Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 993396 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dr2005
Mi-a crescut salariuL
Nightwolf wrote:mircea45 wrote:
Mai deschid o discuție .
1. CARE CREDE-ȚI CĂ ESTE DATA DE ÎNCEPERE A LUCRĂRILOR LA PPL ?
2. PROIECTUL CĂREI FIRME VA FI EXECUTAT ? (și ce membru al acestei comunități forumistice are legătură cu aceasta)
3. DACĂ SE VA RESPECTA COSTUL LUCRARII ANUNȚAT PUBLIC până acum ? (dacă NU exprimați-vă păreri cu cât va fi depășit sau redus în această criză economică)
4. LA FEL ȘI CU TERMENELE DE EXECUȚIE.
1. Se scrie CREDETI nu CREDE-TI ... asta nici macar nu se desparte asa in silabe ci CRE-DETI ... ca doar noi CREDEM, voi CREDETI, ei CRED
2. AL MEU!
3. criza a trecut, mi-a crescut salariu cu 150 RON
Mi-a crescut salariuL
- lucianxx9o
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
lucianxx9o
Au mai ramas doar cateva zile pana la startul Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.Tin sa le urez sportivilor nostrii succes si indeferent de ceea ce se va intampla la olimpiada sa se intoarca acasa cu capul sus.
Hai Romania!!!!
copyricht 2012 lucianxx9o
ps: daca doreste cineva poza originala 4500x2300 pixel poate sa imi lese mesaj
Au mai ramas doar cateva zile pana la startul Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.Tin sa le urez sportivilor nostrii succes si indeferent de ceea ce se va intampla la olimpiada sa se intoarca acasa cu capul sus.
Hai Romania!!!!
copyricht 2012 lucianxx9o
ps: daca doreste cineva poza originala 4500x2300 pixel poate sa imi lese mesaj
olimpiade1.jpg (444.07 KB; downloaded 2731 times)
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
am uitat sa pun ` e o diferenta intre a uita un art. hot. si a nu sti sa separi pronumele de verb ... enorma as putea spune ...
Dr2005 wrote:Nightwolf wrote:mircea45 wrote:
Mai deschid o discuție .
1. CARE CREDE-ȚI CĂ ESTE DATA DE ÎNCEPERE A LUCRĂRILOR LA PPL ?
2. PROIECTUL CĂREI FIRME VA FI EXECUTAT ? (și ce membru al acestei comunități forumistice are legătură cu aceasta)
3. DACĂ SE VA RESPECTA COSTUL LUCRARII ANUNȚAT PUBLIC până acum ? (dacă NU exprimați-vă păreri cu cât va fi depășit sau redus în această criză economică)
4. LA FEL ȘI CU TERMENELE DE EXECUȚIE.
1. Se scrie CREDETI nu CREDE-TI ... asta nici macar nu se desparte asa in silabe ci CRE-DETI ... ca doar noi CREDEM, voi CREDETI, ei CRED
2. AL MEU!
3. criza a trecut, mi-a crescut salariu cu 150 RON
Mi-a crescut salariuL
am uitat sa pun ` e o diferenta intre a uita un art. hot. si a nu sti sa separi pronumele de verb ... enorma as putea spune ...
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei
alex1968
Ehe, decat timp si ani buni se discuts depre asfaltarea Gladiolelor si a str. maracineni sa poti iesi in Alexandriei dar exact de domeniul SF vorbim, sau mai precis mi-a placut expresia " Drumul Hotilor".
Ehe, decat timp si ani buni se discuts depre asfaltarea Gladiolelor si a str. maracineni sa poti iesi in Alexandriei dar exact de domeniul SF vorbim, sau mai precis mi-a placut expresia " Drumul Hotilor".
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei
Dr2005
Să vezi ziua în amiaza mare hoţul (de fapt tâlharul, pentru că am impresia că e tâlhărie dacă tragi 2 şuturi victimei) ce fugea prin spatele blocurilor de pe Valea Roşie cu geanta victimei, care încă ţipa (dar blocurile nu au ieşire pe acolo). Cândva credeam că Drumul Taberei e un cartier sigur.
Mircea G wrote:
Drumurile astea inventate pe plan local se numesc : " drumul hotilor " ! Probabil ca atit merita zona asta .
Să vezi ziua în amiaza mare hoţul (de fapt tâlharul, pentru că am impresia că e tâlhărie dacă tragi 2 şuturi victimei) ce fugea prin spatele blocurilor de pe Valea Roşie cu geanta victimei, care încă ţipa (dar blocurile nu au ieşire pe acolo). Cândva credeam că Drumul Taberei e un cartier sigur.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei
Nightwolf
Si spiritul tau civic de a alerga dupa el unde era?
Dr2005 wrote:Mircea G wrote:
Drumurile astea inventate pe plan local se numesc : " drumul hotilor " ! Probabil ca atit merita zona asta .
Să vezi ziua în amiaza mare hoţul (de fapt tâlharul, pentru că am impresia că e tâlhărie dacă tragi 2 şuturi victimei) ce fugea prin spatele blocurilor de pe Valea Roşie cu geanta victimei, care încă ţipa (dar blocurile nu au ieşire pe acolo). Cândva credeam că Drumul Taberei e un cartier sigur.
Si spiritul tau civic de a alerga dupa el unde era?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei
Mircea G
Cind am citit intrebarea m-am uitat sa vad cine a intrebat !
Cred ca sinteti cel mai avizat sa stiti ca in tara asta mori cu simtul civic in mina si risti ca din justitiar sa ajungi victima .
Cind am citit intrebarea m-am uitat sa vad cine a intrebat !
Cred ca sinteti cel mai avizat sa stiti ca in tara asta mori cu simtul civic in mina si risti ca din justitiar sa ajungi victima .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei
Dr2005
Spiritul civic era în balcon, la etajul 8, în bloc fără ieşirea prin spate. Deci până coboram, ăla era deja la 10 km distanţă.
Da' siguranţa şi încrederea în mâinile cui să ne-o punem?
Spiritul civic era în balcon, la etajul 8, în bloc fără ieşirea prin spate. Deci până coboram, ăla era deja la 10 km distanţă.
Da' siguranţa şi încrederea în mâinile cui să ne-o punem?
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Pasajul Unirii s-a construit in 36 de zile muncindu-se 3 schimburi, 1500 de oameni, non-stop ... daca eu am 1500 de oameni si as sta cu biciu` pe spinarea lor ar sapa un sant adanc de 20m lat de 20 si lung de 300m in 16 de zile cu conditia sa am si 10 vole si 25-30 buldoexacavatoare cu carburantul necesasr unei functionari NON-STOP ... aaa am uitat ca atunci nu existau vestigii arheologice sub forma de oase, utilitati, Nicusor Dan & stuff.....
P.S.: Cu 100 de pusscariasi, acum ceva ani, am reusit in 45 de zile sa sap un sant lat de 50cm, adanc de 50cm si lung de vreo 45km aproximativ ... Viteza unui puscarias pe ora e de 5m liniari de sant adanc de 50cm si lat de 50cm ... 6h pe zi inseamna 30m ... 30 de zile inseamna 900m ... 100 de puscariasi inseamna 90.000m ... gandeste-te cat au putut sa leneveasca! Dar s-a sapat pe camp, in pamant, fara utilitati, fara arheologisme, la tarnacop, lopata, cazma si 2 bobcat-uri ... Si au fost platiti mai bine decat muncitorii pe vremea lu` Ceausescu ...
realistul wrote:
A nuuuu in 36 de zile precum Pasajul Unirii. Parca atat a durat nu? Eu sunt cel mai viteaz. Nu ai auzit de fuga mea?
Pasajul Unirii s-a construit in 36 de zile muncindu-se 3 schimburi, 1500 de oameni, non-stop ... daca eu am 1500 de oameni si as sta cu biciu` pe spinarea lor ar sapa un sant adanc de 20m lat de 20 si lung de 300m in 16 de zile cu conditia sa am si 10 vole si 25-30 buldoexacavatoare cu carburantul necesasr unei functionari NON-STOP ... aaa am uitat ca atunci nu existau vestigii arheologice sub forma de oase, utilitati, Nicusor Dan & stuff.....
P.S.: Cu 100 de pusscariasi, acum ceva ani, am reusit in 45 de zile sa sap un sant lat de 50cm, adanc de 50cm si lung de vreo 45km aproximativ ... Viteza unui puscarias pe ora e de 5m liniari de sant adanc de 50cm si lat de 50cm ... 6h pe zi inseamna 30m ... 30 de zile inseamna 900m ... 100 de puscariasi inseamna 90.000m ... gandeste-te cat au putut sa leneveasca! Dar s-a sapat pe camp, in pamant, fara utilitati, fara arheologisme, la tarnacop, lopata, cazma si 2 bobcat-uri ... Si au fost platiti mai bine decat muncitorii pe vremea lu` Ceausescu ...
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
vancouver
Pasajul Unirii nu s-a facut in 36 de zile (sau 34 cum au titrat ziarele vremii). Cine crede si acum in propaganda comunista .... nu are rost sa mai comentez.
Ceea ce s-a construit in 34 de zile a fost:
- armarea si betonarea fundatiei
- armarea, cofrarea si betonarea peretilor
- armarea, cofrarea si betonarea placii peste pasaj
- asfaltarea caii de rulare
- amenajarea partiala la suprafata.
Asa cum spunea si nightwolf, cu 1500 de muncitori in 3 schimburi, fara a conta ca ploua in draci si teoretic unele etape nu erau permise pe ploaie. Fara a pune tole de cauciuc sau tabla pentru a impiedica infiltrarea apei freatice (care este foarte sus acolo când ploua). Fara hidroiziolatii ca lumea. O mare bataie de joc.
Dar ceea ce se uita, este ca in ziua zero din cele 34, terenul era deja excavat si deci la cota fundatiei. In zona se lucra deja de aproape doi ani la statia de metrou Unirii si la sifonarea Dâmbovitei pe sub pasaj.
Apoi fiecare trust de constructii a primit un sector de câteva sute de metri, pe care a trebuit sa il finalizeze. Ori daca pui pe fiecare tronson de 20 de metri o echipa de 25 de insi, e logic sa faca in 36 de zile un radier, doi pereti si o placa.
Asa ca hai sa lasam propaganda comunista, care se lauda cu realizari dar uita sa spuna conditiile in care s-au facut:
- calitate proasta
- numar aberant de muncitori si utilaje, deci costuri fantastice
- pregatirile (sapatura, lucrarile anterioare pe sub zona pasajului) nu sunt luate in calcul
- daca puneam numai sifonarea Dâmbovitei in calcul, fara de care nu se putea face pasajul, timpul efectiv a fost de 2 luni (60 de zile), dar si aici discutam de timpul de realizare efectiva a structurii, fara sapatura
De asemena nici un alt pasaj nu a durat sub un an. De ce? Lujerului, comparabil ca lungime, dar cu linie de tramvai in plus, a durat doi ani. De ce oare? AAAA, nu era chiar sub nasul tov. Ceasca. Adica repede se facea numai ce-l deranja pe individ sau unde venea in vizita, in rest viteza nu era aceeasi.
Pasajul Unirii nu s-a facut in 36 de zile (sau 34 cum au titrat ziarele vremii). Cine crede si acum in propaganda comunista .... nu are rost sa mai comentez.
Ceea ce s-a construit in 34 de zile a fost:
- armarea si betonarea fundatiei
- armarea, cofrarea si betonarea peretilor
- armarea, cofrarea si betonarea placii peste pasaj
- asfaltarea caii de rulare
- amenajarea partiala la suprafata.
Asa cum spunea si nightwolf, cu 1500 de muncitori in 3 schimburi, fara a conta ca ploua in draci si teoretic unele etape nu erau permise pe ploaie. Fara a pune tole de cauciuc sau tabla pentru a impiedica infiltrarea apei freatice (care este foarte sus acolo când ploua). Fara hidroiziolatii ca lumea. O mare bataie de joc.
