Locomotivele de patrimoniu din colecţia Depoului Dej Triaj

Istoria transportului feroviar din România

Re: Locomotivele de patrimoniu din colecţia Depoului Dej Tri

Mesajde Marian Andrei » Joi, 30 Mai 2019, 14:10

De multe ori cu static-activ discutia nici nu e tehnica, e legata de tot felul de avize si autorizatii. De exemplu EC 001 și DA 001 de la Dej sunt functionale, active, necesita cateva zile de operatiuni simple pentru a fi puse in functiune + ceva hartii, iar la ceva hartii se blocheaza totul. Ca asa a existat propunerea sa fie utilizate pentru mai multe evenimente.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17720
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotivele de patrimoniu din colecţia Depoului Dej Tri

Mesajde shoppy » Joi, 30 Mai 2019, 14:41

Pai da, si daca este sa te descurci cu hartiile, la diesel te mai descurci ca nu este mare tehnologie, la electric daca vii pe medie tensiune cu un echipament de acum 50 de ani nu iti mai da nimeni hartiile sau iti impune niste standarde pe care echipamentele acelea nu o sa le mai indeplinesca in veci(si daca ajungi sa demontezi transformatorul, pai dupaia trebuie sa cumperi 3t de ulei nou, sa il filtrezi dupaia de 3 ori, pai static ramane).
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8643
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Anterior

Înapoi la Istoria transportului feroviar din România


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori