Transportul feroviar în RomâniaIstoria transportului feroviar din România

 

Topic: Locomotive cu abur din România

68 posts, 40171 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Locomotive cu abur din România macheta218

230 516
urcand spre Cacica cu trenul 19871
036.JPG (364.35 KB; downloaded 10126 times)
040.JPG (265.13 KB; downloaded 10115 times)

 


Re: Locomotive cu abur macheta218

230 516 la Cacica, asteptand plecarea spre Putna cu trenul 19872
178.JPG (403.78 KB; downloaded 10109 times)
181.JPG (380.61 KB; downloaded 10132 times)
183.JPG (352.7 KB; downloaded 10107 times)
218.JPG (440.21 KB; downloaded 10105 times)
220.JPG (417.1 KB; downloaded 10135 times)
184.JPG (388.71 KB; downloaded 10096 times)
185.JPG (386.75 KB; downloaded 10102 times)
223.JPG (313.52 KB; downloaded 10103 times)
212.JPG (263.91 KB; downloaded 10096 times)

 


Re: Locomotive cu abur macheta218

230 516 cu trenul 19872 la Todiresti Suceava
083.JPG (355.02 KB; downloaded 10095 times)
084.JPG (386.49 KB; downloaded 10092 times)
085.JPG (380.72 KB; downloaded 10091 times)
086.JPG (406.91 KB; downloaded 10092 times)
091.JPG (392.98 KB; downloaded 10090 times)
093.JPG (438.15 KB; downloaded 10101 times)
098.JPG (429.14 KB; downloaded 10093 times)
107.JPG (333.55 KB; downloaded 10093 times)
109.JPG (385.97 KB; downloaded 10091 times)

 


Re: Locomotive cu abur iliutu

Superbe fotografii ! Felicitari !

LDH-ul este pus pentru orice eventualitate sau asa cer normele CFR ?

 


Re: Locomotive cu abur andrei11

:?:  :o
Mai degraba se strica LDH - ul decat Aburila...
Cred ca este protectie contra fumului pentru primul vagon, sau pur si simplu din intamplare LDH - ul trebuie sa ajunga la cap de linie. Categoric Aburila nu are nevoie de LDH pentru tractiune / de rezerva.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive cu abur Dr2005

Locomotiva cu abur are toate reviziile expirate de câţiva ani buni (inclusiv cea a cazanului, de fapt e ,,bombă pe roţi", ca să citez un inginer care se ocupă de aşa ceva). Dealtfel, în primele zile, a fost pusă doar de decor (abia reuşea să pufăie puţin prin fluier), dar, după ceva teste, au ajuns la concluzia că pot trage cu ea. Dar, repet, are toate reviziile expirate, inclusiv cele la cazan, care trebuie efectuate de unităţi autorizate ISCIR... treaba e că nu mai există nimeni în România care să poată face asemenea revizii la locomotivele de cale normală, Remarul 16 Februarie tocmai a renunţat la această îndeletnicire (pentru locomotivele de îngustă, care lucrează la presiuni mai mici, este autorizată CFI Crişcior). Acel LDH e pus acolo în caz că e nevoie de el (în primele zile doar el făcea treabă, după aia a lăsat munca în seama aburoasei, dar la pante mari ajută şi el). De exemplu, când au mers prima dată la Moldoviţa, nu au putut urca deloc, până la urmă au mers cu spatele înapoi până în vama şi a mers apoi la Moldoviţa doar LDH-ul (şi ăla cu greu).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive cu abur Utilizator anonim

50.497 din Predeal a avut parte de o cosmetizare recenta.  :P

DSC07511.JPG (277.1 KB; downloaded 10020 times)

 


Re: Locomotive cu abur AlexCta

142.044 in gara Oradea

DSC_6222.jpg (231.89 KB; downloaded 10016 times)


230.142 in depoul Oradea

DSC_6251.jpg (245.26 KB; downloaded 10012 times)


131.001 expusa de curand in fata garii Arad

DSC_6744.jpg (217.93 KB; downloaded 10010 times)

 


Re: Locomotive cu abur ANDU2100HP

Doua locomotive cu abur parasite prin fetesti , 16-07-2013







 


Re: Locomotive cu abur Andi782

Locomotiva cu aburi 230.516 stationata in Bucuresti Nord cu Trenul Regal - 12.04.2014



The Romanian Royal Train - Bucharest North railway station by Andi David, on Flickr

 


Re: Locomotive cu abur stefan_br

150.1051 expusa la Galati (tender 150.036)



 


Re: Locomotive cu abur ANDU2100HP

Aburoasa 142-044 sosita de la dej pentru expozitia din Buc nord



 


Re: Locomotive cu abur ANDU2100HP

Aburoasa 230.516 in Gara de Nord







 


Re: Locomotive cu abur ANDU2100HP

Aburoasa 50.065 la expozitia din Buc nord + placutele acesteia



















 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului feroviar din România  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421700 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use