Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Întregire Sp.Unirii între Bd. Mărășești și Hanul lui Manuc

30 posts, 17926 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Întregire Sp.Unirii între Bd. Mărășești și Hanul lui Manuc fane1972

Aveti idee de ce odata cu finalizarea Biblotecii Nationale nu se finalizeaza si portiunea de drum neterminata intre SPLAIUL UNIRII si BDUL UNIRII spatiu ar fii suficient,un pod peste Bdul Unirii nu ar costa mai mult decat altele,dar in schimb am scapa de aglomeratia de la Rest.Budapesta

 


Re: STRAPUNGEREA SPLAIUL UNIRII - B-DUL UNRII Dominatrix

Cele 2 proiecte nu sunt coordonate unul cu celalalt, deci NU.

 


Re: STRAPUNGEREA SPLAIUL UNIRII - B-DUL UNRII fane1972

Si cate avantaje ar fi prin finalizarea acesteia, acces direct de la LINIA DE CENTURA catre centrul BUCURESTIULUI,eliberarea intersectiei de la ,,Budapesta,,.Poate in urmatoarea campanie electorala?

 


Re: STRAPUNGEREA SPLAIUL UNIRII - B-DUL UNRII Dominatrix

lucinaho wrote:
Poate nu stiu exact cand se va termina bibloteca si de aia nu exista inca un proiect...nu cred ca vor lasa inchisa aceea portiune odata cu terminarea finalizarii lucrarii la bibloteca deoarece e si urat ca aspect si cat le i-a sa refaca portiunea aia ...
Haideti sa lamurim niste aspecte, fiindca vad ca se confunda niste lucruri. Deci: Proiectul "Intregire Splaiul Unirii pe zona Bd. Marasesti - Hanul lui Manuc" este al primariei, nu are legatura cu Biblioteca, si nici nu are finantare, si - daca nu ma insel - nici macar nu exista studiu de fezabilitate. Refacerea Bibiotecii Nationale este cu totul alta mancare de peste, este un proiect finantat de Guvern, prin Ministerul Culturii, pentru care s-a contractat un impumut extern. Lucrarile sunt in desfasurare, costul total este de circa 80 milioane euro.

Poate ar fi bine ca un admin sa schimbe titlul topicului. Proiectul de care vorbim aici este denumit in "analele" oficiale  "Intregire Splaiul Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Manuc". Sper sa fie pus si in practica, sa nu fie folositor doar pentru niste lucruri anale, cum s-a intamplat si cu alte marete planuri.

 


Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Manuc Nightwolf

Nicio sansa pana in 2013 sa vedem ceva aici ... nici macar nu se discuta!!

 


Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man thor5

S-au discutat multe variante de solutii, inclusiv pe vremea lui Ceausescu. Din pacate, nu prea exista solutii de intersectie la nivel Splai cu Bd. Unirii. Eventualul sens de mers Splai-Bd. Unirii este fix pe dos (adica contrasens) cu cel de pe Bd. Unirii spre Piata Alba-Iulia. Singura solutie ar fi crearea unui pasaj suprateran in curba peste Bd. unirii si bretea de racordare cu Bd. Unirii pe sensul corespunzator.
Din pacate aceasta solutie nu este agreeata de urbanisti si de arhitecti, pe motiv ca ar strica arhitectura bulevardului.
Un pasaj subteran este exclus, pentru ca se afla prea aproape de albia Dambovitei si s-ar inunda la fiecare ploaie ca si Pasajul Marasesti. In plus, in subteran exista deja metroul M1, ceea ce ar presupune ca pasajul subteran sa coboare cumva pe sub sau pe langa metrou, solutie tehnica dificila si foarte costisitoare.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man ADY881

thor5 wrote:
Singura solutie ar fi crearea unui pasaj suprateran in curba peste Bd. unirii si bretea de racordare cu Bd. Unirii pe sensul corespunzator.

Stai asa, tu vrei un pasaj de gen






?

 


Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man Lohengrin

Există o soluție, s-a folosit între 1937 și 1985 și nu e foarte costisitoare: beton peste Dâmbovița. Dacă nu de la Timpuri Noi, măcar de la Mărășești la Podul Izvor. Iar fantasmagoriile cu bărcuțe, ducă-se în Herăstrău, Plumbuita, Lacul Grivița, Pantelimon etc. Faptul că Dâmbovița ar avea vreo valoare turistică e o tâmpenie strigătoare la cer.

 


Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man andrei11

Cum e acum e perfect, nu inteleg de ce va agitati, Splai / Mircea Voda / Victoria Socialismului asupra Bucurestiului / Piata Unirii.
Schitele pe care le tot prezentati aduc traficul exact in Piata Unirii, deci aceeasi chestie ca si traseul actual.
Barcute pe acolo n-au fost niciodata, nici nu e construit debarcader - ca la Izvor / Grozavesti de exemplu.
La Timpuri Noi trebuie facut pod fix cum se construieste acum  la Mihai Bravu colt cu Splaiul.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man ADY881

Eu consider ca tema topicului nu mai are sens, in secolul 20 poate mai avea, insa stim toti ca mai devreme sau mai tarziu bd.Unirii va deveni artera pietonala(asa cum a si fost conceputa), circulatia in zona se poate organiza fara investitii mari in pasaje sau betonari, reorganizezi cateva strazi cu sens dublu in artere cu sens unic, si cam asta e. Solutia pasajului propusa de @thor5 este scumpa, urata si "toxica"(va atrage si motiva traversarea centrului cu masina) un asemenea pasaj ar fi fost la zi, daca ar fi fost facut in anii 60.
Solutia propusa de @Lohengrin, e la fel de depasita, in rezultat am obtine la fel multe masini in "+" in centru, am inchide luciul apei format de Dambovita => am strica o zona de recreere, vara apa aia mai raceste atmosfera in zona, iar daca va fi acoperita   nu numai ca va taia raceala venita de la apa, dar va incalzi atmosfera si mai mult(deoarece in locul raului ar fi asfalt). Iar solutia o pot data cam cu anii 30 (sau cand s-a betonata Dambovita?). Deci cel mai bine dupa mine ar fi fost sa lasam tot cum este, sa ne ocupam in zona centrala de instituirea sensurilor unice pe reteaua existenta + Perfectionarea retelei de transport public.

 


Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man andrei11

B-dul Unirii nu a fost conceputa ca si artera pietonala.
B-dul Unirii de la Piata Unirii la Alba Iulia pietonala ? Exclus, s-au facut si parcari in zona.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man ADY881

andrei11 wrote:
B-dul Unirii nu a fost conceputa ca si artera pietonala.
B-dul Unirii de la Piata Unirii la Alba Iulia pietonala ? Exclus, s-au facut si parcari in zona.

Am vazut eu in un documetar TVR din epoca de aur, si acolo se preciza ca doar tovarasul Ceausescu si musafirii lui internationali, vor putea sa circule pe limuzine pe noua artera.
Si  se mai stie ca ca el era cam paranoic in ultimii ani si dorea sa aiba zona "sanitara" spre ex in preajma Palatului Cotroceni, din cate am inteles bd.V.Milea  a fost creeat special pentru a devia traficul de pe sos.Grozavesti-Geniului(adica de langa Cotroceni). Ca dovada pot sa aduc niste schite a complexului Inst.Politehinc, in blogul lui armyuser, a dezgropat o schita a complexului din ~1985 in care nu aparea V.Milea, iar terenul ce astazi e oficial parcul Grozavesti, trebuia sa fie a Politehnicii,iar pe el trebuia extins complexul sportiv al Politehnicii(stadion enorm..), si presupun ca anume cu ocazia ca viitorea statie trebguia sa iasa direct in curtea politehnicii, statia de metrou a fost  numita Politehnica, adica pana ce era functional planul din 1985 denumirea statiei era motivata, acum ea are iesiri in un camp viran.



Iar spre sfarsitul anilor 80 erau deja alte schite a zonei, in acre au disparut stadioanele Politehnicii si a aparut V.Milea.



Am facut o suprapunere a retelei de strazi de azi peste schita din 1985


 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man 133 313

Nu stiu ce se face cu strapungerea asta dar in spatele Bibliotecii tocmai a aterizat si pare spre finalizare NOUA SALA A TEATRULUI DE OPERETA SI NU MAI STIU CE, ION DACIAN. Parca asa ceva.

Logic ar fi sa se faca, daca tot apar poduri peste Dambovita care muta dopul din ce in ce mai aproape.
Teatru.JPG (101.9 KB; downloaded 5820 times)

 


Re: Intregire Sp.Unirii intre Bd. Marasesti si Hanul lui Man andrei11

1) B-dul "de protocol" ar fi fost B-dul Victoria Socialismului asupra Bucurestiului strict de la Casa Poporului in Piata Unirii. Dupa Piata Unirii putea sa circule 'tot poporul".
2) Cu Cotroceniul ai perfecta dreptate, am trait faptele in real, nimeni nu mai stie ca si podul Cotroceni fusese desfiintat, iar podul de la Opera redus la 2 benzi / sens.
Bucurestiul ajunsese sa fie separat in doua de Dambovita, nu mai aveai cum sa treci dintr-o parte in alta decat prin putine locuri si foarte strâmte.

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419370 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use