Această interfață a forumului va fi în scurt timp retrasă definitiv și înlocuită cu una nouă.
Noua versiune este în prezent în teste și disponibilă aici:
https://beta.forum.metrouusor.com/
[X] Închide

 

⚠️ Încearcă noul forum!

Fotografii diverse istorice

Istoria transportului feroviar din România

Re: Poze de Arhiva

Mesajde Goldmund » Lun, 16 Iul 2018, 17:01

Mai stie cineva de locomotivele cu aburi seria 142 - ? nu doar una dintre cele mai frumoase locomotive construite in tara, dar si una dintre cele mai puternice la acea vreme din....Europa! http://www.oradeapress.ro/wp-content/up ... Stancu.jpg
Viteza max. pt. aceasta locomotiva 110kmh, intre 1937-1939!
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 2402
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde AdrianD » Dum, 03 Feb 2019, 10:19

Ce gara ar putea fi asta?

Sursa foto: Călătorii cu iz istoric / Facebook
Fişiere ataşate
51158876_2112860665601247_2657339907197894656_n.jpg
51158876_2112860665601247_2657339907197894656_n.jpg (229.96 KiB) Vizualizat de 1998 ori
AdrianD
 
Mesaje: 187
Membru din: Sâm, 07 Ian 2012, 22:52

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde andrei11 » Dum, 03 Feb 2019, 15:27

:shock:
De ce ar fi o gară acolo ?
Că așa scriu ei ?
Avatar utilizator
andrei11
 
Mesaje: 18754
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde AdrianD » Dum, 03 Feb 2019, 17:20

Da, pornim de la premisa ca nu au gresit, desi exista si posibilitatea asta. CIneva a scris pe pagina aia de Facebook ca de fapt ar fi fosta Piata Bibescu din zona Unirii. Poza a aparut in revista National Geographic Magazine, in 1934.
AdrianD
 
Mesaje: 187
Membru din: Sâm, 07 Ian 2012, 22:52

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde aztec » Dum, 03 Feb 2019, 17:39

In spate se vede o latura a pietii Bibescu...

Imagine
Avatar utilizator
aztec
 
Mesaje: 2878
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde AdrianD » Dum, 03 Feb 2019, 17:58

Si sa nu fi fost macar o linie ferata pentru aprovizionare pe acolo? De unde confuzia?
AdrianD
 
Mesaje: 187
Membru din: Sâm, 07 Ian 2012, 22:52

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde aztec » Dum, 03 Feb 2019, 18:14

Nu e confuzie.
Informatia este aproximativ exacta.
Gara in discutie este Gara Justitiei.
De fapt planul ei, imaginea este exact din locul unde trebuia sa fie...fata garii. De fapt piata garii.
Neefectuata. Neconstruita, abandonata.
Posibil piata sa fi planuita ca viitoare gara?

Probabil fotografie facuta cu ocazia unei prezentari a zonei...deci poza prin 1925...

Pentru documentare.
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2012 ... -capitala/
Avatar utilizator
aztec
 
Mesaje: 2878
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde andrei11 » Joi, 25 Iul 2019, 19:23

Muzeul CFR între WW1 și WW2...Parcă arată a muzeu, nu ca cel actual. În spatele Tribunei a II - a a ( vechiului ) Stadion Giulești...Mulțumesc Clubului Rapid București pe al cărui sait am găsit fotografia.
3.jpg
3.jpg (168.49 KiB) Vizualizat de 1678 ori

Se observă (vechiul ) Pod Grant - dat în exploatare de vreo 20 - 25 de ani și în stânga pe fundal sediul actual al Primăriei Sector 1.
Avatar utilizator
andrei11
 
Mesaje: 18754
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde aztec » Joi, 25 Iul 2019, 21:34

Nu e chiar muzeu...este o expozitie.
Insa nu inseamna ca nu asa macar ar trebui sa arate macar un muzeu al CFR..
Imaginea e de la ceferiada din 1939..

https://www.historia.ro/sectiune/genera ... iunie-1939
Avatar utilizator
aztec
 
Mesaje: 2878
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde shoppy » Sâm, 30 Noi 2019, 16:45

Teoretic EP Craiova, scena propagandista, de pe LinkedIn (vezi si WaterMark)
Fişiere ataşate
0.jpg
0.jpg (139.47 KiB) Vizualizat de 1282 ori
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Canal YouTube reportaje lucrări de infrastructură
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9571
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde andrei11 » Vin, 04 Sep 2020, 17:07

București - Constanța în 1933. 2 ore și 37 minute
Mulțumesc Facebook - Caleidoscop.
Cică automotorul era denumit << Săgeata Albastră >>
Mai exista o << Săgeată Roșie >> București - Suceava.
Fişiere ataşate
1933.jpg
1933.jpg (221.31 KiB) Vizualizat de 529 ori
Avatar utilizator
andrei11
 
Mesaje: 18754
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde Gabi23 » Sâm, 17 Oct 2020, 11:57

EA 776 cu mulți ani în urmă, în vremurile de glorie ale CFR, într-o schemă de vopsire interesantă. Din fotografie se observă că avea montate preferențial pantografe simetrice cu o sanie, o stemă a Depoului București Triaj (modificată probabil din stemele cu care erau echipate locomotivele din Bulgaria) și alte accesorii. La origine a fost fabricată în anul 1987 și iar eu ultima dată am văzut-o în circulație prin anul 2013, când avea aviz de circulație, dar era scadentă la reparații. Poate @Marian Andrei sau altcineva care a mai urmărit evoluția electricelor, are idee ce s-a întamplat cu ea (conservată/modernizată în ED).

EA 776.jpg
EA 776.jpg (285.26 KiB) Vizualizat de 205 ori
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11777
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Fotografii diverse istorice

Mesajde Marian Andrei » Sâm, 17 Oct 2020, 13:18

EA 776 a fost modernizata devenind ED 063. Schema din imagine a fost pusa prin 1993-1994 si desi era titulara si intretinuta nu era o masina stralucita, patinand excesiv fata de altele, in perioada aia a lucrat in general in zona Bucuresti. Era echipata cu vitezometru Hasler si disjunctor DBTF.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 20247
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal / Cluj

Anterior

Înapoi la Istoria transportului feroviar din România


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori