Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Autobaza Floreasca

140 posts, 73811 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Autobaza Floreasca Utilizator anonim

Este situata in Str. Donizetti nr. 8-10, sector 2, zona Cartierului Floreasca, nu stiu sa fi fost modernizata vreodata, este ascunsa intre cateva blocuri si zona stadionului Dinamo.
Parcul de autobuze:
-  Mercedes Citaro 2 (euro 4) ~65 bucati
- Mercedes Citaro 1 (euro 3) ~38 bucati
- Rocar de Simon ~20 bucati

Parcul circulant (ture zi lucratoare/weekend):
- Linia 143 8/4
- Linia 253 18/9
- Linia 261 5/2
- Linia 282 24/12
- Linia 368 20/9
- Linia 422 2/1
- Linia 447 1/1
- Linia 460 2/1
- Linia 645 naveta 3/2
- Linia 780 expres 4/3

Autobaza Floreasca.JPG (128.79 KB; downloaded 8188 times)

 


Re: Autobaza Floreasca Gabi23

Parcul Autobazei Floreasca este format la data de 16 ianuarie 2010 din urmatoarele autobuze:

Mercedes Citaro Euro 3 (44 autobuze): 4501, 4503, 4509, 4510, 4511, 4519, 4523, 4533, 4535, 4537, 4539, 4540, 4541, 4542, 4543, 4544, 4545, 4546, 4547, 4549, 4551, 4552, 4553, 4554, 4555, 4556, 4557, 4560, 4561, 4570, 4571, 4572, 4573, 4574, 4576, 4577, 4579, 4580, 4583, 4587, 4588, 4591, 4593, 4594.  

Mercedes Citaro Euro 4 (55 autobuze): 4602, 4603, 4604, 4609, 4610, 4611, 4617, 4618, 4622, 4798, 4799, 4801, 4802, 4803, 4804, 4805, 4857, 4858, 4859, 4860, 4882, 4883, 4884, 4885, 4886, 4899, 4900, 4901, 4902, 4903, 4904, 4905, 4906, 4907, 4908, 4909, 4927, 4928, 4929, 4930, 4931, 4932, 4933, 4934, 4935, 6270, 6271, 6272, 6273, 6275, 6276, 6277, 6278, 6280, 6281.  

Rocar de Simon: (25 autobuze): 1164, 1165, 1167, 1169, 1173, 1178, 1179, 1180, 1183, 1184, 1186, 1187, 1188, 1189, 1191, 1193, 1195, 1197, 1199, 1200, 1202, 1203, 1206, 1207, 1209.

 


Re: Autobaza Floreasca Chev Celios

Un lucru pe care vad ca il uitati tot timpu sa il spuneti despre autobaza Floreasca.
In inciinta autobazei Floreasca exista singura volcanizare a RATB-ului.

 


Re: Autobaza Floreasca Gabi23

Chev Celios wrote:
Un lucru pe care vad ca il uitati tot timpu sa il spuneti despre autobaza Floreasca.
In inciinta autobazei Floreasca exista singura volcanizare a RATB-ului.

Eu, unul, nu stiam ca in incinta Autobazei Floreasca exista o vulcanizare... Alte lucruri printre care ar mai trebui mentionate este si ca acum cativa ani detinea, pe langa terenul actual, si o curte pe Str. Barbu Vacarescu in care erau parcate o parte dintre autobuzele Rocar de Simon. Acum in acea curte stau utilaje ale firmei Apolodor. Si ar mai fi de mentionat ca aceasta autobaza a stat mereu sub semnul unei expropieri datorita terenului foarte atractiv, noroc cu criza aceasta  :twisted: .

 


Re: Autobaza Floreasca Chev Celios

Terenul acela a fost retrocedat in schimbul unei parti din autobaza Nordului.

 


Re: Autobaza Floreasca Gabi23

Autobaza Floreasca nu a avut de la inceput Mercedes Citaro, din motive neclare. Au primit autobuze din seria 45xx de la mai multe autobaze astfel:
Titan  (10)>>> 4533, 4570, 4571, 4573, 4574, 4576, 4577, 4579, 4580, 4583.
Nordului (7)>>> 4544, 4549, 4551, 4552, 4553, 4554, 4555.
Pipera (15)>>> 4501, 4503, 4509, 4510, 4511, 4519, 4523, 4535, 4537, 4572, 4587, 4588, 4591, 4593, 4594.
Ferentari (2)>>> 4556, 4557.
Alexandria (10) >> 4539, 4540, 4541, 4542, 4543, 4545, 4546, 4547, 4560, 4561.

Primul Euro 4 pe care l-au primit a fost #4734 pentru a scolariza soferii, daca nu ma insel l-au avut chiar inainte de primirea Euro 3-urilor. Mult l-am mai cautat la inceput pentru al poza :D.

 


Re: Autobaza Floreasca Chev Celios

De fapt vorba dintre sefi de la Floreasca si sefi ETA era ca Floreasca sa dea cele mai noi RdS si sa primeasca numai Euro4.Din pacata nu sa putut sa primeasca numai Euro4 si au primit numai Euro3 numai din seria 45XX.

 


Re: Autobaza Floreasca Gabi23

Asta am auzit si eu ca zvon ca Floreasca facea "figuri" ca vor numai Euro 4. Sincer mi se parea ceva inadmisibil ca ei sa primeasca numai Euro 4, ca nu sunt cu nimic mai speciali ca celelate autobaze. Oricum din ce am inteles sunt cam campioni la tamponari, din acest motiv nici nu au suficiente pentru a asigura liniile autobazei. Oricum cred ca sunt distribuite destul de bine cele 1000 de autobuze Mercedes, celor 7 autobaze ale RATB.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Floreasca Utilizator anonim

Este o poveste lunga cu aducerea de Citaro la Floreasca. La primul lot nu au primit pentru ca era la un pas de desfiintare autobaza si oricum nu avea linii care "ardeau" de nevoie pentru a primi masini noi, pe langa asta aveau si printre cele mai noi Rocar. Apoi cand au inceput sa vina Citaro 2 prima data era plan ca pe langa masinile noi sa primeasca si masini din primul lot de la mai multe autobaze pentru a fi aproximativ jumatate-jumatate cu aer, fara aer parcul fiecarei autobaze, prima era Obregia. De la Obregia a plecat 4151 (daca tin bine minte) la Floreasca, masina pe care au facut specializare soferii dar nu le-a placut pentru ca a venit destul de omorata de la Obregia. Apoi conducerea autobazei a decis sa nu primeasca decat masini din noul lot, lucru imposibil. Pana la urma au fost convinsi sa primeasca masini din primul lot (45xx) si asa s-a intamplat.

 


Re: Autobaza Floreasca Gabi23

Eu unul nu inteleg chestia asta cu "nu s-a vrut", cine e seful in cazul asta ETA sau conducerea autobazei? Trebuia sa li se impuna masinile. Mi se pare tupeu in chestia ca vroiau doar Euro 4 si lipsa de respect fata de celelalte autobaze. Trebuiau sa ramana pe Rocar si sa li se ia liniile cu Citaro ca pedeapsa. In fine nu are importanta acum, totul este la trecut si mai bine incheiem acest subiect aici.

 


Re: Autobaza Floreasca shoppy

Si mie mi se pare aberanta asta cu "nu vrea conducerea autobazei", ce, autobaza aceia este singura aiurea pe tarla, inchide poarta in nasul masinilor venite de la alta autobaza si se apuc sa se imbranceasca pe acolo prin fata portii, sau face parte din sistemul integrat de transport dintr-o capitala europeana? Trebuie sa se faca de la centru un plan coerent, general, cu bataie lunga, si sa se impuna, asa se fac planificarile adevarate in marile orase, ca daca stam dupa fiecare sofer din Ratb ca cu ce vrea si ce-i place si ce i se pare atunci nu mai facem nimic. Asa o sa ajunga RATB ca CFR Calatori sau CFR Marfa, unde fiecare depou face ce vrea si e o cursa permanenta de cine pe cine faulteaza, iar rezultatul general este dezastruos.

 


Re: Autobaza Floreasca Gabi23

A ramas cu cele mai praf Rds, dar oare cine a avut grija de ele in toti acesti ani de au ajuns in starea asta? Daca vine vorba asa Militari are masini mai vechi si uite ca se descurca cu ele si nici nu ni le trimit printre Citaro, si ei au probleme iti spun sigur. Si Titan mai are cateva din cele care au venit destul de afectate de la Nordului si nu se plang si nu au facut figuri la momentul primirii lor. Sincer in momentul acesta nu vad mare diferenta intre cum arata un Rocar din anul 1997 si unul din 2001, si am calatorit si le cunosc destul de bine pe multe din ele. Singura chestia ca numar de km poate, dar in rest la starea tehnica si estetica sunt la fel. Cu niste investitii in ele s-ar fi putut face sa mai resiste inca 10 ani fara probleme, dar aici ar fi fost nevoie si de soferi si calatori "cu cap". Si toate autobazele ar trebui sa fie egale, de exemplu: Ferentari nu e cu nimic mai prejos decat Floreasca sau Alexandria fata de Pipera. La toate exista soferi care isi intretin masinile si isi respecta meseria, dar si unii care isi bat joc, facandu-si de ras colegii seriosi. Cunoastem fiecare dintre noi exemple si exemple...

 


Re: Autobaza Floreasca Gabi23

Intelegeti ca si mie imi plac Rocar de Simon, DAF etc. si nu le vreau casate! Eram si pentru pastrarea Ikarus-urilor ca inca faceau fata foarte multe din ele. Insa nu imi convine cand vad cum stau Mercedes pe 143 sau stau pur si simplu in garaj de pomana pentru ca nu putem trece de faza cu "titularii". Daca tot s-au cumparat aceste masini sa fie folosite pe liniile centrale totusi in primii ani de exploatare. Daca nu ar fi facut atatea figuri legate de Mercedes poate acum aveau destule masini Floreasca. La fel si Nordului si Pipera (trimit Mercedes pe linii marginase si in centru ne trimit DAF-urile de pe preorasenesti). Deasemenea sa recomande soferilor sa fie mai atenti sa nu mai tamponeze atat masinile. Si sunt absolut sigur ca masini disponibile ar fi in garaj pentru a circula 282 numai Citaro dar nu se vrea. Am spus ca inteleg in situatii speciale cum a fost cu greva de la metrou, da nu ai ce sa faci si e nevoie de ele. Cu atat mai mult cand vad in weekend cand sunt mult mai putine in traseu e chiar bataie de joc. Ma mir ca totusi in 368 nu s-au gandit sa trimita inca. Eu o spun inca o data cel mai bine incheiem aceasta discutie ca nu ajungem la un numitor comun si nu are nici un sens... Fiecare cu parerea lui ;).

 


Re: Autobaza Floreasca Chev Celios

Au trimis  Rocar in 282 pentru ca e cea mai "darapanata" linie din punct de vedere al infrastructuri. Si ca sa stii de la un timp pe linia 143 au intrat maxim una sau doua Citaro si alea din rezerve.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419390 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use