Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 115195 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

Revin, si nu inteleg de ce se evita acest argument (recunosc, nu e domeniul meu, si poate nu pricep) anume daca accesul catre A3 ar fi imbunatatit, combinat cu masuri de descurajare a utilizarii DN1: limitari de viteza, etc, cum ar arata traficul in PPL?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

Marian Sirbu wrote:
Revin, si nu inteleg de ce se evita acest argument  anume daca accesul catre A3 ar fi imbunatatit, combinat cu masuri de descurajare a utilizarii DN1: limitari de viteza, etc, cum ar arata traficul in PPL?

E limpede ca problema pe DN1 si anume PPL se intretine artificial, cu scopul de a creea problema ambuteiajului, care sa fie rezolvata cu triumf de catre primar, prin intermediul pasajului PPL.
Cum se intretine artificial?
a)abandonarea reconstructiei centurii(DNCB) - care daca ar fi terminata, ar putea prelua o buna parte din traficul ce acum e fortat sa traversesxe orasul pe axa N-S(DN1-Kiseleff-Magheru-Cantemir..)
b)tergiversarea constructiei A3 inspre platforma Pipera - care pe langa faptul ca ar fi descarcat DN1, ar fi adus si investii in zona de birouri, deoarece ar fi aparut un link rutier bun in zona.
De ce e atat de important ca pasajul sa apara in PPL?
a)Din cauza ca e o zona populata , intens circulata de muti oameni, iar realizarile parimarului treuie sa fie in zone cat maiaglomerate, cu scopul de a vedea mai multi oameni ce primr bun au, respectiv un pasaj suparateran la intersectia Sos.Pietricani cu Cf spre Constanta, nu se va construi degraba(desi acolo ar fi util la ceva ), deoarece zona e tranzitata de prea putina lume.
b) Zona Baneasa-Snagov e populata de diversi oameni de "afacere" si alti politicieni (care s-au nascut in masina, si nu vor parasi pana nu mor),care presupun ca adeseori i-au batut obrazul lui Operscu, ca nu le rezolva semaforul, ca stau la coada cu plebea si chiar cu autobuzele RATB).
Si in rezultat avem situatia in care si lupii sunt satui si oile sunt vii, adica si oprescu isi va primi voturile pentru pasaj, si tovarasii din Snagov pe Bentley vor fi impacati, dar si firma Apolodor isi va primi banii inpoi, care au fot investiti in campania electorala ;)  + firesc un profit gras.
Doar asa se poate explica ignorearea celor 3 axe alternative (propuse de mine mai sus), in calea carora nu intri in parcul Herastrau, nu gauresti bulevarde istorice, pecare s-au desfasurat parade memorabile pentru tara noastra, pe care sigur au mers multi romani celebri. Dar lasa, copacii pot fi dati jos, ca sa poata circula securistii din Snagov cu masinile sale  fara semafoare (sa faca cat mai putin pe drum pana la  Parlament sau Guvern, ca saracutii de ei nu toti au girofaruri si SPP-isti de la stat, sunt defavorizati :cry: )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Marian Sirbu wrote:
Revin, si nu inteleg de ce se evita acest argument (recunosc, nu e domeniul meu, si poate nu pricep) anume daca accesul catre A3 ar fi imbunatatit, combinat cu masuri de descurajare a utilizarii DN1: limitari de viteza, etc, cum ar arata traficul in PPL?



E greu sa imbunatatesti accesul catre/dinspre A3 ... o sa fie o mare-mare problema acolo, sa nu deschidem discutia... Astia din Min. Transp. sunt inconstienti...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:?:
Cat timp A 3 se opreste in  Ploiesti nu intereseaza pe nimeni s-o ia pe A 3. E si greu de ajuns la ae si nici nu faci nu stiu ce economie de timp pe acolo.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

@andrei11

Pt. cei care stau in cartierele Balta Alba, Titan, Pantelimon, Colentina si Bucur-Obor e mai usor sa mearga pe A3 catre Valea Prahovei decat pe DN1. Cei care stau in celelalte cartiere din Bucuresti au acces mai usor catre DN1 in loc de A3.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

cand se vor introduce limitari de viteza pe dn1, se vor desfiinta pasarelele, astfel incat oamenii care traiesc in localitatile de pe marginea dn1 sa poata traversa si ei normal, automat dn1 nu va mai fi o optiune din punctul de vedere al economiei de timp in comparatie cu a3.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

andrei11 wrote:
:?:
Cat timp A 3 se opreste in  Ploiesti nu intereseaza pe nimeni s-o ia pe A 3. E si greu de ajuns la ae si nici nu faci nu stiu ce economie de timp pe acolo.

