URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale

Sediile, dispeceratele, depourile, autobazele, și uzina STB

Re: V3A-93M-FAUR

Mesajde shoppy » Lun, 20 Aug 2018, 00:24

Faptul ca URAC este parte a STB da o totala lipsa a transparentei, a calitatii si a garantiei la ceea ce se face.
La Metrorex fix asta s-a externalizat, Metrorex ii plateste pe Alstom sa aiba x trenuri apte de traseu sau y trase, daca obiectivul se indeplineste bine, daca nu se indeplineste atunci iese scandal. Acuma ca Alstom foloseste 4 IVA reparate sau 3 cu RK, treaba lor, dar ei se orienteaza foarte bine ce sa faca pentru ca sumele economisite intra la profit.
La URAC insa nu exista profit sau pierdere, deci nici o motivatie sa economisesti bani sau sa cauti alte solutii, de asemenea nu face nimeni nici o receptie, ca e mai prost sau mai bun tot la traseu intra, de asemenea nu se utia nimeni la garantie si la cati km circula, daca s-a stricat aia e, se pune la gard si se fac niste improvizatii prin depou, in toate cazurile nu exista probleme, nu exista vinovati, nu exista masuri, nu exista sanctiuni, nu exista oameni dati afara, nimic. Cine plateste pentru esecul Bucur LF? Nimeni.
Asta ca "daca ar fi bani s-ar face", gresit, de ce sa se faca?, ca are cineva obrazul fin si o sa faca, ca asa e normal ca este el baiat de treaba?, vax, performantele si calitatea se fac pragmatic, cu solutii reale, cu fixarea de obiective, cu urmarirea atingerii sau ratarii lor, cu identificarea problemelor, cu eliminarea hotilor si lenesilor, adica fix ce nu se face la URAC.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8643
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale

Mesajde neur000 » Lun, 20 Aug 2018, 09:30

În alte ţări cum se întreţin mijloacele de transport deţinute de autorităţile locale?
neur000
 
Mesaje: 59
Membru din: Vin, 10 Aug 2018, 14:08

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale

Mesajde ADK » Mie, 23 Ian 2019, 23:08

Uzinele URAC în trecut.
2017-11-09_012451.jpg
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_012451.jpg (112.82 KiB) Vizualizat de 1633 ori

2017-11-09_012507.jpg
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_012507.jpg (144.75 KiB) Vizualizat de 1633 ori

2017-11-09_012518.jpg
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_012518.jpg (158.8 KiB) Vizualizat de 1639 ori

2017-11-09_012529.jpg
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_012529.jpg (136.16 KiB) Vizualizat de 1639 ori
R.I.P. B42FER/175 (1991-2007), B09LGS/746 (1994-2010), B08NJL/735 (1994-2011) :-(
Mi-e dor de Bucureștiul de altădată!
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 741
Membru din: Lun, 26 Noi 2018, 11:09
Localitate: Buzău Sud (ex.București S4)

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale

Mesajde ADK » Joi, 24 Ian 2019, 23:02

În februarie 2011.
5122312.jpg
Sursa: www.agerpres.ro
5122312.jpg (136.74 KiB) Vizualizat de 1536 ori

5122320.jpg
Sursa: www.agerpres.ro
5122320.jpg (146.58 KiB) Vizualizat de 1536 ori

5122388.jpg
Sursa: www.agerpres.ro
5122388.jpg (136.59 KiB) Vizualizat de 1536 ori

5122404.jpg
Sursa: www.agerpres.ro
5122404.jpg (135.49 KiB) Vizualizat de 1536 ori

5122382.jpg
Sursa: www.agerpres.ro
5122382.jpg (173.42 KiB) Vizualizat de 1536 ori

5122353.jpg
Sursa: www.agerpres.ro
5122353.jpg (184.57 KiB) Vizualizat de 1536 ori

5122381.jpg
Sursa: www.agerpres.ro
5122381.jpg (179.64 KiB) Vizualizat de 1536 ori
R.I.P. B42FER/175 (1991-2007), B09LGS/746 (1994-2010), B08NJL/735 (1994-2011) :-(
Mi-e dor de Bucureștiul de altădată!
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 741
Membru din: Lun, 26 Noi 2018, 11:09
Localitate: Buzău Sud (ex.București S4)

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde Nenea_titi » Sâm, 16 Mar 2019, 08:58

cris_m scrie:Ca de obicei, carpeli marca URAC... :popa:

Și noi retragem Tatrele, când și tramvaiele cică noi se strică la fel... Ce îmi e o Tatra din 1975 ce îmi e un V3A din 1995 reesapat în 2012...sau când o fi fost...mă rog.
Nu am semnătură. Nu am Facebook. Nu am Instagram. Nu am LinkedIn.
Nenea_titi
 
Mesaje: 492
Membru din: Joi, 14 Mar 2019, 17:38
Localitate: București Sector 6 - Crângași

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde cris_m » Sâm, 16 Mar 2019, 10:03

Degeaba e reparat, am mai zis-o si o repet, baza tot din anii 1970 e. E ca si cum ai avea casa de chirpici, i-ai pune termopane, ai vopsi-o frumos, dar acoperisul si peretii tot stau sa cada pe tine... "Modernizarea" asta e o solutie de avarie si cam atat!
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3624
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde Nicu24 » Sâm, 16 Mar 2019, 10:10

Se defecteaza des pentru că nu sunt făcute calumea,ce mi-ar mai place sa vad un V3A clasic pe strada ! Alea așa rudimentare cum erau cum de rezistau ani și astea modernizate se defecteaza așa des ?
Nicu24
 
Mesaje: 337
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 10:26
Localitate: București, sector 3

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde Nenea_titi » Sâm, 16 Mar 2019, 10:34

Alea se legau cu sârmă... Erau cred că 5 km de sârmă per tramvai...e adevărat, cum necum mergeau la nivelul se învârte roata. Dar nu putem rămâne la acel nivel în secolul actual (tramvaie în care suflă vântul și în care îți cade vaselina de la uși pe haine sau uși care huruie ca la pârnaie când se deschid și care se trântesc ca la baraca muncitorilor . Și PPC și V3A-93 sunt la nivel anii 1970 cum a zis Cris.
Astea noi nu prea mai merg cu sârmă, deși se practică... Computareala, invertere, chestii socoteli. Dacia 1300 din 1970 o repara la margine de drum. Un Logan nu îl mai poți repara așa. Nici o berlină cu injecție.
Câte PPC stau și sprijină gardul sau pereții prin depouri? Mai bine de 10 astfel de agregate? Inclusiv cele retrase din cauza accidentelor.
Nu am semnătură. Nu am Facebook. Nu am Instagram. Nu am LinkedIn.
Nenea_titi
 
Mesaje: 492
Membru din: Joi, 14 Mar 2019, 17:38
Localitate: București Sector 6 - Crângași

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde shoppy » Dum, 17 Mar 2019, 13:35

URAC, intai le modernizeaza, după aceea le readuce la stadiul de legat cu sarma.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8643
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde ADK » Dum, 17 Mar 2019, 14:02

Nicu24 scrie:Se defecteaza des pentru că nu sunt făcute calumea,ce mi-ar mai place sa vad un V3A clasic pe strada ! Alea așa rudimentare cum erau cum de rezistau ani și astea modernizate se defecteaza așa des ?

Cauza defecțiunilor dese este în special proasta calitate a acestora, URACul pare (sigur defapt) să lucreze cu cei mai ieftin pe piață. Tot ce are multă electronică (și bună dar mai ales proastă) te poți aștepta ca în loc să te ajute, să te încurce. :evil: Evident, trăim în ani moderni dar decât să urci în tramvai și să se strice stația următoare că nu știu ce nu citește calculatorul... :oops: :lol: Sau că ceva s-a deșurubat, și un amărât de fir, ori s-a stricat un senzor (pe lângă celelalte 100). Personal sunt de modă veche, datorită că obiceiurile vechi (nu toate) erau mult mai bune decât ideile unora ingineri cu 7 facultăți absolvite doar pe hârtie. BLF stăteau pe dreapta din cauza electronicii, pe când V3Aurile ieșeau la orice oră pe traseu și intrau fără probleme.
R.I.P. B42FER/175 (1991-2007), B09LGS/746 (1994-2010), B08NJL/735 (1994-2011) :-(
Mi-e dor de Bucureștiul de altădată!
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 741
Membru din: Lun, 26 Noi 2018, 11:09
Localitate: Buzău Sud (ex.București S4)

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde Nenea_titi » Dum, 17 Mar 2019, 15:11

URAC nu doar lucrează cu ce e mai prost pe piață, ci și cu tehnologii demne de 1930. Materialele ieftine și proaste, mentalități de service stil chit și vopsea, debitarea tablei cu autogenul, nu laser, incapabilitatea de a proiecta un boghiu nou, că cel de V3A trebuie păstrat până la adânci bătrâneți, lucrul sub mentalitatea timpul trece leafa merge, fabricarea unu produs antic, neactual, duc la un produs nefiabil și depășit moral. În pus adăugarea de electronică pe o mecanică veche și nefiabila nu duce decât la catastrofă. E ca și când la cocioaba din paianta tu adaugi B. M. S., încălzire centrală controlată smart, precum și televizoare Oled, dar ce contează că la o ploaie mai consistentă cade pe tine...să aibă termopane, uși de metal... Dar tot o cocioaba rămâne. Tu doar eventual ai făcut o potecă de acces mai ușor... Așa și PPC. Au păstrat același tramvai doar au aplicat o metodă demnă de anii 60...încă de atunci erau tramvaie cu un segment central coborât... Restul te suiai în pod. Apreciez tentativele de modernizare. Dar din păcate transformarea V3A 93 în PPC e doar o cârpeală prin care URac își arată incapabilitatea, limita pe care nu o poate depăși. Frumos ar fi să ia o licență, și să asambleze un model de tramvai la URAC. Ar fi frumos chiar și designul lui CH-CA/PPC dar full LF. Vise taică... Deja sper prea mult...
Nu am semnătură. Nu am Facebook. Nu am Instagram. Nu am LinkedIn.
Nenea_titi
 
Mesaje: 492
Membru din: Joi, 14 Mar 2019, 17:38
Localitate: București Sector 6 - Crângași

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

Mesajde cris_m » Dum, 17 Mar 2019, 17:20

Daca ar moderniza si halele, idem depourile ar fi ceva de acest URAC, dar asa... :popa:
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3624
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale

Mesajde punmeister » Dum, 17 Mar 2019, 17:32

cris_m scrie:Daca ar moderniza si halele, idem depourile ar fi ceva de acest URAC, dar asa... :popa:

Singura sansa a URAC ar fi ca Astra sa castige licitatia pentru tramvaie noi si sa le construiasca aici avand in vedere ca ei ziceau ca in curand vor fi la capacitate maxima.
Marian Andrei in 2011 zicea ca URAC + Hala Astra are o capacitate totala de productie de 60 de tramvaie pe an, deci se pot preta pe termenii foarte scurti de livrare a PMB.

Marian Andrei scrie:Capacitatea maxima de lucru in cadrul atelierelor Astra-RATB este de 3 vagoane pe luna / 36 vagoane pe an iar cea a RATB-URAC este de 2 vagoane pe luna / 24 vagoane pe an, deci in cazul in care ar exista o finantare si o planificare serioasa avem capacitatea reala de a produce un numar mare de vagoane in timp scurt pentru participarea la licitatii internationale si pentru modernizarea parcului circulant al RATB.

Chiar sunt curios daca blonda e dispusa sa colaboreze cu Blidar si sa le dea URAC cadou in cazul in care Astra ia contractul.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3773
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale

Mesajde cris_m » Dum, 17 Mar 2019, 17:44

Tu spera in continuare, pe mine m-a convins demult care e treaba pe bune...
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3624
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Unitățile de întreținere și exploatare ale STB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

cron