Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni

86 posts, 45638 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Utilizator anonim

Am deschis acest topic pentru ca consider vitala realizarea unui bulevard intre Razoare sau Vasile Milea pana la Linia de Centura pe traseul fostei CF Centura - Razoare, CF care nu mai este folosita de ceva timp si serveste ca loc de promenada pentru tigani, proxeneti, infractori, drogati si boschetari dar este si o sursa de infectie si caini.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni shoppy

Da, ideea asta tot apare periodic prin tot felul de studii cu tot felu de justificari, macar sa ne trezim si noi cand nu e criza, sa puna umarul mogulii imobiliari, atlfel nu traim noi ziua cand s-o face un bulevard doar ca locul exista, e liber si e plin de tigani si tomberonezi.
Tare mie ca cf aia e "strategica", sora cu aia de pe Aeroportului :mrgreen: .

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni ioan

Chiar ma gandesc de fiecare data cand trec pe acolo de ce nu se face nimic cu acel spatiu.Linia aia era folosita in principal pentru transportul la fabrica Cesarom si altele din zona Industriilor si ajunge pana la depoul de metrou Industriilor.
Pe o buna bucata se poate face bulevard pe 6 benzi care ar elibera Iuliu Maniu si Timisoara dar se infunda inainte de razoare deoarece AFI cotroceni este construit pana in marginea liniei de cale ferata si vis a vis e Apaca iar langa card sunt conducte de termoficare cred, destul de mari.

Trecand de vasile milea este o unitate militara si acele terenuri de tenis care apartin de politehnica parca. In plus la razoare calea ferata trecea prin curtea noii cladiri de birouri care apartine consortiului Udrea/Cocos.

Totusi un drum pe acolo ar fi super bun,parca se numeste strada Liniei acum...

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni cosstin

Marian, din cate am vazut era ideea ca pe acest traseu sa mearga un tronson din "autostrada suspendata".

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Utilizator anonim

Autostrada aia suspendata momentan e din hartie...

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni DanCld

Avem o mica-mare problema aici: spatiu suficient de lat pentru un bulevard avem doar intre Cet Vest si zona Apaca; de acolo pana la Razoare ramane doar spatiul caii ferate simple. Mult mai naturala ar fi refacerea / modernizarea caii ferate, inclusiv cu intersectii denivelate insa... pe cine sa transporti si mai ales unde?

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni cosstin

Ideea este foarte buna, sper ca Oprescu sau altcineva, suspendata sau nu sa o puna in practica. Ar fi o noua legatura intre inelul exterior al Bucurestiului - centura si inelul interior - pasaj Basarab-Razoare. Legat de spatiul spre Razoare...poate se indura SPP-ul sa doneze o bucatica de teren, ca oricum isi construiesc un nou sediu de cateva zeci de milioane de euro. Sau mai sigur luam de la invatamant (complex studentesc Leu) ca e mai vulnerabil. Oricum le-au taiat 25% si nu pot intretine terenul cum trebuie.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni aztec

Teoretic , in zona Razoare este inca in carti pentru viitor, o eventuala gara subterana. Un viitor ipotetic...insa inca prezent in planurile oficialitatilor.
Binenteles asta inseamna ca infrastructura CFR sa ramana intacta pe bucata centura-Razoare.
Problemele ce le ridica ar fi ca trecerile la nivel cu  calea ferata sa fie rezolvate, atat la Cascadelor, Lujerului, AFI pt ca nu vad funcionand astazi bariere pe aceste 3 strazi, cat si la restul stradutelor de importanta mai mica, nde se poate cu bariera.
Apoi, daca se da drumul la Ciurel-A1 cat si largirea Ghencea-Centura, sincer nu vad utilitatea unui bulevard atat de mare si paralel atat cu Drumul Taberei, Timisoara si Iuliu Maniu.  Mai ales ca toate zonele cuprinse intre Timisoara si Iuliu Maniu sunt cu iesire la aceste bulevarde si nu genereaza atata trafic cat sa justifice existenta.  Se pot face 2 strazi in zona de siguranta a CFr-ului, pe toata lungimea ei, acolo unde permite.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni sss

Daca va uitati pe proiectul "Zburatoarei", vedeti o dunga dubla, galbina, in partea stanga, ghici ciuperca, ce-i??? Laptoape am si io, ceva programe inchiriez  ;)  de pe net, caut fr-un unchi prin politica si ma bag la o fezabilitate si daca m-oi supara proiectez noua penetratie ( sau penetrare ) pictata de ai lu' Doktoru pe plan! De-ar fi asa usor si de construit...

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Dominatrix

DanCld wrote:
Avem o mica-mare problema aici: spatiu suficient de lat pentru un bulevard avem doar intre Cet Vest si zona Apaca; de acolo pana la Razoare ramane doar spatiul caii ferate simple. Mult mai naturala ar fi refacerea / modernizarea caii ferate, inclusiv cu intersectii denivelate insa... pe cine sa transporti si mai ales unde?
Trebuie sa gandim "out of the box" 8-)  Un exemplu: http://ter-bucuresti.blogspot.com/

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Dominatrix

Apropo de proiectul "tinerilor" acelora, acum serios vorbind, nu putem sa nu remarcam faptul ca infrastructura feroviara din Bucuresti nu prea "indeamna" la vreo adaptare pentru traficul de calatori - chiar si "celebra" linie Bucuresti Vest - Militari - Gara Cotroceni - Razoare - Ferentari, in ipoteza in care ar fi complet restaurata, modernizata, completata cu supra- sau subtraversari, nu ar atrage un numar prea mare de calatori.

Problema e ca in acest moment majoritatea business-urilor sunt fie in centrul orasului, fie in partea de nord, deci o solutie desteapta ar fi, in acest moment, constructia unei cai ferate sub-urbane in completarea sau chiar in prelungirea magistralei M2, spre Baneasa, Otopeni si chiar mai departe.

In acelasi context, ar fi interesant de studiat optiunea unei linii directe de la gara Cotroceni (adaptata traficului de calatori) pana la Gara de Nord (sau spre zona respectiva), cu trenuri directe pe un traseu gen Carrefour Militari - cartier Militari/gara Cotroceni - Grozavesti - Basarab - Gara de Nord - Otopeni. Cu siguranta ca un astfel de proiect ar ajuta si mai mult la dezvoltarea business-urilor de pe traseu, dat fiind ca locuitorii din Dr. Taberei/Militari nu ar trebui decat sa se urce in tren si sa coboare la serviciu, cumparaturi, gara sau aeroport.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Yannick

Dominatrix wrote:
Apropo de proiectul "tinerilor" acelora,
.

Am avut o surpriza foarte placuta, unul din cei doi initiatori  a fost coleg de generala cu mine.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Techno

Bun si tren daca tot e linia aia de CF, dar si strazi paralele cu ea ar fi bune si usor (teoretic) de facut.
Eu agreez ideea de a se face ceva cu linia/strada aia, prea e spatiu nefolosit si in paragina.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Mircea G

Cel putin o parte , insemnat cu rosu pe harta , este aprobat si se va face . Mai departe ...nu se stie .

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420547 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use