Campina > Brasov (km 96 - km 168)

BUCUREȘTI NORD - BRAȘOV - MEDIAȘ - TEIUȘ - CLUJ NAPOCA - ORADEA - EPISCOPIA BIHOR

Campina > Brasov (km 96 - km 168)

Mesajde Marian Andrei » Lun, 04 Ian 2010, 23:04

Va invit la o plimbare foto intre Campina si Brasov. Aceasta ruta traverseaza muntii Carpati din zona Campina prin Valea Prahovei pana in depresiunea Brasov. Distanta totala este de 74 km iar traseul include mai multe poduri si podete si 2 tuneluri intre Predeal si Brasov.

Traseul cu garile din statiunile montane: Campina - Breaza - Comarnic - Sinaia - Busteni - Azuga - Predeal - Brasov.
Plecam din Gara Campina, precizez ca tronsonul de la intrarea in Gara Campina pana la Predeal este in curs de modernizare (inclusiv garile).
De la Predeal la Brasov sunt 2 tuneluri - Tunelul Mare si cel de la Timisu de Sus executate intre 1876-1879 si refacute intre anii 1946-1948.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17975
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Campina > Brasov

Mesajde smokeone » Sâm, 09 Ian 2010, 00:50

Sunt reusite pozele,super peisaje.Nu cred ca sunt multe persoane care sa nu stie zonele astea.Sper sa se refaca mai repede infrastructura.
In legatura cu restul traseelor,sunt de parere ca nu este nevoie de infrastructura numai in zonele astea ci in toate zonele,trebuie schimbate si multe vagoane si locomotive,este pacat sa nu se faca mai mult de atat...
Avatar utilizator
smokeone
 
Mesaje: 65
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 01:00

Re: Campina > Brasov

Mesajde Der Hofmeister » Sâm, 22 Ian 2011, 13:32

Avem instituita restrictie de viteza la 40-50 km/h (in functie de dificultatea portiunilor pe care se circula) pe tronsonul Brasov - Predeal, in ambele sensuri. Aceasta a intrat in vigoare de acum o luna.
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1302
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Campina > Brasov

Mesajde George » Sâm, 22 Ian 2011, 14:47

Se stie cumva de ce? Am vazut ca in noul mers al trenurilor timpul de parcurs intre Brasov si Predeal s-a lungit semnificativ.

Din cate tin minte, linia asta a fost ultima reabilitata - ma refer la reabilitarile "clasice" din anii 90, cand am avut totusi vitezele cele mai mari pe calea ferata romana - catre anul 2000, si multa vreme a fost intr-o stare tehnica foarte buna. In zona tunelurilor s-au facut si diverse amenajari ale cursurilor de apa, a fost inlocuita reteaua electrica, asa incat intotdeauna am fost de parere ca linia asta ar trebui sa intre ultima in reabilitarea "noua", dupa ce tot restul coridorului IV va fi gata.

Bine, banuiesc ca un minim de intretinere n-ar strica... :evil:
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2087
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Campina > Brasov

Mesajde Marian Andrei » Sâm, 22 Ian 2011, 14:57

Pe tronsonul ala mare parte din zone sunt cu traverse din lemn, am mers pe jos pe o portiune in zona aia si trecerea timpului si-a spus cuvantul.
Nu ma astept la o imbunatatire in zona pana la intrarea in modernizare...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17975
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Campina > Brasov

Mesajde Dr2005 » Sâm, 22 Ian 2011, 15:24

Poţi să circuli şi cu 140 km/h pe traverse de lemn, nu traversele sunt problema. Însă sunt tot felul de defecte ale şinei (ca să mă exprim plastic: gropi în şine), şuruburi lipsă... bine, mai e şi faptul că avem declivităţi mari, deci nici după reabilitare nu cred că se va merge cu mai mult de 80 km/h între Predeal şi Timişu de Jos. Că altfel ori arzi izolaţia motoarelor electrice de tracţiune (la urcare) ori nu te mai opreşti până la Feldioara (la coborâre). Desigur, poţi să pui câteva trenuri de călători uşoare şi cu procent de frânare mare, dar asta înseamnă să iei rame electrice cu frână electromagnetică sau locomotive care pot comanda asemenea frâne pe vagoane (deci nu EA, DA, LDH şi alte ,,vechituri").€
Dr2005
 

Re: Campina > Brasov

Mesajde Der Hofmeister » Sâm, 22 Ian 2011, 15:43

Crapaturi in sine apar in zonele cu pante accentuate si pe zonele de franare puternica. Cu privire la traversele de lemn, acestea nu se regasesc decat in portiuni reduse din traseu. In rest, ai traverse de beton. In legatura cu viteza, cu mai mult de 60, cu indulgenta 70 km/h nu se circula niciodata pe acest tronson. Ar fi o singura portiune pe care, teoretic, s-ar putea circula la 80 km/h - linia dreapta dintre iesirea din gara Darste si podul CF de peste Bd. Harmanului. Dar practic asa ceva nu se intampla, desi exista intotdeauna o usoara crestere a vitezei in zona indicata, insa apoi se intra pe franare in zona ramificatiilor pentru ganiturile de marfa, de dupa podul Zizin.

