Topic: Autobaza Titan
122 posts, 68883 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
Robert24
Cel putin pentru 783 nu e deloc prostie. De cele mai multe ori 783 este mega aglomerat.
Cel putin pentru 783 nu e deloc prostie. De cele mai multe ori 783 este mega aglomerat.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
Andrei98
Si cu ocazia asta autob. Titanv-a va ajunge si ea prin centru, ca toate celelalte garaje ajung deja. Oricum, autobuzele pentru aceste linii expres vor fi selectate mai mult ca sigur pentru ca nu platesti roviniete la toate. O fi accesul/retragerea mai nasoale la ambele capete de linii tocmai din partea de est a orasului numai zic soferii care se vor schimba in traseu, fiindca majoritatea locuiesc in apropriere de garaj. Cat despre Obregia, are prea multe masini si merg bagate si in 783...? abia le ajung pentru liniile actuale.
1689 wrote:
Exista vreo explicatie pentru alocarea liniilor expres de aeroport la Titan ?
Numai accesul/retragerea la ore de virf la Gara/Pta Unirii inseamna cel putin o ora de conducere irosita de soferi, ca sa nu mai vorbim de consum, rulaj si - cel mai probabil - noi licente de transport/vignette etc.
Logic ar fost ca 783 sa fie alocat autobazei Obregia iar 780 autobazei Floreasca.
Si cu ocazia asta autob. Titan
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
ByOnu
Este, Robert, o stim pe pielea noastra , dar cu 783 putini calatori merg zilnic (in afara de angajatii aeroportului si conexe), prea putini zboara mai des de cateva ori pe an. Pe cand pe liniile urbane oamenii circula zilnic la serviciu, la scoala samd.
Sunt necesare autobuze articulate pe foarte multe trasee, dar astazi avem de impartit 30 de bucati si ar trebui sa prioritizam necesitatile oamenilor DIN Bucuresti. Sa nu ai articulate in Bucuresti, dar sa le pui pe un traseu care are 50% din statii in ALT oras este cel putin ... not fair.
Parerea mea.
Este, Robert, o stim pe pielea noastra , dar cu 783 putini calatori merg zilnic (in afara de angajatii aeroportului si conexe), prea putini zboara mai des de cateva ori pe an. Pe cand pe liniile urbane oamenii circula zilnic la serviciu, la scoala samd.
Sunt necesare autobuze articulate pe foarte multe trasee, dar astazi avem de impartit 30 de bucati si ar trebui sa prioritizam necesitatile oamenilor DIN Bucuresti. Sa nu ai articulate in Bucuresti, dar sa le pui pe un traseu care are 50% din statii in ALT oras este cel putin ... not fair.
Parerea mea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
punmeister
Cele 30 de articulate ar fi mers la fix pentru 135 si 605 ca ar mai degreva M2-ul in Aviatiei.
Cele 30 de articulate ar fi mers la fix pentru 135 si 605 ca ar mai degreva M2-ul in Aviatiei.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
cris_m
Ajungea si Titanul in centru si inainte. Piata Rosetti e destul de aproape de kilometrul 0.
Ajungea si Titanul in centru si inainte. Piata Rosetti e destul de aproape de kilometrul 0.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
IK4
Cele 30 de articulate trebuiau impartite pe liniile 335 si 102, unele dintre cele mai aglomerate si mai lungi din Bucuresti, care deja apartin de autobaza Titan iar accesul si retragerea sunt facute in cateva minute. Cat de incompetent sa fii ca sa iti bati joc de putinele articulate pe care le ai, trimitandu-le in afara orasului (si de la un garaj aflat la cea mai mare distanta de traseu) in loc sa imbunatatesti macar putin conditiile din oras? Nu m-ar mira sa le trimita pe alea de 10 m pe linii ca 335 sau 102 in prima faza. E o mentalitate romaneasca ce ar trebui inregistrata la OSIM, noroc ca nu vrea nimeni sa ne-o fure. In stilul asta si CFR-ul s-a dat ani de zile cu dieselul sub catenara spre Brasov, ca sa se vada, ca deh...Sageata Albastra! Acum va fi turcoaz
Singurul moment in care ar fi eventual utile articulatele spre aeroport, va fi in perioada acelor meciuri de fotbal din 2020 tinute la Bucuresti. Altfel, nu am vazut mai pe nicaieri articulate pe liniile spre aeroporturi, din contra sunt chiar autocare cu spatii speciale de bagaje. Au cateva locuri de imbarcare in oras si apoi urmatoarea oprire este terminalul aeroportului, nu sunt folosite pe post de linii preorasenesti ca la noi (mai niste turisti straini cu bagaje, mai niste saci cu peturi, ceva fier vechi, unul cu purcelul intr-un sac, sofer care opreste sa-l lase pe un nea caisa in fata portii, etc).
Am convingerea ca totusi intr-un timp destul de scurt le va veni mintea la cap (ca si in cazul desfiintarii tramvaiului la Sf. Gheorghe) iar articulatele vor intra sa duca greul din oras. Si poate vom vedea candva si trenul ala direct catre aeroport.
Cele 30 de articulate trebuiau impartite pe liniile 335 si 102, unele dintre cele mai aglomerate si mai lungi din Bucuresti, care deja apartin de autobaza Titan iar accesul si retragerea sunt facute in cateva minute. Cat de incompetent sa fii ca sa iti bati joc de putinele articulate pe care le ai, trimitandu-le in afara orasului (si de la un garaj aflat la cea mai mare distanta de traseu) in loc sa imbunatatesti macar putin conditiile din oras? Nu m-ar mira sa le trimita pe alea de 10 m pe linii ca 335 sau 102 in prima faza. E o mentalitate romaneasca ce ar trebui inregistrata la OSIM, noroc ca nu vrea nimeni sa ne-o fure. In stilul asta si CFR-ul s-a dat ani de zile cu dieselul sub catenara spre Brasov, ca sa se vada, ca deh...Sageata Albastra! Acum va fi turcoaz
Singurul moment in care ar fi eventual utile articulatele spre aeroport, va fi in perioada acelor meciuri de fotbal din 2020 tinute la Bucuresti. Altfel, nu am vazut mai pe nicaieri articulate pe liniile spre aeroporturi, din contra sunt chiar autocare cu spatii speciale de bagaje. Au cateva locuri de imbarcare in oras si apoi urmatoarea oprire este terminalul aeroportului, nu sunt folosite pe post de linii preorasenesti ca la noi (mai niste turisti straini cu bagaje, mai niste saci cu peturi, ceva fier vechi, unul cu purcelul intr-un sac, sofer care opreste sa-l lase pe un nea caisa in fata portii, etc).
Am convingerea ca totusi intr-un timp destul de scurt le va veni mintea la cap (ca si in cazul desfiintarii tramvaiului la Sf. Gheorghe) iar articulatele vor intra sa duca greul din oras. Si poate vom vedea candva si trenul ala direct catre aeroport.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- IK4
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
Puss in Boots
Desi nu e subiectul discutiei, sunt orase unde au si articulate spre aeroport (cel putin acum vreo 2 ani STIB-ul avea, RoissyBus opera si el cu articulate etc). Depinde cine asigura transportul, dar un "RATB" local n-am vazut sa opereze cu autocare. De obicei sunt companii de genul Postbus, Flixbus, Lufthansa express bus (asta la Munchen cel putin). Noi vorbim aici de o linie de stat, si singura care exista. Probabil am mers in orase diferite Articulatele sunt bune si maine pe 783, cu spatii dedicate pentru bagaje. In 783 bagajele sunt o problema, mai exact depozitarea lor. Daca ar fi spatii dedicate si in autobuzele scurte poate ar fi treaba mai buna si-n prezent (alaturi de rarirea statiilor pe traseul spre Bucuresti, controlul calatorilor care urca si poate autobuze suplimentare la orele importante).
IK4 wrote:
Singurul moment in care ar fi eventual utile articulatele spre aeroport, va fi in perioada acelor meciuri de fotbal din 2020 tinute la Bucuresti. Altfel, nu am vazut mai pe nicaieri articulate pe liniile spre aeroporturi, din contra sunt chiar autocare cu spatii speciale de bagaje.
Desi nu e subiectul discutiei, sunt orase unde au si articulate spre aeroport (cel putin acum vreo 2 ani STIB-ul avea, RoissyBus opera si el cu articulate etc). Depinde cine asigura transportul, dar un "RATB" local n-am vazut sa opereze cu autocare. De obicei sunt companii de genul Postbus, Flixbus, Lufthansa express bus (asta la Munchen cel putin). Noi vorbim aici de o linie de stat, si singura care exista. Probabil am mers in orase diferite Articulatele sunt bune si maine pe 783, cu spatii dedicate pentru bagaje. In 783 bagajele sunt o problema, mai exact depozitarea lor. Daca ar fi spatii dedicate si in autobuzele scurte poate ar fi treaba mai buna si-n prezent (alaturi de rarirea statiilor pe traseul spre Bucuresti, controlul calatorilor care urca si poate autobuze suplimentare la orele importante).
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
1689
HEAG in Darmstadt opereaza Airliner-ul catre aeroportul din Frankfurt am Main (aprox. 30 km distanta) cu autocare etajate dedicate.
Puss in Boots wrote:
[...] dar un "RATB" local n-am vazut sa opereze cu autocare. [...]
HEAG in Darmstadt opereaza Airliner-ul catre aeroportul din Frankfurt am Main (aprox. 30 km distanta) cu autocare etajate dedicate.
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
mihai565
Turatia autobazei Titan din ianuarie 2019:
101 - 10
102 - 35
103 - 8
202 - 6
223 - 4
243 - 5
246 - 5
311 - 13
330 - 13
335 - 23
698 - 4
455 - 2
454 - 3
452 - 5
458 - 5
780 - 4
781 - 4
783 - 10
Total : 159
Turatia autobazei Titan din ianuarie 2019:
101 - 10
102 - 35
103 - 8
202 - 6
223 - 4
243 - 5
246 - 5
311 - 13
330 - 13
335 - 23
698 - 4
455 - 2
454 - 3
452 - 5
458 - 5
780 - 4
781 - 4
783 - 10
Total : 159
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
ADK
Autobaza Titan în anii 2000.
Și de pe vremea când în Titan exista și o mică secție a URAC-ului, preocupată în mod special de autobuze.
Autobaza Titan în anii 2000.
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_010539.jpg (110.11 KB; downloaded 6562 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_010525.jpg (131.18 KB; downloaded 6566 times)
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_010553.jpg (155.71 KB; downloaded 6600 times)
Și de pe vremea când în Titan exista și o mică secție a URAC-ului, preocupată în mod special de autobuze.
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_012541.jpg (148.82 KB; downloaded 6547 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
V2A
Știu că autobaza Titan are capacitate mare, dar e suficientă pentru 174 de Mercedes + 30 Otokar Kent C-18 + cel puțin 4 Kent C-10 + cel puțin 45 Kent C-12 (necesarul minim pentru liniile 311, 330, 335, 781, 784)? Ar fi peste 250 de autobuze.
Probleme mari de spațiu cred că sunt la autobaza Obregia, mai încap 10-11 Otokar Kent C-12 pentru linia 381?
Știu că autobaza Titan are capacitate mare, dar e suficientă pentru 174 de Mercedes + 30 Otokar Kent C-18 + cel puțin 4 Kent C-10 + cel puțin 45 Kent C-12 (necesarul minim pentru liniile 311, 330, 335, 781, 784)? Ar fi peste 250 de autobuze.
Probleme mari de spațiu cred că sunt la autobaza Obregia, mai încap 10-11 Otokar Kent C-12 pentru linia 381?
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
ikarus13
La Titan au loc cel putin 250 de autobuze. Cam 270-280 din cate stiu ar putea avea loc maxim
La Titan au loc cel putin 250 de autobuze. Cam 270-280 din cate stiu ar putea avea loc maxim
📖 Pagination options