Transportul feroviar în RomâniaOperatori privați din România

 

Topic: Servtrans Invest (STI)

6 posts, 5757 views
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Servtrans Invest (STI) Utilizator anonim

Se pare ca anul acesta dispare si compania aceasta, dupa ce saptamana trecuta in Agigea garniturile de marfa treceau de la Servtrans la DB am aflat ca o parte din locomotive au ajuns la Softrans si o parte destul de mare din vagoane si locomotive migreaza catre GFR.

DSC07269.JPG (180.5 KB; downloaded 5342 times)


DSC07270.JPG (192.95 KB; downloaded 5339 times)


DSC07272.JPG (209.81 KB; downloaded 5337 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Servtrans Invest Dr2005

Nu doar la DB au ajuns... am văzut şi trenuri GFR, GTF (adică tot GFR) şi CTV cu asemenea Eacs-uri şi Eaos-uri.

Cred că locomotivele ajunse la Softrans au ajuns în contul datoriilor faţă de Softronic pentru reparaţii. Că Softrans nu transportă nimic, doar închiriază locomotive altor operatori (sau le vinde dacă e cazul).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Servtrans Invest Dr2005

LINK

Compania Servtrans Invest SA, controlata de omul de afaceri Cristian Burci, a intrat in insolventa
22.07.2011

Sectia a VII-a Comerciala a Tribunalului Bucuresti a dispus pe 15 iulie, in Dosarul nr. 53338/3(2011, deschiderea procedurii generale a insolventei pentru SC Servtrans Invest SA, operator de transport pe calea ferata care face parte din Grupul IRS controlat de omul de afaceri Cristian Burci.
Prin cererea inregistrata la data 13 iulie 2011, Servtrans Invest SA a solicitat protectia legii insolventei in vederea reorganizarii activitatii sale si a restructurarii datoriilor de peste 50 milioane euro.
De altfel, anul trecut, alte trei companii din grupul International Railway Systems (IRS), si anume Astra Vagoane Arad, Me va Drobeta Turnu Seve rin si Romvag Caracal, au intrat in insolventa. Actionarul majoritar al IRS este omul de afaceri Cristian Burci, fondator al postului de televiziune Prima TV, dar si al grupului de publicitate Graffiti BBDO.
Compania Servtrans Invest SA a fost infiintata in mai 2001, avand ca obiect de activitate constructiile, comertul, transportul pe calea ferata, dar si administrarea publica. Ulterior, domeniul principal de activitate a devenit transportul pe calea ferata. Servtrans Invest SA a avut in perioada 2001-2008 o evolutie rapida, ajungand sa detina o cota de piata de aproximativ 10% si sa realizeze o cifra de afaceri de 188 milioane lei la sfarsitul anului 2008.
Societatea s-a specializat in domeniul transportului de marfuri in vrac, minereu, produse din otel, piatra, carbune, ciment, zgura de furnal, avand in portofoliul sau clienti precum ArcelorMittal Galati, CET Govora, CET Brasov, Holcim, Carpat Cement, Compania Nationala a Uraniului, Salrom SA si altii.
In perioada 2006-2008, societatea a implementat un plan de investitii in material rulant prin care s-au achizitionat un numar de 1.292 vagoane noi, specializate, pentru transport de carbune si marfuri si un numar de 37 locomotive, pentru care s-au angajat finantari sub forma de leasing financiar pentru vagoane si credit de investitii pentru locomotive, precum si inchirierea unui numar de 300 vagoane noi pe termen de trei, respectiv cinci ani.
Administrator judiciar a fost desemnata societatea Euro-Insol SPRL, societate parte, alaturi de Assistance Insolv SPRL, a grupului de firme Borza si Asociatii, specializat pe consultanta juridica si reorganizare judiciara.
Dupa un articol NewsIn

----
Aşa se explică faptul că vagoanele se vând, locomotivele închiriate se întorc la Constantin Grup, iar cele pentru care nu s-au achitat RK-urile şi RG-urile se întorc la Softrans/Softronic.

 


Re: Servtrans Invest Gabi23

Servtransul lui Gruia Stoica salvat de la faliment. Planul de Reorganizare a fost aprobat.

Planul de Reorganizare al Servtrans Invest, propus de administratorul judiciar Euro Insol, a fost aprobat de către creditori în şedinţa din 25 ianuarie 2013. Acesta prevede plata integrală a creanţelor garantate şi salariale şi defavorizarea cu 85 % a creanţelor chirografare.
Planul se întinde pe o perioadă de 3 ani, timp în care se vor face distribuiri către creditori de aproximativ 33 milioane de lei, în 12 tranșe trimestriale. Potrivit Euro Insol, în eventualitatea în care creditorii ar fi respins Planul de Reorganizare, societatea ar fi intrat în faliment. Într-un asemenea scenariu, creditorii chirografari ar fi recuperat doar 3,66 % din sumele înscrise la masa credală.
Servtrans Invest a intrat în insolvenţă la 15 iulie 2011. Un număr de 119 creditori au revendicat creanţe în valoare de 371 milioane de lei, dar administratorul judiciar a admis creanţe de 175 milioane de lei.
Toate contestaţiile creditorilor nemulţumiţi au fost respinse, astfel că la 22 noiembrie 2012 a fost afişat tabelul definitiv al creanţelor care prevede obligaţii de plată în sarcina debitoarei în cuantumul celor admise de Euro Insol, respectiv 175 milioane de lei. Cei mai importanţi creditori sunt Banca Transilvania, OTP Bank, BCR Leasing, Touax Rail Limited, CFR SA, Trans Expedition Feroviar, Meva SA, Romvag SA, Chimpet Industrial.
Servtrans Invest, la momentul deschiderii procedurii, făcea parte din grupul IRS alături de ICIM, Romvag, Meva, Astra Vagoane, SIRV Mărășești, toate în insolvenţă în prezent. Grupul IRS a fost dezvoltat de omul de afaceri Cristian Burci, care, înainte de declanșarea crizei economice, a rulat afaceri de sute de milioane de euro. Ulterior, Burci a ieșit din tot ce înseamnă business pe segmentul feroviar, inclusiv construcția de vagoane.
La data de 10 noiembrie 2011, Grampet Services, deținută de Gruia Stoica, a notificat Consiliul Concurenței privind cumpărarea a 186.667 de acţiuni, reprezentând 99,99 % din capitalul social al Servtrans Invest. În martie 2012 Consililul a autorizat operaţiunea de concentrare economică. Servtrans Invest este al treilea operator de transport feroviar din România cu o cotă de piaţă de 8 %, după GFR, parte din grupul Grampet, cu o cotă de piaţă de 30 % şi CFR Marfă, cu 47 % din piață. Servtrans operează cu 1.350 de vagoane şi 64 de locomotive cu care transportă anual peste 3 milioane tone de mărfuri. Principalii clienţi ai societăţii sunt: Arcelor Mittal Galați, Holchim România, CET Govora, Electrocarbon, Elsid, Compania Naţională a Uraniului, Tinmar.
În 2010, cu un an anterior deschiderii procedurii, societatea a înregistrat o pierdere de 36 milioane de lei, identică cu pierderea înregistrată şi în 2009. În 2011, ca efect al măsurilor luate de administratorul judiciar, societatea a încheiat anul cu un profit de 758.000 lei, deşi cifra de afaceri a fost mai mică decât cea înregistrată în 2010 cu 25 milioane de lei. Pe fondul unei recesiuni economice prelungite care a afectat toţi transportatorii, compania a reuşit să încheie şi anul 2012 cu un profit de 926.000 lei, la o cifra de afaceri de doar 85 milioane de lei. Planul de Reorganizare prevede dublarea cifrei de afaceri până în anul 2015 şi obţinerea unei EBITDA în creştere de la 5 milioane de lei în 2013 la 9 milioane lei în 2014 şi la 11 milioane lei în 2015.

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 77302.html

 


Re: Servtrans Invest ANDU2100HP

Ultima masina de serie facuta pentru CFR care inca mai poarta vechea numerotare 060-DA-151 , Remiza GFR Chitila



 


Re: Servtrans Invest (STI) ANDU2100HP

EC-0071 al Servtrans invest , Chitila 13-12-2014



 


Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use