Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Pasaj & Parcare Pta C. de Gaulle (2011-ABANDONAT IN 2013)

272 posts, 79902 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Pasaj & Parcare Pta C. de Gaulle (2011-ABANDONAT IN 2013) catalinm

Lucrările vor începe în primăvara anului viitor, iar investiţia pentru construcţia pasajului subteran denivelat va fi de 58 de milioane de euro. Construcţia pasajului rutier face parte din acelaşi proiect care vizează amenajarea unei parcări subterane cu peste 600 de locuri în aceeaşi zonă a Capitalei.€

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle ANTENA

catalinm wrote:
Lucrările vor începe în primăvara anului viitor, iar investiţia pentru construcţia pasajului subteran denivelat va fi de 58 de milioane de euro. Construcţia pasajului rutier face parte din acelaşi proiect care vizează amenajarea unei parcări subterane cu peste 600 de locuri în aceeaşi zonă a Capitalei.€.


S-a facut licitatia? Cine a castigat lucrarea? Exista Autorizatia de Constructie? Mai vedem noi daca chiar incepe la primavara. De regula, de cand se aude prima oara despre o investitie ca incepe in cateva luni si pana incepe efectiv mai trec doi ani jumate. Asa ca eu pot sa pun pariu cu tine ca mai devreme de toamna viitoare, primavara 2012, nu se intampla nimic.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle catalinm

urmeaza si licitatia:
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a aprobat, în ultima şedinţă, documentaţia tehnico-economică a investiţiei, ce vizează construirea unui pasaj rutier subteran pe Bulevardul Aviatorilor, urmând ca Primăria Capitalei să înceapă licitaţia pentru demararea lucrărilor. Pentru construcţia pasajului, circulaţia va fi afectată, potrivit directorului general al Direcţiei de Dezvoltare şi Investiţii, Bogdan Hreapcă, doar pe bretelele Bulevardului Aviatorilor, pe porţiunea pe care se vor efectua şi lucrările.

Astfel, după un după un an şi jumătate de lucrări şi restricţii, şoferii vor putea circula printr-un nou pasaj şi vor scăpa de aglomeraţia din zonă. Pe timpul lucrărilor, câte două benzi de circulaţie de pe bulevard, fiind închise.

Lucrări pe 20.000 de metri pătraţi

Suprafaţa care urmează să fie ocupată de lucrare este de 20.000 de metri pătraţi, iar la final va avea aceeaşi destinaţie ca şi în prezent, reţea stradală şi spaţii verzi.

„Pasajul este o construcţie unitară cu parcarea subterană ce se va construi în zona respectivă. Este o zonă circulată, iar pasajul va ajuta la descărcarea fluxului de maşini ce vor circula pe viitoarea Autostradă 3”, a declarat Ion Dedu, director la Direcţia de Transporturi a Primăriei Capitalei.

Potrivit raportului de specialitate, pentru construirea pasajului rutier subteran sunt necesare lucrări de structură, de arhitectură, de reconfigurare a accesului existent în staţia de metrou Aviatorilor, de montare a instalaţiilor electrice, sanitare, a reţelelor de apă, de canalizare, de gaze, electrice, de telecomunicaţii şi de iluminat public.

De asemenea, proiectul nu necesită exproprieri, circa 290 de metri în nordul şi în sudul intersecţiei de la Charles de Gaulle aparţin de domeniul public al Municipalitaţii. Pasajul va avea o lungime de aproximativ 1.400 de metri, iar finanţarea va fi asigurată din bugetul local€

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle bekxy

Iată şi o animaţie  cu proiectul.

Interesant proiect, mai ales pasajul pietonal. Numai să nu le ia 5 ani să finalizeze lucrarea....€

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle becs

din partea mea sa le ia si 5 ani doar sa arata exact ca in proiect  :)

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle Ad_rem

Daca proiectul final va pastra macar jumatate din conceptul arhitectural prezentat, vom avea in sfarsit un spatiu public mai cu staif european in Bucuresti. Proiecte, intr-adevar, au mai fost, dar realizari ... arteziene cu faianta, a'la Ontanu si altele asemanatoare.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle GAC

de-a dreptul superbisim, proiectul, sa vedem realizarea si mai ales timpul. Inteligenta abordarea cu pasajul pe parti. Astfel nu o sa se strice asfaltul proaspat pus si nici nu o sa se ingusteze carosabilul la 2 benzi, sau chiar mai rau.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle francezu72

frumos...sper sa se si realizeze

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle subway guru

Se vede o 'mana' de arhitect de 'talie internationala'...
Este de arh. Dorin Stefan si nu de Dorel Neicanimeni...
'Ave' Dorine, constructorii 'te salutant'!...
'Nasc' si la Romania oameni, vorba cronicarului...

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle cornel001

Daca fac exact cum arata, sa puna mana sa faca marcajele ai. sa fie clar pt cel de pe banda doi ca tre sa se duca spre stanga (a sa vedea inceputul filmuletului, inainte sa intre in pasaj) si nu sa mearga ca vitelu inainte, ca mai sunt si d-astia.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle Mircea G

N-am inteles nimic . Pe unde se intra , pe unde se iese , care vor fi directiile de circulatie , nimic ... Poate cu  un desen ar fi mai clar ....

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle gabriels

Impresionanta lucrare.CdG chiar are nevoie de asa ceva.Totusi raman pesimist cu privire la sansele de realizare comform proiectului prezent mai sus.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle chevic

Proiectul este intradevar frumos dar nu stiu cat de util. Un pasaj faci pentru a usura circulatia. Dar ce se usureaza aici ? Traficul mare este de pe Avioatorilor pe Constantin Prezan, sau de pe Dorobani pe Prezan nu de pe Aviatorilor pe sub piata si din nou pe Aviatorilor. Nici pentru viitor nu prea merge pentru a face se folosi ca o iesire spre DN1 sau spre autostrada Bucuresti Brasov prin viitorul pasaj suprateran de la Barbu Vacarescu. Asta pentru ca pe Nicolae Caramfil se ingusteaza drumul la 3 benzi si la ce s-a construit acolo nu poate fi vorba de exproprieri.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle DanCld

Pasajul se face pe directia noii autostrazi spre Ploiesti si e din aceeasi clasa de proiecte de pasaje si supralargiri din nord-estul capitalei cu pasajul pipera-vacarescu, largirea fabrica de glucoza, viitorul pasaj petricani etc. In mod clar sunt cateva puncte nevralgice; e posibil insa ca viitorul sa ne aduca si legatura intre capatul strazii Fabrica de Glucoza dinspre Floreasca pana spre Ambasada Chinei, pe langa lacuri sau printr-un tunel.  :idea:

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420539 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use