Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Autobaza Floreasca

140 posts, 74681 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

Este foarte discutabil. Decizia nu este neaparat rea DACA si numai daca se construieste la schimb o autobaza noua cu cel putin aceeasi capacitate si facilitati in aceeasi zona*. Autobaza Floreasca are avantajul pozitionarii aproape de centru, dar, dupa cum am vazut multi dintre noi, acest avantaj nu este folosit in beneficiul calatorilor.

*sau, de ce nu, intr-o zona a Bucurestiului care nu dispune de autobaza. Considerand Pipera si Nordului autobaze din N, putem vedea ca in NV si NE nu avem autobaze (Bucurestii Noi sau Colentina). O alta solutie ar fi cresterea suprafetei autobazei Pipera, daca PMB este dispusa sa cumpere teren (parca au ceva teren, vor sa construiasca un spital, dar nu stiu exact unde pe Sos. Pipera).

@BarbuAndrei, te referi la acest teren, nu?

 


Re: Stiri din Bucuresti barbuandrei

Da , la acel teren ma refer. Acele hale vor fi reabilitate la standardele de munca civilizate.

 


Re: Stiri din Bucuresti TibiV

Am o singura teama, expusa deja de colegul abc_XC:
abc_XC wrote:
Sper sa nu fie vorba despre parcarea de la subsolul unui nou ansamblu rezidential.  :evil:


S-a mai discutat aici.
Concetatenii nostri sunt comozi...
Nu isi cauta (aproape) nimeni loc de parcare la 1 km de bloc/apartament...
Poate in prima faza fac parcare.
Dupa care se arata deprimati ca este trei sferturi goala....
Si atunci... BINGO !
Facem un ansamblu rezidential cu parcare....

V-ar mira ?!?!
Pe mine NU.... :(

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti GPS

1. Mi se pare o bătaie de joc ca într-un oraș cu pretenții, in care se dorește dezvoltarea transportului in comun, tu sa desființezi o autobaza pentru a face o parcare, mai ales intr-o zona centrală.
2. Pe ce criteriu se desființează acea autobaza, in momentul in care tu nu ai un alt loc in care sa duci autobuzele, nu o viitoare autobaza care are o situație incerta (eu cel puțin nu am văzut nimic concret).
3.La ce folos o parcare in mijlocul orașului, in situația in care se pot realiza parcări la marginea orașului, in zonele terminalelor RATB, astfel încât o persoana care dorește sa circule cu un mijloc de transport in comun sa poată circula cât mai puțin in oraș cu mașina personală.
4. Motivul invocat mai sus de colegul TibiV.

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

De acord cu tine, dar si autobazele / depourile sunt asimilate zonelor industriale si asemenea acestora, ar trebui mutate spre periferie. De mutat ele se vor muta, este natural. Candva vor urma URAC si Depoul Victoria. Problema nu este asta, ci cu ce le inlocuim!

 


Re: Stiri din Bucuresti andrei11

# GPS n-am înțeles pct 3. Sunt și multe mașini care se învârt  în București, nu neapărat e vorba de cei din localitățile limitrofe care vin în capitală. Pentru ei ar fi utile parcările de la marginea orașului. Pentru bucureșteni nu.
Prin bucureșteni înțeleg tot ce e în interiorul centurii + Otopeniul. Deci în București am inclus și Popești - Leordeni / Voluntari ( inclusiv  cartierul Pipera ) și Pantelimonul.

 


Re: Stiri din Bucuresti TibiV

ByOnu wrote:
Candva vor urma URAC si Depoul Victoria. Problema nu este asta, ci cu ce le inlocuim!

Mi-e groaza de momentul ala....
Daca vor face niste parcuri in locul lor, atunci sa le mute maine.

Dar tare mi-e teama ca vor rasari nistre monstri P+25, cu doar 50 de locuri de parcare la subsol...
Este "stilul" impamantenit in ultimul sfert de secol... :(

Asta este de fapt motivul pentru care ma opun oricaror "eliberari" de spatii gen URAC / depouri / autobaze.
Ce se va face in locul lor va fi muuuuuult mai rau.

 


Re: Stiri din Bucuresti Costin

GPS wrote:
1. Mi se pare o bătaie de joc ca într-un oraș cu pretenții, in care se dorește dezvoltarea transportului in comun, tu sa desființezi o autobaza pentru a face o parcare, mai ales intr-o zona centrală.
2. Pe ce criteriu se desființează acea autobaza, in momentul in care tu nu ai un alt loc in care sa duci autobuzele, nu o viitoare autobaza care are o situație incerta (eu cel puțin nu am văzut nimic concret).
3.La ce folos o parcare in mijlocul orașului, in situația in care se pot realiza parcări la marginea orașului, in zonele terminalelor RATB, astfel încât o persoana care dorește sa circule cu un mijloc de transport in comun sa poată circula cât mai puțin in oraș cu mașina personală.
4. Motivul invocat mai sus de colegul TibiV.

1. Nu numarul de garaje dicteaza dezvoltarea transportului in comun. Ba chiar cu cat sunt mai multe garaje, cu atat e mai ineficient. Ca in cazul asta se construieste altul la schimb nu ajuta din punctul asta de vedere, dar ce vreau sa zic e ca intrebarea ta nu ridica o obiectie valida.
2. E prea centrala. S-au dus vremurile uzinelor in mijlocul oraselor.
3. Si cei care locuiesc in centru cum fac?
4. Nu contest. Ce vreau sa zic e ca intentia nu e neaparat rea, in schimb implementarea e posibil sa iasa dezastruos.

 


Re: Autobaza Floreasca drbm

Discuția trebuie mutată în opinia mea la parcări.
Chestiunea cu autobaza Floreasca e praf în ochi. Sunt zone mult mai chinuite -vezi spitalul Floreasca, unde este nevoie urgentă de parcare.
Doar că proiectul cu desființarea autobazei presupune costuri zero pentru terenul din zonă.
Dacă se dorea, putea fi achiziționată zona platformei de la intrarea din Stefan cel Mare a clubului Dinamo, unde nu e altceva decât platformă betonata; demolată sau utilizată, în urma unei expertizari, mizeria de structură aflată de 20 de ani la stadiul de cadre de beton și planșee, adiacenta curții spitalului și rezolvată astfel problema unor sute de locuri de parcare poziționate strategic pe inelul median lângă o stație de metrou, într-o zonă supraaglomerata adiacenta unor facilități medicale, sociale și de petrecere a timpului liber, clădiri de birouri și zeci de mai mici sau mai mari magazine, ambasada Turciei, cabinete medicale, etc.
Costurile erau sigur sub nivelul donațiilor sau stipendiilor pentru proiecte faraonice-bombastice.
Dar nu se dorește o abordare logică, ci una pornită prost din timpul postcomunismului timpuriu.... "Mircea, fă-te că lucrezi!"
Pe banii cui, monșer?!

 


Re: Autobaza Floreasca ByOnu

Ai si tu dreptate. Una dintre probleme este ca PMB evita sa cumpere terenuri. Spunea Firea acum un an (dupa ce a fost aleasa, oricum) ca va construi un P&R in Depoul Colentina. Abordare gresita dpmdv, locul potrivit pentru un P&R fiind pe terenul Helitube, cumulat cu repararea podului.

 


Re: Autobaza Floreasca drbm

Scuze de off-topic, dar nu rezist să trântesc mingea în teren, plecat de la postarea ta:

PMB e vită.

 


Re: Autobaza Floreasca rosetti61

Floreasca e momentan cea mai veche autobaza in functiune - construita in 1950 pentru a prelua capacitatile de garare din alte unitati.

 


Re: Stiri din Bucuresti Goldmund

TibiV wrote:
ByOnu wrote:
Candva vor urma URAC si Depoul Victoria. Problema nu este asta, ci cu ce le inlocuim!

Mi-e groaza de momentul ala....
Daca vor face niste parcuri in locul lor, atunci sa le mute maine.

Dar tare mi-e teama ca vor rasari nistre monstri P+25, cu doar 50 de locuri de parcare la subsol...
Este "stilul" impamantenit in ultimul sfert de secol... :(


Corect, Tibi,
oricine care posteaza aici ar fi fericit sa auda ca in sfarsit a aparut un parc nou in capitala....Eventual, sa faca un loc de parcare la "subsol", pe mai multe niveluri, dar subteran, iar la suprafata o zona verde(iar vine vara si iar vine arsita si nimeni nu stie de ce..., nimeni dintre primarii urbei.)

Daca vor apare blocuri P+25 acolo, nu doar cei care locuiesc in jur sunt de vina, ci toti bucurestenii care tac si nu ies cu totii pe strazi.
:bere:

 


Re: Autobaza Floreasca barbuandrei

Situatia turelor in data de 19.02.2018 la Autobaza Floreasca:
Linie - Ture zi de lucru / Ture weekend
133 - 4 / 0
143 - 8 / 4
253 - 18 / 9
261 - 2 / 1
362 - 4 / 4
368 - 14 / 9
422 - 4 / 3
461 - 1 / 0
696 - 2 / 1
780 - 4 / 4
Total ture : 85 / 45

Parcul autobazei Floreascala data de 19.02.2018 este format din urmatoarele autobuze:

Mercedes Euro 3 (40 de bucati): 4501, 4503, 4510, 4511, 4519, 4535, 4537, 4539, 4540, 4541, 4542, 4543, 4544, 4545, 4546, 4547, 4549, 4551, 4553, 4554, 4556, 4557, 4560, 4561, 4570, 4571, 4572, 4573, 4574, 4576, 4577, 4579, 4580, 4583, 4587, 4588, 4591, 4593, 4594.

Mercedes Euro 4 (51 de bucati): 4604, 4609, 4610, 4611, 4617, 4618, 4622, 4798, 4799, 4801, 4802, 4803, 4805, 4857, 4858, 4859, 4882, 4883, 4884, 4885, 4886, 4899, 4900 (?) , 4901, 4902, 4903, 4904, 4905, 4906, 4907, 4908, 4909, 4927, 4928, 4929, 4930, 4931, 4932, 4933, 4934, 4935, 6270, 6271, 6272, 6273, 6275, 6276, 6277, 6278, 6280, 6281.

Total parc activ : 87 din 91.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use