De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4357 posts, 901401 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 312
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Nightwolf

telvanni wrote:
Apropos de poza aceea, va rog sa nu va mai legati de casa mea, e defavorabil unghiul din care a fost facuta poza, in rest e OK.


Asta a fost o postare tip "zoso"... "eu nu cred ca tata e vinovat si nu vreau sa fie arestat" ....

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Tom

Astazi se implinesc 34 ani dela accidentul aviatic dela Tenerife, cel mai grav accident aviatic din istorie.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Da, de vina a fost turnul de control. Ma refer la 'nota interna' si nu la faptele in sine. A facut o greseala de neadmis. Cum ar veni in zilele noastre 'autorul moral'. Daca va intereseaza pot face si o mica teorie cu exemplificarile de rigoare. Tinandu-se seama de aceste lucruri s-au schimbat niste proceduri.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Dominatrix

Varianta cu vina "turnului de control" si engleza, hai sa zicem asa, "ne-spectaculoasa" a controlorului de trafic e varianta olandezilor. Mai degraba, cred ca vina a fost a pilotului KLM care desi era foarte experimentat, a decolat fara sa aiba toate permisiunile necesare.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Nu, nu, e strict vina turnului de control. Crede-ma ca stiu despre ce este vorba, desi nu pot sa-ti cer acest lucru. Turnul stiind conditiile de stress de pe aeroport ( ceata, intarziei ) trebuia ( erau obligati ) sa aplice teoria 'dublei piedici'. Asa se procedeaza intotdeauna.
Sa va dau un exemplu echivalent, apoi dupa un eventual raspuns / intrebare voi posta si schema 'dublei piedici'
Exemplu echivalent
Ai un fisier in calculator care vrei sa-l stergi. OK ? Care sunt pasii ?
1) Actionezi comanda de 'sters' (X)
2) Apare dubla piedica, intebarea clasica : Vrei intr-adevar sa stergi fisierul ? Da, Nu, Anuleaza comanda
3) In mod obligatoriu trebuie sa apesi pe 'Da' ca sa poti sterge.
Vedeti ? dubla piedica care face mai greu de sters fisierul in mod accidental.
Maine voi veni si cu schema 'dublei piedici' pe care trebuia s - o  aplice turnul de control. Daca cineva publica inaintea mea formula 'dublei piedici' in cazul de fata nu ma supar.

 


Re: Discutii - Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii Lutyk

shoppy wrote:
Cred ca vrea sa atraga atentia asupra ferestrelor(si a aerului conditionat) construite ilegal pe peretii pe care constructia se invecineaza cu alta proprietate.

Daca are acceptul scris al vecinilor nu e ilegal

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" sab

Din ciclul cum se mai uratesc cladirile de patrimoniu. Termopan (probabil un "foisor") pe cladirea Universitatii
Universitate.JPG (100.01 KB; downloaded 2999 times)

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Costin

Au ajuns aici (mai sus si cam intercalate :oops: ) mesajele despre acea casa cu iluzie optica inclusa, postate la topicul de discutii despre pasajul Mihai Bravu. Daca doriti sa continuati discutiile, folositi functia "quote" ca sa se inteleaga la ce faceti referire

sab wrote:
Din ciclul cum se mai uratesc cladirile de patrimoniu. Termopan (probabil un "foisor") pe cladirea Universitatii

Ala era si inainte, din geam normal si tabla, probabil era o magazie. Ironic e ca este aproximativ peste o toaleta de la et.4, care este construita la randu'i peste toaleta de la etajul 3 (din zid de caramida, netencuit, arata ca un "attachment" la cladirea originala - se vede din curtea interioara).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" sab

Bine ca nu este chiar toaleta cu vedera panoramica... :lol:

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Tom

andrei11 wrote:
Nu, nu, e strict vina turnului de control. Crede-ma ca stiu despre ce este vorba, desi nu pot sa-ti cer acest lucru. Turnul stiind conditiile de stress de pe aeroport ( ceata, intarziei ) trebuia ( erau obligati ) sa aplice teoria 'dublei piedici'. Asa se procedeaza intotdeauna.
Sa va dau un exemplu echivalent, apoi dupa un eventual raspuns / intrebare voi posta si schema 'dublei piedici'
Chiar sunt interesant cum suna aceasta "dubla piedica" in aviatie.
Exemplu echivalent
Ai un fisier in calculator care vrei sa-l stergi. OK ? Care sunt pasii ?
1) Actionezi comanda de 'sters' (X)
2) Apare dubla piedica, intebarea clasica : Vrei intr-adevar sa stergi fisierul ? Da, Nu, Anuleaza comanda
3) In mod obligatoriu trebuie sa apesi pe 'Da' ca sa poti sterge.
Vedeti ? dubla piedica care face mai greu de sters fisierul in mod accidental.
Dar daca in loc de fereastra aia iti apare o fereastra goala sau cu caractere indescifrabile? Pe care buton apesi, daca nu scrie nimic sau nu intelegi ce scrie? Probabil ca in conditii de stres vei apasa unul din ele oricum.

Legat de acea situatie, "ATC clearance", ceea ce KLM nu avea in acel moment, nu reprezenta permisiunea de decolare. A primit acel "ATC clearance", copilotul repeta, iar pilotul spune in olandeza "plecam", iar controlorul raspunde probabil la confirmarea copilotului privind "ATC clearance" (cum s'o traduce in romana?) "OK". Apoi, turnul de control le spune "Stand by for take off, I will call you", dar in acelasi timp Pan Am anunta ca inca mai este pe pista. Din cauza interferentelor, echipajul KLM nu a auzit acest mesaj si cam in acelasi timp au inceput decolarea fara permisiune. Deci, chiar as vrea sa aud o teorie conform careia turnul de control e de vina, in afara teoriei ca ascultau un meci de fotbal care oricum nu era un meci important si oricum s'a terminat cu 1-1 inainte de ora 17.

Interesanta este transcrierea inregistratorului de voce pe pagina italiana de Wikipedia, probabil utilizand varianta necenzurata. Aceasta transcriere nu mai exista in pagina actuala. Este momentul in care capitanul Van Zanten vede avionul PanAm pe pista, desi mai devreme era foarte sigur ca nu mai este acolo.
17:06:47
Comandante KLM: "Lul!" ("Cazzo!").
Un fel de "sa-mi bag....", de fapt cuvantul ala asta si inseamna, puncte-puncte :evil:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Sa va raspund pe scurt si foarte clar.
Olandezului i s-a aprobat rularea pe pista ( pe post de taxi ) pana in capatul celalalt. I s-a permis si intoarcerea cu 180 * pentru a se pregati de decolare ( adica taxiul l-ai transformat in pista ), stiind ca Americanul e tot pe taxi si urmeaza sa iasa pe o deviatie a pistei pentru a ajunge in spatele Olandezului, ok ?
Ei bine, cat timp Americanul era pe taxi ( pe pista transformata in taxi ) Olandezului nu-i trebuiai sa-i accepti intoarcerea cu 180 * . Asta e 'dubla piedica'. Asa dar daca Olandezul nu era intors 180* nici nu avea cum sa decoleze. Intoarcerea cu 180 * trebuia permisa numai cand Americanul confirma ca a iesit de pe pista ( transformata in taxi ) pe o cale de acces secundara.
Cred ca e foarte clara filozofia dublei piedici. La fel se intampla si la Baneasa de exemplu, daca aterizeaza si decoleaza in acelasi timp un avion, cel care decoleaza nu-i accepti intrarea pe pista pana ce aterizatul nu paraseste pista. Cred ca e limpede.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

piste.jpg (63.39 KB; downloaded 3017 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Aron

de acord cu Goldmund, noi am avut noroc dar nu am avut pate(off-topic), parera mea este ca din cauza faptului ca aveam petrol si grau la gramada, iar petrolul dadeam la nemti, e normal ca si alte tari sa fi vrut aceste beneficii, si daca nu eram ocupati mereu ba de nemt, dupa rusi, dupa iar nemti si tot asa, macar de am fi avut una singura care sa ne ocupe, daca erau nemtiii la capitolul infrastructura nu prea aveam probleme acum, dar dezavantajul este, cum de altfel este resimti si prin zilele noastre, este ca, majoritatea cred ca cei din est si niste comunisti ignoranti rasisti sau mai stiu eu cum, pe cand daca e sa intrebi pe cineva despre vestul Europei, poi iti povestete o sapt despre el. Daca eram ocupati de rusi de la bun incepput, va zic eu ca numai aveam guvernarea asta handicapata pe care o avem acum, dar suntem o tara prea libera, politic vorbind, de exemplu, cum era situatia din Dubai, inafara de faptul ca au bani, nu e factorul principal care a dus la realizarea metroului cam cat este al nostru, si faptul ca au frica in Allah, va zic sincer ca am o ruda, pe strazi fetele nu au voie sa aiba nimic la vedere inafara de fata, trebuie sa poarte mereu fuste indeferent de temperaturi, si la barbati e la fel, au voie tricouri si camasi si atat, in rest pantaloni, blugi in niciun caz short, da ma refer aici de oras ca pe plaja e altceva, si de aceea nu-si permit nici cei care sunt la guvernare acolo sa fure sa fraudeze sa-si bata joc de oameni, pentru ca au frica, la noi de cine sa fie frica, nu le e frica de nimeni la jegosii si nesimtitii de la guvern, asta e, poate cand o sa treaca generatia asta de politicieni incompetenti, si sa vina la putere oamnei ca Oprescu, care desi a facut si el greseli, e totusi un om pe langa cei care sunt la putere...