a3 se opreste in ploiesti exact cum si dn1 se opreste in ploiesti

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

Nightwolf wrote:
Marian Sirbu wrote:
Revin, si nu inteleg de ce se evita acest argument (recunosc, nu e domeniul meu, si poate nu pricep) anume daca accesul catre A3 ar fi imbunatatit, combinat cu masuri de descurajare a utilizarii DN1: limitari de viteza, etc, cum ar arata traficul in PPL?

eu as vrea sa o deschidem, tocmai pt ca nu inteleg. merci

E greu sa imbunatatesti accesul catre/dinspre A3 ... o sa fie o mare-mare problema acolo, sa nu deschidem discutia... Astia din Min. Transp. sunt inconstienti...

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

Marian Sirbu wrote:
cand se vor introduce limitari de viteza pe dn1, se vor desfiinta pasarelele, astfel incat oamenii care traiesc in localitatile de pe marginea dn1 sa poata traversa si ei normal, automat dn1 nu va mai fi o optiune din punctul de vedere al economiei de timp in comparatie cu a3.

Deacord, insa ce se face acum de catre Min.Transporturilor, decat tiganie pot sa o numesc.  In  loc sa se bazeze pe aducerea DN-urilor la standarte normale (adica de sosele experss), ei construiesc din banii statului autostrazi (in loc sa ofere posibilitatea sa se ocupe de autostrazi privatilor).
Prin  sosea experess am in vedere DN-urile modernizate in acest fel:
a) la 2 benzi pe sens + parapet de beton despartitor intre sensuri.
b) in zonele in care DN-urile intra in localitati, sa fie facute centuri => ocolirea localitatilor
c) pasaje rutiere de supratraversare sau subtraversare sa fie facute doar in locurile unde DN-ul modernizat s-ar fi intalnit cu o artera aglomerata.
d)limita de viteza 100km/h
De ce e mai buna shema Stat=modernizarea DN si privat = autostrazi?
Deoarece un privat cand face din banii proprii o autostrada e cointeresat in urmatoarele chestii (in care statul nu este):
a) sa construiasca cat mai rapid autostrada(ca sa inceapa cat mai rapid sa isi recuperze banii investiti)
b) sa o faca cat mai calitativ(deoarece si orice reparatii la autostrada ar reveni pe banul privatului, iar el are sarcina de a recupera banii din taxe nu de a o repara (cum se intampla pe A1 spre ex.))
Iar statul nu are asa scopuri, scopul lui e sa imbogateasca diferiti CAP-isti deveniti peste noapte mari afaceristi(UMB.Pa&Co... si alte nevertebrate).
Iar staului i-ar reveni treaba de a moderniza DN-urile, acolo fiind mai mici costurile ptr modernizari/constructii centuri => mai putini bani furati din bugetul public(adica de la noi). Insa sub pretextul ca autostrazile in regim privat nu ar fi profitabile, statul tot face autostrazi (tot spala bani), sunt curios cat de neprofitabila ar fi A3 (Bucuresti-Ploiesti) in contextul in care dupa terminarea ei pana la Brasov, pe ea ar fi mers vreo 60%de masini ce trec prin capitala.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

bogdan10 wrote:
@andrei11

Pt. cei care stau in cartierele Balta Alba, Titan, Pantelimon, Colentina si Bucur-Obor e mai usor sa mearga pe A3 catre Valea Prahovei decat pe DN1. Cei care stau in celelalte cartiere din Bucuresti au acces mai usor catre DN1 in loc de A3.


Pe principiul asta, ar trebui sa ne ajunga fiecare autostrada sub balcon...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

ADY881 wrote:
Marian Sirbu wrote:
cand se vor introduce limitari de viteza pe dn1, se vor desfiinta pasarelele, astfel incat oamenii care traiesc in localitatile de pe marginea dn1 sa poata traversa si ei normal, automat dn1 nu va mai fi o optiune din punctul de vedere al economiei de timp in comparatie cu a3.

Deacord, insa ce se face acum de catre Min.Transporturilor, decat tiganie pot sa o numesc.  In  loc sa se bazeze pe aducerea DN-urilor la standarte normale (adica de sosele experss), ei construiesc din banii statului autostrazi (in loc sa ofere posibilitatea sa se ocupe de autostrazi privatilor).
Prin  sosea experess am in vedere DN-urile modernizate in acest fel:
a) la 2 benzi pe sens + parapet de beton despartitor intre sensuri.
b) in zonele in care DN-urile intra in localitati, sa fie facute centuri => ocolirea localitatilor
c) pasaje rutiere de supratraversare sau subtraversare sa fie facute doar in locurile unde DN-ul modernizat s-ar fi intalnit cu o artera aglomerata.
d)limita de viteza 100km/h
De ce e mai buna shema Stat=modernizarea DN si privat = autostrazi?
Deoarece un privat cand face din banii proprii o autostrada e cointeresat in urmatoarele chestii (in care statul nu este):
a) sa construiasca cat mai rapid autostrada(ca sa inceapa cat mai rapid sa isi recuperze banii investiti)
b) sa o faca cat mai calitativ(deoarece si orice reparatii la autostrada ar reveni pe banul privatului, iar el are sarcina de a recupera banii din taxe nu de a o repara (cum se intampla pe A1 spre ex.))
Iar statul nu are asa scopuri, scopul lui e sa imbogateasca diferiti CAP-isti deveniti peste noapte mari afaceristi(UMB.Pa&Co... si alte nevertebrate).
Iar staului i-ar reveni treaba de a moderniza DN-urile, acolo fiind mai mici costurile ptr modernizari/constructii centuri => mai putini bani furati din bugetul public(adica de la noi). Insa sub pretextul ca autostrazile in regim privat nu ar fi profitabile, statul tot face autostrazi (tot spala bani), sunt curios cat de neprofitabila ar fi A3 (Bucuresti-Ploiesti) in contextul in care dupa terminarea ei pana la Brasov, pe ea ar fi mers vreo 60%de masini ce trec prin capitala.


De acord cu ceea ce spui, ca principiu general, insa in cazul nostru concret, daca ar exista si DN1 (modernizat asa cum spui, largit, cu centuri ocolitoare, si limita 100km etc) in paralel cu A3 (privata), A3 ar fi falimentara din start, nimeni nu ar mai folosi-o. De ce sa platesti taxa cand ai ruta alternativa?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

Marian Sirbu wrote:
daca ar exista si DN1 (modernizat asa cum spui, largit, cu centuri ocolitoare, si limita 100km etc) in paralel cu A3 (privata), A3 ar fi falimentara din start, nimeni nu ar mai folosi-o. De ce sa platesti taxa cand ai ruta alternativa?

Din simpla cauza ca majoritatea romanilor pe care ii stiu, se imagineza piloti de formula 1, si doar aia mai amarati ar fi preferat la drum lung sa foloseasca DN-ul modernizat, si sunt sigur ca majoritatea tinerilor ar fi ales autostrada privata (sa isi arate muschii, sau sa economiseasca timp).
P.S. Apropo eu nu inteleg de ce peste tot globul e asa "tabuizta"  lipsa limitei de viteza pe autostrazi(mai putin in Germania), cred o ipocrizie mare limita in SUA la 120km/h cand ai  7benzi pe sens!! De ce sa nu se incerce in Romania? 2ani fara limita de viteza pe autostrazi(pe tronsoanele drepte)?
Iar referitor la DN-uri modernizate si Autostrazi, nu cred ca s-ar fi concurat, deoarece ele ar fi jucat roluri diferite, DN-ul -transport local, iar Autostrazile - transport regional, tranzit. Se pot face paralele :  
                        DN - Autostrada
Cale ferata normala - HSR
               Tramvai - Metrou,TER
Sau inca un ex. de ce ar fi bine sa se adopte ideea propusa: daca un bucurestean in viitor ar fi vrut sa ajunga in Campina, insa (viitoarea) A3 are iesire doar in Sinaia, ce faci? mergi pe DN1 prin localitati (si peirzi timpul, in loc sa ajungi rapid la pensiune si sa te odihnesti), sau ar fi mai bine sa fie un DN1 modernizat, pe care ai fi ajuns rapid evitand orice localitate, de la Sinaia la Campina.
Marian Sirbu wrote:
bogdan10 wrote:
@andrei11

