Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Discuții despre operatorii privați din România

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Marian Andrei » Joi, 12 Mai 2011, 23:29

Dr2005 scrie:în afară de osii şi de pantograf nu ştiu ce se mai poate salva din ea.


Daca au ars si in zona motoarelor e posibil sa se fi deformat si acestea.
Mie imi suna a ventilatie prost realizata in "colaborare" cu avertizor de temperaturi ridicate defect sau care nu a indicat la timp problemele (din ce stiu locomotivele modernizate au asa ceva, nu stiu cea in cauza cat de mult a fost upgradata).
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18420
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Dr2005 » Joi, 12 Mai 2011, 23:41

Totuşi, ce putea să ardă aşa? Înseamnă că transformatorul nu a fost bun, că de la un cablu nu putea să ardă aşa (mai ales că cablurile sunt - sau ar trebui - să fie ignifuge).

Oricum, la asta s-a încercat o ,,tentativă" de manşă care acţiona graduatorulul (adică motoraşul acestuia), care graduator acţionează asupra transformatorului.
O altă sursă de foc ar putea fi serviciile auxiliare, care aveau instalaţii noi.

Chiar în cazul în care temperatura ar fi fost indicată undeva pe bord, de un' să ştie mecanicul cât e temperatura periculoasă?!

Colaborarea asta Remarul - Promat a fost foarte dezastruasă... nu că Remarul ar fi făcut lucruri excelente (la automotoarele pentru TFG s-a crescut turaţia de relanti a motoarelor diesel cu 100 rot/min pentru că vibrau prea tare, plus că majoritatea pleacă în 2 motoare şi ajung la destinaţie doar cu unul :shock: ), dar, de când cu Promat (curios, EC-urile modernizate la Promat, gen 44-0058 merg ireproşabil) chiar s-a ales praful:
- locomotiva 60-1402 (vorba vine, 1402 original e ars şi zace prin curtea Remarului 16 Februarie) cu servicii auxiliare de c.a. şi suspensie half-hourglass zace când în Dep. Dej, când în curte la Remarul
- locomotiva ,,Carpathia" a ajuns, cu chiu, cu vai, în remiza Rm. Vâlcea, dar nu ştiu dacă trage ceva
- 40-0791 a luat foc în prima zi de traseu
Dr2005
 

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Dr2005 » Vin, 13 Mai 2011, 04:08

Se pare că locomotiva era în probe pentru omologare, iar în zona unde a luat foc era o pantă cu declivitatea de 22 la mm/m.

http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.p ... 676#111676
Dr2005
 

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde shoppy » Lun, 16 Mai 2011, 15:37

Locomotiva nu se trimite in probe cu un mecanic habarnist ci cu o echipa de oameni care stiu ce trebuie sa se intample, de stau cu ochii cat cepele pe ecrane si cu mana pe ciuperca de avarie(si de acum inainte sigur o sa mai fie unu care o sa stea cu un stingator in brate).
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8918
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Marian Andrei » Dum, 22 Mai 2011, 09:00

Focul a pornit de la motorul 4 al locomotivei. Echipamentele de pe locomotiva erau de INDA.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18420
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Marian Andrei » Lun, 06 Iun 2011, 16:52

189-701-6 la Baneasa

IMG_9403.JPG
IMG_9403.JPG (352.51 KiB) Vizualizat de 2206 ori


IMG_9405.JPG
IMG_9405.JPG (291.92 KiB) Vizualizat de 2206 ori


IMG_9406.JPG
IMG_9406.JPG (421.93 KiB) Vizualizat de 2206 ori


IMG_9409.JPG
IMG_9409.JPG (424.44 KiB) Vizualizat de 2206 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18420
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Marian Andrei » Lun, 06 Iun 2011, 16:53

Aceasta astepta sosirea unui tren dinspre Voluntari, pentru a-l prelua.

IMG_9422.JPG
IMG_9422.JPG (415.56 KiB) Vizualizat de 2206 ori


IMG_9426.JPG
IMG_9426.JPG (402.23 KiB) Vizualizat de 2206 ori


IMG_9427.JPG
IMG_9427.JPG (367.29 KiB) Vizualizat de 2206 ori


IMG_9428.JPG
IMG_9428.JPG (398.09 KiB) Vizualizat de 2206 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18420
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde stakee » Vin, 22 Aug 2014, 14:51

Dupa 4 ani de exploatare aceste locomotive Siemens ES64F4 arata ca si noi. Pacat ca doar astea primesc acest "moft"
Avatar utilizator
stakee
Membru Silver
 
Mesaje: 809
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 10:43
Localitate: World Wide si HQ Constanta

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Gaby » Lun, 08 Feb 2016, 20:32

RO-CTV 92 53 0 601216-0, Lețcani, direcția Todireni, 08.02.2016
Imagine

RO-CTV 91 53 0 400971-6, staționând în Lețcani, Iași așteptând să se întoarcă garnitura plecată la Todireni, 08.02.2016
Imagine
Avatar utilizator
Gaby
Membru Silver
 
Mesaje: 889
Membru din: Dum, 06 Apr 2014, 13:17
Localitate: Iași, România

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Mihai Nicolae » Mie, 08 Iun 2016, 20:13



Mihai Nicolae
Membru Silver
 
Mesaje: 715
Membru din: Sâm, 06 Feb 2016, 21:45

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

Mesajde Mihai Nicolae » Sâm, 11 Feb 2017, 17:12

Siemens 701 CTV în Depoul Suceava Nord, 09.02.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

16681980_1816757491910482_6696782290351233419_n.jpg
16681980_1816757491910482_6696782290351233419_n.jpg (91.53 KiB) Vizualizat de 942 ori
Mihai Nicolae
Membru Silver
 
Mesaje: 715
Membru din: Sâm, 06 Feb 2016, 21:45

Anterior

Înapoi la Operatori privați din România


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori