Transportul feroviar în RomâniaOperatori privați din România

 

Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)

409 posts, 181852 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 30
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Trans Carpatic andrei11

O locomotiva a ramas in Bucuresti ? Ca nu vad sensul a doua locomotive.

 


Re: Astra Trans Carpatic MariusCFRBucuresti

Nu.
O poza si de la mine cu IR 15532.


 


Re: Astra Trans Carpatic shoppy

Ori vor sa rodeze ambele locomotive ori nu au intelegere cu nimeni pentru tractare in caz de avarie si de aceea circula cu 2 locomotive, ca daca pica una trage cealalta.

 


Re: Astra Trans Carpatic Robert24

Au avut ceva clienti?

 


Re: Astra Trans Carpatic BodoMinea

Am înțeles că a fost cam 30% gradul de ocupare. Oricum puțin mai greu la început... adică și-au făcut clipul acela și au o pagină de Facebook dar cam atât. Înghesuială o să fie când o să aibă site sau măcar un tab interactiv pe Facebook cu căutare rute (planificator) și calculator tarifar, când o să fie clar transmise informațiile despre cât costă și cum se iau biletele, când o să aibă un afiș în gară etc.

Nu am văzut încă trenul personal dar pare super așa, chiar și vagonul de clasa a2-a pare suportabil pentru întreaga distanță de parcurs. Am înțeles că materialele chiar sunt de calitate, nu doar „shiny”.

Nu sunt sigur că locomotiva e doar „în caz de ceva” din moment ce a fost permanent cuplată la rețeaua de contact.

 


Re: Astra Trans Carpatic cris_m

Încep prin a răspunde mesajelor colegilor:

andrei11 wrote:
O locomotiva a ramas in Bucuresti ? Ca nu vad sensul a doua locomotive.

Cele 2 merg în tandem, probabil pentru a preveni eventuale neplăceri legate de defecțiuni etc.

Robert24 wrote:
Au avut ceva clienti?

Au avut ceva clienți (dovadă că în unele cușete paturile erau folosite), însă nu am reușit să-mi dau seama cât de mulți au fost, fiind foarte mulți pasionați și curioși strânși pe peron.

În continuare, voi veni și eu cu poze, atât din exterior, cât și din interior.  ;)

Ocupați-vă locurile, fotografi!  :lol:


DSC_7951 by Cristi M, on Flickr

Puțin mai artistic (poza este de la plecarea spre triaj)


DSC_8032 by Cristi M, on Flickr



DSC_7957 by Cristi M, on Flickr



DSC_7960 by Cristi M, on Flickr



DSC_7964 by Cristi M, on Flickr



DSC_7966 by Cristi M, on Flickr



DSC_7967 by Cristi M, on Flickr

În sfârșit a plecat DA-ul de lângă, garat de CFR la linia 2, probabil din răutate  :roll:



DSC_8000 by Cristi M, on Flickr



DSC_7968 by Cristi M, on Flickr

Ne facem curaj să intrăm în tren  :)



DSC_7971 by Cristi M, on Flickr

 


Re: Astra Trans Carpatic cris_m

Partea a 2-a, interiorul.

Singurul reproș pe care l-aș avea este lipsa unui vagon restaurant, mini bucătăria aceea pe care o au nefiind adecvată pentru asemenea distanță.

Compartiment de 6:



DSC_7981 by Cristi M, on Flickr

Cușeta de 4:



DSC_7984 by Cristi M, on Flickr



DSC_7987 by Cristi M, on Flickr



DSC_7982 by Cristi M, on Flickr

Clasa a 2-a:



DSC_7994 by Cristi M, on Flickr



DSC_7997 by Cristi M, on Flickr



DSC_7991 by Cristi M, on Flickr

Toaleta de la clasa a 2-a:



DSC_7993 by Cristi M, on Flickr

După ce am fost în centrul atenției, merităm o pauză până seara...  :)



DSC_8015 by Cristi M, on Flickr

A plecat și concurența :mrgreen:


DSC_8057 by Cristi M, on Flickr

 


Re: Astra Trans Carpatic shoppy

Regiotrans trage si 9 vagoane cu un singur BB pe Predeal, deci 2 locomotive nu se justifica(bine, se poate ca in acte BB-ul frantuzesc sa fie autorizat pentru o masa remorcata mai mare decat Bo`-Bo`-ul EP). Faptul ca are pantograful ridicat nu inseamna ca participa la tractiune, este necesar ca sa functioneze climatizarea din posturile de conducere, daca sta cineva acolo nu poate sta in frig, mai ales ca materialul motor se remorcheaza doar cu personal de insotire calificat.

 


Re: Astra Trans Carpatic Robert

Din câte am înțeles și citit pe Facebook varianta oficială ar fi că locomotivele trebuie să facă rodaj, iar momentan este doar o singură garnitură funcțională. Eu tind să cred că este de back-up, fiindcă o defecțiune ar putea să fie o lovitură grea de imagine pentru noua companie.

Oricum cu rama Softronic în fundal este o imagine pe care o așteptam de ani de zile și în România. Operatori privați cu garnituri noi de tren, care să ofere și altceva decât mizeria cu care ne-a obișnuit CFR-ul.

 


Re: Astra Trans Carpatic BodoMinea

Și-au lansat și site-ul, la adresa http://www.astratranscarpatic.ro/,și un număr de telefon pentru informații și rezervări (0751 525 520 / zilnic 08:00-21:00), urmând ca rezervările online să fie disponibile până la finalul lunii februarie.

Sursa informațiilor: Pagina oficială de Facebook.

 


Re: Astra Trans Carpatic cris_m

Robert wrote:
Oricum cu rama Softronic în fundal este o imagine pe care o așteptam de ani de zile și în România. Operatori privați cu garnituri noi de tren, care să ofere și altceva decât mizeria cu care ne-a obișnuit CFR-ul.


Imaginea a fost surprinsa pur intamplator, Hyperion 1 pleca la ora respectiva, iar Transcarpatic intra in triaj pentru a muta locomotivele la capatul opus si a se indrepta spre 16 Februarie, conform unui angajat din tren. Bineinteles ca mi-a placut imaginea pe care am vazut-o si am zis sa o impartasesc si altora :mrgreen:

 


Re: Astra Trans Carpatic StefanD_

Robert wrote:
Oricum cu rama Softronic în fundal este o imagine pe care o așteptam de ani de zile și în România. Operatori privați cu garnituri noi de tren, care să ofere și altceva decât mizeria cu care ne-a obișnuit CFR-ul.


Dar din pacate acesti operatori exista doar pentru ca nu s-au gasit clienti pentru materialul lor rulant.

 


Re: Astra Trans Carpatic shoppy

Adică pentru ca CFR Calatori sunt un monument de incomptetenta.

 


Re: Astra Trans Carpatic Gabi23

Și pentru cei care susțin că vai domne acesti privați au adus material rulant nou, spre deosebire de CFR Călători care are vechituri, să pună mâna să se mai documenteze și reflecteze asupra situației. CFR Călători are peste 250 de vagoane noi fabricate și achiziționate cu multe milioane de euro în perioada 2005-2011 de la Astra Arad, ca să nu mai vorbim de alte câteva sute care sunt modernizate (practic reconstruite) la Atelierele Grivița/ Remar Pașcani în aceeași perioadă. Problema la CFR Călători e că și-au batut joc de ele cu o mentenanță precară și o exploatare jalnică, colaborată cu civilizația de oameni primitivi a anumitor călători care le folosesc.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use