Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Berceni (Nițu Vasile)

103 posts, 55253 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile) Daddy

1689 wrote:
Berceni e foarte interesant si - de altfel - Baluta a inceput deja “valorificarea” pe bucati, scotind deja o suprafata pentru “parcare”.

Pornind de la afirmatia colegului de mai sus (cu care sunt absolut de acord), am avut curiozitatea sa evaluez pagubele. Din fericire, o captura veche am gasit-o chiar in acest subiect, la colegul Utilizator anonim, in prima pagina.
Utilizator anonim wrote:
Depoul Berceni este situat in Str. Emil Racoviţă nr. 7, sector 4.






Si in prezent:
BE.jpg (319.54 KB; downloaded 7191 times)


La o prima vedere, pe suprafata unde s-a construit parcarea puteau stationa lejer un numar de 30 de autobuze, ceea ce inseamna undeva la 15% in minus la capacitatea autobazei/depoului (imi e neclar ce capacitate are, se presupunea aici undeva la 200). In conditiile crizei de spatiu din aceasta perioada ar fi fost o gura de aer. Aceasta miscare a primariei a trecut neobservata pentru cei mai multi, inclusiv pentru media. Intrebarea e: de ce? Oare o avea legatura cu proximitatea acestui proiect? https://www3.pmb.ro/storage/proiecte/1544528996puz_strada%20sergent%20%20nitu%20vasile%20nr9S4%20-%20test.pdf

Toate aceste lucruri (inclusiv Pipera, in curand Floreasca, Victoria) au inceput de cand a aparut STB in locul RATB. Pana unde se va merge, se vor infrupta pana la capat din Berceni, de ce nu si din Vatra, Obregia, Dudesti? Se vor muta autobazele/depourile mult in periferie sau in Ilfov pentru a face loc parcarilor, spitalelor sau altor proiecte justificate sau nu?

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) ByOnu

Eu as fi adeptul unor lucrari mai inteligente. Parcare pe o suprafata mai mare din acest depou/autobaza, supraterana, pe structura usoara din prefabricate metalice sau fier-beton. Mai precis, la parter STB si doar STB, iar pe acoperis parcare publica cu unul sau mai multe etaje. Solutia putand fi adaptata pentru foarte multe depouri sau autobaze, acolo unde este nevoie. Ieftin, rapid si practic.

Beneficii: acoperi vehiculele STB si nu le mai parchezi non-stop sub cerul liber, supunandu-le unei degradari accelerate, si faci si locuri de parcare pe un teren practic neconstruibil de interes public.

Ma gandesc daca nu ar fi o solutie si pentru Floreasca.

Ideea este una si buna: odata cu cresterea masiva a numarului de masini si restrangerea tot mai accelerata a spatiilor libere de constructii, este absurd sa mai faci parcari simple la sol, trebuie mers pe verticala.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) 1689

Oh, dar asta e o idee foarte buna pentru primarie pentru a modifica PUZ-ul locatiilor STB... Cum de nu s-au gindit singuri pina acum ?!?

Dupa care se pot deschide niste zone rezidentiale chiar linga autobaze (ceea ce la Berceni se intimpla deja - oare de ce autobuzele n-au fost parcate in partea cealalta, linga hale ?), care sa justifice - pe motiv de mediu - desfiintarea/relocarea.

De altfel si Fabrica de Piine Berceni e pe duca, loc pentru un “ansamblu mixt” (cica). “Doar” un bloc de 12 etaje si niscai Kaufland si Lidl pe ditai suprafata. O nimica toata in coasta depoului.

Mai apuca 2025 in serviciu ? Eu as paria ca nu.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) reiny2000

DIn pacate se pare ca ideea parcarilor pe mai multe nivele nu pare sa prinda prea bine pe la primarii.
Legat de Floreasca, nu s-ar putea reloca in zona Aviatiei(lanfa Fabrica de Glucoza) sau pe langa Soseaua Andronache, astfel incat sa se pastreze relativ pozitia? Iar Berceni ar putea fi relocat in zona Progresul sau intre Rahova si Ferentari, desi nu vad de ce ar face asta.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) Daddy

Berceni, ca si depou pentru troleibuze, n-ar putea fi relocat in Ferentari, Rahova. Doar daca ne bazam pe autonomia viitoarelor troleibuze si pentru traseul de acces/retragere, ceea ce nu cred ca e cazul.

Coincidenta sau nu. Un anume candidat la Primarie sustinea acum vreo 2-3 luni in planul sau, transformarea autobazei Obregia in depou de troleibuze, actuala autobaza fiind la o aruncatura de bat de Nitu Vasile.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) PaulIP

Din cate stiam, halele alea au acoperis foarte jos (asta fiind motivul pentru care, dupa renovarea din 2003, nu au ajuns acolo Ikarusuri 260 - prea inalte - pentru 312 si 313, ci De Simon + Saviemurile supravietuitoare la acel moment pentru 781).
Nu ar fi "mai mare daraua decat ocaua" in cazul unei transformari in depou de troleibuze?

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) 1689

Am incercat sa gasesc in sectiunea de istorie cind a fost infiintat depoul Nitu Vasile, dar - marturisesc - n-am reusit sa gasesc informatia...

Din ceea ce stiam eu, ar fi fost 1967-‘68 dar nu am surse “oficiale”.

Ceea ce ma intriga in poza postata in topicul dedicat Sect 4, in care se vede BIG-ul in constructie (ceea ce confirma anul aproximativ 1975 - cred ca a fost inaugurat in ‘76) este ca nu se distinge reteaua de troleibuz. Nici cea spre Vacaresti, nici bifurcatia spre Oltenitei, nici cea de pe Nitu Vasile spre Berceni...

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) rosetti61

S-a infintat in 1968.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) 1689

Utilizator anonim wrote:
[...]. Ineditul va fi ca Berceni va deveni depou full de troleibuze noi, iar acest depou nu stiu sa fi primit vreodata troleibuze noi dupa 1989.

[...]

Ultimele troleibuze noi au fost livrate la Nitu Vasile in 1981, odata cu sosirea DAC-urilor 117E.

Din ce tin minte, 7335 nu a fost repartizat la Nitu Vasile, desi a fost garat acolo pe vremea cind era in probe. Dupa ce a primit numar de parc, a disparut.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) drbm

....la Vatra Luminoasă.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) 1689

In momentul de fata se efectueaza vreo operatiune in halele depoului (revizie/ alimentare (asta e putin probabil pentru ca - din ce imi amintesc, depoul nu avea nici o pompa de alimentare, dar cine stie ce s-a mai improvizat intre timp...)/ spalare/ curatenie interioara etc.) pentru autobuzele parcate aici ?
Pe vremuri Platforma Metalurgiei (anexa a autobazei Serban Voda - oarecum similara celei din cazul de fata) avea statie de spalare (exterioara) si pompa de alimentare, ceea ce o facea, functional, mult mai avansata.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) GPS

Da, se face CIZ la autobuze și aici, chiar și pentru autobuze ce se retrag la Giurgiului. Au adus și pompă pentru alimentare, între timp.

 


Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) Victor92

Circula toate troleibuzele de la acest depou, minus:
- 5116, 5138 (defect chopper) - se incearca repararea lor;
- 5141 - descompletat;

5257 e in depou sigilat.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Berceni (Niţu Vasile) V2A

Nici 5207 nu circulă.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use