Depoul Bucureştii Noi

Sediile, dispeceratele, depourile, autobazele, și uzina STB

Depoul Bucureştii Noi

Mesajde Marian Andrei » Dum, 17 Ian 2010, 23:40

Acesta este singurul depou din Bucuresti care gazduieste tramvaie si troleibuze. Este candidat pentru a intra in modernizare in urmatorul an. A deservit integral linia 41 metrou usor pana in anul 2007. Depoul urmeaza sa intre in modernizare.
Depoul Bucurestii Noi (depou de tramvaie si troleibuze)
Localizare: Bd. Bucureştii Noi nr. 42, sector 1, in zona intersectiei cu Sos. Chitila, zona de NV a orasului
Parc total tramvaie: 49 vagoane V3A-93
Parc total troleibuze: 46 troleibuze Ikarus 415T
Suprafata: ~28.900 mp

Parcul de tramvaie:
V3A-93-41: 38 vagoane
V3A-93-PPC: 2 vagoane
V3A-93: 9 vagoane

Parcul de troleibuze:
Ikarus 415T 51xx: 26 troleibuze
Ikarus 415T 52xx: 20 troleibuze

Parcul circulant:
- Linia 41 metrou usor 17 ture
- Linia 20 tramvai 6 ture
- Linia 24 tramvai 4 ture
- Linia 45 tramvai 12 ture
- Linia 42 tramvai 1 tur
- Linia 65 troleibuz 6 ture
- Linia 97 troleibuz 18 ture
- Linia 86 troleibuz 3 ture

Depoul Bucurestii Noi.JPG
Depoul Bucurestii Noi.JPG (118.27 KiB) Vizualizat de 1599 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18513
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde Gabi23 » Lun, 18 Ian 2010, 00:34

Depoul Bucurestii Noi are in exploatare, la data de 18 ianuarie 2010, urmatoarele tramvaie si troleibuze:
V3A-93 (8 vagoane): 050, 062, 178, 207, 221, 256, 318, 351.
V3A-93-PPC - Metrou usor 41 (2 vagoane): 008 si 164.
V3A-93 - Metrou usor 41 (38 de vagoane): 006, 021, 023, 025, 047, 049, 054, 055, 068, 075, 080, 094, 098, 101, 118, 122, 129, 143, 144, 151, 154, 158, 160, 195, 196, 201, 218, 226, 266, 273, 278, 300, 311, 316, 339, 349.
Ikarus 415T - Seria 1997 (22 troleibuze): 5100, 5101, 5102, 5103, 5104, 5105, 5106, 5107, 5108, 5109, 5110, 5111, 5112, 5113, 5114, 5118, 5119, 5120, 5121, 5122, 5134, 5136.
Ikarus 415T - Seria 2001 (20 troleibuze): 5209, 5210, 5211, 5212, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5219, 5220, 5221, 5222, 5223, 5234, 5235, 5236, 5237, 5238.
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11099
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde adn2377 » Mar, 27 Apr 2010, 22:27

As fi interesat sa aflu, daca stie cineva, care sunt celelate vagoane modernizate pentru linia 41 si care nu sunt enumerate mai sus de Gabi23 - in lista sunt trecute 36 de V3A-93-M41 si 2 V3A-93-PPC, in total 38. Din cate am inteles ar fi fost 40 de vagoane modernizate deci ar lipsi doua...
Sa mi se arda sursa!! :)
Avatar utilizator
adn2377
 
Mesaje: 375
Membru din: Joi, 15 Apr 2010, 12:37
Localitate: Bucuresti

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde Gabi23 » Mar, 27 Apr 2010, 22:57

Deci sunt 40 de vagoane de "Metrou usor" astfel:
Fabricate in anul 2002: 151 (prototipul realizat la inceputul anului 2002), 006, 080, 122, 129, 195, 196, 201, 226, 266, 278, 300, 311, 316, 339 si 349.
Vagoane care au avut RK in anul 2002 pt linia 41: 021, 023, 025, 047, 049, 054, 055, 068, 075, 094, 098, 101, 118, 143, 144, 154, 158, 160, 218 si 273.
Fabricate in anul 2005: 008 si 297.
Fabricate in anul 2006: 164 si 288.

Celelalte vagoane de care ziceti sunt vagoane simple care doar au (099 si 007 nu mai au) pantograf cu patina de grafit si fusesera colantate pentru a arata ca si acestea in perioada cand erau rosii toate. Cele mai sus amintite sunt dpdv tehnic superioare unui V3A-93.
Deci 007, 099, 107, 256, 280, 324 nu sunt vagoane de "Metrou usor".

Deci trebuie sa recunosc ca am facut o eroare pe care nu am observat-o la momentul respectiv (probabil oboseala la ora postarii mesajului) si pentru care imi cer scuze: nu am mentionat vagoanele 288 si 297. Am trecut in lista vagoanele din 2002 (36) am trecut cele 2 PPC sus si am uitat de astea 2 sa le pun la locul lor :oops:.
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11099
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde adn2377 » Mar, 27 Apr 2010, 23:10

Gabi, multumesc pentru precizari!

Intre timp luasem si eu inca o data "la mana" sau mai bine spus "la ochi" toate posturile de pe topicul legat de vagoanele modernizate pt 41 (precum si cele de pe topicul pt. V3A-93), si ajunsesem la aceleasi doua concluzii:

1) Cele doua vagoane V3A-93-M41 care lipseau din lista ta initiala sunt 297 si 288, care au fost produse mai tarziu;
2) Exista alte vagoane in schema rosie, cum ar fi 007 adus in discutie de Chev Chelios mai sus sau 280 despre care te lamentai tu pe forum :lol: - dar care nu au fost modernizate pentru 41 - si se vede in primul rand dupa forma farurilor...

Acum lamurind cele de mai sus pentru mine s-au mai nascut doua intrebari (de, din una dai in alta... :) ) si anume:

- mai sus amintitele 297 si 288 la ce depou sunt arondate? Tot Buc. Noi? Intreb tocmai pt ca nu apareau in lista pusa de tine pentru depou...
- cand spui vagoane fabricate (in 2005 sau 2006) te referi la vagoane modernizate din unele mai vechi sau efectiv vagoane noi? Sau modernizate pe hartie dar practic noi (asa cum se intampla cu V2A-urile din care "ies" CH-PPC-uri)?
Sa mi se arda sursa!! :)
Avatar utilizator
adn2377
 
Mesaje: 375
Membru din: Joi, 15 Apr 2010, 12:37
Localitate: Bucuresti

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde Dominatrix » Mie, 28 Apr 2010, 03:17

1. Toate cele 40 de vagoane pentru metroul basesc sunt la Bucurestii Noi, inclusiv 297 si 288.

2. Toate vagoanele "modernizate" la URAC incepand cu 354 au fost constructii noi. Totul a fost facut de la zero, inclusiv boghiurile si motoarele de pe ele. Sunt numite eufemistic modernizari, din moment ce RATB ca institutie bugetara nu are ca obiect de activitate constructia de vehicule feroviare, in speta tramvaie.

Pacat de cele 41 de V3A casate oficial in 1991. Daca ar mai fi existat macar pe hartie cativa ani, probabil am fi avut acum 41 de tramvaie in plus.

Nu stiu exact cum s-a procedat cu vagoanele de FAUR si EP, dar si de la ele s-au reciclat cel mult numai boghiurile, deci oricum s-a taiat toata structura veche.

Singurele "modernizari" adevarate - daca se poate spune asa - au fost vagoanele Bucur 3001-3011, dar aia e alta poveste.
Avatar utilizator
Dominatrix
Membru Silver
 
Mesaje: 5721
Membru din: Dum, 07 Mar 2010, 05:10

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde Marian Andrei » Vin, 08 Oct 2010, 20:57

In anul 2007 depoul Bucurestii Noi a gazduit in conservare vagoane de Alexandria in perioada in care intersectia de la Sos. Chitilei a fost inchisa pentru modernizare. Vagoanele liniei 41 au circulat de la Alexandria.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18513
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde marian » Mar, 22 Mar 2011, 18:33

Am intrebat si eu despre Buc Noi si nimeni nu stie nimic, poate ne da Marian Andrei vestile noi pe care le are.
marian
 

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde Marian Andrei » Mar, 22 Mar 2011, 19:40

Ceva "sigur" nu am, dar informatiile spun ca depoul acesta urmeaza sa intre in modernizare destul de curand, vagoanele vor fi impartite intre Victoria si Giulesti pentru a circula pe 34 respectiv 44 din Giulesti, avand in vedere ca au masti si arata mai decent iar 41 va fi preluata mare parte de Alexandria pe parcursul acestei actiuni.

Ca informatii despre modernizare - troleibuzele dispar si depoul se extinde in aria actuala a troleibuzelor.

Acum trecand la informatiile sigure pe care le am despre modernizare - inca din caietul de sarcini s-au prevazut instalatii, automatizari si organizare a depoului care sa permita exploatarea de vagoane cu lungimi de pana la 40m. Halele nu se demoleaza iar circuitul va fi - intrare pe unde se intra si acum, trecere prin zona de spalatorie si CIZ (asezate undeva mai spre strada), apoi inca odata circuitul pentru garare.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18513
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde Victor92 » Mar, 22 Mar 2011, 20:43

Marian Andrei scrie:Ca informatii despre modernizare - troleibuzele dispar si depoul se extinde in aria actuala a troleibuzelor.


Si cu ele ce fac ? Le muta la Vatra Luminoasa cu acces de 1 ora(trafic aglomerat) pentru linia 97 ? :shock:
Mai bine ar monta 300m de retea la Gara de Nord si ar face legatura cu Dep. Bujoreni.
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 7964
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38
Localitate: Bucuresti, Romania

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde AlexCitelis5399 » Mar, 22 Mar 2011, 21:39

Victor92 scrie:
Marian Andrei scrie:Ca informatii despre modernizare - troleibuzele dispar si depoul se extinde in aria actuala a troleibuzelor.


Si cu ele ce fac ? Le muta la Vatra Luminoasa cu acces de 1 ora(trafic aglomerat) pentru linia 97 ? :shock:
Mai bine ar monta 300m de retea la Gara de Nord si ar face legatura cu Dep. Bujoreni.


Si de la Depoul Bujoreni tot o ora ar fi accesul....Iar la Vatra Luminoasa nu cred ca mai incap trolee.Cel mai bine ar fi sa ramana trolee la Bucurestii-Noi,ori desfiinteaza reteaua lui 97 spre Straulesti si ramane 86 singur la Dridu(asta e una din variantele mele in caz ca numai raman troleele la Dep.Bucurestii Noi)
Avatar utilizator
AlexCitelis5399
Membru Bronze
 
Mesaje: 50
Membru din: Mie, 26 Mai 2010, 07:30
Localitate: Bucuresti,Sector 4

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde mastocitu » Mar, 22 Mar 2011, 22:01

Daca propui desfintarea lui 97 atunci tramvaiul 20 devine vital pentru zona respectiva iar linia lui are maaaare nevoie de inlocuire :D
mastocitu
 
Mesaje: 169
Membru din: Mie, 24 Noi 2010, 21:33

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde AlexCitelis5399 » Mar, 22 Mar 2011, 22:24

mastocitu scrie:Daca propui desfintarea lui 97 atunci tramvaiul 20 devine vital pentru zona respectiva iar linia lui are maaaare nevoie de inlocuire :D

Nu propun asta :) .Dar asa banuiesc eu ca se va intampla.Intradevar linia are mare nevoie de reabilitare.
Avatar utilizator
AlexCitelis5399
Membru Bronze
 
Mesaje: 50
Membru din: Mie, 26 Mai 2010, 07:30
Localitate: Bucuresti,Sector 4

Re: Depoul Bucurestii Noi

Mesajde ByOnu » Mar, 22 Mar 2011, 22:53

Totusi, n-ar fi o solutie construirea unei hale in zona incercuta cu rosu? As sugera mutarea spatiilor administrative din latura halei actuale a troleibuzelor, astfel fiind posibila construirea unei hale pana in tratuar. Oricum acel spatiu n-ar putea fi folosit si de tramvaie din bricina curbei bruste. ;)
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4834
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Următorul

Înapoi la Unitățile de întreținere și exploatare ale STB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori