Topic: Autobaza Pipera (1973-2020)
153 posts, 75106 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
barbuandrei
Ceea ce propui tu este imposibil, deoarece in fiecare autobaza sunt foarte multe autobuze defecte, ce sunt trase in zona halelor de reparatii. La Titan, de exemplu se lucreaza simultan la 4175, 4333, 4762, 4842, 4950, intrând o masina pentru a preda o piesa, alta pentru a înlocui piesa, de foarte multe ori ele fiind impinse cu tractorul. Nu poti duce de fiecare data aceste masini la locul fiecareia, ele neavand montate toate piesele necesare pornirii sau rulării. Loc este suficient si in momentul actual. Sa nu uitam ca noaptea unele masini raman pe canalul unde au fost reparate, altele se aduc in hale, avand probleme cu instalatia ușilor, acestea inghetand.
Cat despre subiectul mutarii A. Pipera au tot existat zvonuri peste zvonuri.
Ceea ce propui tu este imposibil, deoarece in fiecare autobaza sunt foarte multe autobuze defecte, ce sunt trase in zona halelor de reparatii. La Titan, de exemplu se lucreaza simultan la 4175, 4333, 4762, 4842, 4950, intrând o masina pentru a preda o piesa, alta pentru a înlocui piesa, de foarte multe ori ele fiind impinse cu tractorul. Nu poti duce de fiecare data aceste masini la locul fiecareia, ele neavand montate toate piesele necesare pornirii sau rulării. Loc este suficient si in momentul actual. Sa nu uitam ca noaptea unele masini raman pe canalul unde au fost reparate, altele se aduc in hale, avand probleme cu instalatia ușilor, acestea inghetand.
Cat despre subiectul mutarii A. Pipera au tot existat zvonuri peste zvonuri.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
ADK
Nu este nimic imposibil colegule. Nu este organizare, spre exemplu atât în Ploiești cât și în Buzău sunt multe defecte dar fiecare mașină își are locul său, nu văd într-un fel problema. Să zicem că 4100 este defectă, și mașina necesită timp pentru acele piese, până vin piesele stă pe locul său și când au venit, au tras-o cu tractorul în hale sau o mută pe roțile ei dacă nu e ceva tehnic, se repară, se face un mic rodaj dacă e nevoie și revine în traseu. Pentru ce să stea pe canal dacă nu are ce-i face? Cel puțin parcă 4838 al Titanului era prin 2016-7 horror pe canal de luni bune așteptând... doar el știe ce. Că nu i-a făcut nimic vreo juma de an. Că se iau piese de pe alte mașini... e altă poveste, normal se cumpără, se comandă.
Nu este nimic imposibil colegule. Nu este organizare, spre exemplu atât în Ploiești cât și în Buzău sunt multe defecte dar fiecare mașină își are locul său, nu văd într-un fel problema. Să zicem că 4100 este defectă, și mașina necesită timp pentru acele piese, până vin piesele stă pe locul său și când au venit, au tras-o cu tractorul în hale sau o mută pe roțile ei dacă nu e ceva tehnic, se repară, se face un mic rodaj dacă e nevoie și revine în traseu. Pentru ce să stea pe canal dacă nu are ce-i face? Cel puțin parcă 4838 al Titanului era prin 2016-7 horror pe canal de luni bune așteptând... doar el știe ce. Că nu i-a făcut nimic vreo juma de an. Că se iau piese de pe alte mașini... e altă poveste, normal se cumpără, se comandă.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
CiprianTRB
De data asta NU mai este un zvon...
In Primăvară încep lucrările la Spitalul Metropolitan... Care va fi pe actualul teren al Autobazei Pipera și pe terenul de lângă, deci autobuzele trebuie duse undeva.
barbuandrei wrote:
Cat despre subiectul mutarii A. Pipera au tot existat zvonuri peste zvonuri.
De data asta NU mai este un zvon...
In Primăvară încep lucrările la Spitalul Metropolitan... Care va fi pe actualul teren al Autobazei Pipera și pe terenul de lângă, deci autobuzele trebuie duse undeva.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
barbuandrei
Erau zvonuri cu modalitățile de mutare. Unul din ele a fst ca de la 1 Decembrie, Pipera sa fie mutata la Titan. Bineînțeles ca nu s-a concretizat. Trebuie mutata, dar nu prea exista solutii.
Erau zvonuri cu modalitățile de mutare. Unul din ele a fst ca de la 1 Decembrie, Pipera sa fie mutata la Titan. Bineînțeles ca nu s-a concretizat. Trebuie mutata, dar nu prea exista solutii.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
Victor92
O vedere recenta cu autobaza Pipera. Ramane de vazut daca o sa fie salvat garajul sau nu ...
O vedere recenta cu autobaza Pipera. Ramane de vazut daca o sa fie salvat garajul sau nu ...
Autobaza Pipera.JPG (177.97 KB; downloaded 4185 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
Victor92
Au fost luate azi-noapte cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de pe linia celor "moarte" de langa hale. Stiu ca erau acolo parcate acum o luna 4513, 4514, 4516 ...
Probabil ca la noapte vor mai lua din ele ...
Au fost luate azi-noapte cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 de pe linia celor "moarte" de langa hale. Stiu ca erau acolo parcate acum o luna 4513, 4514, 4516 ...
Probabil ca la noapte vor mai lua din ele ...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
barbuandrei
In aceasta dimineata, la tele-conferinta organizata intre D.T.A. si autobaze s-a discutat planul mutarii autobazei Pipera.
Ziua de 31.01.2020 va fi ultima zi de functionare a acestui garaj, seara masinile retragandu-se spre Titan si Ferentari pentru a efectua C.I.Z.-ul, urmand a pleca spre Giurgiului pentru a fi garate. In cazul in care se va constata un defect minor (ex. bec ars, anvelopa desumflata s.a.m.d.) se va efectua reparatia in garajul unde se efectueaza C.I.Z. . In cazul unor defecte de reparatie indelungata, masinile se vor deplasa catre Obregia 2 (Nitu Vasile) pentru a fi reparate, iar masinile ce vor avea probleme pe traseu vor fi tractate catre A. Militari. Personal nu comentez acest subiect, deoarece mi se pare ceva SF, dar aceste lucruri s-au comunicat in sedinta de dimineata de catre directorul D.T.A. si Mentenanta, asa ca tot ce ramane de facut este...
In aceasta dimineata, la tele-conferinta organizata intre D.T.A. si autobaze s-a discutat planul mutarii autobazei Pipera.
Ziua de 31.01.2020 va fi ultima zi de functionare a acestui garaj, seara masinile retragandu-se spre Titan si Ferentari pentru a efectua C.I.Z.-ul, urmand a pleca spre Giurgiului pentru a fi garate. In cazul in care se va constata un defect minor (ex. bec ars, anvelopa desumflata s.a.m.d.) se va efectua reparatia in garajul unde se efectueaza C.I.Z. . In cazul unor defecte de reparatie indelungata, masinile se vor deplasa catre Obregia 2 (Nitu Vasile) pentru a fi reparate, iar masinile ce vor avea probleme pe traseu vor fi tractate catre A. Militari. Personal nu comentez acest subiect, deoarece mi se pare ceva SF, dar aceste lucruri s-au comunicat in sedinta de dimineata de catre directorul D.T.A. si Mentenanta, asa ca tot ce ramane de facut este...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
Victor92
Sa ne asteptam cu acces de la Giurgiului la Clabucet, Pasaj CFR Tunari, Spitalul Fundeni, Platforma Pipera, Gruiu, Peris ...
L.E: O simulare de acces pe traseul Giurgiului - D. Cantemir - Universitate - Romana - Victoriei - Presei - DN1 - Silistea Snagovului - Gruiu.
Aproape 60 de kilometri
Mai repede vine un Ikarus de la Uztel pe A3
Sa ne asteptam cu acces de la Giurgiului la Clabucet, Pasaj CFR Tunari, Spitalul Fundeni, Platforma Pipera, Gruiu, Peris ...
L.E: O simulare de acces pe traseul Giurgiului - D. Cantemir - Universitate - Romana - Victoriei - Presei - DN1 - Silistea Snagovului - Gruiu.
Aproape 60 de kilometri
R446 acces.jpg (137.49 KB; downloaded 3747 times)
Mai repede vine un Ikarus de la Uztel pe A3
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
barbuandrei
Se vor schimba si acestea. Pana atunci o alta hotărâre privind accesul si retragerea este ca pentru turele ce au accesul foarte devreme sau retragerea foarte tarziu (ex. 4:30 sau 00:10), acestea sa se faca cu o cursa mai tarziu sau o semicursa pentru cei de la schimbul 1 si cu o cursa sau semicursa mai devreme pentru cei de la schimbul 2, pentru a afecta soferii.
Se vor schimba si acestea. Pana atunci o alta hotărâre privind accesul si retragerea este ca pentru turele ce au accesul foarte devreme sau retragerea foarte tarziu (ex. 4:30 sau 00:10), acestea sa se faca cu o cursa mai tarziu sau o semicursa pentru cei de la schimbul 1 si cu o cursa sau semicursa mai devreme pentru cei de la schimbul 2, pentru a afecta soferii.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
Gabi23
Trist că se dezafectează această autobază care putea prelua un flux mult mai mare și avea potențial să înlocuie prin modernizare alte dughene STB-iste... Situația actuală dpdv legal trebuie pusă în aplicare și găsite soluții iminent. STB a avut 2 ani să pregătească aceaste modificări? Ce au păzit? Șoferii cu sindicatele lor care le știu pe toate ce fac?
În situația de față la cele expuse esențial mai sus de către colegul barbuandrei, logic și rațional autobazele Nordului, Floreasca, Militari ar trebui să preia lejer turele actuale a lui Pipera (Giurgiului). Iar Pipera (Giurgiului) poate prelua la schimb spre exemplu 182, 196, 361, 368, 381, 784, R423 s.a. Trebuie doar puțină logică, deși totul e un fiasco general .
Linia 300 nu trebuie măsurată la Clăbucet, ci doar până la ”Galeriile Orizont”, nu 300 e problema ci alte linii pe care le deservește Pipera.
Trist că se dezafectează această autobază care putea prelua un flux mult mai mare și avea potențial să înlocuie prin modernizare alte dughene STB-iste... Situația actuală dpdv legal trebuie pusă în aplicare și găsite soluții iminent. STB a avut 2 ani să pregătească aceaste modificări? Ce au păzit? Șoferii cu sindicatele lor care le știu pe toate ce fac?
În situația de față la cele expuse esențial mai sus de către colegul barbuandrei, logic și rațional autobazele Nordului, Floreasca, Militari ar trebui să preia lejer turele actuale a lui Pipera (Giurgiului). Iar Pipera (Giurgiului) poate prelua la schimb spre exemplu 182, 196, 361, 368, 381, 784, R423 s.a. Trebuie doar puțină logică, deși totul e un fiasco general .
Linia 300 nu trebuie măsurată la Clăbucet, ci doar până la ”Galeriile Orizont”, nu 300 e problema ci alte linii pe care le deservește Pipera.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
Nenea_titi
182 și 300 se pot prelua de către Militari, dacă nu mai e loc în Nordului. Mai ales că nici nu e un traseu de retragere colosal de lung între liniile menționate și Militari. Înțeleg că, și Floreasca e cam condamnată.
Așa, de la Giurgiului până la capătul lui 300 e destul.
182 și 300 se pot prelua de către Militari, dacă nu mai e loc în Nordului. Mai ales că nici nu e un traseu de retragere colosal de lung între liniile menționate și Militari. Înțeleg că, și Floreasca e cam condamnată.
Așa, de la Giurgiului până la capătul lui 300 e destul.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
Victor92
Au mai luat azi-noapte iar din autobuzele imobilizate de langa hala, inclusiv 6693 care sta defect de cand a venit la Pipera.
Au mai luat azi-noapte iar din autobuzele imobilizate de langa hala, inclusiv 6693 care sta defect de cand a venit la Pipera.
- Costin
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Autobaza Pipera
barbuandrei
Nu. Giurgiului e goala, abia au montat cateva becuri zilele acestea. Acest garaj se va folosi doar ca parcare pentru moment.
Nu. Giurgiului e goala, abia au montat cateva becuri zilele acestea. Acest garaj se va folosi doar ca parcare pentru moment.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Unități de întreținere și exploatare din trecut ale STB / ITB / RATB / STB S.A
•
Choose destination