Pt. cei care stau in cartierele Balta Alba, Titan, Pantelimon, Colentina si Bucur-Obor e mai usor sa mearga pe A3 catre Valea Prahovei decat pe DN1. Cei care stau in celelalte cartiere din Bucuresti au acces mai usor catre DN1 in loc de A3.


Pe principiul asta, ar trebui sa ne ajunga fiecare autostrada sub balcon...

Cred ca ar fi trebuit sa mergem in Bucuresti pe principiul centurii :lol: , un DNCB modernizat(ca portiunea nordica), ar asigurat un acces facil la A3 sau la orice alta artera, chiar si cetatenilor din Ferentari(dar pana atunci continuam segregarea orasului dupa principii de buzunar, si aruncam banii pe pasaje inutile in N).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Discutam discutii
1) Daca nu ar fi necesara, autostrada nu s-ar construi.
2) In toata lumea exista autostrazi, concluzia este ca sunt necesare.
3) In toata lumea autostrazile sunt taxate direct sau indirect, nu se construiesc / nu se intretin moca.
4) In Germania numai anumite portiuni de autostrada nu au limita de viteza, si asta e valabil numai pentru ultima banda.
5) Viteza ucide. E un lucru dovedit ca peste o anumita viteza nu mai stapanesti masina cum trebuie in situatiile aparute in trafic. De aceea este limitata viteza pe autostrada. Eu as lasa-o nelimitata in 3 conditii cumulative :
a) Sa ai brevet de pilot de curse : aptitudini, scoala, experienta, examene la zi
b) Sa ai masina pregatita pentru curse, cu toate reparatiile / verificarile la zi.
c) Toti participantii la trafic sa indeplineasca cumulativ punctele a si b.
Daca nu indeplinesti cele 3 criterii inseamna ca ne aflam in stare de inconstienta / de imaturitate / de debilitate infantila.
5bis) Si 130 km / h este destul de mult pentru majoritatea dintre voi. Repet, in cazul in care trebuie sa rezolvati o problema de trafic / de natura tehnica. Habar nu aveti cum sa va comportati. Daca un pilot de curse face tot posibilul sa limiteze cosecintele unui impact / unei defectiuni tehnice, majoritatea dintre voi la 130 - 136 km / h o sa alegeti solutia cea mai proasta cu putinta. Este dovedit acest lucru, m-am ocupat la un moment dat de aceste aspecte.
Unde ai vazut tu in SUA autostrazi cu 7 benzi / sens ? Poate ceva ce se echivaleaza la noi cu sosele de centura / de tranzit in orase, dar autostrada asa, intre localitati cu 7 benzi e fabulatie. Exemplifica te rog si sustine-ti afirmatia.
6) In ceea ce priveste actuala A 3 cred ca vorbesti din auzite, la ora actuala e greu de ajuns la ea. Daca s-ar fi ajuns la Sinaia / Brasov pe A 3 evident ca era bine, dar pana la Ploiesti nu intereseaza pe nimeni la ora actuala.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bogdan10

Marian Sirbu wrote:
bogdan10 wrote:
@andrei11

Pt. cei care stau in cartierele Balta Alba, Titan, Pantelimon, Colentina si Bucur-Obor e mai usor sa mearga pe A3 catre Valea Prahovei decat pe DN1. Cei care stau in celelalte cartiere din Bucuresti au acces mai usor catre DN1 in loc de A3.


Pe principiul asta, ar trebui sa ne ajunga fiecare autostrada sub balcon...


Nu vad de unde pana unde ai dedus acest lucru? Eu m-am referit la zonele din Bucuresti care au acces mai facil fie la A3 fie la DN1. Nu "m-am plans" ca nu au toti locuitorii din Bucuresti acces usor catre autostrazi!
Sau tu esti Gica-Contra si te apuca zelul de a comenta toate postarile de pe forum?

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433555 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use