Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovUnități de întreținere și exploatare din trecut ale STB / ITB / RATB / STB S.A

 

Topic: Depoul Giuleşti (1955 - dezafectat în anul 2013)

95 posts, 42042 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Depoul Giulesti Dominatrix

Pozele sunt destul de clare. DSC02723.jpg este facuta spre linia ferata, deci in sens opus fata de strada Jugastrului. Cu alte cuvinte, daca intr-adevar a existat o intrare separata in depou, nu avea cum sa fie pe acolo, ci in partea opusa prin curtea institului Pasteur (deci putin probabil).

Daca ar fi existat o intrare dinspre strada Jugastrului, aceasta ar fi trebuit sa fie cam in dreptul partii verzi din gardul vizibil in DSC02718.jpg, aproximativ in prelungirea buclei de intoarcere existente in prezent. In orice caz, e putin probabil sa fi existat legatura cu strada Jugastrului, fiindca nici in poza dlui. Lacriteanu, luata din aproximativ acelasi unghi cu DSC02729.jpg nu se vede ca ar fi existat. Oricum Linia de pe Jugastrului este de constructie mai recenta - anii '80.
Legat de capacitatea depoului, dl. Pasa - Dumnezeu sa-l ierte - spunea ca ar putea tine cam 60 de vagoane de lungimea unei Tatre, deci cam 30 V3A.

 


Re: Depoul Giulesti shoppy

Apropo de statia de spalare maxi-taxi, am o amintire dintr-o duminica in care maxi-taxi veneau in viteza, intrau spre statia de spalare(ridicand un mare nor de praf), cineva dadea drumu la apa si la perii, treceau fara sa orpeasca si destul de repede prin statia de spalare si apoi accelerau(ridicand un nou nor de praf) revenind pe bulevard si mergand mai departe.
De aici ar rezulta ca statia de spalare avea o iesire separata, nu se iesea pe poarta depoului peste sina de tramvai.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Tom

A existat o intrare separata, dar odata trecand prin statia de spalare, nu cred ca mai putea fi o alta iesire pe langa cea a tramvaielor. Cred ca tot pe acolo ieseau si mergeau putin mai departe spre capatul tramvaiului, unde a fost o autobaza de maxi-taxi. In acel moment toti erau ITB si nu cred ca se complicau sa faca doua porti una langa alta. Cea de intrare insa cred ca mai exista si astazi, dar nu e folosita. E un amanunt pe care nu l-am observat mergand in zona.

 


Re: Depoul Giulesti shoppy

Uite cea mai veche poza din GE, datata 2001, se vede poarta si gardul depoului delimitand clar spalatoria, imediat langa poarta depoului se vede ca nu e nici un gard pana in copacii din dreptul statiei de spalare, pe acolo ieseau.

 


Re: Depoul Giulesti Dominatrix

In poza de mai sus se vede foarte bine si trenul EP 6001 + 6334 +6270. Oricum, in 2001 nu mai erau decat cateva utilitare in depou, inclusiv UGZ-ul.

Pe Calea Giulesti exista intr-adevar o poarta pentru accesul auto in statia de spalare cam pe unde se termina halele depoului si incepe curtea Institutului Pasteur. S-ar putea sa existe si acum. Nu stiu daca se intra pe acolo si se iesea pe poarta tramvaielor sau invers fiindca n-am vazut-o niciodata in functiune.
Legat de intrarea tramvaielor prin spate dinspre strada jugastrului, daca intr-adevar a existat, aceasta nu putea fi prin spatele depoului, asa cum se vede in ultima poza postata de "Trix", ci in sensul opus, dinspre Institutul Pasteur.

 


Re: Depoul Giulesti Gabi23

La Depoul Giulesti se lucreaza de aproximativ o luna de zile la inlocuirea gardului istoric de pe partea cu linia de cale ferata. Gardul nou este realizat prin refolosirea dalelor din beton si a bucatilor de sina uzata.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Tom

Oare ce-or fi facut cu usile de V56 si Roman, plus mastile de articulatie de V3A? Ar fi trebuit sa le duca la muzeu. Ce mi se pare insa interesant este ca n'am vazut usi galbene, desi acolo s'au taiat ultimele V56.

 


Re: Depoul Giulesti Dominatrix

Legat de usile de V56, probabil ca nu le-au folosit fiindca gardul era realizat deja cand au inceput sa taie magarii V56, prin 1995 - 1996. Usi de Roman garantat am vazut in acel gard (cred ca era de la un Roman 112), ultimele vehicule de acest fel fiind casate in 1991 sau 1992 (troleibuzele Roman de la Bucurestii Noi). Vad ca au inlocuit si usile de la hale cu unele de metal (cele vechi, erau verzi, din lemn).

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Tom

O afirmatie interesanta facuta de un user in primul sau mesaj pe alt forum:
Dupa multe discutii se pare ca soarta acestui depou a fost hotarata : demolarea !
Are cineva detalii despre asta? Cum o vor face, vor amplasa o macara mare pe terenul vecin si vor astepta furtuna secolului? :lol:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Dr2005

Nu ştiu dacă e bine să credem tot ce se scrie pe forumul respectiv, mai ales că ştim cine e în spatele lui şi urmăreşte. Probabil ei râd pe rupte în zona lor privată că noi credem povestea.

 


Re: Depoul Giulesti Dominatrix

Se desfiinteaza Giulestiul ca sa se faca ce? Vile langa maidanul ala cu daramaturi si caini morti? :lol: Asa pot sa scriu si eu pe un forum, ca o sa se desfiinteze Dudestiul, ce daca abia s-a modernizat? Mi se pare o furtuna intr-un pahar cu apa. Mai degraba vad desfiintat depoul Victoria, ca sa se puna in aplicare odata legea junglei imobiliare.

 


Re: Depoul Giulesti ionutz18

AR TREBUI MODERNIZAT DEPOU PT ARATA JALNIC

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti Tom

Are dreptate Dr2005, nu trebuie sa credem zvonuri dela indivizii aia de dincolo.
Asa am auzit si eu in 1997 un sofer spunandu-i celui de pe scaunul "din fata": "Sa vezi ce autobuze vin la Ferentari: mertzane". Asa s'a intamplat, 10 ani mai tarziu. Ce sa intelegem de aici, soferul era clarvazator, avea vreun frate care tragea sforile pe undeva, avea acces la niste informatii sau a fost pura intamplare?
RATB are nevoie de depouri, acum ca are un depou modernizat care a fost facut praf si cel putin un depou care va intra in modernizare anul viitor. In afara de asta, la Giulesti ar putea duce vagoane utilitare si vagoane retrase din circulatie pentru o perioada mai lunga, poate chiar pentru totdeauna. Plus ca ar putea tine acolo cateva vagoane pentru niste ture pe liniile care ajung in zona. N'ar fi insa exclus ca peste 10 ani sa se extinda linia mai departe, iar un depou mult mai mare sa se construiasca prin zona, poate pe langa manastirea aia parasita :twisted: si atunci s'ar putea demola actualul depou. Atunci sa vedeti turism ecumenic printre "comunitatile de pasionati" :lol:

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giulesti darknight

Cum >? Ce ? Asa ceva? NU CRED!

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unități de întreținere și exploatare din trecut ale STB / ITB / RATB / STB S.A  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use