si bineinteles, marele dezastru din 77' :(  :(

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Terapeut71

dj_exemplar wrote:
de acord cu Goldmund, noi am avut noroc dar nu am avut pate(off-topic), parera mea este ca din cauza faptului ca aveam petrol si grau la gramada, iar petrolul dadeam la nemti, e normal ca si alte tari sa fi vrut aceste beneficii, si daca nu eram ocupati mereu ba de nemt, dupa rusi, dupa iar nemti si tot asa, macar de am fi avut una singura care sa ne ocupe, daca erau nemtiii la capitolul infrastructura nu prea aveam probleme acum, dar dezavantajul este, cum de altfel este resimti si prin zilele noastre, este ca, majoritatea cred ca cei din est si niste comunisti ignoranti rasisti sau mai stiu eu cum, pe cand daca e sa intrebi pe cineva despre vestul Europei, poi iti povestete o sapt despre el. Daca eram ocupati de rusi de la bun incepput, va zic eu ca numai aveam guvernarea asta handicapata pe care o avem acum, dar suntem o tara prea libera, politic vorbind, de exemplu, cum era situatia din Dubai, inafara de faptul ca au bani, nu e factorul principal care a dus la realizarea metroului cam cat este al nostru, si faptul ca au frica in Allah, va zic sincer ca am o ruda, pe strazi fetele nu au voie sa aiba nimic la vedere inafara de fata, trebuie sa poarte mereu fuste indeferent de temperaturi, si la barbati e la fel, au voie tricouri si camasi si atat, in rest pantaloni, blugi in niciun caz short, da ma refer aici de oras ca pe plaja e altceva, si de aceea nu-si permit nici cei care sunt la guvernare acolo sa fure sa fraudeze sa-si bata joc de oameni, pentru ca au frica, la noi de cine sa fie frica, nu le e frica de nimeni la jegosii si nesimtitii de la guvern, asta e, poate cand o sa treaca generatia asta de politicieni incompetenti, si sa vina la putere oamnei ca Oprescu, care desi a facut si el greseli, e totusi un om pe langa cei care sunt la putere...

si bineinteles, marele dezastru din 77' :(  :(



Cu scuzele ce se impun, nu prea am inteles nimic din fraza aceasta dezlanata pe care ai scris-o. Ma intreb care ar fi legatura intre frica de Allah, banii din Emirate si indeplinirea atributiunilor de serviciu atunci cand esti la job?!?... Oare atunci cand mergi la job, pentru care esti platit nu trebuie cumva sa si... muncesti?!? In acea zona se munceste pe rupte pentru ca sunt platiti bine si pentru ca au de aparat mandria araba in fata europeanului scolit si uneori plin de ifose. Daca ruda de care povestesti sta mai spre centrul Emiratelor Arabe Unite (care sunt 7 la numar) este posibil sa ai... "ceva" dreptate in ceea ce priveste restrictiile de tinuta. In speta orasul Al Ain care este in plin desert la granita cu Sultanatul Oman la vreo 120 km de Dubai si vreo 160 de Abu Dhabi "trece" drept o urbe in care se tine cont inca puternic de valorile traditionale (femeile in varsta isi acopera inclusiv fata si mainile), sau poate si pentru ca acolo este palatul seicului Zayed Bin Sultan Al Nayhan, cel care a pus bazele viitorului stat emiratez in 1971). Cu toate astea este atat de multa verdeata si asa de multa liniste incat este o oaza pentru europenii ce vor un job nu asa bine platit ca in cele doua metropole. Insa in Dubai si Abu Dhabi, chiar si in Ajman si Sharjah femeile pot merge fara probleme cu fata descoperita si mainile fara manusi. Ideea este ca forta de munca nu este DELOC emirateza (cei mai multi din cei ce muncesc fiind din Pakistan, India, Phillipine, etc., dar si multi europeni). Nimeni nu se ia de ei daca nu fac vreo infractiune majora, sau daca nu beau in exces (mai nou exista shopuri de unde poti sa achizitionezi alcool, doar carnea de porc inca fiind tabu) sau se drogheaza. Si crede-ma (fara a fi fan al celei de-a doua culori a spectrului produs de trecerea unui fascicul luminos printr-o prisma) ca daca am fi fost ocupati de rusi tu acum nu ai mai fi scris pe forumul asta din cel putin doua motive: undeva in Siberia nu ai fi stiut sa grafiezi in latina si nu ai fi avut acces la internet...

P.S. Scuza-mi apelul la istorie, dar vin cu o ultima intrebare: pentru cine crezi ca au construit Burj Dubai, Burj al Arab sau metroul? Cati emiratezi crezi ca vor merge cu metroul cand ei au limuzine de sute de mii de dirhami si intre 3 si 6 benzi pe sens? Tot ce e acolo este doar pentru europeni ca sa aiba cu ce sa se faleasca.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 312
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422410 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use