Pagina 3 din 5

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Lun, 12 Sep 2016, 15:56
de GPS
Din păcate pentru ei troleibuzele nu reprezintă o necesitate, vedem asta pe zi ce trece, bucurându-ne de niște troleibuze vechi de aproape 20 de ani! :cry:

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Lun, 12 Sep 2016, 16:02
de florin
Păi ce să-i faci, dacă nu poți să "cari" curentul cu canistra... :roll:

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Lun, 12 Sep 2016, 18:14
de 19jimmy84
Robert24 scrie:RATB nu se mai concentreaza sa repare niciun troleibuz sau autobuz mai vechi de 10 ani cu defecte majore.
Se pregateste caietul de sarcini pentru achizitionarea unui lot mare de autobuze (probabil 500). Asta e singura lor prioritate...


Macar daca ar achizitiona autobuze articulate, dar nu o sa vedem asta in Bucuresti.

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Joi, 15 Sep 2016, 14:46
de Florinds
Robert24 scrie:RATB nu se mai concentreaza sa repare niciun troleibuz sau autobuz mai vechi de 10 ani cu defecte majore.
Se pregateste caietul de sarcini pentru achizitionarea unui lot mare de autobuze (probabil 500).


Mi se pare o super veste, mai importanta decat cea cu 500 autobuze! Doamne ajuta!

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Joi, 15 Sep 2016, 19:35
de GPS
:?: Te bucura faptul ca vor sa de-a :twisted: toate troleibuzele, fără supărare, dar pana nu cumpara 200 de troleibuze nu prea ai cum sa tai Ikarus-uri!

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Vin, 16 Sep 2016, 13:09
de Florinds
Daca au defecte majore, cum a zis si Robert, este posibil ca reparatiile per total sa coste mai mult decat unele noi (dauna totala de ex.).

Daca unul iti cere 2 mil. ca sa iti repare o placa de baza, ce faci, platesti reparatia sau cumperi una noua? Noua cu acelasi socket bineinteles, altfel poate merita sa repari placa.

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Vin, 16 Sep 2016, 17:06
de GPS
Pai sa cumpere troleibuze nu autobuze si vorbim după, 2 de muzeu, câteva pentru o linie asa "de muzeu", 2-3 de rezerva si restu fiare vechi sau date la SH!

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Vin, 14 Apr 2017, 00:21
de macheta218



Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Vin, 08 Sep 2017, 20:40
de cris_m
Turatie (teoretica) din 10.09.2017.
Linia - ture zi normala/weekend

24 - 6/4
41 - 15/11
42 - 1/1
45 - 5/4

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Dum, 01 Oct 2017, 15:56
de V3nt0R
Doar 5 ture e rusinos pentru linia 45, linia aia cam deserveste totusi un cartier intreg, 697 devine neinteresant pentru cartier la intersectia cu Bucurestii Noi, Chitila nu are nimic spre centru in afara de schimbul la metrou .

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Dum, 01 Oct 2017, 23:59
de 3mil
De dragul discuției, maxim 27 de vagoane la traseu din 51.
Si pana în 2006-2007 aveau 30 și ceva de ture numai în linia 41... :popa:

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Vin, 07 Dec 2018, 12:35
de V2A
La data de 7.12.2018 parcul de troleibuze al depoului este format din:

Ikarus 415T (39): 5102, 5103, 5104, 5105, 5106, 5107, 5110, 5111, 5113, 5118, 5119, 5120, 5122, 5132, 5134, 5136, 5202, 5203, 5209, 5210, 5211, 5212, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5219, 5220, 5221, 5222, 5223, 5234, 5235, 5236, 5237, 5238, 5249.

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Vin, 07 Dec 2018, 13:17
de ADK
Cele din seria 51xx, mai ales primele, mai sunt active? cel puțin pe 5105 îl știam retras de ani de zile.

Re: Depoul Bucureştii Noi

MesajScris: Vin, 07 Dec 2018, 13:19
de Gabi23
Pentru 5, 11, 13, 20 sunt pregătite dosarele de casare. Restul sunt deocamdată active.