Topic: Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
9 posts, 4893 views- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Utilizator anonim
Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Numele lui oficial este LT-REL-10, dar cei de la RELOC îi spun BATRACK, pentru că numele de cod care i s-ar potrivi cel mai bine: “probabil, cel mai versatil produs feroviar de tracțiune din lume” era prea lung.
Este mic, poate fi transportat pe trailer sau în vagonul de marfă, dar puternic; este inovator în industria feroviară; este 100% sustenabil pentru că funcționează cu baterii, ceea ce îl face 100% prietenos cu mediul; poate fi folosit oriunde este necesară operarea cu viteză redusă: mine, porturi, aeroporturi, depouri și triaje, metrou, în combinate siderugice sau la tractarea tramvaielor; este sigur, dotat cu sistem de control radio de la distanță; poate să asigure frânarea și defrânarea în condiții de siguranță a unei garnituri de vagoane cu 40 de osii, iar sursa de alimentare îi permite să desfășoare toate aceste activități timp de 12 ore neîntrerupt, fără să fie nevoie de încărcare.
Foto&info: RELOC SA
Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Numele lui oficial este LT-REL-10, dar cei de la RELOC îi spun BATRACK, pentru că numele de cod care i s-ar potrivi cel mai bine: “probabil, cel mai versatil produs feroviar de tracțiune din lume” era prea lung.
Este mic, poate fi transportat pe trailer sau în vagonul de marfă, dar puternic; este inovator în industria feroviară; este 100% sustenabil pentru că funcționează cu baterii, ceea ce îl face 100% prietenos cu mediul; poate fi folosit oriunde este necesară operarea cu viteză redusă: mine, porturi, aeroporturi, depouri și triaje, metrou, în combinate siderugice sau la tractarea tramvaielor; este sigur, dotat cu sistem de control radio de la distanță; poate să asigure frânarea și defrânarea în condiții de siguranță a unei garnituri de vagoane cu 40 de osii, iar sursa de alimentare îi permite să desfășoare toate aceste activități timp de 12 ore neîntrerupt, fără să fie nevoie de încărcare.
Foto&info: RELOC SA
bt1.jpg (64.91 KB; downloaded 4498 times)
bt2.jpg (57.84 KB; downloaded 4509 times)
bt3.jpg (128.63 KB; downloaded 4505 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Utilizator anonim
Si un film de prezentare al jucariei...
Si un film de prezentare al jucariei...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Utilizator anonim
CFR Călători achiziționează locotractoare Reloc LT-REL-10
CFR Călători a atribuit contractul pentru „Utilaje de cale ferata-sosea, cu actionare electrica, pentru serviciul de manevra a materialului rulant din parcul SNTFC CFR CALATORI SA, destinat sa circule atat pe alei rutiere cat si pe caile ferate din depouri sau revizii de vagoane”. Compania care a câștigat licitația este Reloc SA Craiova, care produce locotractorul Reloc LT-REL-10. Cantitate minima si maxima a acordului cadru precum si a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a se achizitiona este: Acord Cadru: minim 1 buc – maxim 10 buc. Cel mai mare contract subsecvent: minim 1 buc – maxim 4 buc.” Valoarea totală a utilajelor este de 20 milioane lei. Livrarea va avea loc în termen de 24 de luni de la semnarea contractului.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-reloc-ltrel10/
CFR Călători achiziționează locotractoare Reloc LT-REL-10
CFR Călători a atribuit contractul pentru „Utilaje de cale ferata-sosea, cu actionare electrica, pentru serviciul de manevra a materialului rulant din parcul SNTFC CFR CALATORI SA, destinat sa circule atat pe alei rutiere cat si pe caile ferate din depouri sau revizii de vagoane”. Compania care a câștigat licitația este Reloc SA Craiova, care produce locotractorul Reloc LT-REL-10. Cantitate minima si maxima a acordului cadru precum si a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a se achizitiona este: Acord Cadru: minim 1 buc – maxim 10 buc. Cel mai mare contract subsecvent: minim 1 buc – maxim 4 buc.” Valoarea totală a utilajelor este de 20 milioane lei. Livrarea va avea loc în termen de 24 de luni de la semnarea contractului.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-reloc-ltrel10/
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Gabi23
Oare au mai vândut din ele până acum?
În iunie 2019 îl aduseseră în Gara de Nord la exploziție pe 005, cu an de fabricație 2018.
Oare au mai vândut din ele până acum?
În iunie 2019 îl aduseseră în Gara de Nord la exploziție pe 005, cu an de fabricație 2018.
999 005 - Bucuresti Nord - 05.06.2019 (1).JPG (262.49 KB; downloaded 4435 times)
999 005 - București Nord - 05.06.2019 (2).JPG (367.89 KB; downloaded 4430 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Utilizator anonim
Sunt cateva la Brazi in incinta rafinariei si vreo doua la Anitex.
Sunt cateva la Brazi in incinta rafinariei si vreo doua la Anitex.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
La BC a sosit primul locotractor!
La BC a sosit primul locotractor!
Mulțumesc prietenilor din depou pentru fotografie.
IMG_20200228_084508-1040x585.jpg (186.86 KB; downloaded 4241 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
shoppy
Haha, l-au si inmatriculat, se misca repede . Bine, pana la urma este un lucru bun, mai scade poluarea din orase(mai lipseste sa-si puna panouri solare pe acoperisurile de la hale si remize ca sa incarce bateriile direct de acolo).
Pozati cat mai puteti disel-urile 88, imediat ajung la gard toate.
Haha, l-au si inmatriculat, se misca repede . Bine, pana la urma este un lucru bun, mai scade poluarea din orase(mai lipseste sa-si puna panouri solare pe acoperisurile de la hale si remize ca sa incarce bateriile direct de acolo).
Pozati cat mai puteti disel-urile 88, imediat ajung la gard toate.
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locotractorul Reloc LT-REL-10 –BATRACK
Utilizator anonim
Reloc SA anunță oficial livrarea primului din cele 10 locotractoare la CFR Călători
Reloc SA anunță că locotractorul LT- REL -10, primul dintr-un lot de zece, construit în baza unui contract semnat, de data aceasta, cu CFR Calatori, a fost livrat și pus în funcțiune la Depoul București Călători, fiind pregătit să realizeze activitățile de manevră pentru care a fost achiziționat.
Locotractorul BATRACK este omologat de către Autoritatea Feroviară Română și este construit în conformitate cu Standardul European EN 15746-1 :2010+ A1:2011 și cu Standardul European EN 15746-2: 2010+ A1:2011, fiind un produs unic în România, care respectă tendința europeană potrivit căreia astfel de utilaje sunt recomandate pentru a fi utilizate în cadrul serviciilor de manevră.
Locotractorul construit de RELOC permite eficientizarea serviciului de manevră și protejarea mediului înconjurător, asigurând totodată importante avantaje economice pentru beneficiari:
-circulă atât pe calea ferată, cât și pe căi rutiere;
-nu necesită operator cu înaltă calificare, este ușor de transportat, iar reviziile se efectuează repede, deci se poate întoarce rapid în servicu;
-are cost de achiziție mult mai redus față de un vehicul feroviar care efectuează același tip de serviciu;
-oferă importante avantaje competitive, datorită timpilor de fabricație și punere în funcțiune cu mult diminuați față de cei ai unui vehicul feroviar clasic
https://mobilitate.eu/reloc-oficial-livrarea-calatori/
Reloc SA anunță oficial livrarea primului din cele 10 locotractoare la CFR Călători
Reloc SA anunță că locotractorul LT- REL -10, primul dintr-un lot de zece, construit în baza unui contract semnat, de data aceasta, cu CFR Calatori, a fost livrat și pus în funcțiune la Depoul București Călători, fiind pregătit să realizeze activitățile de manevră pentru care a fost achiziționat.
Locotractorul BATRACK este omologat de către Autoritatea Feroviară Română și este construit în conformitate cu Standardul European EN 15746-1 :2010+ A1:2011 și cu Standardul European EN 15746-2: 2010+ A1:2011, fiind un produs unic în România, care respectă tendința europeană potrivit căreia astfel de utilaje sunt recomandate pentru a fi utilizate în cadrul serviciilor de manevră.
Locotractorul construit de RELOC permite eficientizarea serviciului de manevră și protejarea mediului înconjurător, asigurând totodată importante avantaje economice pentru beneficiari:
-circulă atât pe calea ferată, cât și pe căi rutiere;
-nu necesită operator cu înaltă calificare, este ușor de transportat, iar reviziile se efectuează repede, deci se poate întoarce rapid în servicu;
-are cost de achiziție mult mai redus față de un vehicul feroviar care efectuează același tip de serviciu;
-oferă importante avantaje competitive, datorită timpilor de fabricație și punere în funcțiune cu mult diminuați față de cei ai unui vehicul feroviar clasic
https://mobilitate.eu/reloc-oficial-livrarea-calatori/
87889479_1274835642710180_2785315243830542336_n.jpg (166.84 KB; downloaded 4053 times)