Motivul instituirii restrictiei este cert - uzura accentuata a infrastructurii. Acum, ca e iarna, situatia e si mai dificila, astfel ca vreme neprielnica, se pleaca aproape intotdeauna "la dubla" din Brasov.
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1302
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Campina > Brasov

Mesajde Dr2005 » Sâm, 22 Ian 2011, 16:36

Între Dârste şi intrarea în staţia Braşov se circula cândva cu 120 km/h... acum se circulă cu 100 după livret şi cine ştie cât după BAR :cry:€
Dr2005
 

Re: Campina > Brasov

Mesajde Der Hofmeister » Sâm, 22 Ian 2011, 21:42

Dr2005 scrie:Între Dârste şi intrarea în staţia Braşov se circula cândva cu 120 km/h... acum se circulă cu 100 după livret şi cine ştie cât după BAR :cry:


Mecanicii de Brasov ii dau "blana" (pentru ca sunt de-ai locului si stiu cu ce se mananca :lol: glumesc), insa clujenii sau bucurestenii o iau mai "piano". Per total, maxim vreo 80, desi in livret se mentioneaza intr-adevar 100. Dar probabil s-o fi instituit si pe aici o mica restrictie, asa, de ochiu' soacrei. :lol:

Pur si simplu nu mai e ca inainte. Se simte si se vede. Si e rau. :(€
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1302
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Campina > Brasov

Mesajde Der Hofmeister » Joi, 10 Feb 2011, 09:31

Avem instituita restrictie la 20 km/h in zona podului CF de la Timisul de Sus. Cel mai probabil, a fost expertizat tehnic de curand, iar rezultatele nu au fost incurajatoare.
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1302
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Campina > Brasov

Mesajde Mokele » Dum, 22 Apr 2012, 18:24

Gara din Sinaia cu peroanele modernizate. Corpul principal nu a fost atins de vreo modernizare semnificativa, din pacate
Fişiere ataşate
Fotografie0953.jpg
Fotografie0953.jpg (106.88 KiB) Vizualizat de 3196 ori
Fotografie0954.jpg
Fotografie0954.jpg (101.91 KiB) Vizualizat de 3196 ori
Fotografie0955.jpg
Fotografie0955.jpg (94 KiB) Vizualizat de 3196 ori
Fotografie0961.jpg
Fotografie0961.jpg (51.35 KiB) Vizualizat de 3196 ori
Mokele
 
Mesaje: 81
Membru din: Sâm, 30 Oct 2010, 20:47

Re: Campina > Brasov

Mesajde Marian Andrei » Vin, 08 Iun 2012, 20:28

Avem montate balize ETCS intre Campina si Comarnic, azi se lucra intre Comarnic si Valea Larga pentru montajul balizelor.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17975
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Campina > Brasov

Mesajde George » Lun, 11 Iun 2012, 22:17

Linia noua (Campina - Predeal) se prezinta in stare foarte buna!
Intre Sinaia si Busteni, am vazut aseara trenuri trecand cu viteze foarte mari - cred ca cele mai mari pe care le-am prins pana acum. Surprinde placut utilizarea eficienta a liniei, au trecut doua trenuri de calatori spre Brasov la un interval de sub 5 minute minute, cu viteze mari, deci semnalizarea ofera aceasta siguranta.
Chiar si trenurile de marfa ruleaza in general destul de repede si cu mult mai putin zgomot. E clar ca in asemenea conditii capacitatea liniei a crescut mult, aspect vizibil cu ochiul liber (trec mai multe trenuri, intr-un interval de timp mai scurt).

Cel mai incet se merge intre Comarnic si Sinaia, unde valea este ingusta si curbele mai stranse. Intrucat stiu ca au existat unele discutii cu privire la calitatea traverselor puse de PORR, am urmarit (cu o vaga ingrijorare, recunosc) ca in unele locuri in zona Valea Larga s-a mai inlocuit cate o traversa (vizibil pentru ca cele noi sunt, desigur, mai albe). Sper ca totusi lucrarea sa fie durabila.
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2087
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Campina > Brasov

Mesajde AlexD » Mar, 12 Iun 2012, 10:46

Problema cu traversele noi este generala si pe M300 si pe M800 calitatea lor lasa mult de dorit.
Stemmann Technik GmbH.
Avatar utilizator
AlexD
Membru Bronze
 
Mesaje: 254
Membru din: Mar, 01 Mai 2012, 10:09

Următorul

Înapoi la Magistrala 300


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori