternarele care aprovizionează cu păcură C.E.T. Grozăveşti!

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni linia 69

Cand ai vazut tu ultima data trecand vre-un tren pe ea ? De cativa ani de cand nu s-a mai folosit a fost descompletata, s-a vandut probabil la fier vechi, iar ce a mai ramas din ea a ruginit demult. Situatia se vede foarte bine cand mergi la CORA, nu e nevoie sa intri pe ea, ca s-ar putea sa te manace cainii.  :!:

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni alex1968

Corect, pe toata strada Liniei (cale ferata) sunt numai caini vagabonzi!

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni johnnyh

ultima oară am văzut pe linia aia (în zona Valea Cascadelor ce-i drept) un tren acum vreo 4-5 luni

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni telvanni

Nu prea ma pricep eu la strategii dintr-astea pe nush cati ani dar parerea mea e ca nu trebuie facut bulevard pe aceasta linie ci CALE FERATA. O avem, de ce s-o stricam? O linie moderna, inchisa accesului uman si animal, cu panori de protectie fonica, ca la nemti; tot se discuta de gara si nodul multimodal de la Razoare...pai daca avem norocul sa fie deja o linie pana acolo, de ce s-o stricam? Poate va lasati influentati de aspectul ei de acum, dar o linie noua cu atributele de mai sus...arata mult mai bine chiar si decat un  bulevard plin cu masini.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni DanCld

Perfect. O cale ferata care sa transporte pe cine si de unde - doua intrebari mari cu raspunsuri variabile. Problema majora este de fapt ca transportul feroviar este de 20 de ani oaia neagra a infrastructurii; in orice caz degradarea s-a petrecut treptat, sub ochii nostri dar fara sa bagam de seama. Daca pe la sfarsitul anilor '90 circulam cu trenul si imi puneam problema ca nu ma mai intersectez cu prea multe garnituri de marfa am ajuns ca in garile mari sa bata vantul cu doar cateva plecari si sosiri pe ora iar garile mici sa fie de-a dreptul pustii, populate eventual doar de maidanezi sau transformate in locuinte de serviciu.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni shoppy

De idei nu ducem lipsa, se poate face un tramvai pe traseul Centura - Razoare, cu o ramura pe traseul Gara Cotroceni - Statia Metrou Petrache Poenaru.

Si din cate am vazut eu e destul maidan de-o parte si de alta, deci daca se vrea bulevard atunci se poate face foarte usor bulevard si sa ramana linia pe mijloc, doar sa se vrea.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni telvanni

DanCld wrote:
O cale ferata care sa transporte pe cine si de unde - doua intrebari mari cu raspunsuri variabile. Problema majora este de fapt ca transportul feroviar este de 20 de ani oaia neagra a infrastructurii

Candva, prin secolul asta, se va pune din nou accentul si pe transportul feroviar. Mai ales cand carburantii vor deveni si mai scumpi. Atunci, va fi binevenita o gara cu pozitie destul de centrala cum poate fi cea de la Razoare.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Mircea G

Un bulevard SF . Ar fi fost necesar si chiar posibil dar pina sa se construiasca AFI ! Priviti cit spatiu a ramas intre constructia lor si Apaca ...deci ADIO bulevard !
Afi - Apaca.jpg (158.63 KB; downloaded 5679 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use