Dar ceea ce se uita, este ca in ziua zero din cele 34, terenul era deja excavat si deci la cota fundatiei. In zona se lucra deja de aproape doi ani la statia de metrou Unirii si la sifonarea Dâmbovitei pe sub pasaj.
Apoi fiecare trust de constructii a primit un sector de câteva sute de metri, pe care a trebuit sa il finalizeze. Ori daca pui pe fiecare tronson de 20 de metri o echipa de 25 de insi, e logic sa faca in 36 de zile un radier, doi pereti si o placa.
Asa ca hai sa lasam propaganda comunista, care se lauda cu realizari dar uita sa spuna conditiile in care s-au facut:
- calitate proasta
- numar aberant de muncitori si utilaje, deci costuri fantastice
- pregatirile (sapatura, lucrarile anterioare pe sub zona pasajului) nu sunt luate in calcul
- daca puneam numai sifonarea Dâmbovitei in calcul, fara de care nu se putea face pasajul, timpul efectiv a fost de 2 luni (60 de zile), dar si aici discutam de timpul de realizare efectiva a structurii, fara sapatura
De asemena nici un alt pasaj nu a durat sub un an. De ce? Lujerului, comparabil ca lungime, dar cu linie de tramvai in plus, a durat doi ani. De ce oare? AAAA, nu era chiar sub nasul tov. Ceasca. Adica repede se facea numai ce-l deranja pe individ sau unde venea in vizita, in rest viteza nu era aceeasi.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Ok. Si atunci ce sa reabilitat la acest pasaj de curand in afara de mascat peretii cu placi de granit sau din ce or fi ele si panouri de aluminiu, placi in care intra baietii cu masinile si le fac zob? Lumina e proasta si insuficienta iar canalizarea e la pamant. La ultima inundatie din acest pasaj era un nene de la Apa Nova care spunea ca, acea conducta care subtraverseaza pasajul si e menita sa preia apele pluviale este infundata dar atentie aceasta conducta nu le apartine ci, tine de Administratia strazilor. Deci, nici nu a inceput toamna si se infunda des dar mai incolo? Totul afost doar o spoiala pe multi bani in concluzie.
Ok. Si atunci ce sa reabilitat la acest pasaj de curand in afara de mascat peretii cu placi de granit sau din ce or fi ele si panouri de aluminiu, placi in care intra baietii cu masinile si le fac zob? Lumina e proasta si insuficienta iar canalizarea e la pamant. La ultima inundatie din acest pasaj era un nene de la Apa Nova care spunea ca, acea conducta care subtraverseaza pasajul si e menita sa preia apele pluviale este infundata dar atentie aceasta conducta nu le apartine ci, tine de Administratia strazilor. Deci, nici nu a inceput toamna si se infunda des dar mai incolo? Totul afost doar o spoiala pe multi bani in concluzie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da, interesant ca data trecuta a fost Apa Nova la scos apa, acum a zis la radio ca au fost pompierii, deci Apa Nova le-a zis sa se spele pe cap cu apa din pasaj.
Da, interesant ca data trecuta a fost Apa Nova la scos apa, acum a zis la radio ca au fost pompierii, deci Apa Nova le-a zis sa se spele pe cap cu apa din pasaj.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Apa Nova a intervenit programat aseara pe sensul dinspre Marasesti catre Coltea pt decolmatarea primei cai pluviale a canalizarii... se va interveni din nou programat zilele urmatoare si pt calea cealalta... se pare ca s-a semnat ceva cu PMB.
Apa Nova a intervenit programat aseara pe sensul dinspre Marasesti catre Coltea pt decolmatarea primei cai pluviale a canalizarii... se va interveni din nou programat zilele urmatoare si pt calea cealalta... se pare ca s-a semnat ceva cu PMB.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Nightwolf
E bine ... stati sa treaca iarna ca la anu` nu mai ramane nimic din hala "din cauze naturale"
E bine ... stati sa treaca iarna ca la anu` nu mai ramane nimic din hala "din cauze naturale"
📖 Pagination options