Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovUnități de întreținere și exploatare din trecut ale STB / ITB / RATB / STB S.A

 

Topic: Depoul Giuleşti (1955 - dezafectat în anul 2013)

95 posts, 42433 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Depoul Giulesti Dominatrix

Cred ca nici aia care au scris asa ceva pe acel forum nu cred. Zona depoului Giulesti este oricum total neatractiva pentru orice altceva, deci n-are de ce sa se desfiinteze depoul. Plus ca si spatiul depoului, inghesuit intre Institutul Pasteur si calea ferata,  e ingust, si are si o forma "lunguiata". nu vad pe nimeni sa vrea sa construiasca acolo ceva. Poate ca cineva de pe forumul ala a vrut sa faca o gluma.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Utilizator anonim

Desi acesta nu mai este utilizat pe moment va mai ramane mult si bine activ si cel putin pentru urmatorii 5 ani nu exista gand pentru desfiintarea lui. Va fi utilizat in special cand va intra in modernizare depoul Bucurestii Noi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Utilizator anonim

Intra Bucurestii Noi primul sau concomitent (greu de crezut). Oricum nu mai devreme de 2012.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Utilizator anonim

lucianho wrote:
Utilizator anonim wrote:
Intra Bucurestii Noi primul sau concomitent (greu de crezut). Oricum nu mai devreme de 2012.


De ce in 2012 ca cel putin depoul Titan intra la categoria "realizari 2013" ? Termina intr-un an un depou de modernizat?


Pai daca se apuca in primavara lui 2012 termina pana la sfarsitul lui 2013.

 


Re: Depoul Giulesti Dominatrix

lucianho wrote:
Depoul Dudesti din cate stiu a durat cel putin 2 ani...asa ca greu de crezut acest lucru...

Depoul Dudesti e un caz "aparte". La Militari s-au apucat pe 1 martie 2004 si au terminat (partial, e adevarat, dar oricum s-au putut gara vagoane acolo) in august 2005. La Alexandria, care e mult mai mare decat Dudestiul au terminat cam in 18 - 20 de luni, daca imi aduc eu bine aminte (februarie 2003 - septembrie ?? 2004). Deci se poate face si treaba mai serioasa.

Cat despre Giulesti, parca vad ca aduc iar acolo "periile", vagonul stropitoare 004 (daca mai exista), remorcile EP/V3A 6334 si 6270 (sau au fost "omorate" deja?), si poate cativa magari. Chiar ma intreb de ce s-au mai chinuit sa scoata plugurile de acolo odata cu siamezele...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Tom

In primul rand, erau perii cu doua capete, in afara de 06 si aveau nevoie de ele. Poate prinde si 06 un RK pentru vremurile de iarna.

 


Re: Depoul Giulesti Gabi23

Deci sa o luam pe rand:
- 06, 026, 033 apartineau de Dep. Victoria si din acest motiv au fost luate de acolo, fiind situatia incerta cine va intra acolo in urmatoarea perioada.
- 06 si 033 sunt in Dep. Victoria garate si ambele cam au nevoie de RK. 026 nu a reusit sa ajunga intreg pana la Victoria si este dus in Dep. Alexandria.
- EP/V3A 6270 si 6334 au fost casate acum cativa ani
Ca idee ar fi o chestie sa ajunga la Giulesti 15-20 vagoane de la Dep. Giurgiu (ca tot stau garate in Alexandria). Astfel s-ar putea deservii corespunzator turele depoului de pe liniile 11 si un eventual 35.

 


Re: Depoul Giulesti sloppy

De depoul Giulesti ce se mai aude ?? ramane gol pana cand ?  , cel mai bine ar fi sa aduca macar 2-3 vagoane pentru linia 11 ca pana vine de la Alexandria si Giurgiu dureaza ,,si siamezele vor sta mult pe linia 5 pana repara toata sina asa ca nu le vad  pe la Dep Giulesti in urmatorii 2-3 ani .

 


Re: Depoul Giulesti shoppy

Ar fii bine sa fie 4-5 vagoane pentru 11 ca sa plece dimineata de acolo, problema e ca trebuie sa bagi o cursa speciala ca sa-i duci si sa-i aduci de acolo pe manipulanti, si cum astea se fac doar cu Citaro, e mai usor sa vina/plece zilnic conducand tramvaiul decat sa plimbi un Citaro de 2 ori pe zi pe tot bd Giulesti doar ca sa cari 4 oameni.

 


  • nokia2010
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti nokia2010

Off-topic: de ce a murit dl. PaÅŸa? L-am cunoscut ÅŸi eu. Super omul!

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Tom

Gabi23 wrote:
026 nu a reusit sa ajunga intreg pana la Victoria si este dus in Dep. Alexandria.
Dar ce s'a intamplat cu el de n'a reusit sa ajunga "intreg"?
Gabi23 wrote:
EP/V3A 6270 si 6334 au fost casate acum cativa ani
6270 ex 6340 este in depoul Colentina. 6334 ex 6201 a fost probabil (sigur) casat.
shoppy wrote:
Ar fi bine sa fie 4-5 vagoane pentru 11 ca sa plece dimineata de acolo, problema e ca trebuie sa bagi o cursa speciala ca sa-i duci si sa-i aduci de acolo pe manipulanti, si cum astea se fac doar cu Citaro, e mai usor sa vina/plece zilnic conducand tramvaiul decat sa plimbi un Citaro de 2 ori pe zi pe tot bd Giulesti doar ca sa cari 4 oameni.
Nu cred ca intr'un depou lucreaza doar manipulanti. Cand pleaca tramvaiele in cursa, e doar paznicul in depou? Pe urma, cine ii stampileaza foaia la capat in Giulesti? Dispecerul sau ce e acolo doarme in cabina?
In afara de asta, nu inteleg de ce RATB nu reconditioneaza cateva autobuze DeSimon pentru curse de serviciu. Si apropos, oare pentru cati oameni mergea Citaro noaptea prin Chiajna?

 


Re: Depoul Giulesti shoppy

Pai cand pleaca tramvaiele in cursa, la 5 dimineata, mi se pare normal sa fie doar portarul, restul vin mai tarziu, cu tramvaiul.
Si sa tii un dispecer in capatul ala doar ca sa numere un tramvai la 15min mi se pare risipa de resurse umane, ajunge un dispecer in capatul alalalt, ca doar tramvaiul nu poate sa se ascunda pe o strada ca sa piarda cursa; sau alta idee si mai buna, pui portarul depoului ca si dispecer, ca tot la capat este :D.
Chiar, poti sa zici cate persoane lucreaza in depoul acela?

Cat despre reconditionat desimoane, vezi ca se cumpara acum alea 10 pentru transport de noapte, daca sunt de capacitate mai mica atunci sunt perfecte pentru treaba asta, teoretic.

 


Re: Depoul Giulesti Chev Celios

Dispeceru pleca cu ultimu sau penultimu vagon.Depinde pe unde sta.

 


Re: Depoul Giulesti Dominatrix

Depoul Giulesti e prea inghesuit iar vagoanele se manevreaza greu in el. Acesta e si motivul pentru care ani de zile nu a avut parc circulant. Cel putin cam de pe la jumatatea anilor '80 pana in 2003 cand a intrat Alexandria in modernizare nu a avut, decat "episodic" cand alte depouri erau izolate din cauza unor lucrari si nu aveau unde sa bage vagoanele. Cel mult vom vedea acolo ceva utilitare sau vagoane scoase din uz, asteptand casarea, asa cum s-a procedat si in trecut. Posibil sa primeasca ceva vagoane, cand (si daca) se desfiinteaza Victoria.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unități de întreținere și exploatare din trecut ale STB / ITB / RATB / STB S.A  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use